بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

نحوه تشخیص اصل از تقلبی عطر ورساچه پور هوم

ادکلن ورساچه پور هوم

در این مقاله فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید به معرفی مشخصات ورساچه پور هوم ،نحوه تشخیص اصل از تقلبی عطر ورساچه پور هوم و بیان تفاوتها و مشخصات نمونه های تقلبی و اصل عطر ورساچه پور هوم می پردازد تا شمارا در خریدی مطمئن تر یاری رساند.

مطلب پیشنهادی مرتبط :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

ورساچه پور هوم ادکلنی معطر فوژه مردانه است که در سال 2008 توسط ورساچه (از خانه‌های مد بسیار معروف در ایتالیا  ) و با الهام از رایحه های مدیترانه ای روانه بازار شد. اگر عطرهای کلاسیک معطر و خنک  را دوست دارید، خرید و استفاده از این عطر به خوبی شما را جذب خواهدکرد. این عطر دارای نت های لیمو، ترنج، سنبل، نرولی و رز د مای است که توسط آلبرتو موریلاس که یک عطرساز فوق العاده با استعداد است ساخته شده است. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی  لیمو، ترنج، نرولی و رز د مای هستند. نت های میانی عبارتند از سنبل، سدر، مریم گلی و شمعدانی و نت های پایه ی آن متشکل از رایحه ی دانه تونکا، مشک و عنبر می باشند. در طول روز می توانید از آن استفاده کنید تا بویی با طراوت و شاداب همراه شما باشد و این بو تا بعد از ظهر باقی بماند و قبل از بیرون رفتن در شب تنها با یک اسپری سریع می توانید رایحه ی آن را تازه کنید.این ادکلن بی نظیر  ، خنک و هیجان انگیز مناسب روزهای گرم سال می باشد .

مطلب پیشنهادی پر بازدید :مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

نت های ترنج، برگ های پرتقال تلخ، چوب سدر و مشک رایحه ی این عطر قوی و مردانه را برجسته می کند. خریداران این عطر را دوست دارند و یکی از منتقدان نوشت: “من و دوست پسرم هر دو عاشق این عطر هستیم. قدرت ماندگاری قوی دارد و بویی واقعا غیرقابل مقاومت روی پوست او ایجاد می کند .”

مطلب پیشنهادی :مشخصات و تشخیص ادکلن بلو شنل اصل

داشتن اعتماد به نفس، قوی و پرشور بودن خصوصیاتی هستند که مردان را در بین بقیه متمایز می کنند. اگر چنین شخصیتی دارید، ادو تویلت Versace Pour Homme بهترین انتخاب برای شماست. اگرچه مدت زیادی است که این ادکلن در بازار عرضه شده است، اما به خوبی توانسته محبوبیت خود را در بین مردان و همچنین در بین زنان حفظ کرده و به دلیل کیفیت و مقرون به صرفه بودن در دنیای عطرها بسیار شناخته شده است.

با توجه به پر طرفدار بودن عطر شنل چنس نمونه های تقلبی آن به وفور در بازار یافت می شوند . در ادامه به بیان تفاوتها و مشخصات نمونه های تقلبی و اصل عطر ورساچه پور هوم می پردازیم .

قبل از آن بد نیست قیمت روز ورساچه پورهوم اصل را ببینید:

در ابتدا باید توجه فرمایید که هر دو نمونه اصل و فیک دارای سلفون هستند .اولین نکته ای که قبل از باز کردن بسته بندی عطر باید توجه کنید نحوه ی سلفون کشیدن عطر است در نمونه اصل برش سلفون و نقاط پلمپ به صورت منظم و بسیار با کیفیت و تمیز از وسط بالا تا وسط پایین جعبه کشیده شده و  حرارت دیده است ولی در نمونه تقلبی از وسط شروع می شود و کج و نامنظم به سمت پایین کشیده می شود .جنس سلفون در نمونه تقلبی نازک تر و نامرغوب است و اگر توجه کنید خط و خش های بسیاری روی سلفون تقلبی افتاده است و ظاهری خاک آلود و نامرتب دارد زیرا نحوه ی پلمپ شدن به گونه ای است که گرد و خاک به راحتی وارد سلفون می شود. دقیقا مانند تصویر سمت راست که نمونه تقلبی عطر ورساچه پور هوم را نشان می دهد.

اگر به سلفون کنار جعبه نیز توجه کنید به راحتی متوجه اصل و فیک بودن ادکلن خواهید شد چون نقاط جوش سلفون بسیار نامرتب و بی کیفیت ایجاد شده است .درست مانند ادکلن راستی در تصویر زیر .

معمولا رنگ جعبه ادکلن فیک تیره تر از نمونه اصلیست و جنس جعبه بسیار بی کیفیت تر و گاهی بسیار نازک تر و دارای خط و خش بسیار است.

لوگوی ورساچه و نام ادکلن به رنگ نقره ای و برجسته روی جعبه حک شده است اما اگر به فونت نوشته ها توجه کنید نوشته ها روی نمونه فیک ضخیم تر می باشد .در لوگوی معروف ورساچه(صورت مدوسا ) در نمونه اصلی جزییات بیشتری قابل مشاهده است .

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه تام فورد

نوشته های پشت جعبه نمونه اصل و فیک کاملا متفاوت است .در نمونه اصل به زبانهای مختلف توضیحات نوشته شده است و در نمونه فیک تنها زبان انگلیسی مشاهده می شود.

برروی درب بالایی جعبه نام برند ورساچه به رنگ نقره ای و برجسته مشاهده می شود.نمونه سمت چپ نمونه ادکلن اصل است .

کف جعبه نیز در نمونه فیک و اصل تفاوتهایی وجود دارد که در تصویر زیر کاملا قابل مشاهده است .نمونه سمت چپ ادکلن اصل می باشد .نمونه فیک بچ کد ندارد و اگر هم داشته باشد با بچ کد روی شیشه مطابقت ندارد.

برای با باز کردن راحت تر درب جعبه سوراخی روی کاور مقوایی داخلی تعبیه شده است .طرح و رنگ درب جعبه از داخل مانند نمونه سمت چپ در تصویر زیر است به رنگ مشکی و دارای طرحی لوزی مانند است .

برخی نمونه های فیک رنگ درب از داخل بسیار شبیه نمونه اصلیست اما در برخی دیگر به رنگ سفید است که حکایت از تقلبی بودن کالا می کند .

این ادکلن از بطری شیشه ای ساخته شده است. نشان تجاری و لوگوی ورساچه که به شکل یکی از الهه های یونان باستان است به رنگ نقره ای و با جنسی فلزی در وسط بطری این عطر دیده می شود.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه دانهیل

جنس شیشه در نمونه اصل بسیار صیقلی تر ونرم تر و شفاف تر است و بافت شیشه در نمونه فیک کاملا متفاوت است. نشان تجاری ورساچه در نمونه اصل (سمت چپ )با جزییات بیشتر قابل مشاهده است . مایع درون بطری، آبی روشن می باشد .همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کند قسمت پایینی شیشه ادکلن در نمونه اصل و فیک کاملا متفاوت است و در نمونه فیک (سمت راستی )انحنای بیشتری مشاهده می شود در حالی که  خط پایینی در نمونه اصلی تقریبا صاف است  .

در کف شیشه عطر برچسب مشخصات وجود دارد که در نمونه اصلی بچ کد کاملا با بچ کد زیر جعبه مطابقت دارد.

مطلب پیشنهادی :مشخصات و تشخیص ادکلن لالیک مشکی اصل

شیشه عطر دارای درپوش پلاستیکی نقره ای رنگ است .در نمونه فیک مانند تصویر زیرخط و خش های بسیاری معمولا روی درب ادکلن مشاهده می شود که از کیفیت پایین آن حکایت می کند .

درون درب ادکلن نیز در نمونه فیک (سمت راست )کاملا متفاوت با نمونه اصلی می باشد .

و اسپری کننده ی آن  دارای جزئیات ورساچه است. روی گردن بطری، نام Versace به‌زیبایی حک شده است .افشانه در نمونه اصلی به رنگ مشکی وکاملا هم راستا با نام ورساچه روی گردن بطری می باشد در صورتی که در نمونه فیک در بیشتر موارد به رنگ سفید  است .

در نمونه اصل لوگوی ورساچه روی افشانه مشاهده می شود در صورتی که نمونه فیک دارای لوگو روی افشانه نیست .توجه به این جزییات به راحتی شما را در انتخاب ادکلن اصل یاری می کند .

در مجموع بسته بندی آن به دلیل طراحی زیبایش عالی می باشد.

رایحه عطر ورساچه پور هوم

ادو تویلت ورساچه پور هوم مردانگی خالص را به دلیل رایحه معدنی- فلور خود که برای مردان مدرن و با اعتماد به نفس مناسب است،ایجاد می کند. این عطر دارای رایحه ای تازه و مرکباتی است که برای استفاده روزمره یا مناسبت های خاص و ورزش مناسب است. همچنین رایحه ای تمیز و جذاب و اغواگرش رایحه ای ملایم و شیرین بر جای می گذارد که برای مردان با لباسهای اسپرت عالی است.از این رو این ادکلن خنک برای ورزشکاران بسیار مناسب است .همچنین می توان از آن در روزهای عادی استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی :۱۵ عطر مردانه دختر کش

طبق برخی بررسی ها، این عطر به طور گسترده ای مورد علاقه خانم ها قرار گرفته است، زیرا زمانی که عطر را استشمام می کنید، میل بیشتری در شما ایجاد می کند، از این رو هرکسی که این عطر را استفاده کند، جلوه ای جذاب تر و مقاومت ناپذیرتر از خود به جا می گذارد.

با تشکر از شما که تا پایان مقاله نحوه تشخیص اصل از تقلبی عطر ورساچه پور هوم با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *