بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

مقایسه جذاب عطر ایفوریا کالوین کلین با ورساچه کریستال نویر

مقایسه ایفوریا و ورساچه مشکی

با توجه به درخواست مشتریان عزیز فروشگاه عطر الیسا مبنی بر مقایسه ی عطر ایفوریا کالوین کلین با ورساچه کریستال نویر این دو ادکلن پر طرفدار ، جذاب و با کیفیت زنانه را با بیان مشخصات، مقایسه می کنیم تا این مشتریان عزیز و ارزشمند را در انتخاب و خرید ادکلن مناسب سلیقه خود یاری رسانیم .

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

ادکلن ورساچه مشکی-کریستال نویر-Versace Crystal Noir

ادکلن کریستال نویر از برند ورساچه(از خانه‌های مد بسیار معروف در ایتالیا  )، عطری است کهربایی با روایح گلهای شرقی و گرم و تلخ  با رایحه ی زنانه و با غلظت ادوپرفیوم  .کریستال نویرکه توسط دوناتلا ورساچه طراحی و در سال 2004 عرضه شد، عطری است زنانه با ماندگاری طولانی با رایحه ای حساس ،شیک و لطیف که مدت ها پس از استفاده طنین انداز و ماندگار خواهد بود. نت‌های زنجبیل، هل، گل صد تومانی، فلفل و گاردنیا با هم ترکیب شده اند تا رایحه ی ترکیبی از گل‌های سفید زنانه، تند و نارگیل ایجاد شود . کریستال نویر برای خانم های شاغلی که به دنبال رایحه ای استوار و محکم بدون برجسته شدن هستند، عالی است. صبح آن را روی آن اسپری کنید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، زیرا شما را از محل کار به هر جایی که عصر شما می‌روید و حتی فراتر از آن همراهی می کند.

عطار اصلی این عطر آنتوان لای است. نت های اولیه شامل رایحه ی فلفل، زنجبیل و هل و نت های میانی متشکل از رایحه ی نارگیل، گاردنیا، شکوفه پرتقال و گل صد تومانی هستند ودر اخر درنت های پایه روایح چوب صندل، مشک و عنبر نمایان می شوند.

مطلب پیشنهادی پربازدید:تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

به گفته دوناتلا ورساچه، کریستال نویر یک جوهره کمیاب، حسی و لطیف است. نت مرکزی این ترکیب، گاردنیای مرموز، تازه، حسی، درخشان و کرمی است که با فناوری هد اسپیس تولید شده است.( تکنولوژی فضای فوقانی یا Headspace technology  روشی است که در دهه 1980 میلادی توسعه پیدا کرد. با این روش میتوان ملکولهای بوداری را که در فضای اطراف یک ماده پراکنده هستند ، آنالیز کرده و بدست آورد. معمولا شی مورد نظر یک شی بودار، نظیر گل، گیاه یا مواد غذایی می باشد.بعد از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از این ابزار، یک عطرساز می تواند بوی این اشیا یا مکانی خاص را بازسازی و شبیه سازی کند. این ابزار یک حباب شیشه ای دارد که ملکولهای رایحه ماده رو با پمپ خلا به دستگاههایی که بو رو تجزیه میکنند مثل کراماتوگرافی گازی یا طیف سنجی جرمی می فرستد. سپس تعدادی نمودار در یک نوار پرینت میشوند که شامل پیکهایی هستند. این پیکها نشان دهنده ی ملکولها هستند. متخصصین شیمی تجزیه به وسیله آنها  تشخیص میدهند که چه ملکولهایی در فضا وجود داشته است.)

مطلب پیشنهادی مرتبط :مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) ا

و در اخر عنبر و مشک در نت پایه،رایحه را تیره ، مرموز، بسیار حسی و متمایز می کنند. قیمت ورساچه کریستال نویر مشکی 90 میل تقریبا ۱,۷۳۰,۰۰۰ تومان است .

روی بطری و جعبه این عطر لوگوی ورساچه که به شکل یکی از الهه های یونان باستان است و در پایین شیشه ی آن نام این عطر با رنگ طلایی درج شده است .

عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه CALVIN KLEIN EUPHORIA     

برند Calvin Kleinکه به سبک مینیمالیستی شهرت دارد ، یکی از شاخص ترین مارک های عطر و لباس لوکس در جهان است.  عطرهای زنانه Calvin Klein ، بسیار شیک و باکلاس و مطابق مد روز وهمچنین  با طراوت و کاملاً زنانه ،وابسته به مدی که در دهه 1990 رواج داشت ، هستند.

اما Calvin Klein بدون شک زمانی که  به برندی در زمینه لباس زیر و عطر تبدیل شد ، به یک نام مشهور تبدیل گردید.معرفی عطر Calvin Klein Obsession در سال 1985 بود که همه چیز را تغییر داد. این برند در اواسط دهه 1980 و 1990 بر بازار عطر تسلط پیدا کرد وبه تقاضای عطرهای مردانه ، زنانه و تک جنسیتی که هم مدرن و هم تازه و شیک بودند ، دامن زد.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

Calvin Klein  یک نام تجاری جهانی در سبک زندگی است که نمونه ای از آرمان های جسورانه ، مترقی و زیبایی شناختی اغوا کننده و اغلب مینیمال است. در حالی که این برنداز تصاویر تحریک آمیز و طراحی های چشمگیر برای شعله ور کردن حواس استفاده می کند ، مخاطب خود را هیجان زده و تحریک می کند.

وقتی عطر CK را انتخاب می کنید ، در حال انتخاب عطری از یک برند هستید که برای رواج دادن مد معروف است و هدف شما  از این انتخاب فقط دنبال کردن آنها نیست.

عطر ایفوریا زنانه از برند کالوین کلین دارای رایحه ای چوبی ، شرقی ،گرم و شیرین  است و دارای غلظت ادوپرفیوم که دارای نت هایی از انار ، بنفشه سیاه ، ارکیده سیاه و چوب ماهون است. شکوفه های ظریف نیلوفر آبی و خرمالو لایه دیگری از عمق و رمز و راز عجیب و غریب را به ایفوریا اضافه می کنند. بطری آن به همان اندازه عطر و بوی عجیب و غریبش ، ابتکاری است که باعث می شود عطر ایفوریا یک زیبایی دوچندانی به میز آرایش دهد. اگر در حال خرید هدیه هستید ، این رایحه ای است که می توانید برای خانمی انتخاب کنید که عاشق رایحه های اغوا کننده و سرگرم کننده است. در نت ابتدایی انار ، در نت میانی رایحه ی لوتوس و ارکیده و در نت پایانی این عطر خوشبو ، مشک ، عنبر ، چوب ماهون و گل بنفشه را می توان احساس کرد .

این عطر بی نظیر با رایحه ی گلی – میوه ای و رایحه پایه چوبی ، در میان زنان در هر سنی طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. هنگام پوشیدن ایفوریا ، زنان معمولاً متوجه می شوند که یک عطر و بوی اولیه قوی و با اعتماد به نفس جای خود را به رایحه ای سبک تر و لطیف تر و کرمی و عجیب و غریب می دهد.

مطلب پیشنهادی :۱۲ عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

هنگامی که در سال 2005 به بازار عرضه شد ، به سرعت مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در چند سال اول محبوبیت خود ،چندین جایزه را به دست آورد .در سال 2006 برنده ی جایزه فی فی (این جوایز به اسکار صنعت عطر معروف است )شد. امروزه ، ایفوریا بیش از یک دهه پس از معرفی خود ، همچنان مورد علاقه بانوان شیک پوش است. کلمه “ایفوریا” به سعادت یا شادکامی اشاره دارد. تاریخچه این کلمه را می توان در یونانیان جستجو کرد ، که از آن برای توصیف احساس احیا شده سلامتی پس از بیماری استفاده می کنند. به همین ترتیب ، عطر ایفوریا ،یک هیجان احیا کننده و اغواکننده  را به ارمغان می آورد.این محصول دارای نوع آمریکایی و اسپانیایی است که قیمت متفاوتی دارد  ودر حجم های ۱۰۰ میل اسپانیا, ۱۰۰ میل امریکا, ۱۶۰ میل آمریکایی و با قیمتی در محدوده ۹۱۸,۰۰۰ تومان–۲,۸۴۳,۰۰۰ تومان به فروش می رسد .

مقایسه ی عطر ایفوریا زنانه با ادکلن کریستال نویر(ورساچه مشکی)

بین این دو ادکلن جذاب و محبوب زنانه ادکلن ایفوریا پرفروش تر و کمی محبوب تر است و در طول سال هم به راحتی ازاین عطر سکسی و اغواگر می توانید استفاده کنید(البته در تابستان با دقت بیشتر) . اما از عطرکریستال نویر بهتر است فقط در روزهای سرد سال استفاده شود . کریستال نویر از سیلاژ و رد بوی قوی تری برخوردار است .

مطلب پیشنهادی :۵عطر زنانه عالی ۴ فصل و شیرین

ایفوریا رایحه ای شیرین، گلدار و چوبی و کریستال نویر رایحه ای تند، گرم، کهربایی  همراه با روایح گلهای شرقی  دارد .پخش بو و ماندگاری بو در هر دوعطر بسیار خوب است اما به نظر می رسد کریستال نویر به علت رایحه ی قوی تر ،ماندگاری بالاتری داشته باشد .ایفوریا مناسب خانم های شیک در هر سنی است ولی کریستال نویر برای بازه ی سنی 26 تا 55 سال مناسب تر می باشد  .رایحه ی ایفوریا بسیار سکسی تر و جذاب تر است .قیمت 100 میل اسپانیایی ایفوریا ارزان تر از کریستال نویر و قیمت مدل آمریکایی آن بالاتر از کریستال نویر است .

نظر برخی از مصرف کنندگان درباره ی ادکلن ایفوریا و ورساچه کریستال نویر و مقایسه این دو عطر با هم

  • عطر ایفوریا بسیار رایحه ی خوب و جذاب و سکسی دارد. وقتی اولین بار روی نبضم اسپری کردم مدام مچ دستم را بو می کشیدم. با این حال، همین امر در مورد کریستال نویر هم صدق می کنه، در ابتدا عاشق آن هم شدم، اگرچه باید بگویم که ایفوریا را جذاب تر می دانم. من نمی توانم یکیش و انتخاب کنم .هردو را بسیار دوست دارم .
  • من ایفوریا را ترجیح می دهم. شخصا فکر می کنم رایحه ی بهتری داره. به نظر می رسد من از معدود افرادی هستم که به ورساچه علاقه ای ندارم. احتمالاً برای دماهای گرم تر هم ایفوریا بهتر است.
  • فقط برای اینکه تجربه شخصی خود را از ایفوریا  به شما ارائه دهم. باید بگویم زمانی که در آمریکای جنوبی در هوای گرم زندگی می کردم از این عطر استفاده می کردم. البته من هرگز از آن برای رفتن به ساحل، یا پیاده روی طولانی در فضای باز، یا باشگاه یا دویدن استفاده نکردم. اما برای استفاده هنگامی که  سر کار ، به مرکز خرید، رستوران ها می روید و یا برای یک شب بیرون رفتن، یک قرار ملاقات، عطر بسیار خوبی هست ! البته واکنش پوست همه یکسان نیست.
  • ایفوریا از ورساچه کریستال نویرسکسی تر است ولی برای تابستان کریستال نویر بهترست .
  • ایفوریا سکسی تر است و حال و هوای تاریکی دارد. هر دو را می توان بدون مشکل در بهار و تابستان استفاده کرد.
  • اتفاقاً هر دو منحصر به فرد هستند. ایفوریا یک عطر بسیار کمیاب میوه ای -چوبی است و کریستال نویر برای من رایحه ی کرم ضد آفتاب ساحلی با رنگی تیره دارد .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم این مقاله شما را در انتخاب  عطری مناسب و اصل یاری کرده باشد .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *