بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

12عطر زنانه با رایحه شیرین

ادکلن زنانه شیرین

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در مقاله ي 12عطر زنانه با رایحه شیرین ،بهترین عطرهای شیرین را گرد آورده است .

زنان عاشق بوی شیرین، خوشبو و لطیف هستند. یک عطر زنانه شیرین باعث کاهش استرس و همچنین تقویت کننده حس زیبایی می باشد. برای محل کار یا یک رویداد مهم ، پوشیدن یک لباس بدون چند اسپری از عطر شیرین با ماندگاری طولانی كاري ناقص است.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است :لالیک لامور

عطرهایی با رایحه های شیرین متشکل از میوه، وانیل و آب نبات حاوی نت های لذت بخش توجه شما و کسانی را که از کنار شما می گذرند را به خود جلب می کنند.

مطلب پيشنهادي مرتبط :۵عطر زنانه عالی ۴ فصل و شیرین

عطر شیرین زنانه

عطر زنانه با رایحه شیرین

عطرهای شیرین ممکن است تصاویری از پشمک و شربت های مصنوعی را تداعی کنند، اما همیشه بوی یک عطر شیرین اینگونه نیست. در واقع، عطرهای شیرین امروزه می توانند پیچیده و بسيار جذاب باشند. به همین دلیل است که نت های شیرین در مرکز توجه قرار گرفته اند.

یکی دیگر از مزایای عمده عطرها با رایحه های شیرین آن است که معمولا آنها همه کاره هستند و شما می توانید بسیاری از آنها را در طول سال و شبانه روز استفاده کنید. آنها همچنین می توانند طیفی را از سبک و زنانه تا قوی و اغواگر داشته باشند.

برندها بسیاری از نت های شیرین را با رایحه های پایه تر ترکیب می کنند و عطرهایی را ایجاد می نمایند که برای طیف وسیعی از سلیقه ها جذاب هستند.اين عطرها حس شادابي به فرد داده و آرامش او را افزايش مي دهند.

نکته ای که در مورد رایحه های شیرین وجود دارد آن است که هم مقاومت ناپذیر و هم جذاب می باشند، به همین دلیل است که بسیاری از ما به سمت آنها جذب می شویم.اين ادکلن های شیرین عموماً در میان دیگر طبع ها طرفدار بیشتری دارند زیرا روایح حاصل از این نوع نت ها معتدل تر و دلنشین تر هستند.

بهترین عطرهای شیرین شامل رايحه ي گل ،کارامل، عسل، شکلات، مشک، وانیل و بسیاری مواد دیگر با رايحه ي شيرين هستند. اما با رویارویی با قفسه های پر از عطر، یافتن بهترین عطر خوش بو و شیرین که می تواند شخصیت شما را تکمیل کند، کار خسته کننده و سختی است.

بنابراین،فروشگاه عطر الیسا در اين مقاله مجموعه ای از عطرهای نمادین، کلاسیک ، شیک ، خوش بو و شيرين تولید شده توسط برندها وعطرسازان مشهور در سراسر جهان را به شما معرفی می کند .

1- عطر شیرین کرید فلورز د گاردنیا Creed Fleurs de Gardenia

عطر شیرین کرید فلورز د گاردنیا

کرید فلورز د گاردنیا عطری سبز گلی و زنانه با رایحه ای خنک ، شیرین و جذاب است که در سال 2012 روانه بازار شد. کرید فلورز د گاردنیا توسط اولیویه کرید و جولین راسکوینت ساخته شد. نت های ابتدایی حاوی رایحه ی گالبانوم، فلفل صورتی و انگور فرنگی سیاه ونت های میانی متشکل از رایحه ی گاردنیا، زنبق دره، گل صد تومانی، یاس صورتی و رز هستند. نت های پایه  نیز عبارتند از رایحه ی مشک، سدر ویرجینیا و نعناع هندی .این ترکیب رایحه ای شیرین با مقدار مناسبی از ادویه ارائه می دهند.

مطلب پيشنهادي :بهترین ادکلن های زنانه ایرانی

کرید فلورز د گاردنیا یک عطر ایده آل برای فصل بهار یا تابستان است که می تواند روز یا شب استفاده شود. با استفاده از آن خود را برای یک تجربه جدید و ماجراجویی های روزمره آماده کنید.

2- عطر زنانه با رایحه ی شیرین لالیک لامور Lalique L’amour

عطر شیرین لالیک لامور

لالیک یک مرکز فرانسوی طراحی شیشه و شیشه سازی بود که در سال 1888 توسط شیشه ساز و جواهر ساز معروف آقای رنه لالیک تأسیس شد..

امروزه لالیک محصولات لوکس خود را در پنج دسته اصلی تولید می کند: جواهرات ، لوازم تزئینی ، طراحی داخلی ، عطر و هنر.از اواسط قرن بیستم لالیک با تولید آثار هنری کریستالی شناخته می شد. علاوه بر عطر (در سال ۱۹۹۲)، هنرهای تزئینی غیر شیشه ای از سال ۲۰۱۱ به خط تولید لالیک اضافه گردید. امروزه، لالیک مجموعه‌های انحصاری، کریستال‌های نسخه محدود و عطرهای خانگی را علاوه بر خط تولید مردانه و زنانه ارائه می‌کند.امروزه لالیک یکی از پر فروش ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان به شمار می آید.

شايد دوست داشته باشيد :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

عطر لالیک لامور یک عطر زنانه با رایحه گلی -چوبی – مشکی است. لامور در سال 2013 عرضه شد. عطار اصلی این عطر ناتالی لرسون است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی نرولی، ترنج و رز هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، گاردنیا و گل سرخ. نت های پایه نیز متشکل از رایحه ی  مشک، سدر و چوب صندل هستندمی باشند.

لالیک لامور از عشق ابدی الهام گرفته شده است. درست مانند خود عشق، این عطر شیرین، دلربا و اعتیادآور است.

شاهزاده ژاپنی آساکا یاسوهیکو به هنرمند فرانسوی رنه لالیک دستور داد تا چهار درب شیشه ای بزرگ برای کاخ خود در توکیو بسازد. لالیک این کار را با ظرافت انجام داد و جواهرات هنری شگفت‌انگیزی را طراحی کرد که در آن شبح‌هایی از زنان با بال‌های باز دیده می‌شد.

در دهه 1980، این کاخ به موزه متروپولیتن توکیو تبدیل شد که در آن می‌توانید شاهکارهای لالیک را حتی اکنون تحسین کنید. این درهای شیشه‌ای بودند که الهام‌بخش بطری لالیک لامور بودند که به عنوان ادای احترام به عشق لالیک به همه زنان و همچنین به گل‌ها ایجاد شد.

مطلب پيشنهادي پر بازديد :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

بیان حس بویایی عشق در لالیک لامور از طریق طراوت ترنج آشکار می شود و به دنبال آن با لطافت ظریف برگاموت و نرولی ادامه می یابد. نت‌های قلبی عطر را با دسته‌ای از گل‌های سفید غنی می‌کنند: گل سرخ، گاردنیا و یاس. در زمان خشک شدن، رایحه ی چوب سرو گرم و خشک و چوب صندل صاف روی بستری از مشک های اعتیادآور می نشینند.

با رایحه لذت بخش لالیک لامور صحنه ای گلی شیرین به نمایش گذاشته می شود ، عطر خیره کننده ای که مخصوص خانم هایی است که به زنانگی خود اطمینان دارند. این عطر که در سال 2013 توسط صنعتگران متخصص عطر در لالیک عرضه شد، رایحه ای شاداب با کیفیت ستاره ای است که به آرامی در هنگام خروج از اتاق باقی می ماند. نت‌های گل‌دار ملایم نرولی و ترنج با نت‌های باشکوه گل رز شیرین، یاس استوایی و گل سرخ در این عطر مجلل ترکیب می‌شوند. ترکیب زیبای گل روی پایه ای از چوب صندل خامه ای، سدر و مشک صاف و ظریف استوار شده است. این عطر دسته گلی فریبنده و درخشان را به زنان ارائه می دهد. معجون عشقی برای اغوای مطلق که بر روی غنچه رز، گاردنیا، سدر و چوب صندل ساخته شده است.

رایحه ای شیرین، تازه و پر زرق و برق این عطر بی نظیر با ترکیبی از نت های بسیار جذاب، هاله ای حسی را به شما می دهد که خود باشکوه شما را تحسین می کند. این بطری فوق العاده ظریف و فریبنده ای دارد که بسیار زیبا است. عطر لالیک لامور با رایحه ی احساسی و رمانتیکش مناسب زنانی است که از ابراز عشق خود به زندگی هراسی ندارند. از ابتدا تا انتها با انرژی و نشاط منفجر می شود، روز شما را روشن و آن را با شادی همراه می کند. نت‌های ابتدایی نرولی و ترنج به‌طور فریبنده‌ای روی پوست شما می‌رقصند و سابقه‌ای هیجان‌انگیز را برای نت‌های ملایم گل رز، یاس و گل سرخ ایجاد می‌کنند.

 لالیک لامور عطری است که برای زنان با احساس ساخته شده است و با رایحه ی خنک و شیرینش مناسب فصول گرم سال (بهار و تابستان )می باشد . لالیک لامور از ماندگاری و پخش بوی متوسطی نیز برخوردار است .

3- عطر شیرین لالیک ساتین Lalique Satine

عطر شیرین لالیک ساتین

لالیک با الهام از سیالیت ، اغواگری و تحریک احساسات  توسط پارچه ساتن و با تداعی زنی زیبا در لباس ساتن جذاب ،عطری همنام با ساتن  تولید کرد .یک لباس ساتن با چین‌های دایره‌ای، مانند رقصنده، که در هوا می‌چرخد. زن و ساتن در رایحه این عطر به تصویر کشیده می شود.

لالیک ساتین عطری کهربایی –چوبی شرقی زنانه  با رایحه ی شیرین و معتدل است که در سال 2013 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر ناتالی لرسون است. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی گل آفتاب پرست، گاردنیا و یاس هستند و حس گلی لالیک ساتین را برجسته می کند. نت های میانی اغوا کننده آن متشکل از رایحه ی دانه تونکا، وانیل و فلفل صورتی هستند. نت های پایه نیز  عبارتند از رایحه ی چوب صندل، نعناع هندی و وتیور و  در نهایت، این نت های چوبی متضاد، سیلاژ صاف ساتین را طولانی تر می کنند.

شايد دوست داشته باشيد :بهترین ادکلن های یونیسکس ۲۰۲۱

افسانه لالیک در این رایحه ی جذاب زنانه زنده است. لالیک ساتین نمایانگر جنبه دیگری از این برند فرانسوی است که به خاطر هنر نفیس سرامیک خود مشهور است. ترکیب شرقی، رایحه ‌های تند دانه تونکا و وانیل را به نت‌های ابتدایی گل‌ها اضافه می‌کند، از جمله یاسمین و نت‌های ظریف‌تر گل آفتاب پرست. با این طراحی مجلل لالیک، تجمل را حس کنید. این عطر یک درمان برای حواس شما  و یک رایحه ی زیبا مناسب هر گروه است.

4- عطر شیرین لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) Lanvin Eclat D’arpege

عطر شیرین لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج)

لانوین یک خانه مد فرانسوی است که توسط طراح ژان ماری لانوین تاسیس شد.امپراتوری لانوین که به خاطر لباس‌های مد روز و گروه‌های مادر و دخترش معروف بود، گسترش یافت و شامل کارخانه رنگ‌سازی، دکور خانه، لباس‌های مردانه، خز و لباس زیر شد. لانوین همچنین  یک خانه عطر قدیمی است. اولین نسخه عطر آن در سال 1924 ساخته شد و جدیدترین آن مربوط به سال 2022 است .موفق ترین عطر این شرکت، آرپج نام داشت (نام آرپژ دختر مارگریت در حین تمرین پیانو) بود. در سال 1927 به موفقیت بزرگی راه یافت و همچنان یک کلاسیک ماندگار است که هنوز در حال تولید است.

مطلب پيشنهادي :تشخیص ادکلن اصل با تکان دادن شیشه عطر

و اما لانوین اکلت یک عطر زنانه با رایحه گلی میوه ای است که در سال 2002 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر کارین دوبرویل سرنی است.

لانوین اکلت به عنوان عطری میوه ای-گلی طبقه بندی می شود و دارای رایحه ی شاد و درخشان است . لانوین تم موسیقی عطر افسانه ای آرپژ خود را با این عطر احیا کرده است . لانوین اکلت دارای ترکیب ظریف، شکننده و فرشته ای است. اولین آکورد لنوین اکلت دی آرپج  رایحه ی یاس بنفش و برگ لیموی سیسیلی است که ما را به اولین روز بهار می برد. تابستان نزدیک است، گل ها شکوفه می دهند، رایحه آن تندتر است، این شکوفه گل ویستریا است که در قلب و نت میانی عطر شکوفا می شود و با شکوفه های هلو شاداب و گل صد تومانی قرمز اغواگر ، گل اسمانتوس و رایحه ی برگ های سبز چای با طراوت برجسته می شود. در نت پایه سرو سفید لبنان، مشک ملایم و کهربای گرانبهاروح را نوازش می دهند.

شايد دوست داشته باشيد :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

اگر به دنبال یک ترکیب گلی تند هستید  عطر لانوین اکلت مجموعه ای از رایحه های غنی را با نت هایی از گل صد تومانی قرمز، ویستریا، شکوفه هلو، پتی گرین و یاس بنفش سبز ترکیب می کند و دسته گلی ایجاد می نمایدکه با استفاده از آن هنگام بیرون رفتن ازخانه اعتماد به نفس خواهید داشت. لنوین اکلت دی آرپج مورد علاقه زنانی است که به هر جایی می‌روند و از زندگی لذت می برند، از شامپاین یکشنبه با دوستان گرفته تا مهمانی با آن شخص خاص!

5-عطر شیرین ایوسن لورن سینما Yves Saint Laurent Cinema

عطر شیرین ایوسن لورن سینما

ایو سن لورن سینماعطری  با رایحه شیرین، گلی وکهربایی زنانه است که در سال 2004 عرضه شد. عطار و سازنده این عطربی نظیر ژاک کاوالیه است. نت های اولیه آن شامل رایحه ی شکوفه بادام، کلمانتین و سیکلامن و نت های میانی متشکل از یاس، گل صد تومانی و آماریلیس هستند. نت های پایه نیزعبارتند از وانیل، عنبر، بنزوئین و مشک سفید.

شايد دوست داشته باشيد :تشخیص اصل بودن ادکلن شنل چنس

سینما می تواند به هر زنی احساس ستاره بودن بدهد. این اثر رمانتیک و مجلل از ایو سن لورن برای خانم‌های پر زرق و برقی مناسب است که زیر نورافکن زندگی می‌کنند! با اعتماد به نفس و ظریف، خانم‌هایی که می‌دانند چگونه توجه دیگران را به خود جلب کنند. این عطر دارای رایحه ای اغواکننده الهام گرفته از زیبایی های هالیوود ( فیلم های عاشقانه، لباس های شب پر زرق و برق، مدل موی هالیوودی، کفش های پاشنه بلند، جوراب های درزدار مشکی …) می باشد.

نت ابتدایی آن لطیف و تازه است (کلمانتین، شکوفه بادام و سیکلامن). نت میانی شامل رایحه ی یاس، گل صد تومانی و آماریلیس است. دارای رایحه ای گرم، مجلل در نت پایه شامل رایحه ی بالزامیک ، عنبر، مشک و وانیل پودری شیرین است.

6- عطر زنانه با رایحه ی شیرین ایو سن لورن لیبره زنانه YVES SAINT LAURENT LIBRE

عطر شیرین ایو سن لورن لیبره زنانه

وقتی از عطر زنانه الهام‌بخش ایو سن لورن لیبره استفاده می کنید ، روح آزاد خود را ابراز و خود واقعی و مطمئن خود را در آغوش می گیرید. این عطر درخشان با رایحه ی شیرین و معتدل ترکیبی از روایح مرکبات، سبز، گل و چوب با یک تجربه بویایی الهی است که فراموش کردن آن آسان نمی باشد. نت‌های ابتدایی شامل رایحه ی پتی‌گرین، انگور فرنگی سیاه، اسطوخودوس و پرتقال ماندارین است که بلافاصله صاحب آن را به یک فانتزی دلپذیر مدیترانه‌ای دعوت می‌کنند، در حالی که نت‌های میانی متشکل از رایحه ی اسطوخودوس، یاس و شکوفه پرتقال می باشند. نت‌های پایه  نیز عبارتند از رایحه ی مشک، عنبر، سدر و وانیل ماداگاسکار که دارای یک حال و هوای هیجان‌انگیز دریایی هستند به طوری که روزهای آفتابی روشن را به شب‌های گرم اغواکننده تبدیل  و استفاده از این رایحه‌ی بی نظیر را برای ماه‌های بهار و تابستان ضروری می‌کند.

مطلب پيشنهادي :تشخیص اصل بودن ادکلن کوکو مادمازل شنل

عطر ایو سن لورن لیبره توسط آن فلیپو و کارلوس بنایم خلق و در سال 2019 عرضه شد و به جمع بیش از 200 رایحه متنوع و مست کننده از خانه مد فرانسوی ایو سن لورن پیوست. این برند که به خاطر کت و شلوارهای گران‌قیمت زنانه و مدهای نفیس که در دهه 1960 ارائه کرد، شناخته شد ، در طول زمان به تولید لوازم آرایشی و عطر نیز روی آورد.

7-عطر شیرین فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540 Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

عطر شیرین فرانسیس کرکجان باکارات رژ

فرانسیس کورکجیان مانند یک طراح مد که یک طرح ویژه را طراحی می کند یا یک نوازنده که ملودی می سازد، لحظات زندگی و احساسات را به عطرهای منحصر به فرد تبدیل می نماید. این حرفه ای است که او در 15 سالگی کشف کرد و در سال 1990، وارد مدرسه بین المللی عطرسازی ISIPCA در ورسای شد و با سیکل سوم در موسسه عالی بازاریابی لوکس ادامه داد. فرانسیس کورکجیان در ادامه منطقی افزایش شهرت خود، Maison Francis Kurkdjian را با شریک خود مارک چایا در سال 2009 بنیان گذاشت.

شايد دوست داشته باشيد :بهترین ادکلنهای زنانه برای تابستان

این دو خلاق با مهارت‌های مکمل، به لطف رویکرد شاعرانه و تخصص در بیش از یک دهه، این برند را به مرجعی در دنیای عطرسازی تبدیل کرده اند.

فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540 ،عطری گلی کهربایی زنانه – مردانه است. که در سال 2015 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر فرانسیس کورکجیان است. نت ابتدایی آن شامل رایحه ی زعفران و یاس می باشد. رایحه میانی متشکل از چوب عنبر است. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی رزین صنوبر و سدر.

این عطر دارای رایحه گرم و شیرین است که در دسته بویایی شرقی گلی قرار دارد بوی این عطر بسیار مسحور کننده و ترکیبی از بوی شیشه گداخته شده و قند سوخته شده است که رایحه بینظیری را به مشام شما می رساند.

8-عطر زنانه با رایحه ی شیرین لانکوم ترزور میدنایت رز Lancome Tresor Midnight Rose

عطر شیرین لانکوم ترزور میدنایت رز

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز عطری است گلی –مشکی- چوبی زنانه که در سال 2011 عرضه شد و رایحه ی جذاب ، بسیار خوشبو  وترکیبی شیرین از تمشک، گل رز، وانیل و مشک شهوانی القا  و رایحه‌ای مست کننده ایجاد می کند که با به تصویر کشیدن  زنانگی شیطنت آمیز ، مدت‌ها پس از خروج شما از اتاق باقی می‌ماند و شما را فراموش‌نشدنی جلوه می نماید.

  نت های میانی آن عبارتند از کاسیس(نوعی نوشیدنی الکلی از انگور فرنگی سیاه)، فلفل صورتی، گل صد تومانی و یاس. نت های پایه عبارتند از وانیل، مشک و سدر ویرجینیا.

مطلب پيشنهادي :۵ عطر دانشجویی دخترانه خوب +قیمت

بدن خود را در رایحه غنی و جذاب ترزور میدنایت رز غوطه ور کنید. این عطر شیرین که با در نظر گرفتن خصوصیات زنان طراحی شده است، برای هر موقعیت غیر رسمی یا رسمی مناسب است.

ترزور میدنایت رز به عنوان یک نسخه اغوا کننده، جانشین نسخه تروزر این لاوو در یک شیشه بنفش معرفی گردید .

دوز جدیدی از عاشقانه های پاریسی داستانی معطر را ارائه می دهد که با آکوردهای پرشور تمشک و رنگ های رز غنی آغاز می شود. عشق در نگاه اول که بین گلبرگ های ملایم گل رز و پوست میوه قرمز تمشک اتفاق افتاد، با رایحه ی گل صد تومانی و یاس، به شیوه ای ظریف و پیچیده ادامه می یابد. احساس غرور در قلب و نت میانی عطر از فلفل صورتی و مقداری ملایمی از جوانه های توت می آید. نت‌های پایه باعث ایجاد آرامش و راحتی می‌شوند و متشکل از رایحه ی وانیل گرم و نرم، نت ‌های چوبی سدر ویرجینیا ورایحه ی مشک‌دار حسی است.

نت اولیه حاوی رایحه ی رز و تمشک مطلق و نت میانی متشکل از رایحه ی گل یاس، گل صد تومانی، جوانه های توت، فلفل صورتی و نت پایه عبارتند از رایحه ی سرو ویرجینیا، مشک و وانیل.

چهره تبلیغاتی عطر لانکوم ترزور میدنایت رز اما واتسون است که برای عکس های کمپین این عطر در پاریس از او استفاده شده است. عکس های او در این کمپین توسط ماریو تستینو گرفته شده است.

9-عطر شیرین شنل کوکو مادمازل Chanel Coco Mademoiselle

عطر شیرین شنل کوکو مادمازل

ادکلن شنل کوکو مادمازل ، عطری درخشان با رايحه ي جسورانه ،گلي- کهربايي ، شیرین و معتدل است ادوپرفيوم شنل کوکو مادمازل كه در سال 2001 روانه بازار شد به طوری که با رایحه ی خود یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند و دارای یک ترکیب کاملاً مدرن با رایحه ای قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

شايد دوست داشته باشيد :۱۵ ادکلن زنانه با خط بوی بالا

روایح  پرتقال تازه و ترنج و شکوفه پرتقال پر جنب و جوش بلافاصله پس از اسپری کردن این عطرحس بویایی را بیدار  و تحریک می کنند. نت های میانی شامل رایحه ی  شفاف و حساس دست گلي خوشبو و مجلل شامل گل یاسمن و گل رز و یلانگ‌یلانگ  است که کاملا رمانتیک مي باشند و نت پایه  روایح جذاب نعناع هندی ، وتیور، لوبیا تونکا ، وانیل ، مشک سفيد و اوک‌ موس را در بر دارد. نت پایه شامل مشک سفید رایحه را با رنگ و بويي خاکی و پودری که لطیف و پیچیده است کامل می کند. این عطر برنده جایزه في في سال 2008 شد و برای لباس شب ساخته شده است  ، برای بیرون رفتن در شب و بيشتر برای استفاده روی پوست فرد قبل از خواب. رايحه ي ملايمي كه دارد آن را برای استفاده روی پوست و براي هر چهار فصل سال ایده آل کرده است.

رايحه ي کوکو مادمازل بیشتر از هر عطر دیگری به عطر گلی میوه ای نزدیک است. در واقع، این رايحه ترکیبی از مرکبات، نرولی، یاس، گل رز و یلانگ یلانگ است که به اوج خود می رسد. مشک آنقدرها هم سنگین نیست، اما دارای رايحه ي مشخصي از نعناع هندی است.

رایحه ی کوکو مادمازل قوی شروع می‌شود، قبل از تبدیل شدن به یک رايحه ي ملايم و متعادل ، برای مدتی طولانی در همین حالت باقی می‌ماند. ازکوکو مادمازل با بوی شیرین و جذابش می توان در تمام طول سال استفاده كرد و از آن  لذت برد و این عطر برای زندگی روزمره و مناسبت‌های رسمی‌تر عالیست و مناسب هر شرايط آب و هوايي می باشد .

10-عطر شیرین کارتیر لا پانتیر Cartier La Panthere

عطر شیرین کارتیر لا پانتیر

کارتیر لا پانتیر عطری است گلی مدیترانه ای و زنانه که در سال 2014 روانه بازار شد. عطار و سازنده این عطر ماتیلد لوران است. نت های ابتدایی این عطر شامل رایحه ی میوه های خشک، ریواس، توت فرنگی بزرگ، بادیان و ترنج و رایحه میانی  متشکل از رایحه ی گاردنیا، رز، یلانگ یلانگ، شکوفه پرتقال و گلابی می باشند. نت های پایه نیز عبارتند از: خزه بلوط، مشک، چرم و نعناع هندی.

این عطر از میراث خانه کارتیر الهام گرفته است: پلنگ به عنوان نماد برند و عطر پانتیر از سال 1986  لا پانتیر که همچنین نام مستعار عاشقان کارتیه هم بود و موز ژان توسن . کارتیر لا پانتیر نمادی از آزادی است و برای زنی مستقل، برازنده ،آزاده ، پرشور و سرکش مناسب است.

مطلب پيشنهادي پربازديد :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

کارتیر لا پانتیر رایحه ای حسی ، شیرین و فریبنده و گلی –مدیترانه ای پررنگ دارد.  نت های میانی آن از رایحه ی گاردنیا و مشک حیوانی ساخته شده است.نت  بالای این ترکیب دارای مخلوطی سبز رنگ و میوه ای به شکل مولکول استیرالیل استات است که حاوی رایحه های ظریف ریواس، توت فرنگی، میوه های خشک، سیب و زردآلو است. قلب و نت میانی عطر تحت سلطه گاردنیا است که به عنوان گل اصلی برای جلوگیری از خاصیت شرقی بیش از حد و همچنین به عنوان یک عنصر نه چندان رایج در میان عطرهای مدرن انتخاب شده است. مشک کتونی و خزه بلوط ویژگی مدیترانه ای انکارناپذیری را ارائه می دهند.

بطری ساده لوکس از رنگ های طلایی، چهره تلطیف شده پلنگ را نشان می دهد که به کل طرح یک امضا و شخصیت خاص می بخشد. چهره این کمپین یک مدل به نام ارین واسون است که به خاطر چهره ای گربه مانند و استایل بوهو شهرت دارد .این عطر مناسب دفتر کار و مراسم غیررسمی آخر هفته است. اگر اول صبح از آن بر روی پوست خود اسپری کنید به علت ماندگاری بالا و خط بوی خوبش در تمام طول روز می توانید از آن لذت ببرید.

11-عطر شیرین ایو سن لورن بلک اوپیوم له پرفیوم YVES SAINT LAURENT Black Opium Le Parfum

عطر شیرین ایو سن لورن بلک اوپیوم له پرفیوم

ادکلن بلک اپیوم له پرفیوم ایو سن لورن عطری زنانه است. این عطر نسبتا جدید در سال 2022 عرضه شد. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی گلابی، دارچین و ماندارین سبز ونت های میانی حاوی نت های خورشیدی، یاس سامباک و شکوفه پرتقال هستند. نت های پایه عبارتند از وانیل ماداگاسکار، وانیل بوربون، وانیل مطلق، قهوه، ارکیده وانیلی و نعناع هندی.

این عطر ماندگار، تندترین و گرم ترین تعبیر از عطر اصلی بلک اپیوم است. رایحه فریبنده، هجوم غیرمنتظره ای از رایحه ی وانیل گرانبها را منتشر می کند که با نت های نمادین قهوه و دسته گل های سفید احساسی تکمیل می شود. رایحه ای بی نظیر برای کسانی که به دنبال شب های بی پایان هستند.

12- عطر شیرین پاکو رابان فیم Paco Rabanne Fame

 عطر شیرین  پاکو رابان فیم

پاکو رابان فیم دارای یک رایحه گلی –چوبی- مشکی زنانه است. این یک عطر جدید است که در سال 2022 عرضه شد. این عطر توسط دورا باغریچه، ماری سالامگن، آلبرتو موریلاس و فابریس پلگرین تولید شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی انبه و ترنج و نت های میانی حاوی رایحه ی یاس و الیبانوم هستند. نت های پایه عبارتند از وانیل و چوب صندل.

پاکو رابان فیم با تسخیر روحیه مقاومت ناپذیر پاریسی پاکو رابان فیم ، به دوران جدیدی از زنانگی ادای احترام می کند ودارای روحیه ی بازیگوش ، حسی و توانمند شده ،است. رایحه اصلی لوکس آن شامل  ترکیبی از یاسمین فوق‌العاده خالص، انبه آبدار و عود خامه‌ای احساسی اعتیادآور است.

با تشکر از شما که تا پایان مقاله 12 عطر زنانه با رایحه شیرین با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *