بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

مشخصات و تشخیص ادکلن لالیک مشکی اصل

مشخصات و تشخیص ادکلن لالیک مشکی اصل

مشخصات و تشخیص ادکلن لالیک مشکی اصل را در این مقاله با عطر الیسا می توانید دنبال کنید.

خرید ادکلن اصل لالیک مشکی

قبل از قرارهای عاشقانه یا جلسات و مهمانی های شبانه ، کمی عطر انکر نویر از برند لالیک ENCRE NOIRE که به لالیک مشکی معروف است را روی پوست و یا محل نبض خود ، اسپری کنید و با بوی چوب سرو ، چوب کشمیری خود را برای یک شب فریبنده و ماجراجویانه آماده کنید.

این عطر جذاب ، هاله ای از رمز و راز را ایجاد می کند و هنگامی که می خواهید جنبه های احساسی خود را به رخ بکشانید ، لالیک مشکی انتخابی عالی برای شما خواهد بود. این عطرتوسط لالیک در سال 2006 منتشرشد و یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین عطرهای مردانه است .

عطر انکر نویر به معنای جوهر سیاه است که علت این نامگذاری رنگ سیاه بطری عطر می باشد . با نگاه اولیه به شیشه عطر ، شیشه جوهر خوشنویسی برایتان تداعی می شود .لالیک انکر نویر دارای نت هایی از سرو چوبی و وتیور هائیتی است که با مشک طبیعی همراه شده و کیفیتی فوق العاده مردانه دارد. یک اشاره از رایحه ی گرم و جذاب و کاملا مشهود چوب کشمیری در نت پایانی ، جلوه ای مجلل را ارائه می دهد و مناسب کسانیست که روایح تلخ را می پسندند .


با توجه به پر طرفدار بودن این عطر و ظاهر و طراحی ساده و شیک آن ، سودجویان را به این فکر انداخت تا به راحتی نمونه های مشابه تقلبی و بی کیفیت این عطر را را روانه بازار کنند . با توجه به افزایش این عطر و ادکلن های فیک و تقلبی در بازار باید بسیارمراقب باشید که محصولات خود را از جای مطمئنی تهیه کنید و همچنین به ویژگی های عطر اصل آگاه باشد .

همزمان با ادکلن لالیک مشکی ، ادکلن لالیک لامور زنانه نیز از کارهای پر فروش برند لالیک بوده است . برای خرید ادکلن لامور زنانه می توانید به صفحه این محصول سر بزنید و اطلاعات کامل محصول و قیمت ادکلن لامور اصل را مشاهده کنید .

در ادامه به نکاتی می پردازیم تا شما را در انتخاب لالیک مشکی اصل و با کیفیت و با رایحه و حال و هوای تلخ و چوبی بی نظیرش یاری کنیم :

خرید عطر بدون جعبه ممنوع!!!!

هیچ وقت عطری را بدون جعبه و به عناوین مختلف تهیه نکنید . با توجه به اولین نکته و داشتن جعبه باید در مرحله ی اول به نام عطر که در اینجا NOIRE ENCRE است به دقت توجه کنید .در بسیاری از موارد با تغییر خیلی کوچکی در نام عطر مبادرت به تولید عطر تقلبی می کنند . در نمونه ی اصل نام برند بر روی شیشه ی عطر برجسته است و به راحتی پاک و یا مخدوش نمی شود . اگر با چنین مواردی روبه رو شدید و به راحتی
یا با جسم تیز نام برند پاک شد ،حتما ادکلن تقلبی را در اختیار دارید .

مشخصات و تشخیص ادکلن لالیک مشکی اصل
مشخصات و تشخیص ادکلن لالیک مشکی اصل

نقش سلفون در تشخیص اورجینال بودن لالیک مشکی

بیشتر عطرهای تقلبی سلفونهای نازک و بی کیفیتی دارند و گاهی دچار چین و چروک می شوند و به علت نازک بودن و استاندارد نبودن، به راحتی پاره می شوند در صورتیکه عطرهای اورجینال، به راحتی از سلفون جدا نمیشوند.

بچ کد ادکلن لالیک انکر نویر

مرحله بعد بررسی بچ کد یا کد شناسایی عطر است که معمولا هم روی جعبه ی عطر و هم روی شیشه عطر چاپ یا با لیزرحک شده و زمان و مکان تولید آن عطررا مشخص می کند.کمپانی های تولید عطر از این کدها برای اهداف کنترل کیفیت استفاده می کنند. بچ کد دارای تنوع زیادی است اما معمولا از ٣ تا ١2 عدد تشکیل شده است ، که در بعضی از آنها ممکن است حروف نیز در کد وجود داشته باشد.باید کنترل کنید که بچ کدی که زیر جعبه عطر چاپ شده است با بچ کدی که زیر بطری عطر چاپ شده مطابقت داشته باشد.نداشتن بچ کد و یا حک نشدن آن برروی شیشه عطر نشان دهنده ی تقلبی بودن آن است . در نمونه اورجینال عطر لالیک مشکی بچ کد درکنار شیشه حک شده است .

در چوبی ادکلن لالیک مشکی اصل

در نمونه اصل عطر لالیک مشکی ، جنس درب شیشه عطر از جنس چوب وتمیزو سنگین تراست در حالی که نمونه های فیک معمولا دارای درب پلاستیکی با وزن کمتر می باشند . البته در برخی نمونه ها مثل نمونه اماراتی از درب چوبی هم استفاده می شود( در نمونه اصل پلاستیک وسط درب چوبی از داخل کمی لبه دار است و در هنگام بسته شدن صدای تق ریزی دارد و بسیار خوب بسته می شود. هیچگاه در نمونه اصل در برروی شیشه لق نمی زند و بسیار محکم در جای خود قرار می گیرد و با صدا بسته می شود .

افشانه این عطر فلزی می باشد و با جدا کردن آن از روی شیشه ،پمپ قابل مشاهده است که در نمونه اصل با کیفیت و بدون نشتی است ولی در نمونه های فیک بسیار بی کیفیت و در بیشتر موارد خیلی زود نشتی پیدا می کنند . در صورتی که والف افشانه آن را از سر عطر جدا کنید ،اگر نی آن داری سه سوراخ باشد عطر شما اصل و اگر تنها یه سوراخ دارد محصول شما تقلبی می باشد و در اخر با بررسی تخصصی رایحه عطر به اصل و تقلبی بودن پی خواهید برد . معمولا رایحه عطرهای تقلبی به تازگی و کیفیت و طراوت و شادابی عطر اورجینال نیست.
با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم مطالب فوق شما را در خرید ادکلنی اصل و با کیفیت یاری کند .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر وادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *