بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

5عطر زنانه عالی 4 فصل و شیرین

5عطر زنانه عالی 4 فصل و شیرین

آیا شما هم جزء افردی هستید که دوست داریدصرف نظر از فصل، در تمام طول سال به یک عطر وفادار باشید و یک «رایحه امضا» یا «شعار بویایی» در طول سال داشته باشید ؟ اگر جوابتان مثبت است خواندن این مقاله شما را در انتخاب عطر زنانه عالی و 4 فصل و شیرین یاری می کند .

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

یک رایحه خاص باید در هر شرایطی و در هر سنی جاودانه و قابل استفاده باشد. اما مطمئناً، با تعداد زیادی عطر در بازار، یافتن عطر مناسب برای شما می تواند یک چالش باشد. پیشخوان‌های زیبایی و ویترین فروشگاه‌های آنلاین با جدیدترین و بهترین برندهای عطر عرضه می‌شوند، اما چگونه متوجه خواهید شد که عطر جدید شما بهتر است کدام عطر باشد؟

مطلب پیشنهادی پربازدید :۱۲ عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

در اینجا، کارشناسان ما 5 تا از بهترین عطرهای زنانه ی مناسب برای هر فصل(عطر4 فصل) ومناسبت که از جمله محبوب ترین عطرهای پرفروش در جهان و برترین عطرهای لوکس هستند را  برای شما گردآوری و معرفی کرده اند.

1-عطر ماریا کری فوراور Mariah Carey Forever

عطر ماریا کری فوراورکه رایحه ای خنک و شیرین و گلی دارد ، مطابق با نام خود عطری جاودانه است. این عطر که در سال 2009 توسط اولیویه ژیلوتین خلق شده است، دارای نت های مست کننده نرولی(بهار نارنج )، نیلوفر آبی و سیب گرنی اسمیت است. گل برف ،گاردنیا و گل مریم به عنوان نت های ظریفی در این ترکیب سرزنده و بازیگوش ماریا کری عمل می کنند. رایحه ی نت پایه در این عطر بی نظیر شامل رایحه ی چوب صندل سفید، مشک و نعناع هندی است . این عطر برای استفاده در مواقعی که نیاز به کمی طراوت در برنامه روزانه خود دارید، عالی است و ثابت می کند که یک انفجار الهام بخش می تواند از چیزی به سادگی عطری دوست داشتنی مانند ماریا کری فور اور باشد .

2-ایوروشه اویدنس Yves Rocher Evidence

با استفاده از ادکلن اویدنس ،عطری جذاب از ایوروشه ، حواس خود را بیدار کنید. این عطر زنانه که در سال 2003 عرضه شد، به اندازه خود شما مسحورکننده است ! نت های ابتدایی ریواس شیرین و روبه زوال است و رایحه ی برگ بنفشه ی آن تا مدت ها بعد از رفتن شما باقی می ماند. در نت میانی رایحه ی گل رز وگل برف و در نت پایانی مشک ،نعنا هندی و خزه درخت بلوط به مشام می رسد .رایحه ی گل رزو نعناع هندی به ایوروشه اویدنس رایحه ای خاکی مرموز می دهد که مست کننده است.

مطلب پیشنهادی :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور جادور اصل

از این عطر به عنوان یک عطر پررنگ روزمره یا برای موقعیت های خاص که نیاز به کمی جذابیت بیشتر دارید استفاده کنید. این ادو پرفیوم زیبا و شیک نماد لحظات استثنایی در زندگی است.عطری خالص، هماهنگ و ماندگار که با رایحه های گلی لطیف خود شما را در لحظاتی از آرامش مطلق غرق می کند.با اندازه مناسب وابعاد شیشه عطر برای قرار گرفتن در کیف شما  و برای استفاده در هر زمانی از روز عالی است.

3-ادکلن باربری لندن زنانه  Burberry London

برند باربری ، عطر باربری لندن  و با حفظ تصویر باربری به عنوان نماد مد بریتانیا در سال 2009 برای زنان منتشر کرد. عطر باربری لندن  توسط  ژان مارک شیلان و دومینیک روپیون  طراحی و ساخته شد .این عطر گلی  رایحه ای شیک و پیچیده دارد.

شاید دوست داشته باشید:مشخصات و تشخیص عطر کارولینا هررا گود گرل اصل

رایحه ای که با نت های اولیه پیچ امین الدوله،گل رز شیرین و نارنگی ماندارین آغاز می شود و کم کم جای خود را به گل صد تومنی ،گل یاس و می دهد، همراه با لمس یاس تاهیتی و در نت پایه رایحه ی چوب صندل ، نعنا هندی و مشک به مشام می رسد . این یک رایحه خنک و تند است که می توانید با اطمینان در محل کار یا مدرسه استفاده کنید.

4-عطر کالوین کلین بیوتی (سی کی بیوتی) CALVIN KLEIN BEAUTY

عطر بیوتی توسط  برند کلوین کلاین در سال 2010 معرفی شد . Calvin Klein که به سبک مینیمالیستی شهرت دارد ، یکی از شاخص ترین مارک های عطر و لباس لوکس در جهان است.  عطرهای زنانه Calvin Klein ، بسیار شیک و الگانت و مطابق مد روز وهمچنین  با طراوت و کاملاً زنانه است .سی کی بیوتی عطر و بویی مناسب برای یک بانوی حرفه ای دارد که موفقیت او را به اندازه زیبایی درونی و جسمی اش جشن می گیرد.

مطلب پیشنهادی پربازدید :۱۵ ادکلن زنانه پسر کش

نت های این عطرتوسط استاد عطر ، سوفیا لبه ،از ترکیب روایح مشک ، سدر ، یاس و زنبق ،به زیبایی ساخته شده اند و رایحه ای گلی را در کلاس بی نظیر و با عطر و بوی عالی ارائه می دهد. این رایحه را امتحان کنید و  از سختگیری ها و استرس اداری صبح زود تا یک شب بیرون رفتن با آن شخص خاص ، رهایی یابید . سی کی بیوتی  با رایحه ی گلی و شیرین خود ، مناسب استفاده ی بانوان در4 فصل و به خصوص فصل بهار می باشد .

5-ادکلن جنیفر لوپز استیل  Jennifer Lopez Still

ادکلن جنیفر لوپز استیل، عطری است احساسی و شاداب برای زنان مدرن امروزی. این رایحه تمیز و ملایم که توسط مایکل ژیرارد در سال 2003 خلق و به بازار عرضه شد دارای نت های آغازین درخشان شامل رایحه ی نارنگی ماندارین ، فلفل ، چای ، سیب  ، برنج است که با نت میانی حاوی رایحه ی گل رز ، فریزیا ، گل برف ، پیچ امین الدوله ، شکوفه پرتقال ، یاس ترکیب می شود.

شایددوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) اصل

در نت پایه روایح  زنبق ، فلفل ، چوب صندل سفید و مشک ، رایحه ی این عطر خاص و جذاب را کامل می کنند. به طور کلی ادکلن جنیفر لوپز استیلرایحه ای آرام‌بخش و بسیار زنانه ای دارد و احساس یک زن را در زمانی که خودش را کشف می‌کند و واقعاً می‌داند که کیست را به تصویر می‌کشد. از ادکلن استیل در مواقع خاص یا به عنوان عطر روزانه در 4 فصل سال استفاده کنید.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *