بلاگ

پرفروش‌ترین ادکلن زنانه در ایران

پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران

در گذر زمان در بیشتر جوامع بشری استفاده از عطر و ادکلن‌ها به عنوان یکی از لوازم بسیار مهم برای خانم‌ها و آقایان کاربرد داشته است.
در ایران نیز در سالیان گذشته بازار عطر و ادکلن حسابی داغ بوده به طوری که بسیاری از برندها و مدل‌های مختلف تولید و وارد بازار شده‌اند.
این مارکت علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است و این روند در حال رشد است.
در این بین برخی از عطر و ادکلن‌ها نسبت به رایحه و عملکردی که دارند بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند که این توجه ناشی از کیفیت و عملکرد آن عطرها بوده است.
لازم به ذکر است که مصرف کنندگان ایرانی انصافاً در انتخاب عطر ادکلن سلیقه خوبی نیز دارند که در بین کشورهای منطقه استفاده از عطر و ادکلن در ایران بیشتر از کشورهای دیگر است و ایران جزو کشورهایی است که مصرف عطر و ادکلن در آن زیاد بوده و این مورد هر ساله در حال رشد است.
که رفته رفته با توجه به تغییر نسل و تاثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات و توسعه فرهنگی این بازار رشد عجیبی را تجربه می‌کند.
در بازار عطر و ادکلن ایران همیشه برندها و شرکت‌های معروف اروپایی پیشتاز بوده اند ولی در چند سال گذشته برخی از شرکت‌های ایرانی نیز به تولید عطر و ادکلن روی آورده‌اند ولی لازم به ذکر است کیفیت عطرهای ایرانی نسبت به عطرهایی که از خارج از ایران وارد می‌شوند پایین‌تر است و اغلب شرکت‌های ایرانی عطرهای مشابه بو به مدل‌های معروف اروپایی تولید می‌کنند و خودشان اقدام به طراحی رایحه جدید نمی‌کنند.
و سیر واردات عطر و ادکلن از خارج و تولیدات داخلی عطر ادکلن در ایران روز به روز در حال افزایش است.
به دلیل گسترش نفوذ اینترنت در کشور و رشد تجارت الکترونیک بازار عطر و ادکلن نیز بهره خوبی از این فرصت برده است و رشد بسیار زیادی در فروش اینترنتی عطر و ادکلن در سالیان گذشته اتفاق افتاده است.
که این امر باعث شده است به خریداران این امکان را بدهد به راحتی از هر نقطه از کشور بتوانند عطر و ادکلن مورد نظر خود را انتخاب نمایند و به راحتی بتوانند آن را درب منزل خود دریافت نمایند.
در این نوشته قصد داریم به چند عطر و ادکلن زنانه که در ایران فروش زیادی داشته اند و جز پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای زنانه در ایران که توسط خانم‌ها استفاده می‌شوند اشاره نماییم.
قبل از اینکه بخواهیم این عطرها را معرفی نماییم لازم است اشاره کنیم متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت دلار استفاده مردم از عطر و ادکلن‌های اصلی که از برندهای معتبر جهانی هستند و قیمت بالایی دارند نسبت به قبل کمتر شده است، و مردم اکثراً از عطرهایی استقبال می‌کنند که قیمتی در حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان دارند.

پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌های زنانه در ایران

۱. عطر باکارات رژ زنانه

عطر باکارات رژ از برند فرانسوی فرانسیس کرکیجان در چند سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به قیمت بالایی که نسخه اصلی این عطر دارد بسیاری از مردم امکان خرید آن را ندارند به همین دلیل استقبال بسیاری از نسخه‌های اماراتی و تولید داخل آن شده است.
البته به هیچ عنوان این عطرها کیفیت و عملکرد نسخه اصلی را ندارند و فقط بویی شبیه به باکارات رژ دارند ولی نسبت به قیمتشان که در حدود ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان است ارزش خرید دارند.
باکارات روژ عطری گرم و شیرین است و با رایحه‌ای شبیه به قند سوخته شده که برای استفاده در روزها و شب‌های سرد سال مناسب است.
این عطر می‌توان در موقعیت‌های روزمره و مهمانی‌ها و جلسات استفاده نمود.
در ترکیبات این عطر از نت‌های بادام، زعفران، یاس، سدر، روایح چوبی، عنبر و مشک استفاده شده است.

عطر باکارات رژ 540 زنانه مردانه

پرفروش ترین عطر زنانه در ایران  باکارات رژ 540 زنانه

۲. عطر زنانه کوکو مادمازل شنل

عطر کوکو مادمازل

خرید عطر کوکو مادمازل

این عطر در نسخه اصلی قیمتی در حدود ۱۳۰ دلار دارد و با توجه به قیمت بالایش بسیاری از مردم امکان خرید این عطر جذاب را ندارند به همین دلیل عطرهای اماراتی و تولید داخل که رایحه‌ای شبیه به عطر شنل کوکوماد مازل را دارند فروش بسیاری را در مارکت ایران تجربه می‌کنند.
عطر کوکو مادمازل رایحه ای ملایم و شیرین دارد و در گروه بویایی گلی، مدیترانه‌ای دسته‌بندی می‌شود. استفاده از این عطر در چهار فصل سال امکان پذیر است و برای خانم‌هایی که می‌خواهند در محیط کار و در جمع‌های دوستانه متفاوت باشند توصیه می‌شود از این عطر خوشبو و دوست داشتنی استفاده کنند.
نت‌های تشکیل دهنده کوکو مادمازل عبارتند از پرتقال، ماندارین، ترنج، گل یاس، گل رز، دانه تونکا، نعنا هندی، وانیل، خس خس و مشک.

۳. عطر گودگرل مشکی زنانه

این عطر در نسخه اصلی قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار دارد و رایحه بسیار جذاب و اغواگر دارد بسیاری از خانم‌ها یا نسخه اصلی آن را تهیه می‌کنند و یا از نمونه های اماراتی و تولید داخل استفاده می‌کنند.
عطر گودگرل زنانه شیشه‌ای شبیه به کفش زنانه پاشنه بلند دارد و طبعی گرم و شیرین و تلخ، این عطر در گروه بویایی شرقی گلی دسته‌بندی می‌شود و پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد.
بهتر است از این عطر در فصل‌های زمستان و پاییز استفاده شود و برای خانم‌هایی که در گروه سنی ۲۰ تا ۵۰ سال هستند گزینه‌ای جذاب به شمار می‌آید.
در ترکیبات این عطر جذاب از نت‌های قهوه، بادام، گل یاس، گل مریم، کاکائو و دانه تونکا استفاده شده است.

عطر کارولینا هررا گود گرل زنانه

عطر کارولینا هررا گود گرل زنانه

۴. عطر لالیک لامور زنانه

لالیک لامور در سال ۲۰۱۳ معرفی و عرضه شد این عطر قیمتی در حدود ۴۰ دلار دارد و به دلیل قیمت و کیفیت خوبی که دارد فروش بسیار بالایی را در ایران دارد و به دلیل اینکه بین نسخه اصلی و مدل‌های اماراتی و تولید داخل این عطر تفاوت قیمتی چندانی وجود ندارد بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند از نسخه اصلی این عطر استفاده نمایند.
لالیک لامور بویی بسیار دوست داشتنی و جذاب و صمیمی دارد و طبعی ملایم و شیرین.
این عطر در گروه بویایی چوبی مشکی گلی دسته‌بندی می‌شود که از ماندگاری متوسطی برخوردار است ولی باعث انتقال حسی خوب و دوست داشتنی به شما می‌شود و برای استفاده روزمره و عطر امضا شما در تمامی فصول سال انتخابی شایسته است.
در ترکیبات ادکلن زنانه لالیک لامور از نت‌های ترنج، گل بهار نارنج، گل رز، گل مریم، گل یاس، چوب صندل، مشک و سدر استفاده شده است.

لالیک لامور زنانه

لالیک لامور زنانه

۵. عطر زنانه مگنولیا

این عطر به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد از قدیم مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها بوده است.
ادکلن مگنولیا رایحه ای گلی دارد و برای خانم‌های ۴۰ سال به بالا گزینه ای مناسب است این عطر رایحه‌ای با طبع ملایم و شیرین دارد و پخش بو ماندگاری متوسط که می‌توان از آن در چهار فصل سال استفاده نمود.
در ترکیبات این عطر از گل یاس، گل مریم، سوسن، یاسمن، نعنا هندی، چوب صندل، مشک و وانیل استفاده شده است.
جالب است بدانید مگنولیا توسط کشور لبنان تولید می‌شود.

ادکلن-ایوروشه-مگنولیا

۶. عطر زنانه لانکوم لاویه س بله

بدون اغراق می‌شود گفت که عطر لانکوم لاویست بل یکی از پرمخاطب‌ترین عطر و ادکلن‌های زنانه‌ای است که توسط خانم‌های ایرانی استفاده می‌شود.
این عطر در نسخه ۷۵ میل قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار دارد و از ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است در رایحه این عطر بوی وانیل و کارامل بسیار محسوس است و طبعی گرم و شیرین دارد و برای استفاده در روزها و شب‌های سرد سال بسیار مناسب است.
لانکوم  لاوی استبله هم در نسخه اصلی و هم در نسخه‌های کپی فروش بسیار بالایی را در ایران دارد و بسیاری از خانم‌ها از رایحه این عطر خوششان می‌آید.
در ترکیبات این عطر از نت‌های تمشک، گلابی، یاسمن، شکوفه پرتقال، زنبق، وانیل، دانه تونکا، نعنا هندی و پرالین استفاده شده است.

ادکلن لاویه بل

خرید ادکلن لاویه بل اصل و اورجینال در عطر الیسا.

۷. عطر رصاصی چستیتی زنانه

چستیتی از برند اماراتی رصاصی یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در ایران است که قیمتی بسیار اقتصادی دارد.
که رایحه‌ای بسیار دوست داشتنی و پخش و ماندگاری بسیار خوبی نیز دارد.
این عطر با طبع ملایم و شیرین که در آن روایح گلی بسیار بولد است با غلظتی ادوپرفیوم به دلیل قیمت مقرون به صرفه‌اش فروش بسیار زیادی چه در ایران و چه در کشورهای دیگر دارد.
در ترکیبات این عطر از لیمو، گل یاس، گل رز، مشک استفاده شده است.

ادکلن رساسی چستیتی زنانه

ادکلن رساسی چستیتی زنانه

۸. عطر زنانه شالیز

این عطر از برند فرانسوی رمی مارکویز یکی از عطرهای زنانه است که تقریباً قدمت زیادی دارد و یکی از عطرهای زنانه قدیمی است که در ایران بسیار مورد توجه بوده و فروش بسیار بالایی را داشته است.
بسته‌بندی این عطر حالت جالبی دارد و در یک باکس استوانه فلزی قرار دارد این عطر طبعی ملایم و شیرین دارد و قیمتی ارزان و همین موضوع باعث شده در بین خانم‌هایی که به دنبال بویی شیک و با کیفیت ولی با قیمتی مناسب هستند جایگاه خوبی داشته باشند.
در عطر شالیز زنانه از نت‌های میوه‌ای، اسطوخودوس، مگنولیا، گل رز، گل صد تومانی، نعنا هندی، عنبر و مشک استفاده شده است.

ادکلن شالیز زنانه

ادکلن شالیز زنانه

۹. عطر لنوین اکلت زنانه

عطر زنانه لنوین اکلت به دلیل رایحه بسیار ملایمی که دارد مورد توجه بسیاری از خانم‌ها است که به بوهای سنگین و آلرژی‌زا حساس هستند.
این عطر رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد و در گروه بویایی گلی میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود.
فروش این عطر در ایران هم در نسخه اصلی و هم در نسخه‌های کپی فروش زیادی داشته است.
در ترکیبات این عطر از یاس بنفش، گل صد تومانی، اسمانتوس، شکوفه هلو، سدر، کهربا و مشک استفاده شده است.

عطر لانوین اکلت زنانه

عطر لانوین اکلت زنانه

۱۰. عطر ایفوریا زنانه

ایفوریا زنانه یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در ایران است که از سال ۲۰۰۵ به بعد توجه بسیاری را به خود جلب نمود.
جالب است بدانید هر خانمی که به عطر و ادکلن علاقمند باشد برای یک بار هم که شده این عطر جذاب و دوست داشتنی را تست کرده است و یا در کلکسیون خود شیشه خالی این عطر را دارد.
در رایحه این عطر بوی انار بسیار واضح است این عطر جذاب و اغواگر یکی از بهترین عطرهای تولید شده برند آمریکایی کالوین کلین است که هم در نسخه اصلی و هم در نسخه‌های کپی در ایران فروش بسیار بالایی داشته است.
در ساختار بویایی ایفوریا زنانه از نت‌های انار، لاله مردابی، ارکیده، بنفشه، چوب ماهون، مشک و کهربا استفاده شده است.

عطر کلوین کلین ایفوریا زنانه

عطر کلوین کلین ایفوریا زنانه

۱۱. عطر زنانه موگلر الین

الین زنانه یکی دیگر از عطرهای زنانه‌ای است که در ایران محبوبیت بسیار بالایی دارد این عطر هم در نسخه اصلی و هم در نسخه‌های کپی فروش بسیاری خوبی را در ایران تجربه کرده است.
الین در گروه بویایی شرقی گلی دسته‌بندی می‌شود این عطر فرانسوی رایحه‌ای گرم و شیرین دارد برای استفاده در جلسات کاری و مهمانی‌ها در فصل های زمستان و پاییز گزینه‌ای شایسته است.
نت‌های بویایی الین از یاس، روایح چوبی و کهربا تشکیل شده است.

عطر تیری موگلر الین زنانه

۱۲. عطر ویکتوریا سکرت بامبشل

این عطر دوست داشتنی با رایحه ملایم و شیرین و پاستیلی که در ترکیبات آن از گل صد تومانی، گل یاس، سوسن، توت قرمز، ارکیده، مشک و چوب صندل استفاده شده است.
این عطر بویی پاستیلی گلی میوه‌ای دارد که سبکی سبک و لایت دارد.
عطر بامشل ساخت کشور آمریکا است که البته فروش آن در ایران در نسخه‌های کپی فروش بسیار فوق العاده‌ای داشته است.
عطر بامشل برای خانم‌های که در رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال هستند گزینه بسیار مناسب است و برای استفاده روزمره در محل کار و یا محیط دانشگاه گزینه مناسب است.

عطر ویکتوریا سکرت بامب شل زنانه

عطر ویکتوریا سکرت بامب شل زنانه

۱۳. ورساچه کریستال نویر زنانه

جالب است بدانید در دنیای عطر و ادکلن اغلب عطرهای زنانه رایحه هایی گرم و ملایم و شیرین دارند و عطرهای زنانه ای که رایحه‌ای تلخ داشته باشند بسیار اندک هستند یکی از بهترین عطرهای زنانه‌ای که رایحه تلخ دارند همین ورساچه کریستال نویر است که در سال ۲۰۰۴ معرفی و عرضه شد.
از محبوب‌ترین عطرهای زنانه و پرفروش در ایران که هم در نسخه‌ اصلی و هم در نسخه‌های مشابه بو فروش زیادی داشته است.
این عطر طبعی گرم و تلخ دارد و در گروه بویایی گلی شرقی دسته‌بندی می‌شود و برای استفاده در فصول سرد سال توصیه می‌شود.
ورساچه کریستال نویر از نت‌های زنجبیل، فلفل، هل، گل ۱۰۰ تومانی، شکوفه پرتقال، نارگیل، گاردنیا، چوب صندل، مشک  و کهربا تشکیل شده است.

عطر زنانه ورساچه کریستال نویر

عطر زنانه ورساچه کریستال نویر

جمع بندی

یادآور می‌شویم که در زمان نگارش مقاله  پرفروش‌ترین ادکلن زنانه در ایران بهترین برندهای اماراتی که در ایران عرضه شده‌اند عبارتند از الحمبرا، فرگرانس ورد، جانوین، روونا، لطافه، امپر، اجمل هستند که از نظر فروشگاه عطر الیسا کیفیت و بسته‌بندی خوبی دارند و در بیشتر موارد نمونه‌هایی که تولید کرده‌اند کیفیت و قیمتی مناسب داشته‌اند که ارزش خرید خوبی را نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *