دسته‌بندی نشده, مجله خبری عطر و ادکلن

مقایسه دو ادکلن مردانه دیور ساواج و بلو شنل

مقایسه دو ادکلن مردانه دیور ساواج و بلو شنل

به نظر می رسد تمایل به مقایسه ادکلن بلو د شنل و دیور ساواج (ساواژ) با وجود محبوبیت این ادکلنها روبه افزایش است. من افرادی را می شناسم که هر دو را دوست دارند یا یکی را بر دیگری ترجیح می دهند و حتی برخی هیچ کدام را دوست ندارند .

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

ادکلن بلو شنل رایحه ای کاملاً متفاوت از دیور ساواج دارد. محبوبیت و تطبیق پذیری بالا تنها ویژگی مشترک  این دو عطر است. شما می توانید یکی از آنها را به عنوان عطر روزانه یا هر دو را برای تنوع بیشتر داشته باشید.این مقاله به شباهت ها و تفاوت های آنها می پردازد تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه تر کمک کند.

ادکلن دیور ساواج

عطر دیور از نام خواهر دیور گرفته شده است که سباستین دیور موسس و طراح ارشد برند دیور، نام آن را به یاد خواهرش کاترین دیور و به افتخار و احترام او ، عطر میس دیور ( Miss Dior)  نام گذاری کرد. رایحۀ این عطر ، یادآور عطر گل هاست و این به زمانی بازمی گردد که آن ها روزگارشان را در جنوب فرانسه ، شهر گراس، دیار گل ها،  سپری می کردند.دیور معتقد بود که عطر برای کامل کردن یک لباس شیک لازم  است و با ارائه هر دو در یک قاب ، اساساً مفهوم عطر کوتور را ابداع کرد.

مطلب پیشنهادی مرتبط :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

ادکلن دیور ساواج یکی از ادکلن های بسیار محبوب و پر طرفدار از برند دیور است که در 3 غلظت ادوپرفیوم ،ادوتویلت و پارفوم موجود است .

1-دیور ساواج ادوپرفیوم(ساواچ ادوپرفیوم ) Dior Sauvage Eau de Parfum

این عطر بی نظیر برای هر مردی که بخواهد جنبه وحشی خود را آزاد کند مناسب است. اگرچه این عطر در سال 2018 منتشر شد ، اما این عطر برگرفته از عطری بسیار قدیمی است که در دهه 1960 منتشر شد. این عطر از ایده دویدن در یک فضای باز و آسمان آبی شفاف بالای سر شما الهام گرفته شده است. این محصول دارای رایحه ای بسیار مردانه با نت های برتر ترنج و فلفل کالابری است.نت اصلی آن برگاموت یا ترنج است. نت های میانی فلفل سیچوان ، اسطوخودوس ، انیسون ستاره ای( بادیان ختایی)  و جوز هندی هستند و نت های پایه آمبروکسان و وانیل می باشند.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :معرفی ۱۰ ادکلن خوشبو و پرطرفدار مردانه از برند دیور

این  ترکیب با وجوه شرقی و وانیلی به عنوان پوشش دهنده ، مبهم ، مرموز و نفسانی توصیف شده است و  برخی از نت ها را مانند ترنج ، فلفل سیچوان ، اسطوخودوس و آمبروکسان حفظ می کند و آنها را با ادویه جات ترشی جات و تن گرم و شرقی انیسون ستاره ای( بادیان ختایی  )، جوز هندی و وانیل پاپوآ غنی می کند. رایحه ای شیرین، تند وخنک رو به معتدل دارد و از قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار است .

در کمپین تبلیغاتی جدید آن ، بازیگر جانی دپ نیز به عنوان چهره معروف حضور دارد.

طبع آن معتدل و رایحه تند, شیرین و گروه بویایی شرقی سرخس گونها و پخش بو و ماندگاری

خوب است .

حجم۱۰۰ میل ادوپرفیوم دیور ساواج حدود ۴,۰۵۸,۰۰۰ تومان

حجم ۲۰۰ میل ادوپرفیوم دیور ساواج حدود ۵,۷۷۰,۰۰۰ تومان

2- ادکلن دیور ساواج پارفوم(ساواچ پارفوم ) Dior Sauvage Parfum

عطر ادکلن دیور ساواج پارفوم ،تفسیر جدید و بسیار متمرکز از ساواج است که شادابی فوق العاده با رنگ های گرم شرقی و زیبایی وحشی را بر روی پوست زنده می کند.فرانسوا دماچی برای ساخت این عطر، از فضای بکر و بیابانی که در زیر آسمان شب آبی رنگ گرفته است ، الهام گرفت ، زیرا رایحه های شدید آتش با تولید صدای انفجار و شکستگی ، به هوا بلند می شود.به تعبیری این عطر با دنباله ای غنی و سرزنده ،جادوی فضاهای باز را جشن می گیرد.

فرانسوا دماچی این عطر را به عنوان قصیده ای برای طبیعت آفرید واز مواد اولیه ی  کمیاب که با شرایط خاصی کشت شده اند ، برای ساخت این عطر استفاده کرد.یک مزرعه در سریلانکا که بیش از 10 سال با DIOR کار می کند ، در طبیعت مستقر می شود و از روش های مخصوص کشت برای تولید اسانس نادر ، قدرتمند و غنی از چوب صندل ساواج استفاده می کند. این عطر در سال ۲۰۱۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .

مطلب پیشنهادی :مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

ساواچ پارفومرایحه ای گرم و شیرین دارد و دارای نت های اولیه : ترنج ونت میانی اسطوخودوس ، جوز ،  بادیان ختایی ، فلفل سیچوان و در آخر حاوی نت پایه : وانیل و آمبروکسان است .

طبع آن معتدل و رایحه شیرین و گروه بویایی معطر شرقی و پخش بو و ماندگاری بسیار خوب

قیمت حجم ۱۰۰ میل پارفوم دیور ساواج حدود ۴,۱۲۱,۰۰۰ تومان

قیمت حجم ۲۰۰ میل پارفوم دیور ساواج حدود ۵,۷۳۸,۰۰۰ تومان است .

3- ادکلن دیور ساواج ادو تویلت(ساواچ ادو تویلت) dior sauvage eau de toilette

یکی از عطرهای منحصر به فرد و مردانه این برند ادکلن دیور ساواج است .این عطر بی نظیر برای هر مردی که بخواهد جنبه وحشی خود را آزاد کند مناسب است. اگرچه این عطر در سال 2015 توسط عطرساز مشهور فرانسوا دماچی ساخته و توسط برند دیور منتشر شد ، اما این عطر برگرفته از عطری بسیار قدیمی است که در دهه 1960 منتشر شد. این عطر از ایده دویدن در یک فضای باز و آسمان آبی شفاف بالای سر شما الهام گرفته شده است. ادوتویلت این محصول دارای رایحه ای بسیار مردانه با نت های برتر ترنج و فلفل کالابری است.نت اصلی آن برگاموت یا ترنج است. نت های میانی فلفل سیچوان ، اسطوخودوس ، انیسون ستاره ای( بادیان ختایی)  و جوز هندی هستند و نت های پایه آمبروکسان و وانیل می باشند.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن جوپ قرمز اصل

این  ترکیب با وجوه شرقی و وانیلی به عنوان پوشش دهنده ، مبهم ، مرموز و نفسانی توصیف شده است و  برخی از نت ها را مانند ترنج ، فلفل سیچوان ، اسطوخودوس و آمبروکسان حفظ می کند و آنها را با ادویه جات ترشی جات و تن گرم و شرقی انیسون ستاره ای( بادیان ختایی  )، جوز هندی و وانیل پاپوآ غنی می کند. رایحه ای شیرین، تند وخنک دارد و از قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار است .در کمپین تبلیغاتی جدید آن ، بازیگر جانی دپ نیز به عنوان چهره معروف حضور دارد.فرانسوا دماشی این عطر را همچون قصیده ای از طبیعت خلق کردو در آن به زیبایی از مواد اولیه ای کمیاب و بسیار مرغوب که در شرایط خاص کشت می شوند ، استفاده کرد.

پچولی که در ادکلن دیور ساواج استفاده شده ،در جنگل های دور افتاده اندونزی کشت و فرآوری می شود. اسانس آن چندین بار باز تقطیر می گردد تا اسانسی بسیار با کیفیت و خالص تولید شود.

این بخش پچولی جدا از نت های خاکی و کافوری ، تا آنجا که ممکن است به پچولی ایده آل نزدیک می شود. به همین ترتیب ، ترنج کالابری ، در میان سایر مواد ، دارای ویژگی های منحصر به فردی است. خاک قابل توجه آن ، که توسط باد گرم فرا گرفته شده است ، همراه با روش های سنتی رشد و استخراج ، با هم ترکیب می شوند تا تفاوت های ظریف و قابل توجهی به آن بدهند. این تکنیک قدیمی همراه با تخصص اجرا می شود که به شما امکان می دهد یک برگاموت منحصر به فرد ساخته شود  و  به عنوان یک امضای “ساخته شده سفارشی” برای خانه Dior به کار برود .

این عطر منحصر به فرد دارای طبیعت ملایم و معتدل و طعم شیرین و کمی ترش انتخابی بسیار مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان می‌باشد.

رایحه معتدل و تلخ و گروه بویایی معطر مرکباتی و پخش بو و ماندگاری آن خوب است .

حجم۱۰۰ میل ادوتویلت دیور ساواج حدود ۳,۳۲۹,۰۰۰ تومان و حجم ۲۰۰ میل ادوتویلت دیور ساواج حدود ۴,۹۷۷,۰۰۰ تومان است .

ادکلن بلو شنل

یکی از ادکلن های بسیار پر طرفدار دیگر ادکلنبلو د شنل است. بلو شنل تداعی کننده رنگ آزادی است. یکی از بهترین ادکلن های مردانه می باشد که سه تفاوت ظریف در طبیعت خود را در سه تفسیر(3 غلظت ) آشکار می کند و دارای غلظت های  ادوپرفیوم ،ادوتویلت و پارفوم است . ادو تویلت از سال 2010، ادو پرفیوم از سال 2014 و پرفیوم از سال 2018 روانه بازار شدند.

مطلب پیشنهادی مرتبط:مشخصات و تشخیص ادکلن بلو شنل اصل

1-بلو د شنل ادوتویلت مردانه BLEU DE CHANEL EDT

شنل یکی از برندهایی است که دارای هیجان انگیزترین محصولات مانند لباس و عطر در صنعت مد است. شنل یک نام تجاری لوکس فرانسوی است که توسط کوکوشنل ، که در ابتدا با نام گابریل بونهور شنل شناخته می شد ، در سال 1910 تاسیس شد. این برند به دلیل سبک زیبا ، ساده و نفیسش معروف است. در حقیقت ، در دهه 1940 شنل یکی از برندهایی بود که با موفقیت لباس های زنانه “پیچیده” را به طراحی ساده تر و راحت تر کشانیدبرای شروع، بطری ادکلن بلو شنل به گونه ای طراحی شده است که فقط یک کلمه می تواند حق مطلب را درباره ی آن ادا کند؟ شیک . ادوتویلت بلو د شنل در سال 2010 وارد بازار شد. این عطر مرکباتی، رایحه ای مشک دار و بسیار شاداب دارد. اکثر مردان مدرن ،مطمئناً آن را دوست دارند.دارای رایحه ای قوی و حسی است و ماندگاری رایحه آن نیز قابل ذکر است. رایحه این عطر اعتیاد آور است وشامل نت های  وتیور، بخور، فلفل صورتی، مرکبات، نعناع، لبدانوم، زنجبیل، یاس، چوب صندل، جوز هندی، گریپ فروت، نعناع هندی و سدر است.

مطلب پیشنهادی :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

طبع آن خنک است و رایحه تلخ دارد و در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد .قیمت ادوتویلت بلو شنل با حجم: ۱۰۰ میل حدود ۳,۹۶۹,۰۰۰ تومان و با

حجم: ۱۵۰ میل حدود ۵,۰۰۹,۰۰۰ تومان است .

2-بلو د شنل ادوپرفیوم مردانه(Bleu de Chanel)

ادوپرفیوم  بلو د شنل یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه در تمام دوران است. این عطر توسط عطرساز مشهور جک پولژ طراحی شد و در سال ۲۰۱۴توسط کمپانی شنل  روانه بازار گردید و پس از تولید مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت .

رایحه ای به طور غیر منتظره و غیرقابل انکار جسورانه ، تازه، تمیز ،عمیقاً حسی، چوبی و معطر دارد که  روح مردی را نشان می دهد که سرنوشت خود را با استقلال و اراده انتخاب می کند ، مردی که از قراردادها سرپیچی می کند.ادکلن بلو شنل دارای رایحه مردانه دارای آکورد مرکباتی تازه و به دنبال آن رایحه سدر کهربایی است. رایحه ی چوبی همراه  با لوبیای تونکا و وانیل در بلو شنل برای افزایش و تقویت حس شهوت و اغواگری استفاده شده اند و چوب صندل کالدونیای جدید برای عمق بیشتر رایحه ،درنت پایه باز می شود.

شاید دوست داشته باشید :۸ ادکلن مردانه زمستانی عالی با رایحه ی شیرین

  بلو د شنل عطری ماجراجویانه است که نت های ابتکاری را با نت های چوبی کلاسیک ترکیب می کند. عطر چوبی مست کننده و افسونگرآن به طور طبیعی مردانگی را تداعی می کند. مطمئناً اکثر مردان مدرن آن را دوست خواهند داشت وبا استفاده از آن حس هیجان را بیش از قبل حس خواهند کرد و لبریز از انرژی خواهند شد . عطر بلو دشنل دارای رایحه ای قوی و شهوانی است و ماندگاری رایحه آن نیز قابل ذکر است. رایحه عطر اعتیاد آور و بسیار جذاب است.عطر بلو د شنل مردانه از دسته عطرهای خاکی و چوبی با نوع رایحه ی چوبی گرم است .رایحه اولیه ی آن شامل گریپ فروت ، لیمو ، نعناع و فلفل صورتی ؛رایحه میانی شامل زنجبیل ، جوز هندی ، یاسمن و سدر ورایحه پایه حاوی رایحه ی بخور ، وتیور ، سرو ، چوب صندل ، نعناع هندی ، لبدانوم و مشک سفید می باشد. نت های ابتدایی کمی چشم نواز هستند ، در حالی که نت های پایانی به آرامی طعم ملایمی را منتشر می کنند  و آن را به یکی از بهترین ادکلن های مردانه تبدیل می کنند. با این حال ، برخی ممکن است شکایت کنند که نت اصلی بسیار قوی است. اما مقاومت در برابر یادداشت پایه با احساس آزادی بی حد و حصر دشوار است!

دارای طبع خنک و رایحه تلخ است .در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و پخش بو و ماندگاری  

بسیار خوبی دارد و  در حجم ۱۰۰ میل, ۱۵۰ میل موجود است .قیمت ادوپرفیوم با حجم۱۰۰ میل

حدود ۴,۳۴۳,۰۰۰ تومان و با حجم: ۱۵۰ میل حدود ۵,۰۴۱,۰۰۰ تومان است .

3- عطر بلو د شنل پارفوم BLEU DE CHANEL PARFUM

ادکلن بلو د شنل پرفیوم، عطری است چوبی و مردانه که در سال  2018 به بازار عرضه شد. عطار این عطر اولیویه پولگه است. نت های ابتدایی شامل پوست لیمو، ترنج، نعناع و درمنه و نت های میانی حاوی اسطوخودوس، شمعدانی، آناناس و نت های سبز است و در اخر نت پایه شامل رایحه های چوب صندل، سدر، چوب عنبر، ایزو ای سوپر و دانه تونکا می باشد.

” ادکلن بلو شنل جزء قوی ترین عطرهای مرد انه هستند که جوهر عزم را به نمایش می گذارند. این عطر با رایحه های با طراوت و  معطر در کنار رایحه ی گرم و اعتیاد آور سدر و چوب صندل از کالدونیای جدید باز می شود ورایحه ای تند و چوبی دارد.”

رایحه ی آن تلخ است و در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و از پخش بو و ماندگاری     

بسیارخوبی برخوردار است .قیمت حجم: ۱۰۰ میل آن حدود ۴,۳۷۵,۰۰۰ تومان و قیمت حجم: ۱۵۰ میل آن حدود ۵,۷۰۶,۰۰۰ تومان می باشد.

مقایسه ادکلن دیور ساواج و بلو شنل

هر دو ادکلن بسیار پر طرفدار ، محبوب و اغواگر می باشند وجزء عطرهای هستند که توجه خانم ها را به شدت به خود جلب می کنند  (جزء ادکلن های دختر کش می باشند) و  در طول این سالها کیفیت خوب خود را همچنان حفظ کرده اند و رفورموله نشده اند . اکثر اقایان رایحه ی این دو ادکلن را می پسندند .شما  به راحتی می توانید این ادکلنهای بی نظیر را بلایند بای کرده و انتخابی بدون ریسک انجام دهید .هر دو ادکلن شخصیت خاص خود را دارند و به هیچ وجه نمی شود آنها را مشابه دانست .بلو شنل رایحه ی پیچیده ای دارد وهم در روز و هم در شب به خوبی می توان از آن استفاده کرد و این پتانسیل را دارد که به عطر و بوی خاص شما یا عطر امضای شما  تبدیل شود. همچنین اگر بخواهید به جای داشتن مجموعه ای از عطرها فقط یک عطر داشته باشید، بلو شنل می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد و همچنین به خاطر فرمول دلپذیرش، تعریف و تمجیدهای بسیاری را برایتان به همراه می آورد . ادکلن دیور ساواج خیلی مناسب لباس‌ رسمی و کت شلوار نیست. این بدان معنی است که برای 99٪ موارد استفاده روزانه مانند مدرسه، محل کار یا بیرون رفتن ، خوب عمل می کند اما برای مراسم خاص و لباس های خیلی رسمی، من ترجیح می دهم از بین دیور ساواج و بلو شنل، بلو شنل را انتخاب کنم .ماندگاری آن  نیز خیلی خوب است.ماندگاری  بلو د شانل و دیور ساواژ با غلظت یکسان تقریبا مشابه می باشد.

پخش بوی هر دوی این عطرها بسیار خوب است، بخصوص اینکه هردو از برند های مطرح دنیا هستند . با سرمایه گذاری روی هر یک از اینها هرگز احساس نمی کنید پول خود را هدر می دهید زیرا اطرافیان زودتر از شما متوجه بوی این عطر ها می شوند و شاید بیشتر از خود شما از رایحه ی عطرتان لذت ببرند.

اگر برای کار نیازی به پوشیدن کت و شلوار ندارید، ادکلن سوج  انتخاب مناسبی برای شماست. با یک تی شرت استاندارد و لباس های جین بسیار عالی عمل می کند و با پیراهن های سفید در تلاش است تا ظرافت پیدا کند.

برای استفاده روزمره، سوج کمی بهتر است. در صورت نیاز به شرکت در مراسم عروسی، احتمالاً با عطر دیور بهتر جلب توجه خواهید کرد. با این حال، اگر داماد هستید، ممکن است لازم باشد چیزی کمی با کلاس تر انتخاب کنید هر چند این دو ادکلن نیز بسیار شیک و با کلاسند .اگر بخواهم نظر شخصی خود رابیان کنم بلو شنل ادکلن به روز تر و با رایحه ای کمی بهتر نسبت به سوج است اما هردو عالیند و طرفداران بسیاری دارند و حتی می توان گفت در بین مردم دیور سوج کمی محبوب تر است .در غلظت ادوپرفیوم دیور ساواج انتخابی مقرون به صرفه تری است. اگر کسی هستید که هر روز از عطر استفاده می کنید، ساواج برای شما عطر به صرفه تری است. اما همچنین باید بدانید طبق تجربه من، هر دو عطر ارزش خرید بالایی دارند . در اخر انتخاب باشماست !

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم این مقاله شما را در انتخاب  عطری اصل و مناسب سلیقه و شرایط شما یاری کرده باشد .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *