بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

10 عطر مردانه با رایحه گل یاس

عطر مردانه با رایحه گل یاس

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن مردانه اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله 10 عطر مردانه با رایحه گل یاس را معرفی می کند .

بر کسی پوشیده نیست که نت‌های بویایی محبوب مانند وانیل، گل رز، گاردنیا و زنبق برخی از عطرهای مورد علاقه ما در بازار را تشکیل می‌دهند. یکی دیگر از افزودنی های فوق العاده محبوب رایحه گل یاس است که همراه با گل رز، «سنگ پایه عطرسازی» محسوب می شود. به عبارت دیگر، تقریباً هر بطری عطری که در زندگی با آن روبرو می‌شوید، حداقل حاوی یکی از این مواد است.

مطلب پیشنهادی پربازدید :محبوب ترين ادکلن هاي ۲۰۲۱ معرفی شد

همانطور که مشخص است، در طبیعت بیش از 200 گونه یاس وجود دارد، و به طور گسترده ای به دلیل غنای ذاتی و شدت آن می تواند عطری بی نظیر ارائه دهد. البته، بسته به نت هایی که با آن همراه می شوند، یاس می تواند فوراً به رایحه ای سبز و ترد یا مشکی تبدیل گردد.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای مردانه است :کرید اونتوس مردانه

10 عطر مردانه با رایحه گل یاس

عطر یاس، عطری است که از ترکیب پیچیده و مرموز سلطان گل ها ساخته شده است. با نت گلی شیرین مشخص می شود و اغلب با مشک چوبی همراه است که به آن عمق می بخشد. یاس، لباس مشکی کوچک دنیای عطر است که بدون زحمت با باغی از رایحه های دیگر ترکیب می  گردد.

در این مقاله 10 مورد از بهترین عطرهای مردانه حاوی رایحه گل یاس آورده شده است که رایحه ای  خوش ، مجلل و گران قیمت دارند.

1-عطرمردانه آمواج رفلکشن مردانه Amouage Reflection for men با رایحه گل یاس

عطرمردانه آمواج رفلکشن مردانه  با رایحه گل یاس

آمواج رفلکشن مردانه یک عطر چوبی مشکی گلی ، معتدل و شیرین وحاوی رایحه ی گل یاس جذاب است که برای مردان طراحی شده است. رفلکشن مردانه در سال 2007 به بازار عرضه شد. سازنده و عطاراین عطر لوکاس سیوزاک است. نت‌های ابتدایی آن شامل رایحه ی رزماری، فلفل صورتی و پتی‌گرن هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، نرولی، ریشه زنبق و یلانگ یلانگ. نت های پایه حاوی رایحه چوب صندل، خس خس، سدر و نعناع هندی می باشند.

مطلب پیشنهادی :۱۵ ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا

قبل از اینکه به بیرون بروید، مقداری از آمواج رفلکشن را اسپری کنید و به دنیا نشان دهید که تجمل و قدرت در اختیار شماست. این عطر مردانه ،ترکیبی مست کننده از نت‌ها، شامل ادویه‌های معطر مانند رزماری و پیمنتو (فلفل قرمز شیرین )و گل‌های خوش‌بو مانند رز د مای و یاس است. در طول روز از آن با اطمینان استفاده کنید و یا قبل از اینکه برای یک شب افسانه ای و خاص بیرون بروید، مقداری از آن را روی پوست خود اسپری کنید.

2- گرلن هبیت رژ لئو  GUERLAIN – Habit Rouge L’Eau 10 عطری مردانه با رایحه گل یاس

گرلن هبیت رژ لئو عطری مردانه با رایحه گل یاس

گرلن هبیت رژ لئو  عطری کهربایی مردانه با رایحه شرقی است که در سال 2011 عرضه شد. عطار اصلی این عطر تیری واسر است.

این عطر مردانه جذاب با  رایحه ی خنک، شیرین، گلی و پودری دارای نت بالایی متشکل از رایحه پرتقال تلخ و فندق است . رایحه ی آن به اندازه کافی ملایم برای استفاده در یک روز کاری معمولی و مناسب برای همراهی شما در شب می باشد. این ادکلن دلچسب با نت های میانی یاس، بدون اینکه کهنه شود، با اطمینان روی پوست شما حس می گردد. نت پایه آن ازرایحه های چوبی و وانیل تشکیل شده است .این عطر شگفت انگیز مردانگی را به خوبی به تصویر می کشد و مناسب برای مردان در هر سنی می باشد.

مطلب پیشنهادی :۱۰ عطر مردانه با ماندگاری بالا

تاریخچه گرلن به عنوان یک شرکت عطرسازی به 175 سال قبل باز می گردد. این شرکت به دلیل استفاده از مواد کمیاب در عطرهای خود که اغلب از مزارع خود در جزایر کومورو می‌آیند، شناخته شده است و یک عطرساز رسمی برای دادگاه‌های سلطنتی مختلف در اروپا می باشد. نام این برند از دیرباز در پشت انواع عطرهای مجلل وجود داشته و در سراسر جهان مورد علاقه و شناخته شده است.

رایحه ی گرلن هبیت رژ لئو   شباهت هایی به نسخه اصلی هبیت رژ دارد که در سال 1965 توسط این شرکت به بازار عرضه شد  و دارای رایحه ای مدرن ، جاودانه ومردانه است .

3- عطرمردانه با رایحه ی یاس تام فورد آمبر لدر پارفوم TOM FORD Ombre Leather Parfum

 تام فورد آمبر لدر پارفوم عطری مردانه با رایحه گل یاس

تام فورد یک طراح مد آمریکایی است که به خاطر طراحی های شیکش که مورد علاقه افراد مشهور است، شهرت دارد. این طراح خانه مد خود را در سال 2005 راه اندازی کرد و یک سال بعد خط عطر خود را معرفی نمود . این برند عطار‌های مشهوری مانند سونیا کنستانت، هری فرمونت و رودریگو فلورس روکس را وارد بازار کرده است.

ادکلن تام فورد آمبر لدر پارفوم یک عطر چرمی با رایحه  تند و شیرین برای زنان و مردان است كه در سال 2018 روانه بازار شد. خالق این عطر سونیا کنستانت است. نت بالایی آن شامل رایحه ی هل است. نت های میانی از رایحه ی چرم و یاس سامباک تشکیل شده است. نت های پایه نیز عبارتند از عنبر، خزه و نعناع هندی.

مطلب پیشنهادی مرتبط :بهترین ادکلنهای مردانه تام فورد

بوی خاکی و احساسی یک واحه و صحرای غبارآلود در ادکلن تام فورد آمبر لدر با الهام از غرب اغواگر، معطر و تصفیه شده است و برای شب شما عالی می باشد. در ابتدا از شما با رایحه هل گرم و تند استقبال می شود. نت میانی عطر دارای رایحه  یاسمن سامباک است که رایحه چرم حیوانی را نرم و لطیف می کند. ترکیبی از نعناع هندی، خزه و کهربا درنت پایه مانند شبحی که یک بوسه روی پوست شما باقی گذاشته شما را به زمین بازمی گرداند. این ادکلن در یک بطری براق مشکی عرضه شده است.

“برخی از عطرها به وضوح جنبه های واقعی زندگی من را به تصویر می کشند. به عنوان مثال، هر نت آمبر لدر پارفوم به غرب آمریکای دوران کودکی من متصل است. این عطر بر اساس حس اغواگری و لجام گسیخته رایحه اصلی ساخته شده است.” تام فورد

4- بای کیلیان امپریال تی  by Kilian – Imperial Tea با رایحه ی گل یاس

 بای کیلیان امپریال تی با رایحه ی گل یاس

امپریال تی بای کیلیان عطری سبز معطر با رایحه ی خنک زنانه – مردانه است که سال 2014 به بازار عرضه شد. عطار و سازنده این عطر کالیس بکر است.

رایحه یاس و چای غالب‌ترین رایحه‌ها در این عطر بوده و نت‌های مشک سفید روشن در مرحله بعد قرار دارند. این عطر برای استفاده در روزهای بهار و تابستان ایده آل است.

شاید دوست داشته باشید:نقد و بررسی عطر مارلی پگاسوس

بای کیلیان امپریال تی  در بطری امضای این برند، با کلاهک سیاه و نمایی مشکی از جنس شیشه ای ضخیم و برچسب نقره ای که نام برند و عطر را با خطی قرمز نشان می دهد، عرضه شده است . کیلیان یک برند خاص عطر است که در پاریس، فرانسه توسط کیلیان هنسی در سال 2007 راه اندازی شد. هنسی نوه بنیانگذار لویی ویتون موت هنسی (لومه) است. علاوه بر عطر، این برند جواهرات معطر، لوسیون بدن، ژل دوش، شمع، اسپری اتاق و صابون را نیز ارائه می دهد. این برند دارای بوتیک هایی در نیویورک، لندن، پاریس و مسکو می باشد.

5- عطر آمواج آپوس 8 Amouage Opus VIII با رایحه ی گل یاس

 عطر آمواج آپوس با رایحه ی گل یاس

آمواج آپوس 8  عطری با رایحه ی عنبرو چوبی زنانه -مردانه است که در سال 2014 توسط خانه عطر آمواج عرضه گردید. این عطر توسط پیر نگرین و ریچارد هرپین خلق شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی یاسمین، شکوفه پرتقال و یلانگ یلانگ هستند. نت های میانی عبارتند از الیبانوم(کندور)، چوب گایاک، زعفران، خس خس و زنجبیل. نت های پایه نیز حاوی رایحه برگ بوی خلیج هند غربی و بنزوئین هستند.

مطلب پیشنهادی :نقد و بررسی عطر کول واتر دیویدف

برای مواقعی که می خواهید اعتماد به نفس و ظرافت را همزمان برای کار یا موقعیتی از خود نشان دهید، از این عطر بی نظیر و جذاب استفاده کنید. این عطر جذاب ساخته شد تا رایحه ای پیچیده و ظریف به شما هدیه دهد که در تمام طول روز ماندگاری دارد. این عطر به طرز ماهرانه‌ای نت‌های رایجی مانند یاس و شکوفه پرتقال را با رایحه‌های عجیب‌تری مانند الیبانوم ، یلانگ یلانگ و زعفران ترکیب می‌کند تا یک تجربه حسی به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

6- آکوا دی پارما اسنزا دی کولونیا  ACQUA DI PARMA – Essenza di Colonia

آکوا دی پارما اسنزا دی کولونیا با رایحه ی یاس

عطر آکوا دی پارما اسنزا دی کولونیا  دارای رایحه مرکباتی معطر خنک مردانه است .

خانه ایتالیایی آکوا دی پارما این عطر را در آگوست 2010 به بازارعرضه کرد که با یک کمپین تبلیغاتی جالب همراه با عکس هایی از جیووانی گاستل همراه بود.

شاید دوست داشته باشید :تشخیص ادکلن اصل بلک افغان

بطری ساده سیاه و سفید آکوا دی پارما اسنزا دی کولونیا  بیانگر سبک ایتالیایی آن است و ما را به یاد سنت و سبک خانه و بطری کلاسیک آرت دی کولونیا  می اندازد که این بار به صورت مشکی مات ساخته شده است. این کمپین تبلیغاتی به صورت نمادین سیگار کشیدن ظریفی را که تجسمی از سبک و ظرافت و در عین حال مردانگی است به تصویر می کشد.

اسنزا دی کولونیا  نسخه ای از ادیشن سال 1916 است که بر اساس نت های چوبی مرکباتی از ترنج، لیمو، ماندارین، پرتقال، گریپ فروت، دانه کوچک، نرولی، مریم گلی، رزماری، زنبق دره، آکورد گل رز، یاسمین،  وتیور، مشک سفید و کهربا ساخته شده است.

با استفاده از اسنزا دی کولونیا  ارتباط عمیق خود را با جنگل‌های سرسبز و تپه‌های زیبا تقویت کنید. این عطر مردانه رایحه ای تمیز و غیررسمی دارد. رایحه آن با نت های اولیه شامل رایحه ی نعناع هندی باز می شود که کم کم  نت های وتیور و مشک اضافه می شوند ودر آخر نتیجه ای مهیج حاصل می گردد. نت های پایه ملایم نرولی و یاس، حس ملایمی به رایحه این عطر می بخشند.

7- عطر مردانه لا رایحه ی یاس لاگوست لهوم لاگوست اینتنس LACOSTE L’Homme Lacoste Intense

عطر مردانه لا رایحه ی یاس لاگوست لهوم لاگوست اینتنس

لاگوست لهوم لاگوست اینتنس عطری چوبی تند مردانه است که در سال 2018 روانه بازار شد. عطار این عطر میشل ژیرار است. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ریواس، به، پرتقال، گریپ فروت، نارنگی ماندارین و لیمو  و رایحه میانی شامل رایحه زنجبیل، فلفل سیاه، هدیون، آناناس، بادام و یاس می باشند. نت های پایه نیز عبارتند از وانیل، وتیور، عنبر، روغن سیپریول یا ناگارموتا، چوب عنبر، سدر، چوب آکیگالا و مشک. به بیان دیگر نت های اولیه شامل ماندارین شیرین و لذیذ همراه با اسانس گلابی مانند به ورایحه ی ترش ریواس است. در مرحله بعد، در نت میانی با سه رایحه تند زنجبیل، فلفل سیاه و یاس شکوفا می شود. در نت پایه این عطر رایحه های خاکی، چوبی و حسی از وتیور، وانیل، مشک و چوب سدر تشکیل شده است.

شاید دوست داشته باشید :نقد و بررسی عطر بلو د شنل

لاگوست لهوم لاگوست اینتنس به عنوان یک نسخه تقویت شده، بهبودیافته و عمیق تر از لاگوست لهوم اصلی محصول سال 2017 است که با مشخصات معطر مشابه اما با تاکید تا حدودی بیشتر بر روی آکوردهای تند و چوبی ساخته شده است .این خط عطر نمایانگر استایل مردانه لاکوست است که یک کروکودیل روی بطری آن به عنوان نماد این برند مشاهده می شود.

بطری نسخه جدید به رنگ سرمه ای مات است که با لوگوی تمساح نقره ای تزئین شده است.

نام تجاری فرانسوی لاکوست چند دهه قدمت دارد و در سال 1933 به واسطه تاجر آندره ژیلیه و تنیسور مشهور رنه لاکوست آغاز به کار نمود. این برند لباس‌های اسپرت شیک با ظاهری تمیز و ساده و با آرم تمساح سبز تولید می‌کند.در دهه 1980 با گسترش در لوازم جانبی، کفش و عطرها موفقیت بیشتری به همراه داشت. در سال ۲۰۰۵ میلادی لاگوست ادکلن‌های خوشبوی مردانه جدیدی تولید کرد که توسط‌ این کمپانی طراحی، تولید و روانه بازار شدند . بیش از 40 عطر توسط این برند منتشر گردیده است.

8- عطربا رایحه ی یاس کالوین کلین اترنیتی مردانه (سی کی اترنتی) Calvin Klein Eternity for Men

عطربا رایحه ی یاس کالوین کلین اترنیتی مردانه (سی کی اترنتی)

اگر از برخی از رایحه‌های مردانه بی‌نظیر خسته شده‌اید، رایحه ‌های تازه و تند اترنیتی را امتحان کنید، که یکی از عطرهای کلاسیک مردانه در خط تولید قوی برند عطر کالوین کلین است .اترنیتی مردانه از زمانی که اولین بار در سال 1990 عرضه شد، یکی از پایه های اصلی پیشخوان های مردانه است و ترکیبی خنک از اسطوخودوس، گشنیز، لیمو، ترنج و نارنگی ماندارین دارد. با استفاده از این عطر آنهایی که از کنارشان عبور می کنید قطعاً نگاهی دوباره به شما خواهند داشت.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلن های مردانه زارا

سی کی اترنتی دارای یک رایحه آروماتیک فوژه مردانه است. عطار این عطر کارلوس بنایم است. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی اسطوخودوس، لیمو، ترنج و نارنگی ماندارین هستند. رایحه میانی شامل رایحه شمعدانی ، گل برف ، شکوفه پرتقال ، گل سوسن ، یاس ، سالویا ، ریحان ، دانه سرو کوهی ، گشنیز است. نت های پایه نیزعبارتند از چوب صندل، خس خس، مشک، اقاقیای برزیلی و عنبر.

سی کی اترنتی با رایحه ی خنک و تلخش مناسب روزهای گرم سال می باشد .

9- عطرمردانه با رایحه ی یاس ورساچه لهوم Versace L’Homme

عطرمردانه با رایحه ی یاس ورساچه لهوم

ورساچه لهوم یک عطر چوبی مردانه با رایحه گرم و تلخ است که در سال 1986 روانه بازار شد. راجر پلگرینو راجر پیگرینو سازنده و عطار این عطر است. نت‌های ابتدایی آن شامل رایحه  لیمو، ریحان، ترنج، پتی‌گرن و نت‌های سبز هستند. نت میانی حاوی رایحه میخک، دارچین، نعناع هندی، چوب صندل، رز، سدر و یاس می باشد. نت های پایه نیزعبارتند از چرم، خزه بلوط، مشک، وانیل، لبدانیم، عنبر و دانه تونکا.این عطر کلاسیک ورساچه دارای  رایحه تند و گرم با نت چوبی است .

مطلب پیشنهادی :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

این رایحه چوبی تند برای دفتر یا یک شب در شهر ایده آل است و رایحه ماندگار آن در طول روز و حتی تا شب همراه شما می باشد .

10- عطرمردانه با رایحه ی یاس مانسرا سدرات بویز Mancera Cedrat Boise

عطرمردانه با رایحه ی یاس مانسرا سدرات بویز

مانسرا سدرات بویز عطری با رایحه ی سرزنده و درخشان که با نت‌هایی از مرکبات، انگور فرنگی سیاه و ادویه‌ها باز می‌شود و بر قلب حسی از یاس و برگ‌های پاتچولی قرار می‌گیرد. سیلاژ طولانی مدت آن شما را مجذوب نت های چوبی، وانیلی، چرمی و مشک می کند. ادو پرفیوم مانسرا سدرات بویز رایحه مرکبات، چوب و چرم را در ترکیب تابستانی با طراوت ترکیب می کند و دارای یک رایحه مرکبات ماندگار و نشاط آور و آفتابی است .به بیان دیگرعطری بی دغدغه برای روزهای گرم سال می باشد . این محصول از مواد لوکس کمیاب و با الهام از زیبایی آرت دکو ساخته شده است و بهترین سبک غربی و شرقی در آن ترکیب گردیده است.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه دانهیل

مانسرا سدرات بویز عطری با رایحه ای  پیچیده برگرفته از رایحه ای میوه‌های تازه، گل‌های اغواکننده و در کل عطری مجلل و پرشور با رایحه چوبی شیک با رایحه ی انفجاری از مرکبات است که در سال 2011 به بازار عرضه شد. نت ابتدایی آن شامل رایحه های تازه توت سیاه ، لیمو و ترنج است و با رایحه ادویه آغاز می شود. نت های میانی با طعم و بوی میوه ای شیرین و نت های آرام پچولی و یاس برجسته می شود. پس از خشک شدن ، نت پایه سرشار از رایحه های تند سدر و چرم  همراه با رایحه های تند چوب صندل ، وانیل ، خزه بلوط و مشک است. این عطر با ماندگاری عالی و قدرت پخش متوسط ، برای افزودن طراوت به یک روز طولانی یا یک موقعیت خاص ایده آل است.

پیر مانسرا پس از عاشق طعم های غنی شرقی شدن ، در سال 2008 همراه با دخترش شركت نام آور خود را تأسیس كرد. این شركت كه هم اكنون در پاریس واقع است ، به دلیل خوشبویی رایحه های خود كه از مرغوب ترین مواد تشکیل دهنده حاصل شده است ، به شهرت رسیده و در درخشان ترین سطح قرار  دارد.

با تشکر از شما که تا پایان مقاله 10 عطر مردانه با رایحه گل یاس با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *