بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

12 عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

12 عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

12 عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد . در هر فصل باید از عطرهایی با رایحه ی متعادل کننده آن فصل استفاده کنید تا حس شادابی بیشتری را برایتان به ارمغان بیاورد. به طور مثال در فصل تابستان با هوای بسیار گرم ، بهتر است از عطر خنک زنانه استفاده کنید. عطری که گرمی این فصل را برایتان فرحبخش و دلپذیرتر نماید و از همان لحظات ابتدایی پس از اسپری کردن آن ، حس خنکی و تازگی همچون نسیمی ملایم ودلنشین روح شما و اطرافیانتان را نوازش داده وهمراه با آن روزی دل انگیز ترداشته باشید.

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت، ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید و از دریافت و کادوپیچ رایگان آن لذت ببرید .

پیشنهاد عطر الیسا : از صفحه ی عطر و ادکلن زنانه ی ما دیدن کنید .

در تابستان بهتر است از روایح خنک آکواتیک و روایح ملایمی چون مرکبات، لیمو، پرتقال، گریپ فروت و گل ها مانند گل یاسمن، سنبل و مریم استفاده نمود. همچنین بهتر است در تابستان، از روایح گرمی چون دارچین، وانیل ، مشک، چوب صندل استفاده نشود و یا بسیارکمتر استفاده شود. این روایح احساس گرمای بیشتری ایجاد می کنند و تحمل گرمای تابستان را برای مصرف کننده عطر و اطرافیان سخت تر می نماید. برای کمک به شما درانتخاب راحت تر عطرهای زنانه خنک که مناسب فصل تابستان است و همچنین از ماندگاری و پخش بوی خوبی نیز برخوردار می باشد ،در ادامه به معرفی 12 عطر خنک زنانه می بپردازیم .


1- عطر جیورجیو آرمانی ایر دی جیوا GIORGIO ARMANI AIR DI GIOIA

عطر جیورجیو آرمانی ایر دی جیوا
عطر جیورجیو آرمانی ایر دی جیوا


عطر جیورجیو آرمانی ایر دی جیوا بخشی از مجموعه ای است که عناصر طبیعی مانند هوا ، آب و آتش را جشن می گیرد ، یک عطرزنانه که در سال 2016 منتشر شد که قصد دارد احساس نسیم تازه تابستان را برانگیزد. رایحه آن با آکورد های نمکی شروع می شود که با نرولی(عطر بهارنارنج) ، فلفل قرمز و نارنگی ماندارین همراه می شود. رایحه آغازین منحصر به فرد آن سپس با نت های میانی حاوی گل شکوفه و گل صد تومانی همراه می شود، و با افزودن رایحه ی یلانگ یلانگ نوعی رایحه شیرین به آن افزوده می شود و سرانجام با ترکیب روایح پچولی ، سرو ، چوب کشمیر، مشک و خزه درخت بلوط به پایان می رسد. این عطر مناسب برای استفاده در طول روز است و دارای سیلاژ و ماندگاری خوبی است .

مطلب مرتبط پیشنهادی عطر الیسا : انتخاب ادکلن برای عروس


جورجیو آرمانی ، طراح مد ایتالیایی کار خود را با طراحی ویترین مغازه ها آغاز نمود. وی برند خود را تاسیس و به نام خودش نامگذاری کرد و اولین خط لباس مردانه خود را در سال 1975 معرفی نمود . این شرکت در همان دهه تولید شلوار جین ، لباس زیر و سایر محصولاتش را گسترش داد. در سال 1982 ، زیر نظر شرکت مادر Oréal’L ، این برند اولین عطر خود را به بازار عرضه کرد. امروزه ، جورجیو آرمانی مجموعه گسترده ای از بیش از 100 عطر دارد.


2- عطر دیویدوف کول واتر زنانه DAVIDOFF COOL WATER FOR WOMEN

عطر دیویدوف کول واتر زنانه
عطر دیویدوف کول واتر زنانه


حضور خود را در مجلس با رایحه های عجیب و غریب عطر دیویدوف کول واتر پررنگ و برجسته کرده و یک شخصیت فراموش نشدنی و بی نظیر از خود ایجاد به جای بگذارید . این عطر در سال 1996 توسط دیویدوف معرفی شد و به تدریج در لایه های عطری شگفت آور و اغواکننده ای ظاهر گردید. رایحه های خوش طعم مرکبات ، آناناس و خربزه قندک مخلوط با رایحه های عمیق و عجیب و غریب ازبه و نت های غنی و گرمسیری نیلوفر آبی. کول واتر برای خانمهای فعالی که می دانند چگونه حس لطیف زنانگی خود را حفظ کنند ، ایجاد شده است ، عطری است قابل توجه و در عین حال مطبوع ، که برای استفاده در تمام روز توصیه می شود.

شاید خواندن این مقاله نیز برای شما جذاب باشد : ۱۰ ادکلن آبی رنگ پر طرفدار


3 – عطر روشاس آکوا وومن ROCHAS AQUAWOMAN

 عطر روشاس آکوا وومن
عطر روشاس آکوا وومن


رایحه معطر آکوا وومن از خانه طراحی روشاس مانند نسیمی دلنشین و خنک روح شما را نواز خواهد داد .عطر زنانه آکوا وومن که در سال 2002 معرفی شد ، با رایحه ای رمانتیک، خنک و دریایی حاوی نت های آغازین آب دریا و ترنج معطر است که با رایحه جذاب و همیشگی گل رز شیرین ، گل بامیه تند و انبه گران قیمت ومجلل همراه شده و رایحه ای لطیف ،رمانتیک و عاشقانه ایجاد می کند که مطمئنا با رایحه ی فریبنده و اغوا گر خود ،بیرون رفتن شب بعدی شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. رایحه قوی و پیچیدهآکوا وومن با حس استوایی و خنکی که برای شما ایجاد می کند به سرعت در هر مکان و موقعیتی به طور مثال برای کار یا حتی بازی مورد عالقه شما قرار خواهد گرفت .

مطلب پیشنهادی عطر الیسا : 15 ادکلن زنانه پسرکش


4 -عطر دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس زنانه DOLCE GABBANA LIGHT BLUE EAU INTENSE

عطر دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس زنانه
عطر دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس زنانه

عطر دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس زنانه، عطری تازه و نشاط آور با رایحه ای سرد است. این عطر ، که در سال 2017 منتشر شده ، میوه های شیرین و گلهای خوشبو را با هم ترکیب می کند و ترکیبی زیبا و دلنشین مناسب لذت بردن در بهار و تابستان ایجاد می کند. لیمو خوشمزه و سیب ترد گرنی اسمیت در این عطر بی نظیر تجربه خوشبویی را با درخشش خیره کننده آغاز می کنند. رایحه ی میوه های درخشان آن بلافاصله حواس شما را بیدار کرده و روحیه شما را بالا می برند. نت های میانی با رایحه ی یک دسته گل زیبا از گل همیشه بهار و یاس است که عطر رویایی را به شما تزریق می کند و تخیل شما را برمی انگیزد. رایحه ی چوب کهربا و مشک یک نت پایه ظریف ایجادمی کند و اجازه می دهد نت های اولیه در مرکزتوجه قرار بگیرند. این عطر را بر روی پوست خود بمالید تا سطح انرژی شما را بالا برده و تحریک کند . خانه مد دولچه گابانا در سال 1985 تاسیس شد. این شرکت ایتالیایی به دلیل طراحی های جذاب و جلب توجه کننده آن بسیار مشهور است. الیور کرسپ ، عطار این عطر است. بطری نرم و آبی رنگش به عطر و بوی تمیز و لطیف داخل آن اشاره دارد.


5- عطر زنانه شیسیدو زن SHISEIDO ZEN FOR WOMEN

عطر زنانه شیسیدو زن
عطر زنانه شیسیدو زن

لذت آرامش درونی و آرامش معنوی را با عطر شیسیدو زن زنانه تجربه کنید. این عطر زیبا و ظریف زنانه ، که در سال 2007 منتشر شد ، طراوت و شیرینی مالیمی را در کنار حس آرامش بخشی با خود به همراه دارد. نت های اولیه ی آن شامل رایحه گریپ فروت ، ترنج و پرتقال وآناناس شاداب و دلپذیر است .پس از مدتی نت های پایه گل رز آبی رایحه ی دلپذیر این عطر را تکمیل می کنند. گلهایی تازه ای که در لایه های آن کهربا و چوب قرار گرفته است ، شیرینی و زنانگی بی نظیر و جذاب با رایحه ای جدید به همراه دارد . وقتی می خواهید با آرامش و سبک حرکت کنید ، از عطر شیسیدو زن استفاده نمایید.


6 – عطر گوچی بامبو ادوپرفیوم GUCCI BAMBOO EDP

عطر گوچی بامبو ادوپرفیوم
عطر گوچی بامبو ادوپرفیوم

زمانی که از عطرگوچی بامبوی ادوپرفیوم خوشبوو جذاب استفاده کرده اید می توانید با اعتماد به نفس و آرامش در مهمانی و یا جلسه مهم وارد اتاق شوید . این عطر عجیب و غریب رایحه ی عنبر را با چوب صندل و وانیل شیرین تاهیتی مخلوط کرده و ابری شبیه به رویایی از رایحه های قوی اروپایی ایجاد می کند.همچنین در این عطر رایحه ی سوسن کازابالنکا ، یالنگ-یالنگ و شکوفه پرتقال مخلوط شده و انرژی و نشاط را به شما القا می کند و شما و اطرافیانتان را در یک مه ای رویایی قرار می دهد. چنین عطر پیچیده ای فقط باید توسط بهترین و خوش استایل ترین خانم ها استفاده شود ، کسانی که آماده اند تا با افتخار و وقار توجه همه را به خود جلب کنند.

شاید خواندن این مقاله نیز برای شما لذت بخش باشد : 15 ادکلن مردانه دخترکش


چنین عطر شیک و زیبایی تنها می تواند از برند گوچی باشد ، برندی فوق ستاره که دهه هاست در جهان شناخته شده است. این شرکت که از رونق صنعت مد نیز برخوردار است ، در طول نسل ها از خانواده بنیانگذارش گسترش یافته است. آرم “G”دوتایی آنها امروزه به طور گسترده ای در جهان
شناخته شده است ودیگر کالاهای تجاری آنها نیز بسیار زیبا هستند. بطری این عطر بی نظیر به شکل الماسی است که دارای خطوط تیزو متضاد با عطر ظریف موجود در آن است.


7- عطر موسچینو آی لاو لاو MOSCHINO I LOVE LOVE

عطر موسچینو آی لاو لاو
عطر موسچینو آی لاو لاو


اگر به دنبال عطری خاص هستید که رایحه ی تازه ای را در روز به شما القا کند ، از عطر موسچینو آی لاو لاو استفاده کنید . رایحه های خنک و آفتاب گیر در آی لاو لاو برای استفاده روزانه در تابستان بسیار مناسب است و همراه با آن روزی دل انگیز سپری خواهید کرد. عطار اصلی این عطر الیور کرسپ است و این عطر در سال 2004 ساخته شده است. نت های اصلی این عطر عبارتند از گریپ فروت ، پرتقال ، لیمو و توت قرمز، نت های میانی نیشکر ،علف بوریا ، گل سوسن ، گل چای و دارچین هستند و نت های پایه حاوی روایح مشک ، سرو و روایح چوبی هستند. موسچینو آی لاو لاو دارای رایحه ای بسیار خوشبو است که از عشق ، خورشید و رنگ های روشن نشات می گیرد. دسته گل تازه و پر زرق و برق و در عین حال دلپذیر با نت هایی که حاصل مرکبات و میوه های قرمز است.

شاید دوست داشته باشید : بهترین و مقرون به صرفه ترین عطرهای زنانه برای مصارف روزانه


8 -عطر لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) LANVIN ECLAT
D’ARPEGE

عطر لانوین اکلت زنانه
عطر لانوین اکلت زنانه


عطر لانوین اکلت زنانه در سال 2002 به بازار عرضه شدو عطار این عطر کارینه دوبرویل است.لانوین اکلت در دسته بویایی گلی- میوه ای قرار دارد. لانوین تم موسیقیایی عطر افسانه ای Arpege خود را احیا می کند. ترکیب رایحه ی آن ظریف ، شکننده و فرشته مانند است. اولین نت لانوین اکلت برگ های یاس بنفش سبز و برگ های لیمو سیسیلی است که روز های اول بهار را برایمان تداعی می کند. با ظاهر شدن نت میانی ، گلها کامل شکوفا می شوند ،گویی تابستان نزدیک است و اینگونه است که رایحه ی آن قوی تر می شود ، شکوفه گل آقاقیای بنفش است که در نت میانی عطر شکوفا می شود و توسط شکوفه هلو و گل صد تومانی قرمز رایحه بی نظیری را به مشام میرساند. رایحه ی برگهای چای سبز نیز شادابی را برای مصرف کننده به همراه دارد .نت پایه که حاوی رایحه ی سرو سفید لبنان ، مشک لطیف و عنبر گرانبها است،مشاممان را نوازش می دهد.


9 – ادکلن فره این د مود فور لاو تندر GIANFRANCO FERRE IN THE MOOD FOR LOVE TENDER

 ادکلن فره این د مود فور لاو تندر
ادکلن فره این د مود فور لاو تندر

عطری است گلی- میوه ای که در سال 2011 روانه بازار شد.عطار این عطرآلینور مسنت است. رایحه ی ادکلن فره این د مود فور لاو تندر ازمیوه ها ، گل ها و آکورد های سبز تشکیل شده است. نت های اولیه آن حاوی رایحه ی نارنگی ، آلدئید و کاسیس(نوعی مشروب الکلی از کشمش سیاه)است. نت های میانی شامل نیلوفر آبی ، یاس و رز می باشد و نت های اصلی عبارت است از رایحه ی سرو ، مشک و گیاه لوبان.شیشهاین عطربهرنگ سبز- آبی است که رایحه ی فرحبخش این عطر را که رایحه ی همچون نسیم برخواسته از روی اقیانوس ها و دریاهای پهناور است را تداعی می کند . رایحه ی خنک این عطر برای استفاده در روزهای گرم سال بسیار مناسب است .


10 – عطر لالیک لامور LALIQUE L’AMOUR

عطر لالیک لامور
عطر لالیک لامور

عطر لالیک لامور ،عطریست لوکس با رایحه ای خنک،گلی و شیرین که در سال 2013 به بازار عرضه شد.عطری خیره کننده و اغواگر که مخصوص زنانیست که به زنانه بودن خود اطمینان دارند .عطاراینعطر ناتالی لارسن است. نت های اولیه ی این عطر شامل ترکیب شیرین و فرحبخشی از شکوفه ی پرتقال، نارنج و گل سرخ پرشکوه ، نت های میانی تشکیل شده است از رایحه ای شورانگیز گل یاسمن گرمسیری، گاردنیا و گل مریم عجیب و غریب و نت پایه نیز حاوی رایحه ی مشک ، سدر و چوب صندل است .


11 – عطر گوچی بلوم زنانه GUCCI BLOOM

عطر گوچی بلوم زنانه
عطر گوچی بلوم زنانه


یک عطر سبز با رایحه ای شجاعانه گوچی بلوم اولین عطر ساخته شده توسط آلساندرو میشل است : ” که شما را به یک باغ وسیع وپراز گل و گیاه منتقل می کند. باغی به زیبایی زنان ، رنگارنگ ، وحشی ، متنوع ، جایی که همه چیزوجود دارد وبا استفاده از گوچی بلوم بوی این باغ را حس خواهید کرد و به مکانی دیگرسفر خواهید نمود. “الساندرو میشل. شکوفایی از روح معتبر زنان قهرمان الساندرو میشل نگرشی از آزادی است ،همانطور که می خواهید باشید اولین عطر گوچی که کاملا تحت دید خالق آلساندرو میشل ساخته شده ، این فلسفه مدرن را که چشم انداز راهنمای خانه است ، در بر می گیرد.گوچی بلوم اصالت ، سرزندگی و تنوع زنانی که برای آنها طراحی کرده است و کسانی که خود را در بینش او معرفی می کنند ، جشن می گیرد. این زنان جوان دیدگاه شخصی خود را بدون محدودیت مرسوم منتقل می کنند. آنها برای تجربه های به یادماندنی زندگی می کنند ، برای خلق داستان و ایجاد ارتباط و الهام گرفتن از اشیا ، فرهنگ و هنر.
آلساندرو میشل ، سرزندگی ، نشاط و زندگی را در هر نت گوچی بلوم ، با طراحی رویایی و غیرمتعارفش ،تزریق کرده است. گوچی بلومرا میتوان چون یک باغ پر از انواع متنوع گل باعطرو بوی غنی که از آنها ساطع می شود ، تصور کرد.این عطر از مواد طبیعی و با کیفیت و بسیار غلیظ ساخته
شده است . در آن رایحه ی گل مریم طبیعی از هند با رایحه ی طبیعی گل یاس طبیعی در هم آمیخته شده است. عصاره جوانه یاس ، که از طریق یک روش انحصاری استخراج همزمان به دست می آید .گوچی بلوم همچنین حاوی نت هایی از گیاه دیگری است که برای اولین بار در ساخت عطر استفاده شده است ، Creeper Rangoon گیاه پیچی که در جنوب هند کشف شده است ، مفهوم و نام رایحه جدیدی را در خود جای داده است ، زیرا از سفید ، به تدریج به رنگ صورتی تیره تغییررنگ می دهد و سپس با شکوفا شدن به رنگ قرمز تبدیل می شود. گل های انگور با یک رایحه ی زنانه ی کمی پودری بر طراوت عطر می افزاید.رقصیدن ، پرسه زدن ، شادی از آزاد بودن و پر بودن از زندگی و تجسم نشاط و شادابی ، طبیعت جذاب گوچی بلوم است.


12 – عطر ورساچه برایت کریستال VERSACE BRIGHT CRYSTAL

عطر ورساچه برایت کریستال
عطر ورساچه برایت کریستال

رایحه ای ورساچه مناسب خانم های با روحیه و ماجراجو است ، با عطر ورساچه برایت کریستال و با رایحه خنک و خوشبویش روح خود را جوان و تازه کنید. این عطر با رایحه ترد و میوه ای برای استفاده روزانه طراحی و در سال 2006 منتشر شد. آن را می توان قبل از یک روز طولانی در دفتر کار
یا یک شب سرگرم کننده با دوستان خود استفاده کنید تا در طول روز احساس سرزندگی و نشاط کنید. رایحه ی عطر ورساچه برایت کریستال با رایحه ای از انار شروع می شود و با نت های میانی گل نیلوفر ، گل صد تومانی و مگنولیای تازه چیده شده ادامه می یابد.


قطعا این مطلب هم برای شما جذاب خواهد بود : معرفی ۹ ادکلن عالی برای کاهش استرس و اضطراب

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *