بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

28 ایده خریدکادوی روز مادر

بهترین کادو برای روز مادر چیست؟

بهترین کادو برای روز مادر چیست ؟با خرید چه هدیه ای مادرم را سورپرایز کنم ؟بهترین کادو برای روز مادر با بودجه ای که دارم چیست؟ ما در این مقاله 28 ایده خریدکادوی روز مادر قصد داریم شما را با هر بودجه ای که دارید راهنمایی کنیم تا راحت تر هدیه ی روز مادر را تهیه نمایید .

مطلب پیشنهادی :23 ایده از بهترين هدیه های روز ولنتاين براي دختر (همه رنج قيمت )

مادران در چهره، سایز، سن ، نگرش و تحصیلات متفاوت هستند. برخی از مادران در ماراتن‌ها شرکت می‌کنند، برخی دیگر شرکت‌ها را اداره می‌کنند، برخی تدریس می کنند و برخی دیگر فرزندان خود را از کلاس‌های ویولن به کلاس‌های تکواندو و … می‌برند. برخی هنوز خانه ای پر از بچه دارند. در حالیکه فرزندان تعدادی از آنها به علت ازدواج و یا تحصیل و ..خانه را ترک کرده اند.

ین عطر از پر طرفدارترین عطرهای زنانه است : لالیک لامور زنانه

اما همه این مادران یک چیز مشترک دارند: آنها حداقل یک نفر را دارند،چه فرزند ، چه همسر و یا یک تحسین کننده که برای تشکر از زحماتشان به دنبال هدیه برای او هستند .

 پیدا کردن هدیه ای برای مادرتان که به طور کامل نشان دهد که او چقدر برای شما به عنوان دختر، پسر، شوهر یا یکی دیگر از اعضای خانواده اش اهمیت دارد، ممکن است تقریبا سخت به نظر برسد.

28 ایده خریدکادوی روز مادر
کادو روز مادر ارزان

ممکن است برایتان این سوال مطرح شود که بهترین هدیه برای ایشان چه می تواند باشد ؟یا با توجه به بودجه ای که دارید چه هدیه ای می توانید برایش تهیه کنید ؟مخصوصا اگر از مادرتان فاصله دارید این سوال مطرح می شود که آیا می توانم اینترنتی کادو بخرم و برایش به درب منزل ارسال کنم ؟و در کل احتمالا به راهنمایی نیاز دارید!

یکی از دغدغه های هر سال اکثر مردم خرید هدیه ای با ارزش برای روز مادر است و معمولا همه دوست دارند هدیه ای به یاد ماندنی تهیه کنند، ولی اغلب نمی داند چه هدیه ای را انتخاب کنند که نشان دهنده ی قدردانی از محبت های او باشد.

28 ايده جذاب و کاربردی برای خرید هدیه روز مادر

 ما در این مقاله قصد داریم راهنمایی کامل و ایده های نابی برای خرید هدیه روز مادر  برایتان ارایه دهیم که با هر میزان بودجه ای که دارید هدیه منحصر به فردی را برای او تهیه کنید(چه اینترنتی و چه حضوری )، از ارزان تا لوکس، تا چیزی را بیابید که مطمئناً قلب او را شاد می کند.

در اینجا، ما ایده‌هایی را برای هر نوع مادری جمع‌آوری کرده‌ایم، چه او به دنبال روتين زیبایی‌اش باشدو یا اینکه مادری است که كمتر وقت توجه و رسيدگي به خود را دارد يا اينكه مادري اهل استفاده از تكنولوژي است و…شما در ابتدا بايد توجه كنيد علاقه و يا نياز او بيشتر به چه سمت و سويي است تا با خريد هديه اي احساسی بتوانيد آنچه در قلبتان هست را به تصویر بکشيد.

امسال، به جای گل، قصد داريد به زنان زندگی خود چیز ویژه ای هدیه دهید؟!

1-خريد عطر برای روز مادر (معرفي بهترين عطرها براي مادر)

خريد عطر برای روز مادر
بهترین هدیه برای مادر ( عطر و ادکلن )

یکی از بهترین هدایا برای روز مادرو زن عطر است . این روزها عطرها اساسی ترین اکسسوری برای زبان استایل یک فرد هستند. آنها بخشی از ترکیب جهان زنانه می باشند . مادر و یا همسر شما به راحتی رایحه‌ی عطر هدیه را  به خاطر می سپارد و با بوییدنش به یاد سپاس و تکریم شما از مقام والای مادر یا زن می افتند، به یاد ارزشی که او برایتان دارد چه در مقام مادر و چه در مقام همسر.

مادران جذابیت خاصی نسبت به رایحه ها، به خصوص رایحه های گلی، گرم و شیرین دارند. بوها با خاطرات ارتباط عجیبی دارند. هر زمان که یک عطر خاص را استشمام می کنید، با نوستالژی مواجه می شوید، با انبوهی از خاطرات که شما را به یاد آن شخص می اندازد، درست مانند ارتباط شما با او.

شما ممکن است بویی را تشخیص ندهید، اما می توانیدآن را با برخی خاطرات مرتبط ‌کنید. مثلا اولین باری که بوی پای سیب را حس کردید، ممکن است در خانه مادربزرگتان بوده باشید.

دکتر کن هیلمن،  پروفسور برجسته نورولوژی و روانشناسی سلامت در دانشگاه فلوریدا می‌گویند: «بوها خاطرات را زنده می‌کنند. بو به بخش‌های احساسی مغز و بخش‌های حافظه می‌رود، در حالی که کلمات وارد بخش‌های متفکر مغز می‌شوند.این می‌تواند توضیح دهد که چرا خاطراتی که بوسیله بو ایجاد می‌شوند، حس نوستالژیک و احساسی دارند، نه دقیق و جزئی. هیلمن می گوید: «وقتی چیزهایی را بو می کنید، احساسات خود را به یاد می آورید .

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

مادران همان عشق و مراقبتی را احساس می کنند که شما گاهی نمی توانید نشان دهید. رایحه های عطر این کار را برای شما آسان می کنند .عطرها می توانند به زبان عشق بین شما و مادرتان تبدیل شوند.

 یکی از راه‌های تشکر از مادران ، هدیه دادن یک عطر دوست‌داشتنی به آنها است.

باید بدانید عطر یکی از خاص ترین ، زیباترین و مجلل ترین هدایایی است که یک زن می تواند برای هر مناسبت خاصی دریافت کند. اما در روزی مانند روز مادر معنی‌دارتر است زیرا به مادرتان نشان می‌دهد که فکر زیادی برای این هدیه کرده اید.

مطمعنا مادر شما از تلاشی که برای انتخاب عطر بی‌نقص و مناسب سلیقه او  صرف می‌کنید آگاه است، بنابراین عطری که شما بدین منظور می خرید بهترین هدیه‌ای است که او از شما دریافت خواهد کردو مطمئنا از این طریق موجب شادی مادرتان خواهید شد .

علاوه بر این، بسیاری از زنان برای خود عطر نمی خرند، بنابراین عطر، هدیه ای است که می تواند به عنوان یک لذت واقعی تلقی شود. به علاوه، مردم همیشه از عطر استفاده می کنند، بنابراین عطر یک هدیه کاربردی است. هر زمان که مادر شما عطر هدیه اش را اسپری خواهد کرد، به یاد شما و فکر و توجهی که برای هدیه او صرف کرده اید، می افتد.

هنگام انتخاب عطر برای روز مادر، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما در درجه اول، باید به شخصیت مادر خود فکر کنید. آیا او یک خانمی با استایلی بسیار خانمانه است که براش رایحه‌های گلی مناسب است یا حال و هوایی اسرارآمیز دارد که فقط یک رایحه ی مدیترانه ای برایش خوب عمل می‌کند؟

علاوه بر این، باید به مناسبت هایی فکر کنید که مادرتان ممکن است عطر هدیه اش را بزند. اگر او فقط در مواقع خاص عطر را استفاده می کند، بهتر است عطری را انتخاب کنید که کمی مجلل تر و برجسته تر باشد. از سوی دیگر، اگر او هر روز از عطر استفاده می کند، رایحه ای لطیف، سبک و تازه ممکن است بهترین گزینه برای او باشد.

وقتی برای خرید عطر به عنوان هدیه روز مادر فکر می کنید مهم نیست چه قدر بودجه و توان مالی دارید. حتی اگر بودجه کمی برای خرید دارید، باز هم عطرهای باکیفیت عالی و مقرون به صرفه در بازار وجود دارند، عطرهایی که مورد علاقه مادران در سراسر جهان هستند.

شما می توانید از لینک ذیل برای خرید عطر و ادکلن اصل و با کیفیت و ضمانت اقدام فرمایید :

2-خريد شال و روسري برای روز مادر

خريد شال و روسري برای روز مادر

شال و روسری یکی از پوشش هایی است که بسیار بر ظاهر و زيبايي زنان ایرانی تأثیر می گذارد و نقش بسیار مهمی در ظاهر و پوشش آنان دارد زیرا به صورت بسیار نزدیک می باشد. شما مي توانيد براي روز مادر بهترین و مناسب ترین شال را با توجه به بودجه خود برای همسر يا مادرتان انتخاب کنید. شال و روسری یکی از نیازهای خانم هاست و امروزه خرید اینترنتی انواع شال و روسری برای این دسته مهیا شده است تا در کمترین زمان ممکن لذت یک خرید ساده را تجربه کنند. شما می توانید به راحتی و بدون اتلاف وقت و انرژی به خرید آنلاین بپردازیدو اين هديه را به راحتي تهيه كنيد يا در صورت داشتن زمان كافي مي توانيد مدل مورد علاقه همسر يا مادر خود  را با گشت و گذار در مغازه های مختلف لباس و پاساژهای مختلف خریداری نماييد. امروزه محصولات در طرح، مدل و رنگ بندی های گوناگونی تولید می شوند که نه تنها به روزترین طرح و مدل دنیا را دارند بلکه می توانید آن ها را مطابق با استایل و رنگ پوست خریداری کنید تا ظاهری  و استایل رسمی ، استایل کژوال، استایل کلاسیک و … فوق العاده اي را بسازید.

شما می توانید از آدرس زیر برای خرید اینترنتی شال و روسری برای کادوی روز مادر استفاده کنید:

3- خريد زيورالات طلا برای کادوی روز مادر

خريد زيورالات طلا برای کادوی روز مادر
کادوی مناسب روز مادر ( طلا و زیورآلات )

یک هدیه ساده از يك دسته گل تا کادویی از جنس طلا و جواهر می تواند در صورتي كه با احساس و عشق تهيه شده باشد  به یک اندازه شوق یک زن را نمایان کندو به او احساس عشق بدهد .اگر قصد دارید به مناسبت روز مادر هدیه‌ای ارزشمند خریداری کنید مطمئنا یکی از بهترین انتخاب‌ها خرید طلا و جواهر می باشد.

برای تکریم روز مادر و روز زن  کافیست تا با یک جستجوی ساده در میان گالری‌های آنلاین طلا برای خرید یک هدیه مناسب گالري مورد اطمينان را انتخاب و در میان زیورآلات طلاي آن  جستجو و در نهايت با توجه به بودجه و سليقه خود خريد کنید.

اكثر گالري هاي طلا و جواهر دارای ویترین کالاهای زیبا، شیک و فانتزی مناسب هدیه دادن می باشند که از قیمت مناسبی برخوردار هستند و تقریبا هر کسی می تواند از آنها خریداری کند و شامل: انواع شمش های طلا، انواع تابلوی طلا وتركيب چرم و طلا به صورت دستبند و حتي انگشتر با قیمت مناسب می باشند.

برای مثال، اگر بدنبال یک هدیه ی ارزان و خیلی چشم گیر هستید می توانید از ویترین هدیه یک شمش طلا را انتخاب کنید، شاید تعجب کنید اما در حقیقت با بودجه ي بسيار كم هم می توانید یکی از آنها را برای روز مادر خریداری کنید.برای اینکه این کالا ها از قیمت مناسبی برخوردار باشند در طراحی آنها دقت شده تا با استفاده از طلای کمی طرح های زیبایی خلق شوند .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این هدیه به صورت اینترنتی اقدام نمایید :

4-خريد لوازم آرايشي برای کادوی روز مادر

خريد لوازم آرايشي برای کادوی روز مادر
بهترین کادو روز مادر

اگر فردی به هر بهانه ای قصد دارد برای کسانی که دوستشان دارد، هدیه‌ای بخرد؛ يكي از بهترین گزینه می‌تواند ست هدیه لوازم آرایشی و بهداشتی باشد.لوازم آرايش مي تواند هدیه خاص و جذاب برای خانم ها (مادران و همسران) باشد. خانم ها از جمله افرادی در جامعه هستند که به ظاهر و زیبایی خودشان اهمیت بسیاری می دهند و غالبا سعی بر این دارند که در ظاهری زیبا تر و جوان تر از سن و سال خود به نظر بیایند.

این هدیه یکی از بهترین‌هاست؛ لوازم آرايشي به دلیل دسترسی زیاد و قیمت های مقرون به صرفه تر و مناسب تر نسبت به بقیه اجناس و همچنین تنوع بیشتر به واسطه برند های متنوعی که اين لوازم را تولید می کنند و علاوه بر آن کاربردی بودنشان و اينكه حتما مورد استفاده قرار می‌گیرد گزینه عالی برای کادو روز زن و روز مادر هستند و هر شخصی می‌تواند با اطمینان خاطر از کاربردی بودن ‌ لوازم آرایشی و بهداشتی، آن را برای عزیزان خویش تهیه کند. 

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این هدیه به صورت اینترنتی اقدام کنید :

5- خريد بلیت یک سفر برای هدیه روز مادر

خريد بلیت یک سفر برای هدیه روز مادر

سفرهای داخلی تنوع زیادی دارند و شما می‌توانید متناسب با هر فصل تور مورد علاقه مادر و يا همسر خود را انتخاب کنید .

با کمی فکر و خلاقیت مي توانيد اين روز را برای مادر و يا همسرتان تبدیل به یکی از بهترین روزهای عمرش کنید. شاید بهتر باشد تمام آن کادوهای کلیشه ای که تا به حال هدیه می داده اید را کنار بگذارید و به یک هدیه ی واقعا خاص فکر کنید.

به مادرتان سفر هدیه بدهید. با توجه به علاقه او مي توانيد یک سفر زیارتی و يا یک سفر سیاحتی به او هديه دهيد .هدیه دادن سفر آن هم به یک جای خوش آب و هوا  ويا يك جاي زيارتي نه تنها ایده ی تکراری ای نیست، بلكه خاص هم مي باشد زيرا اوقاتی خوش برايش فراهم كرده و اينگونه می توانید بهترین خاطره ها را هم برای عزیز ترین فرد زندگی تان رقم بزنید و خاطره اش را تا ابد ماندگار کند.

شما می توانید از لینک ذیل برای خرید این هدیه به صورت اینترنتی اقدام کنید :

6- خريد ساعت مچي برای روز مادر

خريد ساعت مچي برای روز مادر
کادو روز مادر ( ساعت مچی )

یکی از هدایای کلاسیک و شیکی که می توانید به عنوان هدیه روز مادر برای مادر و همسرعزیز خود خریداری کنید ساعت می باشد.با توجه به اينكه علاقه مادر يا همسر شما طرح ساده يا زرق و برق دار مي باشد بايد براي او هديه بگيريد .بنابراین دقت داشته باشید که اگر مادر شما از آن دسته افرادی است که استایل های اسپرت را بیشتر می پسندد حتما برای مادر خود ساعت اسپرت خریداری کنید.

مادرها اصولا جزء آن دسته از افرادی هستند که بسیار دقیق بوده و به زمان اهمیت زیادی می دهند بنابراین خرید یک ساعت مناسب می تواند هدیه خوبی برای روز مادر باشد. ساعت مچی ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی دارد که آن را به یک هدیه بسیار ارزشمند و به یاد ماندنی برای افراد تبدیل می کند.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این هدیه به صورت اینترنتی اقدام نمایید :

7- خريد پوشاك برای هدیه روز مادر

خريد پوشاك برای هدیه روز مادر

بدون شک هر بانویی به شدت علاقه مند به پوشاک مي باشد و شما می توانید با هر بودجه ای با توجه به سليقه ،سن ، سايز آن را مطابق با سلیقه ی مادرو همسرتان تهیه کنید.با توجه به تنوع پوشاك مانند مجلسی، راحتی، خواب و حتی فانتزی شما تنوع زيادي براي انتخاب هديه با توجه به نياز مادر يا همسرتان داريد .  آیتم‌های دیگری از پوشاک مانند مانتو، شلوار، لباس زیر و غیره را هم می‌توان برای چنین روزی تهیه کنيد.برخي بانوان علاقه مند به خريد لباس از برند خاصي هستند و براي برخي ديگر تنها زيبايي و كيفيت لباس اهميت دارد شما بايد سليقه او را حتما در نظر بگيريد .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این هدیه به صورت اینترنتی اقدام کنید :

8-كارت هديه برای روز مادر

كارت هديه برای روز مادر

کارت هدیه بانک هاي مختلف هديه اي ساده، دردسترس و به یادماندنی از طرف شماست برای آنها که دوستشان دارید و به سلیقه‌شان احترام می‌گذارید تا آنها در زمان مناسب وسيله مورد نياز خود را با سليقه و اولويت خود تهيه كنند . امروزه بانك هاي مختلف در ايران کارت هدیه با طرح‌های جذاب و متناسبی به شما ارائه می‌کنند و حتي گاهي بانكها اين امكان را برايتان فراهم مي آورند كه بر روی کارت هدیه پیام دلخواه شما درج گردد مانند مادر عزيزم روزت مبارك!

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این هدیه به صورت اینترنتی اقدام کنید :

9- خريد لوازم و تجهیزات ورزشی

 خريد لوازم و تجهیزات ورزشی

یکی دیگر از گزینه های بسيار خوبي که با خريد آن به عنوان هديه روز مادر و زن می توانید به حفظ سلامت مادرو همسر خود کمک کنید و وی را به فعالیت بیشتر و کاهش وزن و تناسب اندام تشویق کنید خريد لوازم و تجهیزات ورزشی مانند دوچرخه ثابت ،تردميل و حتي وسايلي ارزان قيمت تر مانند كفش ورزشي استاندارد و مت يوگا مي باشد .مادران و بانوان امروزه با توجه به مشغله هاي زيادي كه در خانه و بيرون خانه دارند و حتي با توجه به بيماريهاي همه گيري كه اين سالها شايع شده مانند كرونا كمتر وقت و شرايط رفتن به باشگاههاي ورزشي را دارند و خريد اين لوازم كمك به سزايي به آنان براي سلامت و تناسب اندام مي كند .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این هدیه به صورت اینترنتی اقدام کنید :

10 –خريد عينك آفتابي برای کادوی روز مادر

خريد عينك آفتابي برای کادوی روز مادر

خريد عينك آفتابي با كيفيت و استاندارد هديه مناسب براي مادر و همسر شماست زيرا گاهي برخي بانوان فقط به زيبايي ظاهري عينك توجه مي كنند و استاندارد بودن و با كيفيت بودن شيشه برايشان اهميت ندارد و معمولا هزينه كمي براي عينك آفتابيشان مي پردازند.اگر به فكر سلامت چشمان زيباي مادر و همسر خود هستيد عينكي باكيفيت و البته متناسب به سليقه و چهره ايشان تهيه كنيد .

اما اینکه چگونه برای دیگران عینک بخریم کلی سوال در ذهن ایجاد می‌کند.نگران نباشید راهکارهای بسيارخوبي وجود دارند تا با توجه به شكل و فرم صورت فريم عينك انتخاب شود .یکی از اصول اولیه خرید عینک برای هدیه، در نظر گرفتن فرم صورت طرف مقابل شما است. قبل از خرید عینک، به هر نحوی که شده فرم صورت او را تشخیص دهید. این می‌تواند از نگاه کردن به عکس‌های او یا پرسیدن از خود او تشخیص داده شود.

اگر فرد صورتی گرد دارد، بهتر است از فریم‌های زاویه‌دار استفاده کنید. اگر صورتی مربعی شکل دارد، عینک‌های گرد و بیضی گزینه مناسبی هستند. اگر او صورتی قلبی شکل هم دارد، می‌توان از عینک‌های بیضی و گرد برای او خرید کرد.

به مشخصات شيشه عينك حتما توجه كنيد .مانند پوشش مقاوم در برابر خش كه این پوشش هم می‌تواند عینک را از خراشیدگی و شکست، تا حد زیادی در امان نگه دارد. این به خصوص برای افرادی که بیشتر اوقات از عینک استفاده می‌کنند مهم است.

ديگر مشخصه محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است . از آنجایی که اشعه UV می‌تواند به چشم آسیب برساند، اکثر فروشگاه‌ها لنزی ارائه می‌دهند که ۱۰۰٪ نور UV را مسدود می‌کند.

ديگر مشخصه فیلتر نور آبی است . این نوع پوشش نور آبی ساطع شده از صفحه نمایش کامپیوتر یا دیگر ابزار الکترونیکی را مسدود می‌کند و اینگونه از چشمان فرد بیشتر محافظت می‌شود. نور آبی چرخه عادی خواب را بر هم زده و چشمان را زودتر خسته می‌کند.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این هدیه به صورت اینترنتی اقدام کنید :

11-خريد لوازم جانبي موبايل مانند هدفون و يا پاور بانك برای روز مادر

خريد لوازم جانبي موبايل مانند هدفون و يا پاور بانك برای روز مادر

با توجه به نياز استفاده از تكنولوژي و موبايل اين روزها استفاده از هدفون و پاوربانك براي هرفرد مي تواند وسايلي بسيار كاربردي باشد .اگر مادر و همسر شما عادت به فيلم ديدن و گوش كردن به پادكست دارند اين دو وسيله برايش بسيار كاربردي خواهند بود .با توجه به بودجه خود مي توانيد اين دو وسيله را به صورت تكي و يا همراه با هم براي مادر و همسر خود هديه بگيريد .

هنگامی که پاور بانک به شخصی هدیه می‌دهید همیشه از آن استفاده می‌کند و اينگونه خاطره شما همواره در ذهن او باقی می‌ماند.با توجه به استفاده روز افزون از گجت های قابل حمل مانند موبایل، تبلت و دوبین مهم است که در تمام شرایط شارژ داشته باشند. پاور بانک بهترین وسیله ای است که می‌توان برای شارژ دستگاه های مختلف تهیه کرد تا در هر شرایطی بابت تمام شدن شارژ موبایل و دیگر گجت های قابل حمل خود نگران نباشید.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این هدیه به صورت اینترنتی اقدام کنید :

12- خرید کتاب‌خوان الکترونیکی برای کادوی روز مادر

 خرید کتاب‌خوان الکترونیکی برای کادوی روز مادر

نتایج  تحقیقی که در  در آمریکا انجام شده، نشان می‌دهد کتاب‌خوان‌ها و کتاب‌های الکترونیک هدیه‌های پرطرفداری به حساب مي آيند.

با خرید کتاب‌خوان الکترونیکی برای مادرتان می‌توانید مطالعه‌کردن را برایش ساده‌تر کنید. کتاب‌خوان‌های الکترونیکی انواع و اقسام و قيمتهاي مختلف دارند و بعضی از آنها می‌توانند برای کاربر خود، کتاب را به‌شکل صوتی بخوانند و پخش کنند.

براي بانوان جوان كه اهل مطالعه و تحقيق هستند كتابخوان الكترونيكي مي تواند هديه بسيار مناسبي باشد . اگر مادرتان اهل تکنولوژی است و  صفحه کوچک گوشی هوشمند او را اذيت مي كند، کتاب‌خوان هدیه مناسبی برای او خواهد بود. کتاب‌خوان سبک است و به‌راحتی می‌تواند نقش کتابخانه‌ای با صدها جلد کتاب را ایفا کند. پس برای خرید هدیه برای مادر يا همسر به کتاب‌خوان الکترونیکی هم فکر کنید.

شما از لینک زیر می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید این کالا نمایید :

13- خرید فشار سنج خانگی دیجیتال به عنوان هدیه روز مادر

خرید فشار سنج خانگی دیجیتال به عنوان هدیه روز مادر

با بالا رفتن سن نیاز استفاده از فشارسنج خانگی برای هر فرد حس می شود .پزشکان توصیه می کنند مادرها و همچنین پدرها سطح فشار خونشان را مرتبا در خانه اندازه گیری کنند.

امروزه دستگاه های فشار خون خانگی دیجیتال متنوعی(بازویی ، مچی ) با قیمت ها و برند های مختلف در بازار موجود هستند که شما به راحتی می توانید از لوازم پزشکی و بهداشتی و یا داروخانه این کالای ارزشمند و مفید را برای مادر خود به عنوان هدیه روز مادر تهیه کنید.

او با استفاده روزانه از این هدیه ،همواره از اینکه سلامتیش برای فرزند یا همسر خود اهمیت داشته خوشنود خواهد بود.

شما از لینک زیر می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید این کالا نمایید :

14-خرید کفش طبی برای هدیه روز مادر

خرید کفش طبی برای هدیه روز مادر

کفش اهمیت زیادی در احساس راحتی و سلامتی هر فرد دارد .استفاده از کفش های طبی مناسب باعث می شود پا که از آن به عنوان قلب دوم انسان نیز یاد می شود سلامت باشد.

یک کفش نامناسب با ساختاری غیراستاندارد موجب ایجاد مشکلات در پای فرد می شود، گاها افراد تصور می کنند اگر کفش گران قیمت مارک دار و برند استفاده کنند پای آنها آسیب نمی بیند، ولی مهم استاندارد بودن و طبی بودن کفش است.

با بالا رفتن سن نیاز هر فرد به داشتن کفش طبی برای سلامتی پا وجلوگیری از کمر درد حس می شود پس شما با خرید یک کفش طبی استاندارد و با کیفیت به سلامتی و راحتی بیشتر مادر خود کمک خواهید کرد .

شما از لینک زیر می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید این کالا نمایید :

15- خرید دستکش چرم به عنوان هدیه روز مادر

خرید دستکش چرم به عنوان هدیه روز مادر

دستکش چرم می تواند یک هدیه مناسب و کاربردی برای مادر شما باشد زیرا با  استفاده از آن علاوه بر اینکه دستانش را در روزهای سرد سال گرم نگاه می‌دارد و از خشکی پوست او جلوگیری می‌نماید، در کامل کردن استایل و سبک پوشش او  نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

از آنجایی که این نوع دستکش در طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شود، پس با توجه با جنس ها و برند های متفاوت می توانید مناسب بودجه خود و سلیقه و رنگ مورد علاقه ی مادر عزیزتان، اقدام به خرید هدیه نمایید .

شما از لینک زیر می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید این کالا نمایید :

16-خرید بلیت کنسرت ، بلیت فیلم یا تئاتر به عنوان هدیه ی روز مادر

خرید بلیت کنسرت ، بلیت فیلم یا تئاتر به عنوان هدیه ی روز مادر

اگر به دنبال ایده ای متفاوت برای هدیه روز مادر هستید خرید بلیت کنسرت و یا بلیت فیلم یا تئاتر مورد علاقه مادرتان می تواند هدیه ای متفاوت برای ایشان باشد و اینگونه روزی به یادماندنی و خوش برایش رقم خواهید زد .

اگر این امکان را برایش فراهم کنید که با دوست یا فردی نزدیک به کنسرت موسیقی یا تئاتر برود مطمعنا این روز و این خاطره ی خوش برای همیشه در خاطرایشان نقش خواهد بست .

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

17-خرید تشک برقی برای هدیه روز مادر

خرید تشک برقی برای هدیه روز مادر

تشک برقی وسیله ای است که موجب خواب راحت تر و احساس بهتر در فرد می شود و فقط برای افرادی که بیمار هستند یا کمر درد دارند مفید نیست.بلکه خستگی ناشی از فعالیت های روزانه را در هر فرد کاهش داده و موجب بهبود خواب شبانه می شود . تشک برقی، خواص کیسه آب گرم را داشته و علاوه بر آن مزایای فوق العاده دیگری را نیز شامل می شود. یک تشک که به سرعت و به دلخواه شما گرم می شود!

این تشک ها دارای درجه تنظیم دما هستند و معمولا محافظ گرمای بیش از حد دارند که در مقابل گرمای زیاد مانع از سوختگی می‌شود.

تشک های برقی از طریق جریان برق و المنت هایی که در داخل خود دارند باعث ایجاد گرما در سراسر تشک می شوند . این سیستم در طول شب استرس را از بدن می‌گیرد و درد مفاصل را بهبود می‌بخشد و خاصیت درمانی نیز دارد ویک بستر راحت با گرمای یکنواخت و لذت بخش و ملایم در طول شب فراهم می کندکه تا حد زیادی به کاهش فشارهای عصبی و استرس کمک می کند.

پس تشک برقی می تواند هدیه ای عالی برای روز مادر باشد و آرامش و راحتی را به مادر شما هدیه دهد .

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

18- خرید ماگ حرارتی برقی به عنوان هدیه روز مادر

خرید ماگ حرارتی برقی به عنوان هدیه روز مادر

اگر مادر شما علاقه به نوشیدن قهوه و چای گرم دارد خرید ماگ حرارتی برقی که دارای یک صفحه گرمکن ویژه است و با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی حرارتی، نوشیدنی شما را تا لحظه ای که به برق متصل است در دمای مطلوبی  نگاه می دارد و مانع از خنک شدن آن می شود .

این صفحه معمولا سطحی از جنس شیشه ضد لغزش دارد و می تواند بدون نگرانی از داغ شدن میز یا لوازم اطراف، برای مدتی طولانی حرارت ملایمی ایجاد کند. روشن و خاموش شدن وسیله بسیار ساده و به واسطه کلیدی انجام می شود .

با گذاشتن لیوان روی صفحه، دستگاه فعال شده و چراغ آبی رنگ آن روشن می گردد. در کنار صفحه گرمکن، یک عدد ماگ به همراه قاشق همزن نیز ارائه می شود که کیفیت بسیار بالایی دارند.

با استفاده از این ماگ دیگر لازم نیست دوباره نوشیدنی گرم را جایگزین کنید . ماگ حرارتی برقی می تواند هدیه ای مناسب برای مادر عزیزتان که علاقه به نوشیدنی گرم دارد ، باشد. این ماگ ها در رنگ ها ، طرح ها و قیمت های متنوع وجود دارند و عمدتا با بودجه ای کم می توانید آن را تهیه نمایید .

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

19-خرید کرم ضد چروک ، جوان ساز ،ضد لک و دور چشم برای روز مادر 

   

خرید کرم ضد چروک ، جوان ساز ،ضد لک و دور چشم برای روز مادر 

با بالارفتن سن ناگزیر چروک هایی به دلیل کاهش کلاژن سازی پوست در صورت ،دور چشم و برروی دستها نمایان می شوند که باعث پایین  آمدن اعتماد به نفس افراد می گردد .خانم ها معمولا بسیار بیشتر از آقایان با این روند طبیعی پیری پوست مشکل دارند .یکی از راه ها برای کاهش سرعت روند پیری استفاده از محصولات مراقبتی پوست چون کرم دور چشم ،کرم ضد چروک و جوان ساز است .

کلاژن اصلی‌ترین ساختار در بدن انسان است که باعث ایجاد ارتباط بافت‌های مختلف بدن به هم می‌شود. تولید کلاژن  با افزایش سن کم‌کم کاهش می یابد و علائم افزایش سن و پیری، کم کم نمایان می‌شوند. از دست دادن شادابی پوست ، شل‌شدن عضله‌ها و در نهایت ایجاد چین وچروک، همه از نتایج عدم تولید کلاژن هستند.

بی‌شک این موضوع، تنها دلیل پیری پوست نیست و عوامل دیگری نیز در این فرآیند تأثیرگذار هستند. موارد هم‌چون اشعه‌های آفتاب، کم‌آبی بدن و مشکلات پوستی، همه باعث پیری پوست می‌شوند.

باید توجه کنید استفاده از کرم های ضد چروک مانع از پیری نمی شود بلکه سرعت روند پیری به واسطه این محصولات کاهش می یابد .پس خرید اینگونه محصولات می تواند هدیه ای خوب برای روز مادر باشد.

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

20-خرید ست کیف پول و جاکارتی و جاکلیدی به عنوان هدیه روز مادر

خرید ست کیف پول و جاکارتی و جاکلیدی به عنوان هدیه روز مادر

خرید یک کیف پول مناسب که دارای امکان قراردادن موبایل، اسکناس، کارت بانکی، خودکار و دارای جیب زیپ‌دار برای خورده ریز می‌باشد همراه با جا کلیدی و جا کارتی می تواند هدیه ارزشمند و پر کاربرد برای روز مادر باشد.

این روزها کیف پول ‌های متعدد با رنگ، جنس، کیفیت و قیمت متفاوت در بازار موجود هستند .

اگر مادر و یا همسر شما با استفاده از چرم طبیعی مشکلی ندارد با خرید یک کیف پول چرم ،کیفی با دوام و ارزشمند و زیبا به او هدیه خواهید داد و در غیر آن صورت می توانید یک کیف دست دوز ویا هنری برایش تهیه کنید .برخی شرکت ها که کیف پول دست دوز ارائه می دهند امکان حک کردن نام و یا نوشتن یک عبارت را برروی کیف پول و یا جا کلیدی فراهم کرده اند .در این صورت هدیه ای سفارشی و ارزشمند برای روز مادر خریداری خواهید کرد.  

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

21-خرید جارو برقی رباتیک برای روز مادر

خرید جارو برقی رباتیک برای روز مادر

جاروبرقی رباتیک با فشار دادن یک دکمه به طور خودکار سطح منزل شما را تمیز می کند و پس از تمیز کردن به سمت شارژر خود باز می گردد.

به بیان دیگراین ربات ها پس از انجام نظافت منزل که معمولا  حدود 100 تا 120 دقیقه طول می کشد به جایگاه شارژ خود بازگشته و شروع به شارژ مجدد می نمایند. به زبان تخصصی تر جاروبرقی های رباتیک، نسل هوشمند جاروبرقی شارژی می باشند که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و بدون دخالت انسان عملیات جارو کشیدن منزل و فضاهای مورد نیاز را بطور خودکار انجام می دهند و اخیرا هم  قابلیت تی کشی همزمان نیز به این جاروبرقی های هوشمند اضافه گردیده است .

این جاروبرقی که یکی از لوازم خانگی مدرن به حساب می آید، می تواند وسیله ای باشد که با ظاهر جذابش همیشه در دید می باشد و می تواند هدیه عالی برای همسر یا مادر شما باشد .مخصوصا اگر خانه ای پر رفت و آمد دارند .

این ربات های جاروبرقی هیچ صدایی تولید نمی کند پس صدای آن هیچ کس را آزار نخواهد داد.

جاروی رباتیک قابلیت پیمایش خودکار دارد و تمامی نقاط منزل را می پیماید و نظاقت می کند بدین معنی که آشپزخانه، اتاق خواب ها، پذیرایی ، حال یا نشیمن در محدوده ی حرکت روبات قرار می گیرند.

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

22-خرید شال مبل (پتوی کنار مبل) به عنوان هدیه روز مادر

خرید شال مبل (پتوی کنار مبل) به عنوان هدیه روز مادر

شال مبل یک اکسسوری مدرن در دکوراسیون داخلی منزل و همین طور یک پوشش گرم و زیبا و در دسترس برای روزهای سرد سال می باشد که به صورت دکوراتیو و در طرحها و جنسهای مختلف با تنوع رنگی بالا در بازار موجود می باشد.

این شال ها با جنسای نخی، پولیشی و بافتهای مختلف در بازار موجود هستند که برای استفاده و تزیین مبلمان، تخت خواب کاربرد دارند.

این اکسسوری زیبا جدا از زینت بخشیدن به محیط منزل، بسیارکاربردی نیز می باشد. می توان به عنوان رو انداز و حتی به عنوان کاور مبل نیز از آن استفاده کرد. آنها معمولا نازک‌اند و طرح‌های زیبا و رنگ‌هایی جذاب دارند.

کافیست رنگ ، طرح و جنس این هدیه را  با کمی دقت به سبک دکوراسیون منزل مادر خود انتخاب کنید. 

با توجه به مبلمان با انتخاب رنگی از طیف رنگهای گرم یا سرد و حتی ترکیب هردوی این رنگها می توانید حتی تغییری محسوس، زیبا و سریع در منزل ایشان ایجاد نمایید.

شال مبل در واقع پارچه‌ای است که می‌تواند از جنس‌های مختلفی تهیه شود و به صورت مثلثی یا مستطیلی بر روی مبل یا پاف گذاشته شود. گاهی شال مبل می‌تواند تنها به عنوان تزئین روی مبل قرار گیرد و گاهی به‌خصوص در زمستان به عنوان روانداز برای چرت زدن و راحتی بیشتر هنگام نشستن و یا دراز کشیدن بر روی مبل استفاده گردد.

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

23-خرید تراریوم به عنوان هدیه روز مادر

خرید تراریوم به عنوان هدیه روز مادر

اگر مادر شما علاقه بسیار زیادی به گیاهان دارد تراریوم می تواند یک هدیه ی عالی و خاص برای او باشد .

تراریوم فضایی برای کاشت گیاهان است و می‌توان به عنوان یک باغ شیشه‌ای از آن نام برد.برخی از گیاهان به رطوبت بالایی احتیاج دارند بنابراین باغ شیشه‌ای می‌تواند مکان بسیار مناسبی برای رشد آن‌‌‌ها باشد. در واقع می‌توان از تراریوم به عنوان یک روش نگهداری ساده و راحت گل و گیاه در منزل نام برد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است .وجود این باغ می‌تواند دکوراسیون بسیار بی‌نظیر و خاصی را برای منزل مادر شما ایجاد کند.

زحمت نگهداری از گل و گیاه در این فضا بسیار کمتر از گلدان می‌باشد به همین سبب امروزه افراد زیادی از آن استقبال می‌کنند.

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

24-خرید صندلی گهواره ای ( راکی چر) به عنوان هدیه ی روز مادر

خرید صندلی گهواره ای ( راکی چر) به عنوان هدیه ی روز مادر

صندلی راک یکی از مبلمان‌ها و آیتم‌ها در طراحی داخلی است که همیشه مد روز هستند.

صندلی راک یا راکینگ چیر (Rocking Chair) را ما ایرانی ها با نام صندلی گهواره ای می شناسیم و با شنیدن نام آن تصویر پدر و مادری نشسته روی آن در کنار شومینه روشن در حال بافتنی بافتن، کتاب خواندن، موسیقی گوش دادن و یا تلویزیون نگاه کردن به ذهنمان می رسد.

اگر یک بار هم تجربه نشستن و تاب خوردن بر روی صندلی های راک را داشته باشید احتمالا متوجه آرامشی که به انسان انتقال می دهد، شده اید. از آنجا که خوابیدن انسان اگر با تکان خوردن متناوب و آهسته باشد، او خواب با آرامش تری خواهد داشت و فرآیند خواب رفتن سرعت بیشتری می گیرد و علاوه بر این باعث افزایش جریان خون می شود پس اکسیژن بیشتری به مفاصل  می رسد و باعث کاهش علائم آرتریت می گردد.پس راکی چر می تواند یک هدیه ی عالی برای مادر شما باشد که با آرامشی که با آن به دست می آورد همیشه به یاد شما خواهد بود.

با اینکه بیش از ۲۰۰ سال از طراحی و اختراع آن می‌گذرد ولی هنوز هم از مبلمان‌های محبوب و خواستنی است.

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

25-خرید رانر برای هدیه روز مادر

خرید رانر برای هدیه روز مادر

اگر مادر با سلیقه شما ، علاقه به دکوراسیون میزها به خصوص میز ناهار خوری دارد رانر می تواند هدیه ای عالی برای او باشد.

رانر معمولاً در ابعاد 50 در 170 سانتی‌ متر در بازار موجود است و برای خارج کردن ميزهای چوبی از سادگی، استفاده می شود.

خانم‌ های با سلیقه این رومیزی را، هم به صورت تکی و هم با رومیزی‌ های دیگر بر روی یک سطح صاف پهن می‌ کنند. یکی از تاثیرگذارترین وسیله ها برای دکوراسیون میز، رانر ها یا رومیزی ها هستند. شما می توانید رانری متناسب با دکوراسیون منزل مادر خود خریداری نمایید و به او هدیه دهید .

به این وسیله، می‌ توان از زیبایی و جلوه‌ ای که ميز دارد نهایت بهره را برد و در کنار آن نیز، فضایی متفاوت و زیبا بر روی آن ایجاد کرد. با این روش، سادگی و زیبایی در یک جا جمع خواهند شد.

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

26-خرید عضويت سالانه کلاس یوگا به عنوان هدیه روز مادر

خرید عضويت سالانه کلاس یوگا به عنوان هدیه روز مادر

ورزش یوگا بر پرورش و آرامش روح و جسم دلالت دارد .  یوگا آرامش، تولید انرژی و تقویت ذهن و جسم  را به همراه دارد. فلسفه یوگا بر خود شناسی و تقویت نیروی ذهن و اندیشه استوار است .پس اگر داشتن آرامش وتقویت جسم مادرتان برایتان اهمیت دارد او را به کلاس یوگا دعوت کنید.

عضويت سالانه کلاس یوگا هدیه ای بسیار عالی برای مادرانی است که علاقه زیادی به یوگا و ورزش دارند آنها با این هدیه بیش از آنچه تصور می کنید خوشحال می شوند!

خريد اين هديه عشق شما را به مادرتان  نشان مي دهد زیرا اینگونه فرصتی را برای او فراهم می کنید تا از فعالیت مورد علاقه اش در تمام طول سال لذت ببرد . شما حتما او را با اين هدیه غافلگیر و خوشحال خواهید کرد.

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

27-خرید دستگاه تصفیه هوا به عنوان هدیه روز مادر

خرید دستگاه تصفیه هوا به عنوان هدیه روز مادر

امروزه با توجه به افزایش روز افزون ذرات معلق ، گازهای فرار سمی و مضر ، میکروبها ، قارچها و انواع دیگر آلودگی در هوای شهرهای بزرگ، استفاده از دستگاه تصفیه هوای خانگی به خصوص برای قشر آسیب پذیر جامعه از واجبات است.

اگر پدر و مادر شما در شهر های بزرگ ایران که البته هوای آلوده ای هم دارند زندگی می کنند خرید دستگاه تصفیه هوا به عنوان هدیه روز مادر بسیار مناسب و عالیست .

آلودگی هوای خانگی در شهرها مخصوصا شهرهای بزرگ کشورمان از جمله تهران، اهواز، مشهد، اصفهان، اراک و … باعث افزایش ابتلا به بیماری‌های گوناگون تنفسی شده است.

پس با خرید دستگاه های تصفیه هوا که در آن از فیلترهای مختلفی استفاده می‌شود از پاک‌سازی کامل هوای منزل مادر و پدرتان اطمینان حاصل خواهید کرد.

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

28-خرید بالش طبی برای هدیه روز مادر

خرید بالش طبی برای هدیه روز مادر

بالش‌های غیراستاندارد می‌توانند بسیار مضر باشند. انعطاف‌پذیری زیاد یا کم بالش و شکل نامناسب انحنای بالش در کوتاه‌مدت باعث دردها و گرفتگی‌های عضلانی و در بلندمدت باعث آرتروز می‌شوند.پس لازم است از بالشی استفاده شود که از سر وگردن هنگام خواب حفاظت می‌کند و باعث کاهش دردهای پشت و حرکت در خواب وحتی کاهش خروپف می شود. پس مطمعن باشید ایده خرید بالش طبی برای روز مادر بسیار عالیست.

پس با این نوع بالش‌های طبی که معمولا از فومی تشکیل شده‌اند که حافظه‌دار هستند از سر و گردن مادر خود هنگام خواب محافظت می‌کنید. بالش‌های طبی می‌توانند در درمان بسیاری از دردهای جسمی مانند آرتروز و جلوگیری از خروپف مفید واقع شوند.

این بالش ها  باعث می‌شوند که هنگام خواب و استراحت به عضلات، لیگامان ها و مهره‌های گردن فشار وارد نشود و در نهایت خوابی راحت را فراهم می‌آورند.

این بالش ها از فوم هوشمند ساخته شده اند که مطابق با شکل سر و گردن تغییر حالت می‌دهند و نیروی وزن آن‌ها را به شکل مساوی پخش می‌کنند تا فشار اضافی به یک بخش وارد نشود.

شما از لینک زیر می توانید برای خرید این هدیه اقدام فرمایید :

1 دیدگاه در “28 ایده خریدکادوی روز مادر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *