بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل را در این مقاله می توانید با عطر الیسا دنبال کنید :

خرید ادکلن کرید اونتوس اصل

ادکلن کرید اونتوس اصل در سال 2010  برای بزرگداشت دویست‌ و پنجاهمین سالگرد شروع به کار برند کرید به بازار عرضه شد .
ادکلن کرید اونتوس توسط یک پدروپسر(الیورواروین کرید) ساخته شد.

کلمهAventus که از لغات باستانی وام گرفته شده است و به معنای موفقیت است. اونتوس عطریست که زندگی ناپلئون بناپارت که یکی از فرماندهان نظامی برترِ تاریخ است را به تصویر می کشد . این عطر بیانگر مردی است جاه طلب و افسانه ای که نقش بسزایی در تاریخ اروپا ایفا نموده است . زندگی ناپلئون شامل عروجش به قدرت، سقوطش از جالل و جبروت، تصمیم فاجعهبارش به حمله به روسیه ، شکست کاملش در واترلو، و به دنبال آن تبعید بود .
برند کرید ترکیبات این عطر را مردانه وتحریک کننده انتخاب کردند و حاصل این تلاش مشترک یک عطر بی نظیر و فوق العاده است .


عطر کرید اونتوس محبوب ترین عطری که تاکنون در تاریخ خانه کرید ساخته شده است ، توسط زنان نیز مورد ستایش و توجه قرار می گیرد و از استحکام ، قدرت ، رویا و موفقیت تجلیل می کند. کرید اونتوس عطری است مشکی برای مردان قوی و قدرتمندکه که تمایل به متمایز بودن و خاص بودن در یک جمع را دارند.

در این عطر با ترکیب نت اولیه ی انگور سیاه ، ترنج و سیب و آناناس و نت میانی شامل گل یاس مراکشی، گل رز و نعناع هندی و چوب درخت قان و نت پایه شامل وانیل ،خزه درخت بلوط ،عنبر و مشک ، رایحه ای تند ، کمی شیرین ، جسورانه ، نوآورانه ،بی بدیل و نوظهور ایجاد گردید و توانست یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین و پر مخاطب ترین عطرهای بازار عطر و ادکلن باشد. زمانیکه این عطر مست کننده را روی نبض یا لباستان اسپری می کنید ، هاله ای از اعتماد
به نفس و قدرت به همراه خواهید داشت. حتما قبل از رفتن به کارهای مهم تجاری وکسب و کار خود یا آماده شدن برای یک شب عاشقانه ، از این عطر بسیار خاص استفاده کنید.این عطر پس از عرضه به بازار به علت رایحه ای مسحورکننده و روح انگیز و منحصربه فردش با استقبال زیادی در جهان و در ایران مواجه شد . کرید اونتوس بی شک یکی از موفق ترین ، بهترین و محبوب ترین عطرهای همه دوران است .

بطری این عطر مردانه با نشان نقره ای ازاسب وسوار کار تزیین شده است ودر حجمهای 100 و 120 میلی لیتری به بازار عرضه شده است .
نت های اولیه ادکلن کرید اونتوس آناناس، ترنج، انگور فرنگی سیاه وسیب هستند.
رایحه میانی توس، نعنای هندی، یاس مراکشی وگل رز است.
ورایحه ی پایان بخش این عطر جذاب مشک، خزه، بلوط، وانیل وعنبر است .

خرید کرید اونتوس اصل از یک فروشگاه معتبر

با توجه به محبوبیت و جذابیت عطرکرید اونتوس در بین مصرف کنندگان،سود جویان بسیاری همواره به تولید و پخش نمونه تقلبی این عطر در بازار می نمایند ، از این رو فروشگاه اینترنتی عطر الیسا پرفیوم با سالها سابقه در زمینه ی فروش عطرهای اورجینال و کسب رضایت مشتری ، با ارائه این مقاله و معرفی مشخصات ادکلن کرید اونتوس اصل شما را در خریدی مطمئن تر یاری می رساند .

نحوه ی تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل:

خرید و مصرف عطرتقلبی علاوه برناراحتی و ناامیدی و صرف هزینه برای خریدار ، دردرازمدت برای سلامتی مضر خواهد بود و مشکلاتی از قبیل مشکلات پوستی و ریوی را به وجود می آورد .

در ادامه تفاوتهای عطر اونتوس تقلبی و اصل را با هم مرور خواهیم کرد :


تفاوت برچسب سیاه رنگ عطر اونتوس اصل با نسخه ی فیک

در نمونه های ادکلن تقلبی کرید ، برچسب ها برجستگی ندارند و صاف و هموار است . حتی در برخی از نسخه های تقلبی با مهارت هرچه تمام حتی برچسب های کرید را مانند کمپانی اورجینال طراحی می کنند. برای تشخیص بهتر است ناخن خود را برروی برچسب بکشید اگر در رنگ آن تغییراتی به وجود آمد می توان به اصالت کالای شک کرد .

برچسب در نسخه اصلی ادکلن کرید اونتوس به هیچ عنوان کم رنگ نمی شود و کیفیت آن به راحتی کم نمی شود .

فونت جعبه ی عطر کرید اونتوس اصل

روی جعبه عطر کرید اونتوس توضیحات چاپ شده است. درعطرهای تقلبی نوشته های چاپی مبهم به نظرمیرسند و براحتی خوانده نمی شوند. اما در جعبه های عطر اورجینال کلمات بطور کامل وضوح تصویر داشته وخوانا هستند. در نمونه اصل جعبه بسیار با کیفیت و همراه با خطوط برجسته افقی است و لوگو نیز برروی جعبه با
کیفیت و برجسته حک شده است (مطابق تصویر سمت راستی در عکس زیر )

باید به تصویر سوار و اسب برروی جعبه خوب دقت فرمایید در تصویر زیر تفاوت نمونه اصل در سمت راست و نمونه فیک در چپ به خوبی قابل مشاهده است .در برخی نمونه های تقلبی موی سوار کار با رنگ مشکی پر شده است .

چاپ برند کرید در پایین جعبه و دو خط نوشته زیر آن با فونت متفاوت در نمونه اصلی و فیک قابل مشاهده است .

جنس جعبه ی ادکلن کرید اونتوس اصل

در بسته بندی نسخه ی کرید اونتوس اصل ، از مقوای کیفیت بالا ساخته شده است. جعبه‌های ساخته شده در نسخه های فیک و قلابی از مواد نازک بی کیفیت ساخته شده است .

دفترچه های creed aventus درقسمت بالای جعبه مقوایی داخلی قراردارد و به محض اینکه در جعبه را باز می کنید ، قابل مشاهده هستند اما در عطرهای تقلبی این برچسب ها داخل جعبه قرارداده می شود. در نمونه اصل قاب طلایی دور عکس برجسته و براق است در حالیکه در نمونه تقلبی این برجستگی و برق آن بسیار
کمترحس می شود .تصاویر در نمونه فیک با وضوح و کیفیت پایین تر چاپ شده است .رنگ کاغذ توضیحات که همراه کارت قرار دارد در نمونه اصل به رنگ شیری و در نمونه تقلبی به رنگ سفید می باشد .

لوگوی برند creed درقسمت بالای درپوش بطری قراردارد اما دربطری عطرهای تقلبی لوگوبسیارناشیانه به نظرمیرسد.

کف بطری عطرهای تقلبی ضخامت کمی دارد ونوشته های پشت بطری بصورت نامنظم قرارگرفته اند. درحالیکه بطری عطر اورجینال ضخیم است تا از آسیبهای احتمالی جلوگیری شود .

رنگ کوره ای نوشته ها کاملا نمایانگر اصالت کالا ی ادکلن کرید اونتوس اصل می باشد این رنگ ها با الکل، بنزین و یا اتانول و تینر پاک نمی شوند اما در نمونه تقلبی به راحتی باحلال پاک می شود ! تفاوت شیشه عطر در نمونه اصلی و تقلبی به وضوح قابل مشاهده است . نوشته کرید که به رنگ مشکی روی شیشه عطر به صورت برجسته حک شده است ، در نمونه اصل به صورت یکدست مشکی و بسیار تمیز کار شده در حالی که در نمونه تقلبی رنگ مشکی در برخی جاها کم رنگ و پرنگ و بی کیفیت است و گاها برجسته نیز نمی باشد .

تصویر سوار و اسب برروی شیشه نمونه اصلی بسیار با کیفیت بالا و کمی برجسته است برخالف نمونه تقلبی ، برچسب مشکی دور شیشه در نمونه اصلی بسیار تمیز و یکدست و در نمونه تقلبی با حباب و با کیفیت پایین می باشد . برچسب نسخه اصلی به هیچ عنوان کم رنگ ، ساییده و کنده نمی شود ولی در نسخه تقلبی به علت کیفیت پایین به راحتی برچسب آسیب می بیند .

پاشش عطر در نسخه های اصلی کرید اونتوس متراکم نیست که در نسخه های فیک به این صورت می باشد .

به دنبال چسب ، تمیزی بسته بندی باشید که بسته بندی در نسخه های اورجینال بی عیب و نقص می باشد .

شیشه ی عطر بسیار صاف و شفاف است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که در نسخه های پر شده و مشابه به این صورت نمی باشد .

درب عطر در نسخه ی اورجینال سنگین تر است و به راحتی کاملا چفت می شود اما در ادکلن های فیک اصولا از جنس پلاستیک سبک است . (نشان تاج و پر)نشان شرکت کرید حک شده برروی درب نمونه اصلی بسیار با کیفیت تر و با جزییات بیشتر و با قالبسازی بسیار دقیق حک شده است . درب در نمونه اصلی سنگین تر با وزن 24 گرم و در نمونه تقلبی از پلاستیک با کیفیت کمتر و وزن پایین تر و حدود 14 گرم می باشد . امکان تشخیص اصل از تقلبی بر اساس این آیتم بسیار مشکل است.

والف ادکلن کرید اونتوس اصل و مقایسه با تقلبی


والف ها یکی از راههای شناخت عطرهای اصلی یا اورجینال هستند. والف ها غیر از تفاوت در شکل ظاهری ، در تعداد خروجی و نوع خروجی نیز با یکدیگر فرق دارند. بعضی از آنها دارای فنر داخلی و بعضی دیگر به صورت دو تکه ساخته میشوند. عطرهای اصل که دارای والف معمولی هستند، اکثراً در این قسمت از عطرهای تقلبی یا کپی متمایزند و شما با شناخت قسمت پایین والف (زیر والف) میتوانید تا حدودی اصل بودن عطر مورد نظر یا مورد استفاده خود را تشخیص دهید.
والف در نمونه اصلی کرید اونتوس از جنس فلز و با رنگ با کیفیت و ثابت مشکی است در حالی که در نمونه تقلبی از جنس پلاستیک است و رنگش به راحتی خراشیده می شود .

در نمونه 100 میل کرید اونتوس اصل برروی افشانه creed نوشته نشده در حالی که برروی برخی نمونه های تقلبی creed حک شده است ! اما در نمونه 120میل روی افشانه نمونه اصلی برند کرید حک شده وهمچنین نوک افشانه عطر، در یک راستا با آرم کرید قرار دارد که در برخی از نمونه های تقلبی در یک راستا با آرم نمی باشد. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود داخل افشانهدر نمونه اصلی (سمت راست) با نمونه تقلبی متفاوت است . در نمونه اصلی والف و بخش زیرین در رنگ و مدل با نمونه تقلبی(سمت چپ) بسیار متفاوت است. نمونه اصلی به رنگ سفید و نمونه تقلبی معمولا مشکی رنگ است.

پیچیدگی رایحه و تغییر نت های عطرهای اورجینال

تمامی عطرهای اورجینال دارای تغییر نت و رایحه هستند و هر زمان که عطر را بو می کنید ممکن است تغییرات نت ها را حس کنید . در عطر های مشابه و پر شده رایحه کاملا یکسان است و تغییر نتی دیده نمی شود .

جهت مشاهده ادکلن های اصل کرید می توانید به صفحه ی برند کرید وارد شوید و تمام محصولات را مشاهده بفرمایید .

پس ازمطالعه نکات بالا امیدواریم توانسته باشیم کمکی درتشخیص عطرهای اورجینال واصل ازمحصولات تقلبی برای شما انجام داده باشیم. با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم مطالب فوق شما را در خرید ادکلنی اصل و با کیفیت یاری کند . به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر وادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است .

1 دیدگاه در “مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

  1. رضا گفت:

    دم شما گرم اما همه این توضیحاتی که زحمت کشیدید نوشتید اگه شیشه پر شده باشه به کار نمیاد چون همه مشخصات ادکلن اصلی رو داره چون شیشه همون شیشه کالای اصلیه اما مایع عطر پر شده است و فرق میکنه تنها راه شناخت فقط موندگاری و پخش بوست،
    کاش خریدارا یاد بگیرن شیشه‌های عطرشونو یا نگه دارن یا بشکنن،
    خود فروشنده شیشه خالی اونتوس از من دو تومن میخرید اما جوابی که من بهش دادم گفتم الان دو میلیون بدمش به تو بعد پرش کنی بیست تومن بدیش به خود من و امثال من از کجا معلوم همین شیشه پر شدش به دست خودم نرسه؟ با این حرفش باعث شد کلا ازش خرید نکنم گفتم یه چی گفتی که معامله رو خراب کردی با اینکه کارت کشیده بودم گفتم نمیخوام پولمو کارت به کارت کن شمایی که شیشه خالی رو میخری حتی اگه جنس اصلم بیاری من شک دارم به اصل بودنش!!!!!
    اقا شیشه‌های ادکلن رو یا بشکونید یا نگه دارید به هیچ عنوان بصورت سالم دور نندازید
    ببخشید طولانی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *