بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

8 ادکلن مردانه زمستانی عالی با رایحه ی شیرین

ادکلن مردانه زمستانی شیرین

با توجه به شروع فصل سرما به معرفی 8 ادکلن مردانه زمستانی عالی با رایحه ی شیرین در این مقاله می پردازیم .

در ماه های زمستانی به شدت سرد با استفاده از عطرهای زمستانی گرم می توانیم حواسمان را مانند یک لیوان شکلات داغ گرم کنیم تا در آن صبح‌های تاریک کمی راحت‌تر از رختخواب خارج شویم.

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

حتی اگر طرفدار عطرهای بسیار سنگینی نیستید که نفس شما را بند می آورد ، نوعی از رایحه های سبک تر و زیباتر زمستانی وجود دارد که با استفاده ازآن ،دمای شدید زیر صفر به شما آرامش می دهد.

تغییر عطر و بوی خاص خود در هر فصل همیشه ایده خوبی است، زیرا رایحه ها به طور خاص برای برانگیختن حالات خاص طراحی شده اند و شاید شما نمی خواهید بوی یک مهمانی ساحلی استوایی در اواسط ماهای زمستانی ،به مشام برسد.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :۱۰ ادکلن شبیه عطر کرید اونتوس

فروشگاه اینترنتی عطر الیسا پرفیوم با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی فروش عطرهای اورجینال و کسب رضایت مشتری بهترین عطرهای زمستانی وشیرین مناسب آقایان شیک پوش و اصیل را در ادامه به شما معرفی می کند.

1-ادکلن آمواج اینترلود مردانهAmouage Interlude

ادکلن آمواج اینترلود مردانه از رایحه های مرموز خاورمیانه ای استفاده کرده است . رایحه ی کندر و مر(نوعی صمغ ) در این عطر مردانه که توسط پیر نیگرن طراحی و در سال 2012 عرضه شد، چشم‌اندازی از کاروان‌های بیابانی و شب‌های گرم را تداعی می‌کنند و حس تعادل و آرامش را به همراه دارند . کندر و مر به طور سنتی بوی معنوی و مذهبی می دهند، اما در ادکلن آمواج اینترلود ، آنها بازسازی شده اند تا احساس معاصر و در عین حال پیچیده داشته باشند . کریستوفر چانگ کریستوفر چانگ ، مدیر خلاق سابق برند آمواج که این برند را در مسیری خلاقانه به سوی موفقیت جهانی سوق داده است درباره این ادکلن گفته است : «من آنچه را که می بینم و احساس می کنم به رایحه تعبیر می کنم. تمام هرج و مرج و بی نظمی اجتماعی و طبیعی که امروز ما را احاطه کرده است را می توان به سطحی بسیار نزدیک تر تعبیر کرد. لحظه میان‌آهنگ بازتابی از تمام آزمایش‌ها و مصیبت‌هایی است که فرد برای رسیدن به رضایت و موفقیت شخصی بر آنها غلبه می‌کند.»

مطلب پیشنهادی :۱۵ عطر مردانه دختر کش

 اینترلود رایحه ی تند و چوبی دارد که در نت آغازین شامل ترنج و پونه کوهی، در نت میانی حاوی عنبر معطر، بخور و فلفل است ودارای نت های پایه ماندگارمتشکل از چرم ،آگاروود (عود)، نعناع هندی و چوب صندل است. این عطر برای مردان قوی و با اعتماد به نفس که می دانند چه می خواهند و چگونه به آن دست پیدا کنند عالی است. ادکلن آمواج اینترلود با رایحه ی چوبی شرقی با رایحه ی شیرین و گرمش از پخش بویی عالی و ماندگاری بالا برخورداراست و مناسب فصول سرد سال هست .

بطری‌های کریستالی شیشه‌ای آمواج با رنگ آبی غنی و مسحورکننده با تزئینات روکش طلا، که با کریستال سواروسکی آبی یاقوت کبود تزیین شده است، رنگ‌آمیزی شده‌اند. بسته بندی بیرونی (جعبه عطر )در رنگ های زنده طراحی شده است که هرج و مرج منظم را درطرحی انتزاعی و مفهومی نشان می دهد.

2- ادکلن پاکو رابان وان میلیون  Paco Rabanne 1 Million

ادکلن وان میلیون  توسط خانه طراحی پاکو رابان و توسط میشل جرارد ، کریستوف رینود ، الیویر پاشا طراحی ودر سال 2008 به بازار عرضه شد و دارای رایحه ای تند و چوبی برای مردانی است که از بودن در فضای باز لذت می برند. این عطر با رایحه ای معطر و جذاب، نت های محبوب گریپ فروت، نعناع، ماندارین خونی و دارچین را با نت کلاسیک گل رز ترکیب می کند. در نت اولیه شامل روایح نارنگی ماندارین، نعناع ، گریپ فروت و در نت میانی متشکل از روایح رز ، دارچین ، ادویه جات معطر است و دراخر در نت پایه رایحه های کهربا، نعناع هندی ، چرم ، روایح چوبی به مشام می رسند . این عطر رایحه‌ای عالی و مناسب برای محل کار دارد و شما را از اتاق هیئت مدیره به شام با دوستانتان می‌برد و در عین حال توجهی را که شایسته آن هستید ، برایتان جلب می‌کند. با رایحه ی چوبی-ادویه ای  و شیرین و گرمش مناسب فصول سرد سال می باشد . وان میلیون  ازسیلاژ بسیار خوب، پخش بویی عالی و ماندگاری بالا برخورداراست .

3- عطر ادکلن تروساردی یومو (اومو) د رد  Trussardi Uomo The Red

عطر ادکلن تروساردی اومو د رد  یک ادکلن فوژه معطر مردانه ایتالیایی است که برای لباس های روز پاییزی ایده آل است. این عطر که در سال 2016 ارائه شد و دارای رایحه های کنیاک، جوز هندی، سیترون(سنبل هندی ) و گالبانوم است. در نت های میانی شامل رایحه ی شمعدانی، مریم گلی و برگ بنفشه است. نت های پایه ی آن عبارتند از نعناع هندی، چرم و دانه تونکا. این عطر که توسط عطرساز اورلین گیچارد از فیرمنیچ ساخته شده است، در یک شیشه عطر قرمز و مشکی تیره با کلاهک مشکی عرضه شده است . عطر ادکلن تروساردی اومو د رد  مناسب فصول سرد سال ( پاییز و زمستان) می باشد.همچنین برای استفاده روزمره توصیه شده است.

4- ادکلن جورجیو آرمانی کد پروفومو  Giorgio Armani Armani Code Profumo

ادکلن جورجیو آرمانی کد پروفومو یک ادکلن تند ، شرقی ادویه ای و گرم و شیرین مردانه است که در سال 2016 روانه بازار شد. رایحه ابتدایی عطر با رایحه های تازه و تند سیب سبز، نارنگی ماندارین و هل باز می شود. قلب رایحه گرم و تند آن شامل رایحه ی جوز هندی، اسطوخودوس و شکوفه پرتقال است. در پایان ، نت پایه شامل رایحه معطر عنبر، دانه تونکا و چرم است.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

جورجیو آرمانی طراح لباس سرشناس ایتالیایی است که بیشتر به خاطر طراحی پوشاک مردانه شناخته شده‌است. او شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم به‌عنوان موفق‌ترین طراح از ایتالیا فراتر رفت. که به دلیل سبک نمادین خود در لباس مردانه شهرت دارد، او یک طراح مد ایتالیایی است که در سال 1960 به عنوان طراح در خانه نینو سروتی شروع به کار کرد. آرمانی با گسترش مداوم نام تجاری خود در عین حفظ کیفیت، مجموعه های متعددی را با قیمت های مختلف تا دهه 1980 ارائه می کرد. آرمانی اولین عطر خود را با نام Armani for Women در سال 1982 روانه بازار کرد و این موفقیت را با Armani for Men در سال 1984 دنبال کرد.

5- ادکلن کارتیر پاشا مردانه Cartier Pasha

برندکارتیه شرکت طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت می‌باشد، که دفتر مرکزی آن، در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد.شرکت کارتیه در سال ۱۸۴۷ توسط لویی کارتیه تأسیس شد. این شرکت تا سال ۱۹۶۴ تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند. تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری گردید.کارتیه در حال حاضر یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است. کارتیر یک مجموعه موفق از عطر را در طول سالها معرفی کرده است که خیلی از آنها با مجموعه جواهرات و ساعت های این کمپانی همنام هستند.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلن های مردانه ایرانی

کارتیر پاشا ، ادکلنی لطیف و کلاسیک با رایحه ی شرقی فوژه برای مردان است. این ادکلن ترکیب متعادل و جذابی از معطرها، گیاهان و ادویه‌های خوشبو همراه با نت‌های چوبی است تا رایحه‌ای ملایم شرقی را ایجاد کند که برای استفاده در عصری با هوای سردو دلنشین وبه خصوص زمانی که می‌خواهید تأثیرگذاری بیشتری داشته باشید، مناسب وعالی است. پاشا که توسط خانه طراحی کارتیه در سال 1992 معرفی شد، نعناع تازه، نارنگی ماندارین و اسطوخودوس را با ترکیب تند انیسون و زیره سیاه ترکیب می کند. رایحه اولیه آن متشکل از روایح اسطوخودوس ، ماندارین ، نعناع ، زیره ، رازیانه ورایحه میانی حاوی گشنیز ، چوب قرمز برزیلی است و در آخر نت پایه ی آن از روایح لادن ، چوب صندل ، نعناع هندی ، گلسنگ تشکیل شده است . این عطر سیلاژ وماندگاری خوبی نیز دارد.

6- ادکلن مونت بلنک لجند نایت  Mont Blanc Legend Night

شرکت مونت بلنک (مون بلان ) شرکت کالای لوکس آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت نوشت‌افزارها، ساعت، جواهرات، کالاهای چرمی، عینک آفتابی و عطر فعالیت دارد.شرکت مون بلانک در سال ۱۹۰۶ توسط بانکدار هامبورگی؛ آلفرد نیهمیاس و مهندس برلینی؛ آگوست ایبرشتاین راه‌اندازی شد وپس از مدتی در سال  1908 کلاوس-یوهانس ووس و دو تن دیگر مدیریت این شرکت را به دست گرفتند .در حال حاضر مالک شبکه‌ای از ۴۴۹ شعبه فروش، در سراسر جهان می‌باشد و بعنوان شرکت تابعه ای از گروه سوئیسی ریشمون فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر هامبورگ، آلمان قرار دارد.این شرکت در نهایت به تولید محصولات چرمی و عطرها تبدیل شد.

مطلب پیشنهادی پربازدید :۲۰ ادکلن نوستالژی مردانه و زنانه

ادکلن لجند نایت از برند مون بلان رایحه ‌های گرم و خنک را با هم ترکیب می‌کند تا یک تجربه معطر با لایه‌های ماهرانه داشته باشد. این ادکلن که توسط دو عطر ساز خوش سابقه، آنتوان میزندی و اولیویه پسکاکس خلق و در سال 2017 به بازارعرضه شد، توانسته هم ملایم و هم با طراوت باشد. مشخصات پیچیده آن، آن را به یک انتخاب عالی برای انسان مدرن تبدیل می کند که می خواهد فردیت خود را به نمایش بگذارد. در ابتدا انفجار آبدار ترنج ومرکبات حواس را بیدار می کند و با هل خاکی جسارت می یابد. نعناع یخ زده و مریم گلی هوای تازه را به ترکیب اضافه می کند. سیب در نت میانی به رایحه ی عطر،طعم شیرینی می بخشد، در حالی که بنفشه، اسطوخودوس، سدر و رزین صنوبر رایحه های پودری و خاکی خود را اضافه می کنند. پوسته وانیل سیاه موجب درخشان شدن رایحه ی ادکلن در پایان می شود و مشک، خس خس، چوب آکیگالا و نعناع هندی برای پایانی مردانه آن را پشتیبانی می کنند.از رایحه ی شیرین و چوبی این ادکلن برای نشان دادن قدرت و اعتماد به نفس خود استفاده کنید.

7- ادکلن ایسی میاکه لئو د ایسی نویر امبر مردانه  Issey Miyake L`Eau d`Issey Pour Homme Noir Ambre

ایسی میاکه یک طراح مد ژاپنی است. او به دلیل محصولات (طراحی لباس‌ها، نمایشگاه‌ها و عطرها) مبتنی برتولید با فناوری نوین ،مانند لئو د ایسی که به شناخته‌شده‌ترین محصول او تبدیل شده است، شهرت دارد.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

ادکلن ایسی میاکه لئو د ایسی نویر امبر مردانه  یک عطر مردانه کهربایی با طبع گرم و مناسب زمستان است که توسط کریستف رینود طراحی و در سال 2016 به بازارعرضه شد . وقتی قدرت آب با غنای مشرق زمین روبرو می شود. یک رایحه ی تند و گرم و شرقی مردانه که در آن چوب های تیره پر جنب و جوش با نت های کهربایی درخشان، شدید و اعتیاد آور ترکیب می شوند، شکل می گیرد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی زعفران، دارچین، جوز هندی و گشنیز است. نت های میانی عبارتند از چرم، سدر، پاپیروس و خس خس و نت پایه از رایحه های عنبر، وانیل و دانه تونکا تشکیل شده است.

8- ادکلن روبرتو کاوالی اومو  Roberto Cavalli Uomo

روبرتو کاوالی کارآفرین و طراح مد اهل ایتالیا است، که در سال 1940 در یک خانواده هنری به دنیا آمد، پدر بزرگ او جوزف روسی نقاش مشهور قرن نوزدهم بود و او مالک برندی تحت نام خود می‌باشد که در زمینه تولید پوشاک و محصولات چرمی در سراسر جهان فعالیت می‌کند .کاوالی در کارهای خود از تکنیک های ویژه ای نظیر طراحی بر روی چرم، ایجاد چهل تیکه های منحصر به فرد از پارچه های مختلف استفاده می کرد. نوآوری های وی در طراحی روی چرم مورد توجه دنیای مد قرار گرفته است. برند کاوالی پوشاک مردانه، لباس زیر، لوازم جانبی ، اکسسوری ،عطر وسایر ملزومات مد را به فروش می رساند. روبرتو این برند را در سال 1972، زمانی که یک بوتیک در پاریس افتتاح کرد، بنیاد نهاد. او یک طراح مد مشهور ایتالیایی است که عشق او به طرح های حیوانی و شلوار جین “سندبلاست” (یکی از روشهای مورد استفاده برای تولید جین های مد روز به شکل پاره پاره و رنگ رو رفته یا فرسوده است ) او را معروف کرد. او همچنان در صنعت مد فعال است.

مطلب پیشنهادی :معرفی ۱۰ ادکلن خوشبو و پرطرفدار مردانه از برند دیور

عطر‌‌های کاوالی با همکاری شرکت لوازم و آرایش آی‌تی‌اف ارائه می‌‌‌شوند. اولین عطر، روبرتو کاوالی فور وومن، در سال 2002 منتشر شد.  ادکلن روبرتو کاوالی اومو نیزدر سال 2016 به بازار عرضه شد. کریستف رینود عطار اصلی این عطر است. او تعدادی از عطرهای این برند را خلق کرده است.

به ادکلنی که چشمگیر ،اغواگر و خیلی گرم است چه می گویید؟ روبرتو کاوالی آن را Uomo می نامد، عطری شرقی- معطر برای یک مرد جذاب. این رایحه ی اغواگر اروماتیک با نتی از بنفشه پودری همراه با زعفران تلخ و شیرین و خاکی شروع می شود.سپس رایحه ی میانی با رایحه عسل و اسطوخودوس دلپذیر نمایان می شود. با کمرنگ شدن رایحه نت میانی، نت پایه متشکل از سدر خشک، تونکای لذیذ و نعناع هندی سبز مرحله نهایی را طی می کند و رایحه عطر به کمال می رسد .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *