بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

20 ادکلن نوستالژی مردانه و زنانه

ادکلن های نوستالژی مردانه و زنانه

توجه کردید وقتی بوی کلر در هوا می پیچد ناگهان یاد تابستان های دوران کودکی می افتیم که در یک استخر گذرانده ایم. یا شاید بوی پای سیب، یا بوی همان عطری که مادرتان استفاده می‌کرد. بینی ما راهی برای استشمام نوستالژی دارد.

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

 همه حواس با خاطرات مرتبط هستند، بویژه جرقه ای از خاطرات عاطفی را ایجاد می کند. چرا؟

پس از ورود بو به بینی، از طریق عصب جمجمه ای و از طریق پیاز بویایی عبور می کندو به مغز کمک می کند بوها را پردازش کند. پیاز بویایی بخشی از سیستم لیمبیک، مرکز عاطفی مغز است. به عنوان عضوی از سیستم لیمبیک، پیاز بویایی می تواند به راحتی به آمیگدال (یکی از برجستگی های گرد سطح پایین مخچه جانبی )دسترسی پیدا کند که در خاطرات عاطفی نقش دارد .بویایی ورودی قوی به آمیگدال دارد که احساسات را پردازش می کند. این رابطه نزدیک بین بویایی و آمیگدال یکی از دلایلی است که بوها باعث ایجاد جرقه نوستالژی می شوند.

دکتر رون دیور، مدیر کلینیک اختلالات چشایی و بویایی و مرکز بیماری آلزایمر و اختلالات حافظه در آستین، تگزاس و عضو آکادمی نورولوژی آمریکا (AAN) می‌گوید: “ما از حافظه عاطفی چندان استفاده نمی‌کنیم. او اضافه می کند که وقتی افراد آگاهانه تلاش می کنند چیزی را به خاطر بسپارند، بر جزئیات تمرکز می کنند، نه احساسات.”شما ممکن است بویی را تشخیص ندهید، اما آن را با برخی خاطرات مرتبط می‌کنید. مثلا اولین باری که بوی پای سیب را حس کردید، ممکن است در خانه مادربزرگتان بوده باشید.

مطلب پیشنهادی پربازدید :۱۰ مورد از بهترین ادکلن های برند کلوین کلین (مردانه و زنانه )

سیستم بویایی با مراکز احساسات و حافظه در مغز تعامل دارد.دکتر کن هیلمن،  پروفسور برجسته نورولوژی و روانشناسی سلامت در دانشگاه فلوریدا می‌گویند: «بوها خاطرات را زنده می‌کنند. بو به بخش‌های احساسی مغز و بخش‌های حافظه می‌رود، در حالی که کلمات وارد بخش‌های متفکر مغز می‌شوند.این می‌تواند توضیح دهد که چرا خاطراتی که بوسیله بو ایجاد می‌شوند، حس نوستالژیک و احساسی دارند، نه دقیق و جزئی. هیلمن می گوید: «وقتی چیزهایی را بو می کنید، احساسات خود را به یاد می آورید .

قبل از دهه 1980، عطرها محلی بودند وهمه گزینه های بسیار کمی برای انتخاب عطر داشتند. ادکلن ها در قلمرو کارمندان پیشخوان فروشگاه های زیبایی، طراحان سطح بالا و چند خانه مد بودند. از قضا، بازار عطرهای امروزی نیز بیش از حد اشباع شده است! پس بیایید سفری به گذشته در دهه های ۸۰ و ۹۰ داشته باشیم تا با عطرهای دوران جوانی ما آشنا شویم .

عطرهای کلاسیکی که نسل‌ها در میان مردم وجود داشته‌اند و امتحان خود را پس داده‌اند. عطرهای نمادین در لیست خوش بو ترین عطرهای تمام دوران که طرفداران خود را دارند و رایحه مقاومت ناپذیر آنها هرگز قدیمی نمی شود.

1-ادکلن کارون پوران هوم-عطر Caron Pour Un Homme

اگربه دنبال عطری با رایحه ی دلپذیرو کلاسیک هستید، ادکلن کارون پوران هوم را امتحان کنید. کارون اولین بار در سال 1934 برای مردان به بازارعرضه شد .سازنده و عطار این عطر ارنست دالتروف است. نت ابتدایی حاوی اسطوخودوس و نت میانی شامل رایحه ی شیرین وانیل و نت پایه از مشک تشکیل شده است. رایحه ی کارون پوران هوم در حال حاضرنیز به همان اندازه قبل با طراوت و شورانگیز است.

شاید دوست داشته باشید :۱۵ عطر مردانه دختر کش

ترکیبی از رایحه‌های تشکیل دهنده ی آن که ملایم و تلخ است، به همان اندازه که در یک شب رقص و مهمانی جذاب است، در اتاق هیئت مدیره و مکان های رسمی نیز به خوبی عمل می‌کند، و همین امر داشتن آن را برای کلکسیون عطرهای هر مردی ضروری می‌کند. ادکلن کارون پوران هوم عطری مناسب تمام فصول و هر زمان و مکانیست .از آنجاییکه ادکلن پوران هوم عطر مورد علاقه محمد رضا پهلوی بوده است به آن ، لقب عطر شاه نیز داده اند .

2- ادکلن رمی لاتور سیگار Cigar Remy Latour for men

ادکلن سیگاراز خانه طراحی رمی لاتور ، عطری میوه ای معطر و مردانه با ترکیبی از نت های میوه ای است که هرگز حواس را سیر نمی کند. نت های ابتدایی در ادکلن سیگار حاوی آلو، آناناس، گلابی، ترنج و لیمو آمالفی می باشد وسپس این ترکیب در نت میانی توسط نت های معطر گل هایی مانند گل همیشه بهار، شمعدانی ، یاس و برگ بو گرم می شود  و با نت های پایه که از تنباکو، نعناع هندی، چوب صندل، سدر ویرجینیا و مشک تشکیل شده است  ،متجلی می شود .

مطلب پیشنهادی :۱۰ مورد از بهترین عطرها با رایحه چوب

این عطر فوق العاده که در سال 1996 معرفی شد، می تواند با هر لباسی در کمد لباس شما استفاده شود . از آن برای بهبود ارتباط در اولین قرار ملاقات با کسی که دوست دارید او را  بهتر بشناسید و یا زندگی و گذران اوقاتی لذت بخش در آخر هفته ای بی نظیر با کسی که دوستش دارید و از قبل با او در ارتباط هستید ،استفاده کنید .این عطر مردانه ابتکاری فراتر از همه انتظارات است. عطر سیگار از خانه رمی لاتور) رایحه ای قوی، قدرتمند و تازه دارد .

3- ادکلن راجر گالت اوپن ROGER & GALLET OPEN

شما می توانید با استفاده از ادکلن راجر گالت اوپن ،سرها را به سمت خود برگردانده و توجه دیگران را به خود جلب کنید. این عطر مردانه با رایحه ای ماندگار، تازه ، چوبی،گرم و تند توسط خانه طراحی Roger & Gallet در سال 1985 روانه بازار شد.در این ادکلن نت‌های میوه‌ای لیمو آمالفی  و ترنج ،همراه با وتیور، اسطوخودوس، مریم گلی، تنباکو و آویشن و نعناع هندی ترکیب شده اند تا رایحه‌ای دراماتیک و پیچیده ایجاد شود. ادکلن راجر گالت اوپن به طور خاص برای استفاده در روز توصیه می شود به طور مثال قبل از رفتن به دفترکار یا یک قرار ناهار معمولی می تواند گزینه ی خوبی باشد .

4- ادکلن جکس بوگارت وان من شو JACQUES BOGART ONE MAN SHOW

با استفاده از ادکلن مردانه جکس بوگارت وان من شو تصویری جذاب و با اعتماد به نفس از شما ارائه داده می شود. این عطر مردانه هیجان‌انگیز در سال 1980 به بازار عرضه شد. خالق این عطر طراح افسانه‌ای فرانسوی ژاک بوگارت ،راجر پلگرینو است، وان من شو با رایحه‌ای چشمگیر متشکل از رایحه‌های عالی  و متعدد همه را مجذوب خود می کند . در نت آغازین زیره، ریحان و درمنه به خواص گیاهی و تندی رایحه عطرکمک می کنند.

شاید دوست داشته باشید :معرفی ۱۰ عطر لوکس برای مهمانی های مهم + قیمت و خرید آنلاین

نت مرکباتی ترنج به رایحه ی عطر طراوت می بخشد و گالبانوم با خاصیت صمغی و بالزامیک خود به آن عمق می بخشد. نت اولیه ی آن حاوی  ترنج ، زیره ، صمغ گیاهی ، اقاقیای برزیلی ، ریحان ، گیاه درمنه است و نت میانی متشکل از ادویه جات معطر  ، یاس ، جوز ، خس خس ، لابدانیوم ، نعناع هندی ، درخت کاج ، رز ، شمعدانی ، میخک صدپر و نت پایه با رایحه ی وانیل ، دانه تونکا ، نارگیل ، خزه درخت بلوط ، کهربا ، سدر ، چوب صندل ، چرم رایحه عطررا  به کمال می رساند .این عطر مردانه را در عطرهای روتین خود بگنجانید تا بتوانید در مرکز توجه قرار بگیرید.

5- ادکلن دیویدوف زینو DAVIDOFF ZINO

این ادکلن مردانه کلاسیک دیویدوف زینو رایحه ای تلخ و گرم دارد که بسیارجذاب و چشمگیر است. ترکیبی از روایح برجسته اسطوخودوس، مریم گلی، ترنج، چوب رز برزیلی و یاس که در سال 1988 توسط میشل آلمیراک عطر ساز معروف سوییسی خلق شده است و رایحه ای جاودانه دارد. برای بیش از دو دهه، این عطر دیویدوف زینو رایحه ای خاکی و جذاب  مناسب یک شب بیرون از شهر برای مردان پیراسته و آگاه ارائه کرده است. این رایحه که توسط بسیاری به عنوان  رایحه ی جاودانه توصیف شده است، رگه هایی از چوب و ادویه را به همراه گیاهان به همراه دارد که عطر و بویی سنتی وکلاسیک و مردانه را ایجاد می کند.

6- ادکلن جوپ هوم (جوپ قرمز) JOOP HOMME

ادکلن جوپ هوم قرمز ،عطری فوژه کهربایی مردانه است و مناسب و ایده آل آقایانی که تمایل دارند از عطر های چوبی و متداول سنگین مردانه فاصله بگیرند است . این عطر در سال 1989 به بازارعرضه شد. عطار این عطر میشل آلمیراک است. نت های اولیه ادکلن جوپ قرمز اصل عبارتند از شکوفه پرتقال ، نارنگی ماندارین ، ترنج و لیمو آمالفی و رایحه میانی آن حاوی دارچین ، گل همیشه بهار ، یاسمن ، هل و زنبق دره است ودر اخر رایحه نت پایه  شامل وانیل ، دانه تونکا ، چوب صندل ، پچولی ، عسل ، تنباکو و وتیور می باشد.

مطلب پیشنهادی مرتبط :مشخصات و تشخیص ادکلن جوپ قرمز اصل

جوپ! عطری است بسیار شرقی و اغواگر و شامل  رایحه تازه مرکبات همچون  نارنگی ، لیمو ، ترنج و شکوفه پرتقال که رایحه ای تمیز و تازه ایجاد می کند که هنوز بوی مردانه ای داردو رایحه ی مقدار زیادی ادویه را کمرنگ می نماید. نت میانی ادکلن بسیار گرم و دلپذیر است و در بر گیرنده رایحه ی خوش گل یاسمن ، زنبق دره ، گل همیشه بهارو دارچین است. رایحه ی نت پایه عجیب و غریب است و روایح چوبی وانیلی ، لوبیای تونکا ، نعناع هندی و چوب صندل را معرفی می کند. این عطر را می توان روزانه به عنوان عطر سرکار یا در موارد خاص زمانی که می خواهید حضور خود را به شیوه ای منحصر به فرد در مجلسی مهم مشخص کنید ، استفاده نمایید.

7- عطر دیویدوف کول واتر مردانه DAVIDOFF COOL WATER FOR MEN

با دیویدوف کول واتر مخصوص آقایان، در روزهای گرم از طراوت و خنکی برخوردارشده و لذت ببرید . این عطر پرفروش در سال 1988 توسط خانه طراحی دیویدوف و توسط پیر بوردون طراحی و روانه بازار شد، این عطر پرفروش با نت هایی سبز از آب دریا، نعناع، اسطوخودوس و گشنیز ، رایحه ای کاملا متعادل داردکه می توانید در هر مکانی از آن  استفاده کنید. ادکلن کول واتر یک رایحه مردانه و همه کاره است که می تواند توسط مردان مختلف در هر مناسبتی استفاده شود. این عطر دارای خط بویی شرقی و کلاسیک است که در نظر طرفداران دیویدوف، بهترین عطر است. چه در محل کار و چه بیرون از شهر تا ساعات اولیه صبح، عطر کول واتر رایحه ای عالی برای شمابه همراه دارد.

مطلب پیشنهادی پربازدید :بهترین ادکلنهای اصل فرانسه

نت اولیه آن حاوی روایح آب دریا،اسطوخدوس،ترکیبات سبز،رزماری،گشنیز،نعناع است و نت میانی شامل چوب صندل سفید،شمعدانی،بهار نارنج،یاس و در نت پایه با روایح  تنباکو،خزه درخت بلوط،سدر،کهربا،مشک به عطری خنک و بی نظیر و بی بدیل تبدیل می شود .

8- ادکلن دریک اورلان ORLANE DERRICK

با استفاده از ادکلن دریک اورلان برای گذراندن شبی عالی در شهر، خود را به غریبه ای تاریک و مرموز  وافسانه ای مشهور تبدیل کنید. این عطر کلاسیک مردانه با رایحه ای تند، شرقی و چوبی بی نظیر و ماندگار از اورلان ، در سال 1978 وارد بازار شده است.رایحه ی دریک اورلان متشکل از رایحه ی فلفل سیاه، دارچین، چوب سدر و علف وتیور برای نت های اولیه و شروعی دل انگیز و در نت میانی رایحه های جوز هندی، تخم گشنیز، گیاه جادویی پاتچولی و زنجبیل بر تندی رایحه ی عطر می افزایند و در نت پایه روایح چوب صندل و خزه‌ی اوکموس می درخشند تا پایانی را بیافرینند که مطمئنا به راحتی فراموش نمی کنید.

9- ادکلن هالستون زد 14 HALSTON Z 14

ادکلن هالستون زد 14 عطری هیجان انگیز،جذاب و کلاسیک است که برای مناسبت های مهم مناسب است. این عطر که توسط طراحان چیره دست در خانه هالستون در سال 1974 معرفی شد، دارای ترکیبی کاملا معطرو تلخ و تند و چرمی از سرو ترد، گاردنیا شیرین، ریحان تند، ترنج لذیذ و نت های سبز تازه است تا عطر مردانه مطمئنی را ایجاد کند که در طول شب احساس جذابیت به شما بدهد.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

این عطر مردانه نسبتاً قدرتمند، نقطه پایانی عالی برای قرار ملاقات عاشقانه با شخص خاص شماست.نت اولیه در  ادکلن هالستون زد 14 شامل رایحه ی لیمو ترش ، ترنج ، ترکیبات سبز ، سرو ، ریحان ، گاردنیای یاسمنی و نت میانی متشکل از رایحه ی شمعدانی ، یاس ، دارچین ، خس خس ، گشنیز ، سدر ، نعناع هندی است و نت پایه حسن ختامی جذاب حاوی دانه تونکا ، خزه درخت بلوط ، لوبان ، چرم ، مشک ، کهربا می باشد .

10 – ادکلن آرامیس 900 مردانه ARAMIS 900 FOR MEN

ادکلن آرامیس 900 که در سال 1973و توسط برنارد چنت ساخته شد، عطری ماندگار با رایحه ای گرم ، تلخ و چوبی مدیترانه ای برای مردان است. این رایحه منحصربه‌فرد شما را به یاد رایحه‌های چوبی تازه و معمولی در فضای باز می‌اندازد. نت‌های لیموی تند را با سیب سبز، گشنیز و چوب رز برزیلی با آکوردهای سبز ترکیب می‌کند. این عطر اعتیاد آور گیاهی روایح سنتی و مرسوم را با اشاره ای از غیرمنتظره ها تجسم می بخشد و آن را به رایحه ای عالی برای لباس شب یا مناسبت های خاص تبدیل می کند.

مطلب پیشنهادی پربازدید :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

نت اولیه در این عطر شامل رایحه ی لیمو ترش ، ترنج ، ترکیبات سبز ، اقاقیای برزیلی ، گشنیزاست ونت میانی با استفاده از روایح گلهای زیبا و خوشبو چون  گل رز ، شمعدانی ، گل برف ، میخک صدپر ، یاس و  ریشه زنبق شکل گرفته است .در اخر نت پایه با روایح خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، خس خس ، مشک ، کهربا ، نعناع هندی کامل کننده رایحه ی این عطر خاص است .

11- ادکلن جوان سکس اپیل مردانه JOVAN SEX APPEAL

جوان سکس اپیل ،عطری معطر و تند برای مردان است. که در سال 1975 خلق و روانه بازار شد و چندین دهه است که مورد استفاده مردان قرار گرفته است .جوان سکس اپیل با ترکیبی تحریک‌کننده و محرک از ادویه‌ها و گیاهان کمیاب برای مردان ساخته شد که تنها هدفش اغوا کردن زنان است.این عطر رایحه ی متمایز مردانه ای داردکه از نت های سبز و ادویه های لایه بندی شده با رایحه غنی پتچولی تشکیل شده است که تا ساعت ها پس از استفاده از آن باقی می ماند. چه در حال برنامه ریزی یک عصر خاص در شهر باشید یا یک شام صمیمی تر با خانواده و دوستان، عطر فوق العاده مردانه سکس اپیل، نتیجه مورد نظر شما را ایجاد خواهد کرد.

12- ادکلن ایو روشه مگنولیا زنانه  Yves Rocher Magnolia

ادکلن مگنولیا ایو روشه ، عطری است کلاسیک با رایحه ی گلی و شیرین که الهام گرفته از رایحه ی ملایم یک گل مگنولیا سفید و زیبا است که توسط ایو روشه در سال 1983 ساخته شده است .

مطلب پیشنهادی پربازدید :مشخصات و تشخیص عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

رایحه جنوبی تند و مست کننده آن، به غیر از ماگنولیا شامل نت های سیب در نت اولیه است و سپس شامل طیف کاملی از گل های سفید در نت میانی است: یاس، گل سرخ ، زنبق و گاردنیا و در اخر در نت پایه ترکیب روایح نعناع هندی، خزه بلوط، چوب صندل و نت های سدر سفید، وانیل و مشک اثری دل انگیز در این عطر از خود به جا می گذارند. متاسفانه تولید این عطر در فرانسه متوقف شده است، اما مگنولیا که با مجوز تولید شده در کشورهای دیگر هنوز قابل خریداری است.

13- ادکلن کاشارل ایدن زنانهCacharel Eden

با ادکلن کاشارل ایدن عطری را تجربه کنید که بهشتی از لذت های زمینی را برایتان تداعی می کند. ادکلن زنانه ایدن ، که توسط برند کاشارل(کاچارل)  و ژان گیچرد در سال 1994 خلق شد، به نام الهام گرفته خود عمل می کند. رایحه مرکبات لیمو، پرتقال ماندارین و ترنج با هلو شیرین و میموز(گل ابریشم )عالی ترکیب شده و یک کوکتل مست کننده برای حواستان ایجاد می کند. ایدن را روی نبض خود اسپری کنید تا ترکیب فریبنده ای از معصومیت و فریبندگی را کشف می کنید. رایحه کاشارل قوی و قدرتمند و بسیار با اصالت و کلاسیک است .

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

نت اولیه شامل روایح  لیمو ترش ، ترنج ، نارنگی ماندارین ، هلو و نت میانی حاوی آناناس ، گل ابریشم ، گل برف ، لاله مردابی ، نیلوفر آبی ، شکوفه پرتقال ، گل مریم ، یاس ، خربزه است و در انتها رایحه عطر کاشارل با روایح موجود در نت پایه مانند اقاقیای سیاه ، دانه تونکا ، چوب صندل سفید ، سدر ، نعناع هندی کامل می شود .

14- عطر زنانه الیزابت آردن فیفت اونیو-خیابان پنجم  Elizabeth Arden 5th avenue

الیزابت آردن یک بازرگان کانادایی-آمریکایی بود که الیزابت آردن، آی‌ان‌سی را بنیان نهاد و یک مؤسسه لوازم آرایشی را در ایالات متحده تاسیس کرد. تا سال ۱۹۲۹، او دارای ۱۵۰ سالن در اروپا و ایالات متحده بود. ۱۰۰۰ محصول او در ۲۲ کشور به فروش می‌رسید. او تنها مالک بود و در اوج کار خود یکی از ثروتمندترین زنان در جهان بود. عطرخیابان پنجم الیزابت آردن به نام خیابان معروف نیویورک که نماد ثروت است، نامگذاری شد.

مطلب پیشنهادی :تشخیص ادکلن اصل با تکان دادن شیشه عطر

این عطر مجلل در سال 1996 برای خانم های شیک و موفقی که با قدم زدن در بلوارهای معروف احساس راحتی و لذت می کنند معرفی شد. نت ابتدایی حاوی  رایحه ی گل های ملایم یاس بنفش، مگنولیا ، شکوفه لیمو ،ماندرین و ترنج می باشد و  نت میانی حاوی رایحه ی گل های سفید  همچون گل یاس، میخک و گل سرخ هندی، گل مریم ، گل بنفشه ، هلو و یلانگ یلانگ را در بر می گیرد. نت های پایه از چوب صندل تند و مشک تبتی ،چوب میخک ، عنبرو وانیل تشکیل شده است. این عطربا رایحه ی شیرین و گلی باعث می شود که در دفتر کار احساس شیک بودن و اعتماد به نفس داشته باشید و هنگام استفاده از آن در عصر، احساس اغوا کنندگی کنید.

15- ادکلن زنانه رساسی بلو لیدی  Rasasi Blue Lady

عطر ادکلن بلو لیدی رساسی با رایحه ای گلی ، مشک و چوبی عطری کلاسیک برای زنان است. ادکلن بلو لیدی عطری کلاسیک و شاد با رایحه ی گرم و تند و ساخت کشور امارات متحده می باشد که برای خانم هایی که از زندگی لذت می برند ایده آل است. برگ بنفشه، یلانگ یلانگ، گل سرخ و شکوفه پرتقال آفریقایی و گل مریم در بالای ترکیب و در نت اولیه قرار دارند. قلب و نت میانی آن لبریز از رایحه ی هلو، آلو، نرگس و یاس است، در حالی که نت پایه آن از رایحه ی چوب صندل، خس خس، وانیل، عنبر و مشک تشکیل شده است.

16- ادکلن زنانه رساسی کاترین  Rasasi Catherine

عطر رساسی کاترین رایحه ای گلی- آلدهیدی ، گرم، شیرین ،غنی و احساسی داردکه جنبه های مختلف احساسات یک زن را به تصویر می کشد. یک دسته گل بسیار غنی که در آن ترکیب گل های مختلف رایحه ای بسیار هماهنگ و حسی ایجاد می کند. سال انتشار این عطر مشخص نیست .هنوز برای خرید در بازار دنیا موجود است. نت های ابتدایی رساسی کاترین حاوی  آلدهیدها، نت های سبز، گالبانوم، لیمو آمالفی، سنبل آبی و ترنج هستند. رایحه میانی شامل زنبق، زنبق دره، رز و یاس است و نت های پایه عبارتند از خزه بلوط، سدر ویرجینیا، مشک و چوب صندل.

17- ادکلن سی کی اترنیتی زنانه  CK Eternity

با ادکلن سی کی اترنیتی  با رایحه ای زنانه که جوهر عاشقانه های جاودانه را به تصویر می کشد، شوق و اشتیاق را دوباره در خودکشف کنید. این عطرکلاسیک کلوین کلاین، در سال 1988 خلق شد. در این خلقت محبوب، نت های ترکیبات سبز پر جنب و جوش ، مرکبات تازه مانند نارنگی ماندارین همراه با گل رز و فریزیا مست کننده لایه لایه قرارگرفته اند. ادویه مریم گلی رایحه ای غیرمنتظره به رایحه ی  میوه ای و گلی در این عطر می دهد.

مطلب پیشنهادی پربازدید :۱۵ ادکلن زنانه پسر کش

نت اولیه آن شامل  فریزیا ، ترکیبات سبز ، سالویا ، نارنگی ماندارین ، مرکبات است و نت میانی تشکیل شده ازرایحه ی گل بنفشه ، رز ، گل برف ، میخک صدپر ، نرگس ، گل سوسن ، یاس ، گل جعفری و نت پایه حاوی رایحه گل پنجه مریم ، چوب صندل سفید ، مشک ، کهربا ، نعناع هندی می باشد.علاوه بر جذابیت و محبوبیتی که ادکلن سی کی اترنیتی دارد ،  رایحه ای معتدل دارد ویک اکسسوری عالی برای هر موقعیت و فرصتی است.

18- ادکلن جاست کال می مکسی زنانه –مردانه  JUST CALL ME MAXI

ادکلن جاست کال می ماکسی عطری است زنانه- مردانه  ،کلاسیک ،تلخ ،گرم و تند با رایحه ی شرقی گلی -کهربایی. ادکلن جاست کال در سال 1976 خلق و روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن گالبانوم و آلدهید هستند. نت های میانی عبارتند از یلانگ یلانگ، یاس و پیچ امین الدوله و نت های پایه عبارتند از: خزه بلوط، عنبر، چوب صندل، نعناع هندی، لبدانوم، دانه تونکا ،اوکموس و وانیل.   

19- ادکلن بیژن زنانه Bijan for Women

به بدن و حواس خود با رایحه ی شیرین ،گرم ،گلی ، با طراوت ، عجیب و غریب ادکلن بیژن، که توسط طراح برند بیژن، پیتر بوم خلق شده است، روحی تازه بدمید و باطراوتشان کنید. این عطر جذاب که در سال 1987 معرفی شد، نت‌های وسوسه‌انگیز یلانگ یلانگ، نرگس، ترنج و نرولی را با هم ترکیب کرده تا احساس اعتماد به نفس به شما بدهد. این عطر با ایجاد رایحه ای پیچیده و تازه، انتخابی عالی برای خانم هاست. این محصول را می توان به صورت غیر رسمی در حین انجام چند کار یا به طور رسمی برای یک شب هیجان انگیز در شهر ویا در یک قرار عاشقانه استفاده کرد.

20- ادکلن دیویدوف کول واتر زنانه  Davidoff Cool Water

حضور خود را با رایحه های عجیب و غریب ادکلنکول واتر از برند دیویدوف به افراد حاضر القا کنید زیرا این عطر خنک و بی نظیر شما را به یاد ماندنی و غیرقابل انکار می سازد. این عطر که در سال 1996 توسط دیویدوف معرفی شد، به تدریج رایحه ی خود را در لایه هایی شگفت انگیز و فریبنده نشان می دهد. رایحه با طراوت مرکبات، آناناس و خربزه عسلک با رایحه های عمیق و عجیب و غریب به و نت های غنی و استوایی نیلوفر آبی ترکیب می شود.

ر ایحه نت ابتدایی کول واتر شامل رایحه میوه های تازه چون آناناس، به ، انگور سیاه، طالبی ، لیمو ،نیلوفر آبی ، کالن،سوسن و در نت میانی روایح عسل سفید ، گل یاس ، گل رز ، سوسن و زالزالک به مشام میرسد و در نت پایه روایح  توت سیاه ، بنفشه ،چوب صندل ،مشک، وانیل ، هلو ،خس خس و رازبری روح شما را جلا می دهند .

مطلب پیشنهادی :بهترین و مقرون به صرفه ترین عطرهای زنانه برای مصارف روزانه

کول واتر با رایحه ی خنک و جذاب وبا نت های آبزی به مانند رایحه اقیانوس و آب دریا در کنار رایحه ی مرکبات و چوب برای زنان فعالی که می دانند چگونه حس لطیف زنانگی خود را حفظ کنند، ساخته شده است و عطری قابل توجه و در عین حال ملایم است که برای استفاده در تمام روز توصیه می شود.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر وادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *