بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

مشخصات وتشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال اصل

رایحه ادکلن ورساچه برایت کریستال زنانه از برند ورساچه(از خانه‌های مد بسیار معروف در ایتالیا  ) که یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین عطرهای زنانه می باشد ، مناسب زنان دارای روحیه آزاد ، ماجراجو و قویست که با رایحه با طراوت ، ملایم و لطیف این عطر، روح خود را احیا می کنند و حس جوانی را در خود زنده می نمایند .

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

این رایحه ترد ، گلی -میوه ای و شیرین توسط عطرساز مشهور آلبرتو موریلاس برای استفاده روزمره طراحی و ساخته شد و در سال 2006 منتشر گردید. برایت کریستال در بطری صورتی زیبای خود ،لطیف و درخشان جلوه می کند .هنگامی که یک روز طولانی در دفتر کار خود ویا یک شب سرگرم کننده و مفرح با دوستان خود پیش رو دارید می توانید از رایحه خوش و با طراوت ورساچه برایت کریستال استفاده نمایید تا در طول روز پر جنب و جوش و سرزنده بمانید. امروزه نت های رایج میوه ای ،به ترکیب عطرها ظرافت می بخشند .رایحه ی برایت کریستال نیز با رایحه ی میوه ای انار و  یوزو و نت های آبی  شروع می شود و با نت های میانی با مرکزیت گل صد تومانی و مگنولیای تازه چیده شده ادامه می یابد که در این نت  رایحه ی  نیلوفر آبی تازه ، شدت و شیرینی آکوردهای گلی را تعدیل می نماید و در نهایت رایحه ی این گلها حس آرامش دلپذیری را برایتان به ارمغان می آورد .در ادامه با همراهی و افزوده شدن روایح مشک، چوب ماهون و عنبر رایحه ای فرح بخش و جذاب زنانه ای شکل می گیرد.روزهای بهاری و تابستانی، بهترین زمان استفاده ازاین عطرگلی- میوه‌ای بسیار خوشبو و جذاب می باشند. روی بطری برایت کریستال لوگوی ورساچه که به شکل یکی از الهه های یونان باستان است و در پایین آن نام این عطر با رنگ سیاه درج شده است. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف این عطر به‌خوبی نمایان است. درب شیشه عطر دارای طراحی الماس مانند با  ابعاد بزرگ است که  به خوبی روی بطری قرار می گیرد.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور جادور اصل

با توجه به پر طرفدار بودن عطر ورساچه برایت کریستال(ورساچه صورتی) اصل نمونه های تقلبی آن به وفور در بازار یافت می شوند . در ادامه به بیان تفاوتها و مشخصات نمونه های تقلبی و اصل عطر ورساچه برایت کریستال می پردازیم تا شمارا در خریدی مطمئن تر یاری رسانیم .

بررسي سلفون ادكلن برايت كريستال اصل

اولین کار برای خرید عطری اصل، چک کردن بسته بندی عطراست. ادکلن برایت کریستال با سلفون عرضه می شود .ادکلن های اصل دارای سلفون مقاوم و با کیفیت بالا در دور جعبه خود هستند . اگر کیفیت سلفون دور جعبه پایین ، شل ویا دارای چین و چروک باشد مطمعنا آن عطر تقلبی یا بی کیفیت می باشد .در نمونه اصل در نقاط پلمپ می توان کیفیت بالاي پلمپ شدن سلفون را به خوبی مشاهده کرد  . در نمونه های تقلبی به علت نازک بودن و استاندارد نبودن ، سلفون دور جعبه به راحتی پاره می شود.همان طور که در نمونه فیک سمت چپ در تصویر زیر مشاهده میکنید خط پلمپ با ظرافت کمتری حرارت دیده است .

جعبه ادكلن ورساچه برايت كريستال اصل و فیک

دومین کار چک کردن جعبه عطر است . باید دقت کنید غلط املایی و گرامری در توضیحات روی جعبه نباشد . در نمونه فیک سمت راست در تصویر زیراز فونت ضخیم تر استفاده شده است .

مطلب پیشنهادی مرتبط:مشخصات و تشخیص عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

بررسي شيشه ادكلن ورساچه برايت كريستال

شیشه تمامی ادکلن های اصل با کیفیت عالی تولید می شوند  . معمولا جنس شیشه ادکلن‌های تقلبی زمخت و ناهموار است. درحالی‌که شیشه یک عطر اصل کاملا صاف و بدون هیچ‌گونه حباب می باشد. ظاهر عطر از هر نظر ظریف و بی نقص و تمام زوایای شیشه ظریف و صاف است . همان طور که در تصویر زیر مشاهده میکنید خطوط بالایی شیشه بسیار با ظرافت کم و تیز و برجسته قالب گیری شده است که به راحتی با دست کشیدن روی آن متوجه این کیفیت پایین خواهید شد در صورتی که در نمونه اصل با دست کشیدن روی شیشه به راحتی متوجه چنین خطوطی نخواهید شد  .

 نام برند محصول اصل در جلوی شیشه به صورت برجسته و بسیار دقیق چاپ شده است. مدلهای تقلبی جنس بدنه شیشه از کیفیت پایین تری  برخوردار است . ومعمولا  نام ورساچه به صورت برجسته چاپ نشده است و گاها به راحتی و یا با جسم تیز پاک می شود .

بررسي درب عطر برايت كريستال اورجینال

درب نمونه اصلی ورساچه برایت کریستال از جنس پلی اتیلن (پلاستیک ) با کیفیت وشفاف می باشد که بسیار با کیفیت بوده و ظریف قالب گیری و پولیش کاری شده است. در نمونه ها  تقلبی ورساچه برایت کریستال نیز،جنس درب عطر ، پلاستیکی شفاف می باشد ولی در برخی نمونه های تقلبی جنس پلاستیک درب عطر از کیفیت پایین تر و گاها از شفافیت کمتری برخوردار است .  درپوش ادکلن باید سفت و کاملا فیت باشد . هرگونه شلي و لقي درب نشانه تقلبي بودن عطراست .لوگوي ورساچه (الهه یونانی )كار شده برروي درب ادكلن اصل بسيار دقيق ، ظريف و متقارن كارشده است .تصوير نسبت به نقطه مركزي درب كاملا متقارن و موازي شيشه عطر و نام ورساچه حك شده بر روي شيشه است.اين نقطه مركزي در بين دوچشم تصوير لوگوي ورساچه قرار مي گيرد . همان طور كه در تصوير زير مشاهده مي كنيد در نمونه تقلبي تصوير كج ،بي كيفيت و با جزييات كمتر كارشده است .

شاید دوست داشته باشید:۲۱ عطر زنانه موفق دنیا

قسمت داخلي  درب بايد بسيار تميز و بدون خلل و فرج و كاملا يكدست كار شده باشد .همان طور كه در تصوير زير مشاهده مي كنيد در نمونه تقلبي سمت چپ اين قسمت بسيار بي كيفيت و با خلل و فرج مي باشد .

والف يا افشانه عطر ورساچه برايت كريستال اصل

در نمونه اصلی افشانه از جنس فلز است ودارای کیفیت بالای اسپری کردن و پاشش پودری می باشد .با جدا کردن افشانه از روی شیشه ،پمپ قابل مشاهده است که در نمونه اصل فلزی، با کیفیت و بدون نشتیست ولی در بیشتر نمونه های فیک از جنس بسیار بی کیفیت آلومینیومی و در بیشتر موارد خیلی زود نشتی پیدا می کنند .

مطلب پیشنهادی :۱۲ عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

طوق شيشه ادكلن ورساچه برايت كريستال

نمونه ی اصلی برایت کریستال دارای طوق فلزی بسیار با کیفیت می باشد که باعث شده درب به خوبی روی شیشه چفت و محکم شود. در برخی نمونه های تقلبی از طوق پلاستیکی و یا طوق فلزی کم کیفیت استفاده شده.

ني والف ادكلن برايت كريستال اصل و تقلبی

در نمونه اصل ني كوتاه و تقريبا مستقيم قرار دارد و كمرنگ تر ديده مي شود اما در نمونه فيك ني بلند تر و خميده و متمايل به يك طرف است و به وضوح مشاهده مي شود .

ليبل پشت شيشه ادكلن ورساچه برايت كريستال

 در نمونه اصلی، برچسب لیبل زیر شیشه با کمترین حباب هوا و با رنگ نقره ای بسیار ظریف و باکیفیت بسیار بالا چاپ شده است . در صورتی که کیفیت چاپ اطلاعات روی لیبل در نمونه ی تقلبی پایین می باشد.

سريال نامبر شيشه و جعبه ادكلن ورساچه صورتی

در مرحله بعد باید بارکد و سریال نامبرعطر چک شود. نداشتن سریال نامبر یا بارکد نشانه تقلبی بودن عطر می باشد حتی می توانید همین شماره ها را در وب سایت شرکت اصلی چک کنید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید . حتما بچ کد زیر جعبه با بچ کد زیر شیشه باید همخوانی داشته باشد.

بررسي رايحه ادكلن ورساچه برايت كريستال

در اخر با بررسی رایحه عطر به اصل و تقلبی بودن پی خواهید برد. با اولین اسپری برایت کریستال باید بویی تند و خنک به مشام برسد و پس از مدت کوتاهی رایحه ی ترش و شیرین که حاصل از  یوزوانار و مگنولیا ست به مشام می رسد .
تغییر نتهای منظم و تازگی عطر مهمترین نشانۀ اصل بودن عطر است ، زیرا امکان دارد  شیشه عطر اصل بوده  ولی با اسانس فیک پر شده باشد .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم مطالب فوق شما را در خرید ادکلنی اصل و با کیفیت یاری کند .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر وادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

1 دیدگاه در “مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

  1. ریحانه گفت:

    بسیار دقیق و عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *