بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

10 عطر زنانه با رایحه ی یاس

عطر های زنانه با رایحه گل یاس

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن زنانه اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در مقاله 10 عطر زنانه با رایحه ی یاس  ،در مورد رایحه ی گل یاس و عطرهایی حاوی این رایحه صحبت می کند.

 این گل ریز سفید یکی از پر استفاده ترین شکوفه ها در دنیای عطر است و همراه با گل رز، یکی از قدیمی ترین نت های تاریخ عطر به شمار می آید. رایحه ی این گل یک ماده تقویت کننده جنسی است که به دلیل ویژگی های حسی خود شناخته شده است. دکتر کاریگ وارن ادعا میکند که گل یاس شهوانی ترین رایحه طبیعی می باشد.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است :شنل کوکو مادمازل 

این گل سفید و حساس دارای ترکیبی شناخته شده به عنوان ایندول است . به گفته دکتر آلن هیرش ،از بنیاد تحقیقات بویایی و چشایی شیکاگو “استفاده از عطر ها راهی برای فتح هدفمند قلب مردان است.” رایحه های طبیعی بدن و عطری که استفاده می کنید ، قسمت هایی از مغز را تحریک کرده که مستقیماً به خواسته های جنسی متصل می باشند. اگر این کار را به خوبی انجام دهید ، فرد مورد علاقه خود را به راحتی به سوی خود جذب خواهید کرد .

مطلب پیشنهادی مرتبط :١٠ عطر زنانه با رایحه شیرین

10 عطر زنانه با رایحه ی یاس

یاس یکی از محبوب ترین رایحه های گلی در عطرسازی و در عطرهای زنانه می باشد که برای نماد عشق، زیبایی و فضیلت استفاده می گردد. این رایحه اعصاب شما را آرام نگه می دارد. به همین دلیل است که برای خاص کردن شب های خود به بهترین عطرهای یاس نیاز دارید. رایحه شیرین آن در تمام روز روحیه شما را بالا نگه می دارد و عطر باورنکردنی آن آشنایان شما را مسحور می کند. رایحه تازه یاس، اضطراب شما را کاهش داده  و حواس شما را جوان می کند.

یاس به طور معمول توسط عطر سازها به عطرها اضافه می شود تا عطر گلی کاملتر و تندتری ارائه دهند. به جای برجسته کردن عطرهایی که رایحه یاسمن را در نقش حمایتی قرار می دهند، در این مقاله به معرفی  عطرهایی می پردازیم که یاس را در کانون توجه قرار می دهند. چه ترجیح می دهید بوی یک دسته گل را در عطرتان داشته باشید یا عطری با رایحه ی گلی ضعیف تر می خواهید،  رایحه ی یاس در این عطر ها وجود دارد که حتما دوستش خواهید داشت.

در اینجا، ما10 تا از بهترین عطر ها با رایحه ی یاس را برای سرحال نگه داشتن شما فهرست کرده ایم. یک عطر با رایحه گل یاس را به مجموعه عطرهای خود اضافه کنید و به آن ارتقای گلی بدهید!

1- عطر گوچی بلوم زنانه Gucci Bloom با رایحه ی یاس

عطر گوچی بلوم زنانه Gucci Bloom با رایحه ی یاس

اولین عطرکه کاملاً تحت دیدگاه خلاقانه الساندرو میکله ایجاد شد عطر گوچی بلوم است که با رایحه ای خاص برای تجلیل از اصالت، سرزندگی و تنوع زنان طراحی گردیده است وشکوفا شدن به روشی طبیعی، رسا و فردی را به نمایش می گذارد. گوچی بلوم توسط استاد عطرساز آلبرتو موریلاس و تحت هدایت مدیر خلاق خانه گوچی خلق و به گونه ای ساخته شده است که مانند نامش رایحه ای غنی از یک باغ پر گل  را به تصویر می کشد. گل یاس و گل مریم  با Rangoon Creeper (نیلوفر رنگون ،گیاه پیچی یانیلوفری از کریپر میانمار که یک گل منحصر به فرد کشف شده در جنوب هند است که برای اولین بار در عطرسازی استفاده می شود ) ترکیب می شوند تا عطری غنی ایجاد کنند و اینگونه کاربر را به باغی خیالی منتقل می کنند.

مطلب پیشنهادی :۱۰ عطر زنانه با ماندگاری بالا

در این عطر عصاره جوانه یاس که از طریق روش انحصاری استخراج می شود  ،همزمان برای ایجاد بوی سبز و رایحه ی گلبرگ تازه بر روی پوست تولید می شود.

Rangoon Creeper، که مفهوم و نام عطر را در بر می گیرد، رایحه گلی کمی پودری دارد در حالی که گل از سفید شکوفا می شود و به تدریج تیره تر می شود و به صورتی و سپس قرمز تغییر رنگ می دهد.

ادکلن گوچی بلوم ، عطری است گلی و زنانه که در سال 2017 عرضه شد. عطار و  سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت بالایی حاوی رایحه ی یاسمین و نت میانی شامل رایحه ی گل سرخ است. نت پایه دارای رایحه ی رنگون کریپر است.

الساندرو میکله: «من عطری سبز می‌خواستم، رایحه‌ای شجاعانه که شما را به باغی وسیع پر از گل‌ها و گیاهان ببرد. باغی به زیبایی زنان ، رنگارنگ، وحشی، متنوع، جایی که همه چیز وجود دارد. گوچی بلوم بوی این باغ را می دهد تا با رایحه ی آن به جایی سفر کنید که آنجا نیستید.».

شکوفا شدن از روح اصیل زنان قهرمان الساندرو میکله، دارای نگرش آزادی است برای اینکه کسی باشید که می خواهید باشید.گوچی بلوم ازافراد با اصالتی که خود را در بینش او می یابند، تجلیل می کند.

این زنان جوان درست همان طور که هستند، زندگی را تجربه می کنند و در خود واقعی شان شکوفا می شوند. آنها دیدگاه شخصی خود را بدون محدودیت های مرسوم بیان می کنند. آنها برای تجارب به یاد ماندنی زندگی می کنند تا داستان بسازند و با اشیاء، فرهنگ و هنری که انتخاب می کنند ارتباط برقرار کنند و از آنها الهام بگیرند. الساندرو میکل، ایده گوچی بلوم که شادابی، زندگی و قدرت است را در هر نت معطراین عطر ، باکمپینی رویایی و طراحی غیر متعارف القا کرده است.

 گوچی بلوم  از مواد طبیعی با کیفیت و بسیار غلیظ ساخته می شود.

نت‌ها در گوچی بلوم مانند غلظتی از رایحه ی گل‌ها شکوفا می‌شوند و با بیانی منحصربه‌فرد از ترکیبات جدید در جهان، تجربه بویایی جدیدی را به ارمغان می‌آورند.

این عطر زنانه برای اغوای مردان طراحی نشده است، بلکه برای همراهی با زنانی که از عطر استفاده می کنند، طراحی شده است. این عطر در یک بطری لاکی، با خطوط تمیز و باریک، و نه در شیشه شفاف بلکه در بطری مربع شکل چینی ساخته شده است و دارای رنگ صورتی پودری وینتیج با برچسب Gucci  و قاب مشکی است .

جعبه ادکلن  مجوعه ای از برگ‌ها، شاخه‌های گیلاس و گل‌هایی به رنگ قرمز و سفید است که در قاب مشکی قرار گرفته‌اند.

2- عطر تیری موگلر الین زنانه Thierry Mugler Alien edp با رایحه ی یاس

عطر تیری موگلر الین زنانه Thierry Mugler Alien edp با رایحه ی یاس

تیری موگلریک عکاس و طراح مد فرانسوی است که در سال 1948 در شهر استراسبورگ فرانسه به دنیا آمد.تیری موگلر اولین عطر خود را در سال 1992 به نام انجل به بازار عرضه کرد و نامزد دریافت جایزه  فی فی شد .او در سال 2007 موفق به دریافت این جایزه شد. عطر انجل یکی از بهترین و پرطرفدارترین عطرهای این مجموعه است.

عطر تیری موگلر الین ،عطری است کهربایی -چوبی که توسط دومینیک روپیون و لوران برویرطراحی و در سال 2005 روانه بازار شد. نت ابتدایی آن شامل رایحه یاسمین است وبه بیانی دیگر شکوفایی  و آغازی دراماتیک حاصل از رایحه ی  یاس هندی با طبیعت شدیدا گرمش در تیری موگلر جریان دارد.  نت میانی حاوی نت های چوبی ونت پایه ازکهربا تشکیل شده است. این عطر ماندگاری بالایی دارد و با رایحه ی شیرین و گلی خود مناسب روزهای سرد زمستانیست .

شاید دوست داشته باشید :۱۵ ادکلن زنانه با خط بوی بالا

آلین رایحه ای ای را منتشر کرد و حق انجام آن را با نام خود ثبت کرد . سیزده سال پس از موفقیت عظیم آنجل، تیری موگلر بار دیگر با این عطر بی نظیر دنیای عطرسازی را به چالش کشید و طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرد .

تیری موگلر یک اکسیر جادویی است که در یک بطری ارغوانی عمیق و مرموز به شکل طلسم طراحی شده است، که یادآور سنگ فلسفی یا یک شیء جنگی است.

طراحان تری موگلر با ترکیب نت های کهربای گرم و سفید در پایه، نت های چوبی در قلب، و یاس هندی آفتابی درنت اولیه یک اکسیر اصلی را تولید کرده اندکه در منحصربه‌فردترین بطری بنفش با رنگ‌های طلایی در کلاهک محصور شده است. عطر تیری موگلر الین از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی زیاد است.

تری موگلر رایحه ای سنگین ، اغوا کننده و جسورانه ای دارد . رایحه ی خوش گل یاسمن همراه با رایحه ی چوبی و مشک ترکیبی عالی و خوشی را شکل داده است . از این عطر می توانید در تمام طول سال استفاده کنید (فقط در تابستان بیش از حد اسپری نکنید) یا بهتر است بگویم این عطر همه کاره تر است و می توانید از آن در طول سال  بیشتر استفاده کنید اما با توجه به رایحه ی گرمش برای مهمانی/کلوب/شب/زمستان مناسب تر است. اگر آن را به درستی مصرف کنید، در تمام طول سال در طول روز/شب می تواند استفاده شود.

3- عطر لانکوم ایدول Lancôme Idôle با رایحه ی یاس

عطر لانکوم ایدول Lancôme Idôle با رایحه ی یاس

عطر لانکوم ایدول عطری چایپر گلی زنانه است که توسط سه عطرساز زن چیره دست شیامالا مزوندیو ، آدریانا مدینه بائز و نادگه ل گارلانتزک خلق و در سال 2019 توسط شرکت فرانسوی لانکوم به بازار عرضه شد .نت های ابتدایی لانکوم ایدول دارای رایحه ی گلابی و ترنج و نت های میانی شامل رایحه ی رز ترکی، رز د مای و یاس هندی هستند. نت های پایه عبارتند از مشک سفید و وانیل.

ایدول یک عطر گلی مدرن زنانه خیره کننده  و مشکی چایپر است که توسط سه عطرساز زن ساخته شده است. اسانس گلبرگ رز ایسپارتا از ترکیه که به طور انحصاری برای لانکوم ساخته شده است، همراه با رز سنتفولیا که در فرانسه رشد می‌کند، همراه با نت‌های ترنج، گلابی، یاس هندی ، یک آکورد جدید «تمیز و درخشان» را شکل داده است.

مطلب پیشنهادی :۵ عطر دانشجویی دخترانه خوب +قیمت

در این عطر جذاب رایحه‌های میوه‌ای، گلی و معطر با رایحه‌ای شیرین ترکیب شده اند  تا به راحتی بتواند هر کسی را مجذوب خود کند و  افراد را از سراسر اتاق به مدار شما بکشاند. استفاده از این عطر یک نتیجه کاملاً اغواگر و زنانه به ارمغان می آورد که برای هر کسی وسوسه انگیز است.

4- عطر زنانه با رایحه ی یاس ویکتور اند رولف فلاور بمب Viktor&Rolf FlowerBomb

 عطر زنانه با رایحه ی یاس ویکتور اند رولف فلاور بمب

ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب ،حاوی رایحه ی  انفجاری هزاران گل با حس و موج تازه و وجوه بی شمار روشن، برای جشن گرفتن زندگی به عنوان یک مدینه فاضله می باشد.

ادو پرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب با رایحه ی ظریفی از ترنج باز می شود و به رایحه ی میانی زیبایی می رسد.

فلاور بمب ، متشکل از نت های رز، یاس و فریزیا است که در اخر رایحه های نعناع هندی، وانیل و پرالین نت های پایه عطر را تشکیل می دهند و فلاور بمب را به یک رایحه ی اعتیاد آور واقعی تبدیل می کنند. فلاور بمب عطری گلی کهربایی زنانه است که در سال 2005 به عنوان یک عطر شرقی معرفی شد. این عطر برنده جایزه FiFi بهترین کمپین تبلیغاتی ملی / چاپ 2006 شد.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای زنانه برای تابستان

نت های ابتدایی حاوی آکوردهای تازه و شیرین ترنج ، چای سبز و عثمانتوس می باشند و نت میانی گلدار و مجلل همراه با رایحه ی یاس سمباک فشرده، شیرین و خالص، گل رز اغواکننده سنتیفولیا، فریزیا ، ارکیده کاتلیا و گل پرتقال آفریقایی است. مشک ، پاتچولی و وانیل در نت پایه آن را به رایحه ای شرقی تبدیل می کنند، در حالی که نت های شیری و پودری آن به آرامی روی پوست ما نمایان می شوند.

بطری این عطر توسط فابین بارون به شکل گرانیت الماس مانند طراحی شده است که به خود عطر اشاره دارد، زیرا بسیار انفجاری، پیچیده و پر زرق و برق است  و در دهمین سالگرد کار خانه ویکتور اند رولف معرفی گردید.

5- ادکلن زنانه با رایحه ی یاس شنل نامبر 5 Chanel N°5

ادکلن زنانه با رایحه ی یاس شنل نامبر 5

ادکلن شنل نامبر 5 یک عطر گل آلدئیدی و زنانه می‌باشد که در سال 1986 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر ژاک پولژ است. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی آلدهید، یلانگ یلانگ، نرولی، برگاموت و هلو و  نت میانی متشکل از رایحه ی زنبق، یاسمن تازه، رز و زنبق دره است. نت های پایه نیز عبارتند از چوب صندل میسور ، خزه بلوط، خس خس و نعناع هندی و وانیل بوربون.

ادکلن شنل نامبر 5  ساخته شده در سال 1986 به عنوان تفسیر دیگری از عطر اصلی معرفی شده توسط کوکوشنل و ارنست بوکس در سال 1921 است.

شاید دوست داشته باشید :تشخیص اصل بودن ادکلن شنل چنس

از زمان ایجادش در سال 1921، شماره 5 جوهره زنانگی را تراوش کرده است. رایحه انتزاعی و اسرارآمیز به صورتی زنده با جنبه‌های ظریف بی‌شماری که غنای گلی فوق‌العاده را از خود ساطع می‌کند. در سال 1986، ژاک پولژ ترکیب قبلی خودو ارنست بوکس را تغییر داد تا یک نسخه کاملتر و حجیم تر از عطر قبلی و رایحه ای برای همیشه ایجاد کند.

زمانی که ارنست بوکس در سال ۱۹۲۱ رایحه های مختلف عطر کوکو شانل را بررسی می کرد. رایحه ی شماره ۵ گیرایی و جذابیت بسیار زیادی برای او داشت و اینگونه بودکه نام آن را عطر شنل شماره ۵ گذاشت.

ادکلن شنل نامبر 5 با استفاده بی سابقه از آلدئیدها و پیچیدگی لایه ها ، اولین عطر انتزاعی جهان بود. در ساخت این ادو پرفیوم از عطر اصلی الهام گرفته است. این دسته گل که از گل رز و یاس تشکیل شده است، دارای نت‌های بالایی مرکبات است. آلدئیدها یک حضور منحصر به فرد در این عطر دارد، در حالی که رایحه ی صاف وانیل بوربن یک سیلاژ فوق العاده حسی در این عطر ایجاد می کند.

ادکلن شنل نامبر 5 شروعی شاداب و خنک و تلخ و کمی شیرین و پودری دارد و در ادامه رایحه ی عطر گرم تر و شیرین تر شده و با اضافه شدن رایحه های چوبی حسی تلخ و شیرین و گرم، پودری، تلخ و چوبی، آلدهیدی و کمی صابونی پیدا می کند.

6- عطرزنانه با رایحه ی یاس بولگاری جاسمین نویر Bvlgari Jasmin Noir

 عطرزنانه با رایحه ی یاس بولگاری جاسمین نویر

اگر عاشق عطرهایی هستید که شامل ترکیبات گلی و چوبی با رایحه ی گرم و شیرین هستند، عطر بولگاری جاسمین نویر یک انتخاب ایده آل برای افزودن به مجموعه شماست. این عطر که در سال 2008 معرفی شد و برای خانم هایی که از چیزهای ظریف زندگی قدردانی می کنند توصیه می شود. عطر بولگاری جاسمین نویر عطری کهربایی گلی زنانه است که در سال 2008 توسط کارلوس بنایم و سوفی لبه ساخته و روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی گاردنیا و نت های سبز هستند. نت های میانی عبارتند از یاس سمباک و بادام ساتن. نت های پایه متشکل از رایحه های شیرین بیان، دانه تونکا، چوب های گرانبها، عنبر، مشک و نعناع هندی می باشند که در ترکیب با هم عطر خیره کننده ای را ایجاد می کنند که برای استفاده در بعد از ظهر عالی است.

مطلب پیشنهادی :20 ادکلن زنانه پسر کش

این عطر طرفداران بسیاری از ترکیبات چوبی-گلی را به خود جلب کرده است وبطری تیره مرموز آن مورد علاقه بسیاری از طرفداران خانه بولگاری قرار گرفت .

عطر جاسمین نویر مناسب بانوان 25 تا 40 ساله است که آمادگی پرداخت قیمت های بالاتر از حد متوسط و ​​معمول نسخه های قبلی بولگاری را دارند.

این عطر در تضاد دوگانه نت های مردانه و زنانه ایجاد شده است. عطرسازان می خواستند جاسمین نویر را با یاس به عنوان عنصر اصلی بسازند، اما به روشی بسیار متفاوت تر از قبل و در نهایت با رایحه ی یاس همراه با رایحه های مرموز چوب گرانبها ساخته شد.

این ترکیب با آب گیاهان سبز با گل های گاردنیا باز می شود. قلب عطر شامل رایحه ی گل یاس سمباک است که با رایحه های بادام ساتن ترکیب شده است، در حالی که نت پایه رایحه های تیره چوب گرانبها همراه  با شیرین بیان مطلق و آکوردهای تونکا را معرفی می کند.

تیزر تبلیغاتی این عطر در جزیره ایبیزا اسپانیا ساخته شده است، روی جلد کیت ماس ​​است که گردنبند بسیار گران قیمتی از الماس بولگاری بر گردن دارد و شیشه عطر در پس زمینه آن قابل مشاهده است. عکاسانی که این تبلیغات را تولید کردند مرت آلاس و مارکوس پیگت هستند.

7- عطر زنانه با رایحه ی یاس دیور جادور Dior J’Adore

عطر زنانه با رایحه ی یاس دیور جادور

 عطر دیور جادور از برند معروف کریستین دیور عطری زنانه و شکوهمند ومظهر لطافت زنانه است و در آن از طیف گسترده ای از انواع مختلف روایح الهام گرفته شده است. نسخه اصلی عطر دیور جادور که در سال 1999 توسط عطر ساز معروف و چیره دست کالیک بکر طراحی و ساخته شد و خط تولید آن توسط برند سلطنتی فرانسوی دیور راه اندازی گردید . این عطر بی نظیر که از  موفقیت  و محبوبیت خیره کننده ای در بین خانم های مدرن و شیک پوش امروزی برخوردار است ،تفسیری نفیس از ترکیب گل و میوه ارائه می دهد وهمانند دسته گلی بی نظیر از زیباترین گل های سراسر جهان جلوه می نماید . فرانسوا دماچی از عطر دیور جادور به عنوان عطری خارق العاده یاد می کند ، زیرا در عین داشتن امضای اصلی خود و خاص و منحصربه فرد بودنش دارای قدرت اغوا کنندگی بی نظیری است .

شاید دوست داشته باشید:۱۲ عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

ترکیب روایح در این عطر اتحاد تضادها را به تصویر می کشد و نت های گلدار نمادین را به مجموعه ای جذاب ، بی سابقه و مرموز تبدیل می کند. فرانسوا دماچی ادعا می کند “جادور گلی را اختراع می کند که وجود خارجی ندارد. “

پس از اولین اسپری ، مگنولیا با رایحه ی مست کننده ی خود همراه با رایحه ی ترش ترنج ، گلابی ترد ، هلو و خربزه خوش طعم ، جذابیت پر زرق و برق خالق عطر جادور را در فرم رایحه ای زیبا به تصویر می کشد.

سپس اسانس یلانگ یلانگ(دارای رایحه‌ای گرم و شیرین و دارای بویی شبیه به عطر گل یاس یا موز کال ) در ترکیب با نت های گلدار و عصاره گل رز دمشقی از ترکیه در ترکیب با دو گونه نادر از یاسمن گراندی فلوروم از گراس و یاسمن سامباک هندی و  روایح میوه ای ،رایحه ی بی نظیری را در عطر جادور به وجود می آورد . پس از گذشت مدتی طولانی، نت ظریفی از مشک، وانیل، و توت سیاه نمایان می شود.

عطر جادور عطری ایده آل و جذاب برای خانم های حرفه ای ، شیک، مدرن و امروزی است. با توجه به ترکیبات فوق العاده و همچنین کیفیت بالای اسانس های به کار رفته در این ادکلن از پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی نیز برخوردار است .

8- عطر زنانه با رایحه ی یاس الی ساب له پارفوم ادوپرفیوم Elie Saab Le Parfum EDP

 عطر زنانه با رایحه ی یاس الی ساب له پارفوم ادوپرفیوم

با اسپری کردن چند قطره الی ساب له پارفوم ادوپرفیوم قبل از خروج از خانه، طراوت تابستان و غنای شکوفه های گل را به هر کجا که وارد می شوید با خود به ارمغان می آورید. این عطر زنانه توسط عطرساز مشهور فرانسیس کورکجیان در سال 2011 خلق شد، این عطر بی نظیر زنانه ابتدا شما را با رایحه گلی -میوه ای حاوی گل پرتقال آفریقایی جذب می کند و سپس حس شما را با جوهره شیرین یاس در نت میانی عطر زنده می کند. این سفر معطر با نت های تند خاکی نعناع هندی، سدر ویرجینیا، رز و عسل سفید به پایان می رسد.الی ساب له پارفوم یک عطر گلی کهربایی است .

مطلب پیشنهادی :۲۰ ادکلن نوستالژی مردانه و زنانه

اولین عطراین طراح مد لبنانی به سادگی له پارفوم نام دارد. پس از 279 نسخه آزمایشی، یک ترکیب فوق‌العاده زنانه و چوبی گلدار با امضای عطرساز فرانسیس کورکجیان انتخاب گردید. این عطر با نت های شکوفه پرتقال باز می شود. سپس رایحه ی یاس درنت میانی و قلب عطر حس می گرددکه شامل عصاره گیاه گرندیفلوروم و یاس رازقی است، این در حالی است که نت پایه عطر از سدر، نعناع هندی و آکورد عسل وگل رز تشکیل شده است.

بطری الی ساب له پارفوم شیشه ای ساده به سبک باروک است. در کمپین این عطر مدل معروف آنجا روبیک حضور دارد.

9- ادکلن زنانه با رایحه ی یاس باربری لندن زنانه  Burberry London

ادکلن  زنانه با رایحه ی یاس باربری لندن زنانه 

برند باربری ، عطر باربری لندن را  با حفظ تصویر باربری به عنوان نماد مد بریتانیا در سال 2006 برای زنان منتشر کرد. عطر باربری لندن  توسط  ژان مارک شیلان و دومینیک روپیون  طراحی و ساخته شد .این عطر گلی  رایحه ای شیک و پیچیده دارد. رایحه ای که با نت های اولیه پیچ امین الدوله،گل رز شیرین و نارنگی ماندارین آغاز می شود و کم کم جای خود را به گل صد تومنی  وگل یاس همراه با رایحه ی یاس تاهیتی می دهد، و در نت پایه رایحه ها ی چوب صندل ، نعنا هندی و مشک به مشام می رسند . این عطر دارای یک رایحه خنک و تند است که می توانید با اطمینان در محل کار یا مدرسه استفاده کنید.

شاید دوست داشته باشید :بهترین و مقرون به صرفه ترین عطرهای زنانه برای مصارف روزانه

اگر کسی بخواهد نبض شهر قدیمی و معاصر  لندن را احساس کرده و به آن سفر کند ، استفاده از این عطر ضروری است. یک رایحه کلاسیک گلی با رایحه ی یاس در دل آن وجود دارد که با رز و پیچ امین الدوله هماهنگ با نت میوه ای نارنگی باز می شود. نت های میانی حاوی رایحه ی گلی نرم  از گلهای سفید شامل گل یاسمین، گل تایاره( یاس تاهیتی )و گل صد تومانی است که در نت پایه دنباله ای مخملی از رایحه ی چوب و مشک بر جای می گذارد. در کمپین تبلیغاتی آن راشل وایز بازیگر و ایوان گروفود بازیگر حضور دارند.

10- عطر تروساردی دونا Trussardi Donna با رایحه ی یاس

عطر تروساردی دونا با رایحه ی یاس

عطر تروساردی دونا عطری است کهربایی گلی زنانه که در سال 2011 عرضه شد. عطار این عطر ناتالی لرسون است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی نت های میوه ای، یوزو و لیمو آمالفی هستند. نت های میانی عبارتند از یاسمین، گل پرتقال آفریقایی و نیلوفر آبی. نت های پایه  نیزعبارتند از وانیل، چوب صندل، نعناع هندی و سدر ویرجینیا.

به مناسبت صدمین سالگرد این خانه، برند تروساردی دو عطر جدید تروساردی دونا و تروساردی  اومو را معرفی کرد.

این عطر مخصوصاً برای زنانی مانند شما ساخته شده است که ارزش واقعی خود را می دانند. ترکیبی از ویژگی های باطراوت یوزو و لیمو و شیرینی شکوفه پرتقال و یاس، این عطر زنانه را واقعا بی نظیر کرده است.

مطلب پیشنهادی :چرا وقتی ادکلن میزنم سر درد می گیرم؟

عطر زنانه تروساردی  دونا ترکیبی از گل های شرقی را ارائه می دهد که نت های بالایی آن میوه های فراوانی مانند یوزو، لیمو و میوه های آبکی است. نت میانی شامل شکوفه پرتقال، یاس و نیلوفر آبی می باشد، در حالی که نت های پایه رایحه ای شرقی با نعناع هندی سفید، سدر، چوب صندل و وانیل در بر دارد. این عطر در بطری به رنگ سفید، شبیه به شکل عطر اصلی دونا، البته مدرن شده و با جزئیات طلایی تزئین گردیده است.

با تشکر از شما که تا پایان مقاله 10 عطر زنانه با رایحه ی یاس با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *