توزیع و فروش عمده عطر و ادکلن :

فروش عمده عطر و ادکلن در فروشگاه عطر الیسا 

در فروشگاه عطر الیسا بیش از سه هزار محصول از بهترین برند ها از جمله عطر های نیش وجود دارد و ما برای شما بهترین ها را در کنار هم گردآوری کرده ایم .در فروشگاه عطر الیسا هیچ عطری با عنوان های عطر های گرمی ، بدون جعبه ، فیک و …. به فروش نخواهد رسید . افتخار ما جلب رضایت شما در سالیان متوالی است و اعتبار ما نتیجه ی اعتماد و رضایت شما در طول این سال هاست .

شما همکاران گرامی می توانید ادکلن های پرفروش مانند ادکلن لالیک ، ادکلن دیور ، ادکلن ورساچه ، ادکلن بولگاری ، ادکلن شنل  و سایر برندهای روز را با بهترین قیمت در فروشگاه تخصصی عطر الیسا بیابید و از ارسال رایگان و سریع ما لذت ببرید . همچنین می توانید از موجودی عطر های کمیاب و دیسکانتینیو مطلع شوید . همکاران گرامی جهت اطلاع از قیمت همکاری و ثبت سفارشات به صورت عمده از طریق راه های ارتباطی زیر می توانند با ما در ارتباط باشند :

تماس با تلفن های :  09196378898  –  02144735424

فروش عمده عطر و ادکلن

فروش عمده عطر و ادکلن

فروش عمده عطر و ادکلن ، در فروشگاه اینترنتی عطر الیسا در راستای رضایت هرچه‌ بیشتر مشتریان کلان خود، زیر ساخت‌هایی جهت پاسخگویی به نیازهای بازار در حوزه‌ی همکاران و سازمان ها در زمینه فروش عمده عطر زنانه و ادکلن مردانه ایجاد شده است. بدین منظور عطر و ادکلن هایی با بیشترین تنوع برند و قیمت به مشتریان عزیز عرضه میگردد. همچنین با گسترش فضای مجازی بسیاری از افراد مشغول به فروش عطر و ادکلن در صفحات خود (اینستاگرام و تلگرام) می باشند، گروه عطر الیسا توانسته است عطر اصل مورد نظر این پیج ها را با بهترین قیمت و با قیمتی رقابتی تامین نماید.

فروش عمده عطر و ادکلن

فروش عمده عطر و ادکلن

خرید عمده عطر و ادکلن با ضمانت اصالت کالا ، معتبر و شناخته شده ، ارایه‌ی بهترین قیمت ، می‌تواند زمینه‌سازی مناسب جهت خریدهای عمده‌ی عطر و ادکلن ها و نیز خریدهای گروهی کاربران سازمان‌ها از عطر الیسا باشد. در صورتی که عطر مورد نظر خود را در لیست محصولات سایت نیافتید کافیست از طریق تماس با ما موجودی آن را بررسی نمایید. انواع برندها را می توانید در لیست برندهای فروشگاه عطر الیسا مشاهده نمایید تا شما را در انتخاب و خرید عطر کمک کند .

در خرید عمده عطر و ادکلن ، منبعی که از آن خرید می کنید بسیار حائز اهمیت است . زیرا امکان دارد در لابه لای جنس ها ، کارهای فیک گذاشته شود از این رو بسیار اهمیت دارد که از فروشگاه های معتبر و دارای ضمانت اصالت کالا خرید کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید آن را پیگیری کنید .

توجه داشته باشید که قیمتهایی که بر روی وب سایت عطر الیسا نمایش داده شده است صرفا برای خریداران و مشتریانی است که به صورت خرده خرید می نمایند از این رو برای اطلاع از قیمتها و شرایط فروش با بخش فروش وب سایت ارتباط برقرار کنید.

از طریق تلفن 09196378898 در واتساپ می توانید قیمت بروز محصولات مورد نظر خود را چک بفرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید .

شرایط فروش عمده عطر و ادکلن برای همکاران خیلی پیچیده و دشوار نیست و تنها کافیست مجموعا ۵ عطر در هر فاکتور خرید کنید تا از مزایای خرید عمده ما بهره مند شوید ، از همین رو بسیاری از جوانان جویای کار و تازه کار به راحتی می توانند با ایجاد یک صفحه مجازی در (اینستاگرام – تلگرام – واتساپ) برای خود شغل ایجاد کنند و مانند سایر مشتریان ما که در این پیج ها فعالیت دارند ، کسب و کار مخصوص به خود را راه اندازی کنند .

برای جلب بیشتر رضایت مشتریان ارسال تمامی مرسوله ها به صورت کاملا رایگان و سریع به سراسر ایران انجام می پذیرد.

فروش عمده عطر و ادکلن

فروش عمده عطر و ادکلن اصل و اورجینال با تضمین بهترین قیمت

فروش عمده عطر و ادکلن : به اطلاع همکاران عزیز می رساند که کلیه عطر و ادکلنهای فروشگاه عطر الیسا با ضمانت اصالت کالا عرضه می شود و کلیه محصولات بر حسب مورد دارای مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه را دارا میباشند برای سفارش میتوانید از طریق شماره تماس 02144735424 در ارتباط باشید.

خرید عمده سازمانها : برخی سازمان‌ها قصد دارند با اعمال شروطی از جمله تاریخ انقضای مشخص و امکان خرید گروهی خاص از کالاها، اقدام به ارایه‌ی اعتبار خرید به کاربران مورد نظر خود نمایند، عطر الیسا در این راستا با ارایه‌ی کد تخفیف با شروط مورد نظر سازمان‌ها آماده‌ی همکاری خواهد بود.

خرید عمده عطر و ادکلن :

ضمانت اصالت کالا ،اعتبار، پاسخگویی، بستر شفاف، ارایه‌ی بهترین قیمت، امتیازات اختصاصی ویژه‌ی همکاری‌های مداوم و… می‌تواند زمینه‌سازی مناسب جهت خریدهای عمده‌ی عطر و ادکلن ها و نیز خریدهای گروهی کاربران سازمان‌ها از عطر الیسا باشد.در صورتی که عطر مورد نظر خود را در لیست محصولات سایت نیافتید کافیست از طریق تماس با ما موجودی آن را بررسی نمایید.

(لطفا پس از تماس اعلام نمایید از طریق سایت عطر الیسا و برای خرید عمده تماس گرفته اید)

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر از نحوه‌ی همکاری‌ها از طریق تماس باما مکاتبه فرمایید و یا از طریق پیام رسان تلگرام با ما در ارتباط باشید.