بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

تشخیص اصل بودن ادکلن شنل چنس

ادکلن شنل چنس

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله به معرفی مشخصات ونحوه ی تشخیص اصل بودن ادکلن شنل چنس می پردازد تا شما را در خریدی مطمعن تر یاری رساند .

یکی از محبوب ترین وپرفروش ترین ادکلنهای زنانه از برند شنل ،ادکلن شنل چنس می باشد .

خرید و قیمت روز ادکلن شنل چنس:

ادوتویلت شنل چنس با رایحه ی گلی در سال 2003 و ادوپرفیوم شنل چنس در سال 2005 به بازارعرضه شد. عطار و سازنده ی این عطر ژاک پولژ است. نت های ابتدایی ادوتویلت آن شامل رایحه ی نعناع هندی، فلفل صورتی، آناناس، سنبل و زنبق و نت میانی متشکل از رایحه ی لیمو، یاس و رز است. نت ها ی پایه نیز عبارتند از: نعناع هندی، مشک، وتیور و وانیل. رایحه ی فلفل صورتی، لیمو و سیب کاج در نت های بالایی آن وجود دارند. قلب عطر (نت میانی )شامل رایحه ی گل های سنبل، یاس و زنبق است، در حالی که نت پایه آن از رایحه ی عنبر، گیاه پاتچولی، خس خس و مشک سفید تشکیل شده است.

این در حالیست که نت های ابتدایی ادکلن ادوپرفیوم شنل چنس متشکل از لیمو ، آناناس ، فلفل قرمز و نت میانی حاوی روایح گل سنبل ، گل زنبق ، گل یاس است و نت پایه نیز از روایح کهربا ، مشک ، درخت پچولی ، درخت خس خس تشکیل شده است .

مطلب پیشنهادی پر بازدید :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

شنس درزبان فرانسوی به معنای “شانس” است .کلمات شنل و چنس آنقدر شبیه به نظر می رسند که انگار برای یکدیگر ساخته شده اند. چنس تنها عطر شنل در بطری گرد است که برخلاف بطری مستطیلی Chanel N°5 کلاسیک طراحی و ساخته شده است. اگرچه این طراحی تصادفی نیست، زیرا این فرم شیشه تداعی کننده ی “چرخه ی ثروت و خوشبختی” است. در شنل چنس موجی از طراوت فوق العاده با نت های گلی آغاز می شود و با ترکیب ادویه ای ادامه می یابد. “شنل چنس یک گردباد است. دری که به روی ماجراجویی و ناشناخته ها بازاست، درست مانند لب هایی که برای یک بوسه آماده اند.”

ادوپرفیوم شنل چنس نیز دارای یک رایحه ملایم ، شیرین و گلی مدیترانه ای زنانه است که در سال 2005 روانه بازار شد. سازنده این عطر نیز ژاک پولژ است.رایحه ی آن بسیار جذاب و اغواگر می باشد . شنل چنس ،این پرفروش ترین عطر زنانه ، عطری است که زنانگی شگفت انگیز و تلفیقی از جذابیت را به نمایش می گذارد.

مطلب پیشنهادی مرتبط :مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

ادکلن شنل چنس رایحه ای غیرقابل پیش‌بینی و دارای حرکتی مداوم دارد، در رویارویی با رایحه ی شنل چنس عطر گلی غیرمنتظره ی آن شما را به گردبادی از شادی و فانتزی به همراه می‌برد.

گابریل شنل  می گوید : “من فرصتی دیدم و از آن استفاده کردم.” او می‌دانست که شانس واقعی او فرصتی است که خود او خلق کرده است، حالتی از ذهن، شیوه‌ای برای بودن.

ماندگاری ، پخش بو و سیلاژ این عطر بی نظیر می باشد .

با استفاده از این عطر بی نظیر از برند محبوب و لوکس شنل در یک ترکیب تحریک آمیز و اغواگر و با رد بوی بی همتا توجهات را به سمت خود جلب کنید .

شنل چنس رایحه ای ملایم ، شیرین ، گلی مدیترانه ای با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی و طبعی معتدل دارد .

با توجه به پر طرفدار بودن عطر شنل چنس نمونه های تقلبی آن به وفور در بازار یافت می شوند . در ادامه به بیان تفاوتها و مشخصات نمونه های تقلبی و اصل ادوپرفیوم شنل چنس می پردازیم تا شمارا در خریدی مطمئن تر یاری رسانیم .

هر دو نمونه اصل و فیک دارای سلفون هستند .اولین نکته ای که قبل از باز کردن بسته بندی عطر باید توجه کنید نحوه ی سلفون کشیدن عطر است در نمونه اصل برش سلفون و نقاط پلمپ به صورت منظم از وسط بالا تا وسط پایین جعبه کشیده شده و  حرارت دیده است ولی در نمونه تقلبی از وسط شروع می شود و کج و نامنظم به سمت پایین کشیده می شود .جنس سلفون در نمونه تقلبی نازک تر و نامرغوب است و اگر توجه کنید خط و خش های بسیاری روی سلفون تقلبی افتاده است .

مطلب پیشنهادی :مقایسه عطر های موفق شنل کوکو مادمازل با میس دیور

شنل چنس جعبه ای صورتی رنگ با کادر طلایی  رنگ  دارد که برروی آن کلمه چنس به رنگ طلایی و نام شنل به رنگ مشکی برجسته  حک شده است . دیواره های کناری جعبه طلایی کم رنگ می باشد .

 در کف جعبه ادکلن اصل بار کد و بچ کد مشاهده می شود .

نحوه بسته بندی داخلی ادکلن مشابه تصویر زیر است .بسته بندی به گونه ای است که ادکلن درون جعبه تکان نمی خورد . شیشه عطر بسیار فیت در آن قرار می گیرد و شیشه عطر داخل جعبه لق نمی زند و با تکان دادن جعبه حاوی شیشه عطر، صدای لق زدن شنیده نمی شود .

مطلب پیشنهادی :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

اما در بسیاری از عطرهای تقلبی این دیواره وجود ندارد و با تکان دادن جعبه با برخورد شیشه عطر به دیواره صدای تکان خوردن شیشه به وضوح شنیده می شود .رنگ مقوای نگهدارنده داخلی در عطر شنل چنس به رنگ صدفی و اکلیلی می باشد .

لوگوی برند شنل برروی درب جعبه ادکلن شنل چنس اصل به صورت برجسته و به رنگ طلایی حک شده است که از داخل نیز برجستگی آن کاملا مشخص است .

نام برند محصول اصل در جلوی شیشه به صورت برجسته و بسیار دقیق چاپ شده است. مدلهای تقلبی جنس بدنه شیشه از کیفیت پایین تری  برخوردار است ومعمولا  نام شنل چنس به صورت برجسته چاپ نشده است و گاها به راحتی و یا با جسم تیز پاک یا خراشیده می شود دقیقا مانند نمونه فیک در سمت راست تصویر زیر .

نی متصل به افشانه ادکلن در نمونه اصل (نمونه سمت راست تصویر زیر ) به وضوح از روی شیشه قابل مشاهده  است اما در برخی نمونه های فیک (نمونه سمت چپ در تصویر زیر) نی در نمونه فیک مشخص نیست .

درپوش ادکلن شنل چنس اصل سنگین است و باید سفت و کاملا فیت و محکم روی شیشه قرار بگیرد . هرگونه شلي و لقي درب نشانه تقلبي بودن عطراست .

مطلب پیشنهادی :عطر را کجا نگهداریم؟

برروی درب نمونه اصل لوگوی معروف شنل به صورت لیزری حک شده است .در برخی نمونه های فیک این لوگو وجود ندارد  و در برخی دیگر با سایز متفاوت و ظریف تر برروی درب حک شده است .

نوار یا صفحه ای فلزی  به صورتی یکنواخت دورتا دورشیشه بسته شده است . این نوار در نمونه اصلی از جنس فلز و در بعضی نمونه های تقلبی از جنس پلاستیک  و در برخی دیگر از فلز نازک بی کیفیت می باشد.

در نمونه اصل این نوار ضخیم و محکم و در نمونه فیک (نمونه سمت راست در تصویر زیر) نواری نازک ، ضعیف و بی کیفیت به کار برده شده است .

در کف شیشه نمونه اصل یک صفحه فلزی مستطیل شکل در 4 طرفش برروی نوار دور شیشه محکم شده است .نام و برند ادکلن ، غلظتش،کشور سازنده ، نام پاریس و حجم ادکلن روی آن برجسته حک شده است .

بچ کد روی جعبه و بچ کد حک شده روی شیشه ادکلن در قسمت پایین پشت شیشه نمونه ادکلن اصل کاملا یکسان هستند و تطبیق دادن بچ کد کف جعبه با کد بطری عطر کاری الزامی برای تشخیص دادن هر عطر اصل است . به این صورت که اگر ادکلن خریداری شده کد نداشت یا کد آن با کد جعبه آن مطابقت نداشت به این معنی باشد که محصول اورجینال نمی باشد.

والف ادکلن شنل چنس اصل به رنگ طلایی می باشد .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله تشخیص اصل بودن ادکلن شنل چنس با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

1 دیدگاه در “تشخیص اصل بودن ادکلن شنل چنس

  1. sharareh BZ گفت:

    همه نکات درست و عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *