بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

۵ ایده جذاب برای داشتن بهترین شب یلدا ۱۴۰۲

5 ایده جذاب برای داشتن بهترین شب یلدا

۵ ایده جذاب برای انتخاب بهترین شب یلدا ۱۴۰۲
از زمان باستان ایرانیان شب یلدا را به عنوان بلندترین شب سال جشن می‌گرفتند.
در صورتی که این شب فقط یک دقیقه از شب‌های دیگر طولانی‌تر است.
به رسم این سنت دیرینه در سالیان اخیر نیز در سراسر کشور این شب را اعضای خانواده در کنار یکدیگر جشن می‌گیرند.
در شب یلدا اقوام و آشنایان در خانه بزرگتره فامیل گرد هم می‌آیند و تا نزدیکی صبح در کنار یکدیگر به شادی و خوشی و معاشرت می‌پردازند.
در این نوشته قصد داریم ۵ ایده به شما ارائه دهیم که شب یلدا خاطره انگیزتری داشته باشید.

شب یلدا ۱۴۰۲


۱.انجام بازی‌های خانوادگی در شب یلدا ۱۴۰۲


شما می‌توانید در کنار بقیه اعضای خانواده به بازی‌های گروهی مانند پانتومیم بپردازیم که جدیداً با اقبال بسیاری در جامعه مواجه شده است.
پانتومیم بازی هیجان انگیزی است و تمام خانواده می‌توانند در این چالش شرکت کنند حتی بچه‌های کوچک نیز این سرگرمی را دوست دارند و می‌توانند در کنار شما این عمل را انجام دهند.
یکی دیگر از بازی‌های خانوادگی اسم و فامیل است  در همه خانه‌ها چند قلم و کاغذ پیدا می‌شود با این بازی می‌توانید آمادگی ذهنی خود را نیز امتحان کنید علاوه بر این بازی‌هایی که معرفی کردیم بازی‌هایی مانند گل یاپوچ سنگ کاغذ قیچی و اسم پیشانی نیز می توانید انجام دهید.
از دیگر سرگرمی‌هایی که می‌شود در این شب انجام داد می‌شود از یکی از اعضای خانواده و یا فامیل که صدای خوبی دارد بخواهید آواز بخواند و یا اگر یکی از دیگر اعضا توانایی نواختن ساز دارد بخواهید قطعه‌ای موسیقی برایتان اجرا کند که قطعاً باعث خوشحالی گرم‌تر شدن کانون خانواده می‌شود.


۲.بهترین لباس‌های خود را بپوشید و آراسته در این مجلس ظاهر شوید


قطعاً داشتن تیپ و ظاهر و استایل خوب بر روی روحیه و اعتماد به نفس شما تاثیرگذار است می‌تواند تاثیر مثبتی بر حس شما داشته باشد .
پیشنهاد می‌کنیم بهترین لباس خود را بپوشید و همه غم و غصه‌ها را فراموش کنید و یک شب بی‌دغدغه داشته باشید ما ایرانی‌ها حق داریم که شاد باشیم با وجود تمام مشکلات و مصائب… و از همه اعضای خانواده بخواهیم مثلاً یک تم خاص برای پوشش خود برای شب یلدا انتخاب کنند و همه از آن تصمیم پیروی کنند مثلاً تم قرمز که بهترین و جذاب‌ترین رنگ برای استفاده در شب یلدا است.
و بهتر است مناسب با آن شب یکی از بهترین و پر بازخوردترین عطر و ادکلن‌های خود را استفاده کنید.

مهمانی یلدا


۳.هدیه دادن به اعضای خانواده


شب یلدا شب خاطره‌هاست برای اینکه این شب را برای اطرافیان به یادماندنی‌تر کنیم می‌توانیم برای آنها هدیه‌های کوچک تهیه کنیم و برای نزدیک‌ترین افراد خانواده مانند پدر و مادر و همسر و خواهر و برادر خود هدیه های نفیس‌تری مانند عطر و ادکلن تهیه کنیم.
چون این نوشته توسط فروشگاه عطر الیسا تهیه شده است قصد داریم چند عطر زنانه و چند عطر مردانه متناسب با بودجه شما مناسب برای هدیه دادن معرفی نماییم.


عطرهای ارزان زنانه : ادکلن مگنولیا، ادکلن اجمل رین دراپس، عطر اجمل ساکریفایس، عطر امپر شیفون، ادکلن بلو لیدی رساسی، عطر چستیتی رساسی.


عطرهای زنانه قیمت مناسب: عطر ایفوریا زنانه، ادکلن لنوین اکلت، عطر لالیک لامور، عطر ایوروشه اویدنس، عطر هالووین بنفش، ادکلن لالیک آمیتیس، عطر لالیک لپرفیوم لالیک قرمز.

عطر کالوین کلین ایفوریا امبر گلد زنانه
عطر کالوین کلین ایفوریا امبر گلد زنانه


عطرهای نفیس و گران قیمت زنانه : عطر زرجوف کازاموراتی بوکت آیدل، عطر شنل کوکومادمازل، ادکلن فرانسیس کورکیجان ۵۴۰ باکارات رژ، عطر لانکوم لاویست د بله، ادکلن ایو سن لورن لیبره، عطر تیزیانا ترنزی کیرکه، عطر دیور ادکت، عطر کیلیان آنجلز شیر


عطرهای مردانه ارزان قیمت: ادکلن اسپلندور مشکی، ادکلن جگوار کلاسیک مشکی، ادکلن جوان سکس اپل، عطر درک، ادکلن بوگارت نقره‌ای، عطر وان من شو.

عطر اسپلندور بلک
عطر اسپلندور بلک


ادکلن‌های مردانه قیمت مناسب : عطر ناتیکا ویاژ، عطر لالیک انکر نویر، ادکلن لالیک انکر نویر اکستریم، عطر کلاب د نویت اینتنس مردانه، عطر دیویدوف زینو، ادکلن ورساچه پورهوم، عطر ایفوریا مردانه کالوین کلین، عطر مون بلان لجند، ادکلن جوپ هوم قرمز


عطرهای مردانه نفیس و گران قیمت: عطر دیور ساواج الکسیر، عطر بلو شنل ادوپرفیوم، ادکلن تامفرد آمبرلدر پارفوم، دیور هوم اینتنس، کرید رویال عود، آمواج پرپس مردانه، عطر ناسوماتو بلک افغان، عطر دمارلی لیتون، عطر زرجوف کاساموراتی مفیستو

عطر-دیور-ساواج-الکسیر-1
عطر دیور ساواج الکسیر


تمامی عطرهایی که در بالا معرفی شدند جز بهترین و پر بازخوردترین عطر و ادکلن‌هایی هستند که نسبت به قیمتشان ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

هدیه مناسب اعضای خانواده در شب بلدا
هدیه مناسب اعضای خانواده در شب بلدا


۴. تعریف کردن خاطراتو داستان و جوک برای گرمتر شدن فضای خانواده


اگر جوک‌های دست اول دارید قطعاً می‌تونید کل مجلس را دست بگیرید و بقیه رو حسابی خوشحال کنید و یا با تعریف کردن خاطرات شیرین می‌تونید از در کنار هم بودن لذت ببرید و بهترین و پربارترین داستانها قطعاً در کتاب‌های قدیمی ادبی ما هستند به مانند شاهنامه و دیوان حافظ که با خواندن آنها برای بچه‌ها و اطرافیان، فرهنگ و تمدن غنی کهن ایرانی را زنده نگه میداریم و باید به این فرهنگ گذشتگانمان که مسلماً یکی از کهن‌ترین و غنی‌ترین تمدن‌های جهان هست به تاریخ و فرهنگ خودمان افتخار کنیم و ببالیم.


۵. به اعضای خانواده خود عشق بورزیم


بزرگترین دارایی ما انسان‌ها در زندگی سلامتی و خانواده است برای همین به اعضای خانواده خود حتی برای یک شب هم که شده عشق بورزیم. اختلافات و کدورت‌ها را کنار گذاشته و همدیگر را دوست داشته باشیم شاید سال بعد امکان اینکه بشود همه اعضای خانواده دور هم جمع شوند نباشد چه بسیار افرادی که سالیان پیش در کنار ما بودند ولی در حال حاضر در کنار ما نیستند.
یادتان باشد ناگهان خیلی زود دیر می‌شود.
امیدواریم با انتشار این مقاله در فروشگاه عطر الیسا توانسته باشیم ایده‌های جذابی برای شب یلدا ۱۴۰۲ ارائه داده باشیم فراموش نکنید فروشگاه اینترنتی عطر الیسا برای یلدای سال ۱۴۰۲ تخفیفات شگفت انگیز بسیاری برای شما خوبان در نظر گرفته است تا بتوانید عطر اصل مورد علاقه خود را با بهترین قیمت و راحت‌ترین و سریع‌ترین روش در کمال اطمینان تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *