بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

تشخیص ادکلن اصل بلک افغان

ادکلن بلک افغان

در این مقاله فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید به معرفی مشخصات ادکلن بلک افغان و بیان تفاوتها و مشخصات نمونه های تقلبی و اصل عطر بلک افغان و نحوه تشخیص ادکلن اصل بلک افغان می پردازد تا شمارا در خریدی مطمئن تر یاری رساند.

Nasomatto یک پلت فرم آزمایشی بویایی است که توسط الساندرو گوالتیری تأسیس شده است. هر عطر به عنوان یک بیان هنری از نظر شخصی خالق است. Nasomatto  در زبان ایتالیایی به معنی “بینی دیوانه” ترجمه می شود.

مطلب پیشنهادی مرتبط :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

ناسوماتو یک برند هلندی می‌باشد که در سال ٢٠٠٧ توسط الساندرو گوالتیری بنیان گذاری شد. ناسوماتو را می‌توان یکی از جوانترین برندهای تولیدکننده عطر شناخت. در حالی که برخی برندهای معتبر سابقه ای حدود نیم قرن دارند، ناسوماتو کار و فعالیت خود را از حدود سال2007 – 2008 میلادی آغاز کرده است. معنای عجیب Nasomatto (بینی دیوانه) و رایحه های بسیار خاص این برند خیلی زود جای خود را در یاد و ذهن مردم باز نموده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

او در ایتالیا متولد شده بود و تحصیلاتش را در زمینه عطرسازی ، در یک موسسه آموزشی آلمانی گذراند.او سالها در زمینه طراحی و تولید رایحه برای برندهای سرشناس مانند ورساچه، فندی و دیزل فعالیت نمود و  در آخربرند عطر سازی خود را در آمستردام راه اندازی کرد.

مطلب پیشنهادی پربازدید :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

ناسوماتو ادعا می‌کند در پس هر یک از رایحه هایش یک راز و معما نهفته است. الساندرو گوالتیری روند خلق عطر را اینگونه توصیف می کند: «من شروع به ساختن چیزی (عطری) می کنم، اما در یک نقطه خاص آن عطر خودش شروع به انتخاب می کند. این خود فرآیند است که در من علاقه ایجاد می کند و در پروسه تولید مورد راهنمایی قرار می دهد. من این احساس را دوست دارم که کنترل خود را از دست می دهم و من تنها کسی نیستم که انتخاب می کنم.”

مطلب پیشنهادی :مشخصات و تشخیص ادکلن لالیک مشکی اصل

الساندرو رایحه های برند خود را با هدف تقویت احساسات فرد، اعتماد به نفس، صلح و عشق در هنگام استفاده از عطر های ناسوماتو طراحی می‌کند و آن ها را در اختیار طرفداران خاص محصولاتش قرار می‌دهد.

به جرات می توان بلک افغان یا بلک افگانو معروف ترین و شناخته شده ترین عطر برند ناسوماتو و یکی از خاص ترین و معروفترین عطرهای سال های اخیر است . هدف این عطر تداعی کننده بهترین کیفیت رایحه ی حشیش است. این نتیجه تلاش برای برانگیختن تأثیرات سعادت آنی و موقت است.

شاید دوست داشته باشید :نحوه تشخیص اصل از تقلبی عطر ورساچه پور هوم

رایحه ی خاص و بی نظیر عطر ناسوماتو بلک افغان حس خوشبختی در شما القا خواهد شود . بلک افغان عطری مردانه-زنانه گرم و چوبی با آکوردهای بالزامیک و دودی است.رایحه آن تلخ و اغواکننده است. نت اولیه ی این عطر تشکیل شده از رایحه ی شاهدانه، نت های سبز ونت میانی حاوی رایحه ی رزین، نت های چوبی، قهوه، تنباکو است ونت پایه رایحه ی بخور خوشبو وعود را در بر دارد . نت‌های اولیه ی سبز حس خاکی جنگل‌های سرسبز را منتقل می‌کنند، در حالی که نت‌های میانی و قلب عطر که از رایحه ی تنباکو و قهوه تشکیل شده است حسی غنی و ناهموار به ترکیب مردانه می‌دهند.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه تام فورد

این نت‌ها روی پایه‌ای آرام‌بخش از بخور و نت‌های عود قرار می‌گیرند تا رایحه ی دودی وسوسه‌انگیزی تولید کنند. الساندرو گوالتیری عطار زبردست این عطر است که این عطر اغواگر را در سال 2016 به مصرف کنندگان معرفی کرد.

با توجه به محبوبیت و جذابیت عطر بلک افغان در بین مصرف کنندگان،سود جویان بسیاری همواره به تولید و پخش نمونه تقلبی این عطر در بازار می نمایند ،از این رو فروشگاه اینترنتی عطر الیسا پرفیوم با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی فروش عطرهای اورجینال و کسب رضایت مشتری ،با ارائه این مقاله و معرفی مشخصات ادکلن بلک افغان اصل شما را در خریدی مطمئنتر یاری می رساند .

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلن های مردانه بولگاری

1-سلفون جعبه ادکلن

 باید توجه کنید ادکلن بلک افغان با سلفون و عرضه شده اند و اگر جعبه شامل سلفون نباشد حتما ادکلن فیک را در اختیار دارید . جنس سلفون در نمونه تقلبی نازک تر و نامرغوب است و اگر توجه کنید خط و خش های بسیاری روی سلفون تقلبی افتاده است .

2-جعبه ادکلن

بعد از باز کردن جعبه ادکلن بلک افغان اصل بلافاصله شیشه عطر قابل مشاهده است ولی در نمونه فیک یک ورق فومی مشکی مستطیل شکل روی سطح شیشه عطر را پوشانده (تصویر سمت چپ )که با برداشتن آن شیشه عطر قابل مشاهده است . جنس  و بافت فوم داخل جعبه در نمونه اصل فشرده تر و محکم تر است و در نمونه فیک (تصویر سمت چپ) الاستیک تر و با فشردگی کم تر می باشد .

در جعبه ادکلن اصل مشاهده خواهید کرد که یک درب یا کلاهک یدک دایره ای شکل در کنار شیشه عطر تعبیه شده است که در نمونه فیک این کلاهک معمولا وجود ندارد .

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلن های یونیسکس ۲۰۲۱

البته در برخی نمونه های فیک این درب نیز وجود دارد و نام برند با ظرافت و کیفیت کمتر روی آن چاپ شده است (تصویر سمت چپ )در حالی که در نمونه اصل روی درب مخصوص مسافرت نام برند عطر برجسته حک شده است(تصویر سمت راست ) .این درب برای حمل راحت تر و برای سفر طراحی و تعبیه شده است که روی آن نام برند ناسوماتو حک شده است .

در یک سمت جعبه ادکلن اصل بارکد و بچ کد روی جعبه حک شده است و در سمت دیگر جعبه ادکلن اصل  به چندین زبان توضیحاتی نوشته شده است که در نمونه فیک(تصویر سمت چپ) این توضیحات وجود ندارد .

جعبه عطر حاوی ادکلن اصل از وزن بالاتر و حدود 215 گرم و نمونه فیک وزنی حداقل 7-8 گرم پایین تر دارد .

شاید دوست داشته باشید :مقایسه دو ادکلن مردانه دیور ساواج و بلو شنل

3- شیشه عطر

روی شیشه عطر برچسب نقره ای وجود دارد که با رنگ مشکی نام برند ناسوماتو روی آن حک شده است . این برچسب در نمونه اصل (تصویر راست )پایین تر و در نمونه فیک (تصویر چپ ) بالاتر روی شیشه چسبانده شده است . شيشه ادکلن اصلي بسيار شفاف و در نمونه تقلبي از جنسی بی کیفیت و مات مي باشد.

نمونه ادکلن اصل و فیک تفاوت هایی در حاشیه ی کناری عطر و هلال پایین شیشه ی عطر و نوشتار عبارت BLACK AFGANO روی شیشه دارند و جنس شیشه در نمونه اصل بسیار با کیفیت تر است در حالی که نمونه فیک دارای برجستگی یا تورفتگی ها و به طور کلی ناصافی هایی در شیشه عطر می باشد .  در دور تا دور زیر شیشه عطر که به شکل مربع می باشد به صورت برجسته نام برند حک شده است .

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه لالیک

در نسخه ی اصلی، بچ کد عطر که روی جعبه نیز حک شده است به صورت لیزری کف شیشه ی عطر بلک افغان حک گردیده است. در حالی که در نسخه ی فیک هیچ بچ کدی در کف شیشه مشاهده نمی شود یا در صورت موجود بودن با بچ کد روی جعبه عطر مطابقت ندارد. در نسخه ی اصلی عدد 14 در مرکز کف شیشه حک شده.

وزن شیشه ادکلن اصل تقریبا 158 گرم و وزن نمونه فیک از آن پایین تر است .

4- درب شیشه عطر

همان طور که قبلا عنوان شد ادکلن بلک افغان اصل دو درب دارد، یک درب نمونه اصل که روی شیشه قرار دارد(تصویر سمت راست در عکس زیر ) از جنس چوب  با کیفیت که به خوبی و با جزییات چوبی تراشیده شده است و دارای جزییات یک چوب با کیفیت است و بسیار زیبا و دارای بافت چوبی برجسته ست( این درب در نمونه تقلبی از جنس چوب بی کیفیت و با جزییات کمتر و وزنی پایین تر و سطحی صاف تر است)و یک درب کوچک فلزی که مناسب استفاده در مسافرت است در کنار شیشه در بسته بندی عطر اورجینال  قرار گرفته شده است .

قسمت درونی درب عطر از جنس پلاستیک است که در نمونه اصل دور آن ضخیم تر و بسیار با کیفیت تر (تصویر سمت راست)و نمونه فیک (تصویر سمت چپ )ظریف تر و با کیفیت پایین تر است .معمولا در نمونه فیک یک عدد در وسط قسمت داخلی حک شده است در حالی که در نمونه اصل هیچ عددی حک نشده است.

5- والف ادکلن

رنگ افشانه ی بلک افغان اصلی به رنگ مشکی است اما افشانه در نسخه تقلبی با رنگ سفید ساخته شده است.

 همچنین در نسخه ی اصلی زیر افشانه ی عطر دارای یک شیار به سمت مقابل و یک شیار با زاویه ی حدود ۱۲۰ درجه(تصویر راست ) با آن است که در شکل زیر  قابل مشاهده است. اما در نمونه تقلبی، دو شیار دقیقا مقابل هم قرار دارند.

والف درنمونه ی اصلی(سمت راست ) از یک پلاستیک یک تکه بدون پله ساخته شده است و با نمونه فیک کاملا فرق دارد.

با تشکر از شما که تا پایان مقاله تشخیص ادکلن اصل بلک افغان با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *