بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

5 عطر دانشجویی دخترانه خوب +قیمت

عطر دانشجویی دخترانه

در این مقاله فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن زنانه اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید به معرفی و بیان مشخصات 5 عطر دانشجویی دخترانه خوب +قیمت می پردازد تا شمارا در خرید ادکلن زنانه یاری رساند.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای زنانه است :کوکوشنل مادمازل زنانه

برای داشتن ظاهری ایده ال تنها پوشیدن یک لباس مناسب و آرایش صورت و مو کافی نیست .همه ما نیاز داریم بویی خوش و تازه داشته باشیم .در دانشگاه و کالج اولین چیزی که در هنگام ورود به کلاس و گذر از کنار دیگر دانشجویان جلب توجه می کند بویی است که از شما استشمام می شود پس استفاده از یک عطر مناسب و خوشبو برای شما دانشجوی عزیز بسیار مهم است زیرا رایحه ی شما می تواند بهترین تاثیر را روی دیگران بر جای بگذارد.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :۲۰ ادکلن زنانه پسر کش

این یک واقعیت است که در دانشگاه پسران زیبا و خوش تیپ دوست دارند به دخترهایی که بویی تازه و جذاب می دهند نزدیک شوند و بالعکس.استفاده از عطر و ادکلن مناسب نه تنها بو و حس خوبی به شما می دهد بلکه سطح اعتماد به نفس شما را نیز افزایش داده وشما را جذاب ، سرحال ،آرام و پر انرژی و مثبت نگاه می دارد.

برای دختران دانشجوکه دوست دارند مستقل باشند در هنگام تهیه عطر و ادکلن همیشه این نگرانی وجود دارد که قیمت آنها در بودجه شان نیست. نگران نباشید، عطر با کیفیت خوب لازم نیست حتما گران باشد. تعداد زیادی محصول با مواد تشکیل دهنده بوی شیرین وجود دارد که شما عاشق آنها خواهید شد و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شوند. در اینجا چند عطر ارزان قیمت وجود دارد که دختران دانشگاهی عاشق آنها خواهند شد.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلنهای زنانه برای تابستان

الیسا پرفیوم در ادامه بهترین عطرها را برای دختران دانشگاهی معرفی می کند که هم مقرون به صرفه و هم با کیفیت هستند .این عطرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای دختری در دانشگاه که می‌خواهد استایل خود را با یک عطر هوشمند بالا ببرد، مناسب باشد!

1-ادکلن اجمل رین دراپس

اجمل رین دراپس عطری زنانه با رایحه ی شیرین گلی میوه ای است که در سال 2006 به بازار عرضه شد.

این عطر ترکیبی از نت های میوه ای نشاط آور و گل های حسی  می باشد که مناسب زنان فوق مدرن امروزیست. اجمل رین دراپس با ترکیبی منحصربه‌فرد از رایحه‌های تازه، گلی و میوه ای رایحه‌ای مدرن را شکل داده است که با ظرافتی ساده و نرم و لطیف کاربر را در بافتی ظریف از عناصر معاصر و نت های لطیف و تازه احاطه می کند. این عطر با رایحه ی شیک و تمیزی که دارد به گونه ای طراحی شده است که برای خانم هایی که به دنبال رایحه های کاربردی و تداعی کننده طراوت فضای باز هستند، جذابیت دارد.

شاید دوست داشته باشید :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

اجمل رین دراپس از روایح گلی ،چوبی،میوه ای و عنبر تشکیل شده است . مناسب برای انواع پوست است و در تمام روز شما را سرحال نگه می دارد و باعث افزایش جذابیت شما می شود.این عطر سازگار با پوست بوده و در تمام طول سال قابل استفاده است .

رایحه جوان کننده اجمل نشان دهنده طراوت نسیم اقیانوس و درخشش پرتوهای خورشید است، ترکیبی از نت‌های گلی و میوه‌ای تازه که همان طور که از نامش مشخص است حس واقعی پتریکور(عطر دل نشین، شیرین وتر وتازه ای است که همراه اولین باران بر دل خاک وزمین خشک به مشام می رسد ) را با خود همراه دارد.

شاید دوست داشته باشید :عطر را کجا نگهداریم؟

اجمل رین دراپس دارای رایحه ای با طراوت و تمیز است که نشان دهنده نم نم باران و نسیم سرد بادهای موسمی است. مناسب بانوان جذاب می باشد که به زبان مهربانی و عشق صحبت می کنند.

این عطر با قیمت مناسب و رایحه ی تازه ای که دارد مناسب دختران دانشجوست .

قیمت این ادکلن با حجم 50 میلی لیتر،حدودا ۳۷۱,۰۰۰ تومان است .

2- ادکلن امپر چیفون

برند امپر Emper یک کمپانی نوپا در عرصه ی تولید عطرو ادکلن واسپری می باشد که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ در امارات متحده عربی آغاز کرد .

عطر ادکلن امپر چیفون (شیفون )یک عطر با رایحه گلی –چوبی -مشکی زنانه است. نت های اولیه ی آن شامل رایحه ی ترنج و نارنگی ماندارین هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، گل رز، زنجبیل و چوب صندل. نت های پایه متشکل از رایحه ی مشک سفید و وانیل هستند.

مطلب پیشنهادی :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

عطر امپر شیفون با رایحه ای تازه ، خنک  و شیرینش،مناسب روزهای گرم سال ( روزهای بهار و تابستان) است. پاپیون زیبای امپر شیفون با طرح گلی خود که با دقت بسته شده است به آن حس خلوص وقدرت درک احساسات می دهد.این ادکلن با غلظت ادوپرفیوم ماندگاری و پراکندگی خوبی دارد .قیمت این ادکلن بسیار مناسب است .قیمت حجم 100 میل آن حدود 409000 تومان است .

3-ادکلن امپر فاسیو زنانه

امپر فاسیو یک عطر گلی – میوه ای زنانه با رایحه ی شیرین و ملایم است. این عطر یکی از محبوب ترین ادکلن های زنانه برند امپر است .نت های اولیه آن متشکل از رایحه ی شکر، توت فرنگی وحشی، انبه، سیب سبز و گریپ فروت خونی هستند. نت‌های میانی عبارتند از فریزیا، شکوفه لیمو و زنبق دره. نت های پایه نیز حاوی رایحه ی مشک، غلاف وانیل، دانه تونکا و عنبر هستند.

شاید دوست داشته باشید:روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

این عطر که برای روح های جوان ساخته شده است و به نوعی تعریفی از زیبایی،ظرافت و وقار است و به آرامی قامت اشرافی خود را با انحنای زیبا و قد بلندش بیان می کند(شیشه ادکلن بلند وخمیده و بسیار زیباست ).روی بطری ادکلن گل رز زیبایی حک شده است . با فاسیو از میوه های زندگی لذت ببرید.

قیمت 100 میل امپر فاسیو حدود 385000 تومان  می باشد و بسیار مناسب خانم های جوان دانشجو است .

4- ادکلن اینسیدنس زنانه

برند ایو دی سیستل( Yves de Sistelle )دارای 101 عطر در رایحه پایه است. ایو دی سیستل یک برند جدید عطر می باشد و  اولین نسخه عطر این برند در سال 2010 ساخته و وارد بازار شد و جدیدترین ادکلن آن مربوط به سال 2020 است. این شرکت در ساخت عطرهای خود از هنر سنتی عطرسازی فرانسوی استفاده می کند. موفقیت بزرگ در صنعت عطر منجر به حضور جهانی این برند شده است.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلن های زنانه ایرانی

اینسیدنس زنانه یک ادکلن زنانه از برند ایو دی سیستل با رایحه شیرین وگلی -میوه ای و ساخت کشور فرانسه است. نت های ابتدایی آن متشکل از رایحه ی  گلابی، ترنج و نارنگی ماندارین هستند. نت میانی شامل رایحه ی گل رز، یاس و زنبق است. نت های پایه نیز عبارتند از سدر، مشک و عنبر.این ادکلن با رایحه ی معتدل رو به خنکش بیشتر مناسب روزهای فصل بهار و تابستان و همچنین پاییز و زمستان است .

قیمت 100 میل اینسیدنس زنانه حدود 436000 تومان می باشد و بسیار مناسب خانم های جوان دانشجو است .

5-عطر کریس آدامز اکتیو زنانه

کریس آدامز اکتیو یک عطرفرانسوی با رایحه گلی –چوبی- مشکی و با رایحه ای معتدل و شیرین و  زنانه است. نت های ابتدایی شامل روایح  پرتقال، گریپ فروت و ترنج است. نت های میانی حاوی رایحه ی گل رز، نت های میوه ای و یاس می باشد و نت های پایه عبارتند از برگ های نعناع هندی، چوب صندل گرانبها ، دانه های تونکا، مشک از خانواده مشک سفید و شکر وانیل.

شاید دوست داشته باشید :تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل

کریس آدامز اکتیو عطری زنانه دارای ترکیبی بازیگوش و پر انرژی متشکل از میوه های عجیب و غریب و نت های گلی می باشد و پر از حس زنانگیست .استفاده از  این عطر بدون لبخند قابل قبول نیست! کریس آدامز اکتیو بطری شیشه ای صورتی رنگ زیبایی دارد.

قیمت 80 میل کریس آدامز اکتیو زنانه حدود 282000 تومان می باشد.

با تشکر از شما که تا پایان مقاله 5 عطر دانشجویی دخترانه خوب +قیمت با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *