سوالات متداول

عطر الیسا یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن اورجینال است به همین دلیل امکان خرید حضوری در عطر الیسا وجود ندارد و تنها روش های ثبت سفارش از طریق سایت و یا تماس تلفنی ، تلگرام و اینستاگرام می باشد.

فروشگاه تخصصی عطر الیسا هیچ گونه نمایندگی در سطح کشور ندارد.

سفارشات تهران پس از هماهنگی زمان تحویل با خریدار،توسط پیک های فروشگاه عطر الیسا درب منزل تحویل داده می شوند. توجه داشته باشید کلیه سفارشات شهر تهران (مناطق ۲۲ گانه) در دو بازه زمانی (۹ تا ۱۵) و (۱۵ تا ۲۱) با توجه به زمان ثبت سفارش به دست شما مشتریان عزیز میرسند، همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق قسمت یادداشت ثبت سفارش، ساعت و روز تحویل را تعیین نمایید.

سفارشات شهرستان ها ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری بعد از ثبت سفارش توسط مامور پست منطقه دریافت خواهید نمود.در نظر داشته باشید هرگونه تاخیر در تحویل شهرستان ها بر عهده شرکت پست میباشد.

توجه داشته باشید در هنگام تحویل بسته از پیک و یا مامور پست از سالم بودن بسته اطمینان حاصل نمایید و در صورت هرگونه شکستگی و یا مخدوش بودن آنرا در همان لحظه مرجوع نموده و مراتب را به فروشگاه اطلاع دهید.به دلیل وجود سفارش های دیگر بر روی وسیله نقلیه و همچین قوانین برخی ساختمان‌ها ، پیک موظف است بسته را جلو درب ورودی ساختمان تحویل شما دهد.

گروه عطر الیسا سعی نموده در فضایی رقابتی و با کمترین حاشیه سود برای عرضه محصولات خود اقدام کند و دلایلی همچون بی واسطه بودن، تخصص و تجربه در عرضه عطر و ادکلن از دیگر موارد میباشد،کلیه عطرها از شرکتهای معتبری که در این زمینه فعالیت میکنند تامین میشود.

به دلیل اینکه عطر یک کالا کاملاً بهداشتی و لوکس است در صورتی که شما به صورت آکبند و پلمپ آن را عودت نمایید از مبلغ اصل وجه پرداختی شما هزینه ارسال و مالیات کسر شده و مابقی وجه شما عودت داده خواهد شد همچنین کالای مرجوع شده عینا و دقیقا باید همانی باشد که از فروشگاه عطر الیسا خرید کرده‌اید.

برخی از برندها گاهی اوقات تغییراتی در طراحی جعبه و بطری میدهند که شاید عکس محصول در وبسایت برای نسخه های قدیمی باشد ولی محصول ارسالی آخرین نسخه تولید شده برند مربوطه خواهد بود.

هرگونه اشکال در والف و یا اسپری و ریفرموله شدن و کاهش ماندگاری نسبت به نسخه های قدیمی عطرها مربوط به شرکت سازنده می باشد و عطر الیسا به عنوان فروشنده هیچگونه مسئولیتی نمیپذیرد.

سایت عطر الیسا به صورت بسیار ساده طراحی شده است که می توانید با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید. پس از افزودن به سبد خرید به قسمت تسویه حساب مراجعه نموده و در آنجا اطلاعات خود و آدرس خود را به صورت دقیق وارد نمایید اگر کدپستی ندارید می‌توانید ده بار عدد ۱ را وارد نمایید و اگر ایمیل معتبر ندارید ترکیبی از چند حرف لاتین و یا example@gmail.com را وارد کنید سپس شرایط و مقررات سایت را تایید نمایید و بعد از آن می توانید از طریق کلیه کارتهای متصل به شبکه شتاب پرداخت خود را در سایت تکمیل نمایید.

گاهی شرکت های سازنده عطر ترکیبات یکی از محصولات خودرا به دلایل مختلف تغییر می دهند که به آن ریفرموله کردن عطر میگویند و در آن قدرت عطر کاهش یا افزایش پیدا می کند.

هرگونه تغییر در شیشه و جعبه و تمایز آن با عکس موجود در سایت تنها از طرف شرکت تولید کننده ی عطر میباشد و در اولین فرصت عکس تغییر یافته و جدید محصول در سایت به روزرسانی خواهد شد.

همه ی محصولات ما اصل می باشند ودر صورت هرگونه اعتراض خریدار می تواند آن را به مدیر سایت اطلاع داده و اعتراض خود را پیگیری کنند

در زمانی که عطر آکبند و نو باشد تاریخ انقضا عطر از زمانی است که شما اولین اسپری را میزنید  و پس از اولین اسپری بهترین زمان برای مصرف ۲۴ تا ۳۶ ماه می باشد