بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

23 ایده از بهترين هدیه های روز ولنتاين براي دختر (همه رنج قيمت )

بهترین کادو روز ولنتاین برای دختر

بهترين كادو روز ولنتاين براي دختر (همه رنج قيمت ) چیست؟ با خرید چه هدیه ای دوست دخترم را سورپرایز کنم ؟بهترین کادو برای روز ولنتاین با بودجه ای که دارم چیست؟ ما در این مقاله 23 ایده از بهترين هدیه های روز ولنتاين براي دختر قصد داریم شما را با هر بودجه ای که دارید راهنمایی کنیم تا هدیه ی مناسب عشق زندگیتان را در روز ولنتاین تهیه نمایید .

مطلب پیشنهادی مرتبط :23 ایده برای خرید كادو روز ولنتاين براي پسر (همه رنج قيمت )

روز عشق را هر طور که دوست دارید جشن بگیرید  حتی شده با یک شام خوب بیرون از خانه ، رفتن به سینما، پختن یک غذای فانتزی در خانه، یا میزبانی یک مهمانی عاشقانه و دادن یک هدیه کوچک .

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای زنانه است : کارولینا هررا گود گرل

هدیه روز ولنتاین

روز ولنتاین زمانی است که برای زنی که بیشتر از همه دوستش دارید، باید همه چیز را کنار بگذارید. برای این روز دادن گل و شکلات های قلبی شکل عالی هستند، اما در کنارش می توانید امسال، یک هدیه کاملاً منحصر به فرد روز ولنتاین را برای او انتخاب کنید تا دوست دختر، همسر، دختر، مادر خود را با عشقی که لایقش است لبریز کنید.

اگر در انتخاب هدیه روز ولنتاین دچار مشکل شده اید و دنبال ایده عالی برای خرید هدیه ای منحصر به فرد هستید و هنوز نتوانسته اید چیزی انتخاب کنید ما در اینجا تعدادی هدایای بسیار زیبا و كاربردي برای زن شماره یک شما گردآوری کرده‌ایم.

از هدایای کاملا کاربردی گرفته تا منحصربه‌فرد و صمیمانه، این هدایایی که ما با دقت تهیه کرده‌ایم، مطمئناً ايده خوبي براي شما خواهند بود.

 بهترين هدیه های روز ولنتاين براي دختر (همه رنج قيمت )

مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، همه این ایده ها عشق شما را برای او به نمایش می گذارند، به خصوص اگر هدیه منحصر به فردی انتخاب کنید که او به آن نیاز یا به آن علاقه دارد.

ما در ادامه به شما هدایایی زنانه معرفی می کنیم  که مطمئناً برای زن زندگی شما شادی به ارمغان می‌آورد و باعث تحسین شما می‌شود.

1-خرید عطر و ادكلن برای هدیه روز ولنتاین

این واقعیت همیشه وجود داردکه یک هدیه خوب می‌تواند روحیه افراد را بالا برده و حس شعف ، شادی و با ارزش بودن به آنها بدهد و مطمعنا افزایش اعتماد به نفس آنها را به همراه خواهد داشت. از بهترین گزینه ها  برای هدیه دادن روز ولنتاین خرید عطر و ادکلن می باشد زیرا زیبایی عطر غیر قابل انکار است و عشق زندگیتان، همیشه با استفاده از آن عطر ،شما را به خاطر خواهد آورد .از این رو ، عطرها برای هدیه دادن گزینه بسیار مناسبی هستند. رایحه جدیدی که برای ماه ها ماندگاری دارد مطمئناً عزیز شما را خوشحال می کند.

مقاله مرتبط و پر بازدید که با مطالعه آن از عطر های مناسب روز ولنتاین برای دوست دختر خود اطلاع خواهید یافت:

بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

ادكلن اصل یکی از زیباترین و پرکاربرد ترین هدایایی است که می توانید برای روز ولنتاين در نظر بگیرید . مطمعنا شريك عشقي شما از تلاش و زماني که برای انتخاب ادكلن مناسب سلیقه و سن او  صرف می‌کنید اطلاع دارد ، بنابراین عطری که شما بدین منظور می خرید بهترین هدیه‌ای است که او از شما دریافت خواهد کرد.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید عطر و ادکلن اصل و با کیفیت و ضمانت اقدام فرمایید :

2- خرید وسایل پاکسازی پوست به عنوان کادو ولنتاین

 خرید وسایل پاکسازی پوست به عنوان کادو ولنتاین

امروزه توجه و مراقبت پوست به یکی از دغدغه های مهم بانوان  و دختران جوان تبدیل شده است و از آنجایی که به علت آلودگی هوا رادیکال‌های آزاد ، گازهای سمی و همچنین گرد و غبار بسیاری در هوا وجود دارند این آلودگی ها به راحتی روی پوست افراد می‌نشینندو در خارجی‌ترین لایه‌های پوست جمع‌شده و باعث مسدود شدن منافذ آن می گردنند و در نهایت مشکلات پوستی و آکنه‌ها و جوش‌ها را به همراه دارند از این رو استفاده از ابزار پاکسازی پوست مانند فیس براش ، میکرودرم و اسکین اسکرابر خانگی در بین بانوان اهمیت بسیاری پیدا کرده است و شما می توانید با هدیه دادن هر یک از آنها عشق زندگی خود را با حسن توجه خود خشنود کنید .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

3- خرید ساعت هوشمند برای کادوی ولنتاین

خرید ساعت هوشمند برای کادوی ولنتاین

ساعت مچی یکی از کالاهای محبوب برای هدیه دادن است چون هم یک هدیه لوکس به حساب می آید و هم تنوع زیادی دارند و شما می تواند آن را در قیمت ها و برند های مختلف خریداری کنید .یکی از انواع ساعت های مچی، ساعت های هوشمند می باشد . این ساعت ها گزینه مناسبی برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف هستند.

مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید ساعت هوشمند توجه کرد، سن و جنسیت و علاقه مندی های فردی است. بهتر است استایل و رنگ ساعت را مطابق با سلیقه بانوی مورد علاقه خود  انتخاب کنیدو حتما توجه کنید چه ساعتی با نوع تلفن همراه او همخوانی دارد.

شاید دوست داشته باشید :28 ایده خریدکادوی روز مادر

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

4- خرید تراول ماگ به مناسبت کادوی ولنتاین

 خرید تراول ماگ به مناسبت کادوی ولنتاین

تراول ماگ نوعی لیوان با بدنه عایق بندی شده است که مانع از تغییر دمای زیاد نوشیدنی داخل آن  می شود و برای گرم نگه داشتن نوشیدنی گرم و خنک نگه داشتن نوشیدنی های سرد حدود 2-3 ساعت به بالا در ماشین ،منزل ، محیط کار،مدرسه ،دانشگاه و در هنگام سفر و کوهنوردی کاربرد فراوانی دارند. تراول ماگ می تواند یک هدیه ولنتاین خوب برای همسر ،دختر،خواهر و دوست شما باشد .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

5-خرید جعبه جواهرات چوبی و یا صنایع دستی برای روز ولنتاین

خرید جعبه جواهرات چوبی و یا صنایع دستی برای روز ولنتاین

جعبه جواهرات معمولاجعبه ای زیبا برای نگهداری و نظم دهنده انواع جواهرات است که با ظاهر زیبایش علاوه بر نظم دادن موجب زیبایی میز آرایش هم می شود .این جعبه ها در انواع مختلف و با جنس ها و ظاهری متفاوت وجود دارند. برخی چوبی ساده و برخی ترکیب چوب و سرامیک و شیشه و … می باشند.نوع دیگری از این جعبه های می توانند بسیار نفیس و از جنس خاتم و یا چوبهای گرانبها باشند .پس با هر سلیقه و بودجه ای می توانید آنها را تهیه نمایید و ازآنجایی که معمولا پر کاربردند و جلوی چشم قرار می گیرند ،یاد شما را همیشه در نزد هدیه گیرنده زنده نگاه می دارد.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

6- خرید دستکش چرم برای روز ولنتاین برای دختر

خرید دستکش چرم برای روز ولنتاین

یکی از اکسسوری‌های بسیار پرکاربرد که در بین بانوان طرفداران زیادی دارند، دستکش چرم است پس می تواند هدیه ای عالی برای روز ولنتاین باشد .استفاده از این محصول علاوه بر اینکه دستان عشق شما را  گرم نگاه می‌دارد و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند، در کامل کردن استایل و سبک پوشش او  نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود. از آنجایی که این نوع دستکش در طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شود، پس با توجه با جنس ها و برند های متفاوت می توانید مناسب بودجه خود و سلیقه و رنگ مورد علاقه ی بانو مورد نظر اقدام به خرید هدیه نمایید .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

7- خريد شال و روسري برای روز ولنتاین براي دختر (همه رنج قيمت )

خريد شال و روسري برای روز ولنتاین براي دختر (همه رنج قيمت )

شال و روسری یکی از پوشش هایی است که بسیار بر ظاهر و زيبايي بانوان ایرانی تأثیر گذار است و نقش بسیار مهمی در ظاهر و پوشش آنان دارد زیرا به صورت بسیار نزدیک است. شما مي توانيد براي روز ولنتاین بهترین و مناسب ترین شال را به راحتی و بدون اتلاف وقت و انرژی و با خرید آنلاین و با توجه به بودجه خود و مطابق با استایل و رنگ پوست بانوی مورد علاقه تان انتخاب و تهیه نمایید .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

8- خرید زیورآلات طلا به مناسبت ولنتاین برای دختر

 خرید زیورآلات طلا به مناسبت ولنتاین

شما به عنوان یک عاشق، حتما دوست دارید قلب فرد مورد علاقه تان را به دست بیاورید، با خرید یک قطعه طلا می‌توانید به این هدف برسید. مخصوصا خانم‌ها از دیدن طلا بسیار هیجان‌زده و خوشحال می‌شوند و این امری انکارناپذیر است. با خرید طلا می توانید به شریک عاطفی خود نشان دهید که شما برای خرید یک کادوی ارزشمند برای او وقت و هزینه صرف کرده‌اید!

شما می توانید گردنبند یا دستبند با نوشته عشق ، لاو یا قلب  برای این روز تهیه کنید این زیورالات معمولا می توانند با وزنها و قیمت های متفاوت تهیه شوند . تركيب چرم و طلا به صورت دستبند و حتي انگشتر با قیمت مناسب هم یک ایده ی خوب برای هدیه روز ولنتاین می باشد. حتی می‌توانید با سفارش یک طلای اختصاصی، هدیه‌ای منحصر به فرد به عشقتان هدیه دهید و مطمئن باشید که نمونه آن در هیچ‌کجای دیگری وجود ندارد.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

9-خرید دستگاه لیزر خانگی به عنوان هدیه ولنتاین

خرید دستگاه لیزر خانگی به عنوان هدیه ولنتاین

همیشه از بین بردن موهای زائد یکی از دغدغه های بانوان است .در سالهای اخیر و با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی ، به کمک لیزر می توان موهای زائد را به صورت کامل برطرف کرد. جدیدترین تکنولوژی لیزر خانگی رفع موهای زائد است که دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه های گزاف در کلینیک ها برای رفع موهای زائد نخواهید داشت .استفاده از لیزر های کلینیکی با این که مزیت های زیادی دارد، اما نیازمند صرف هزینه های زیاد، وقت زیاد و… است از این رو برخی از خانم ها استفاده از دستگاه های لیزر خانگی را ترجیح می دهند.

دستگاه لیزر خانگی یکی از دستگاه های کاربردی و البته پر طرفدار و بسیار مفید  برای خانم ها است، زیرا آن ها را به راحتی و سریع از شر موهای زائدشان خلاص می کند.

لیزر با از بین بردن فولیکول های مو اثر می کند، موها گرما را از لیزر جذب می کنند، بنابراین از رشد آن ها جلوگیری می شود.

از این رو خرید یکی از این دستگاههای لیزر می تواند هدیه ای مفید و گرانبها برای بانوی مورد علاقه ی شما باشد .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

10-خرید کیف پول برای کادوی ولنتاین

خرید کیف پول برای کادوی ولنتاین

کیف پول یک هدیه بسیار پر کاربرد برای بانوان است مخصوصا اگر دارای جا کارتی و حتی جای موبایل باشد . خانم‌های مدرن و امروزی علاقه زیادی به داشتن کیف های رنگارنگ و شیک دارند .

این روزها کیف پول ‌های متعدد با رنگ، جنس، کیفیت و قیمت متفاوت  در بازار موجود هستند .هدیه‌ای که تهیه می‌کنید باید هم درخور شخصیت بانوی مورد علاقه ی شما باشد، هم کاربردی و مطابق سلیقه او!

اگر او با استفاده از چرم طبیعی مشکلی ندارد با خرید یک کیف پول چرم کیفی با دوام و ارزشمند به او هدیه خواهید داد اما اگر مانند وگن ها با استفاده از چرم طبیعی مشکل دارد می توانید یک کیف دست دوز ویا هنری برایش تهیه کنید .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

11-خرید گل رز جاودان به عنوان هدیه ولنتاین برای دختر

خرید گل رز جاودان به عنوان هدیه ولنتاین

گل رز جاودان با بسته بندی های بسیار شکیل و لوکس ،می تواند هدیه ای خاص و جذاب برای افرادی باشدکه به دنبال هدیه خاص و لوکس روز ولنتاین برای دختر مورد علاقه ی خود می گردند

. دختری که عاشق گل و طبیعت است .با هدیه گل رز جاودان به او  با هر بار دیدن این گل زیبا خاطره ی عشقتان برایش زنده می شود. نام دیگر این گل رز دیو دلبر است که این نام از فیلم دیو و دلبر گرفته شده است. با این هدیه می توانید عشق و روابط خود را جاودانه کنید .

این هدیه ی زیبا برای او این مطلب را تداعی می کند که عشق حقیقی میتواند تا ابد زنده و پایدار باشد.

گل رز های جاودان به راحتی چند سال عمر می کنند.تولید کننده های این محصول جذاب با تعویض صمغ یا شیره طبیعی داخل گل رز با یک مخلوط مایع شامل گلیسیرین (و شاید برخی روغن های دیگر)، آب و رنگ ، طول عمر بالا و جاودانگی را به گل رز هلندی می بخشند.

رزهای مورد استفاده در این پروسه باید تحت شرایط ویژه ای کاشت شده و رشد کرده باشند. در واقع، این نوع رزها معمولا قوی تر از سایر رزها بوده و ضخامت گلبرگ های آن ها بیشتر است.

نتیجه این فرایند گل های رز بسیاری زیبایی است که کاملا طبیعی و تازه هستند و می توانید برای بیش از یک سال و در مواردی تا چند سال آن ها را نگهداری کنید.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

12-خرید اتوی مو برای روز ولنتاین

خرید اتوی مو برای روز ولنتاین

یکی از دغدغه های همیشگی بانوان با موهای فر و مجعد صاف کردن موهایشان است . این افراد برای صاف کردن موهایشان بایستی زمان و هزینه ی بیشتری صرف کنند و معمولا گاهی نتیجه صاف کردن موهایشان آن طور که باید دلخواهشان نیست.

این روزها با استفاده از انواع اتوی مو می‌توانید بسیار حرفه ای در خانه و به راحتی این کار را انجام دهید.اتوکشیدن موها یکی از متداول ترین  راهکارهای های صاف کردن مو است. روشی که چند سالی است به دلیل سهولت استفاده در لیست محبوب ترین ها برای افراد با موهای فرفری ، وز دار و مجعد است . اتوی مو بسیار متنوع از نظر کارایی ،قیمت و مدل است .اما سعی کنید اتوی موی مناسبی برای هدیه به بانوی مورد علاقه تان تهیه کنید که حرارت را یکنواخت به موهای ایشان منتقل می کند .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

13-خرید هدفون بی سیم (ایرپاد ) به عنوان هدیه روز ولنتاین

خرید هدفون بی سیم (ایرپاد ) به عنوان هدیه روز ولنتاین

ایرپادها در واقع هندزفری هایی می باشند که با سیم به گوشی متصل نمی شوند بلکه برای این اتصال از بلوتوث استفاده می‌کنند. این محصولات از آنجایی که از منبع تغذیه باتری استفاده می کنند نیاز به شارژ دارند.

با ایرپادها می‌توانید موزیک مورد علاقه‌‌‌ی خود را گوش دهید یا با دوست خود مکالمه داشته باشید. این محصولات روز به روز محبوب‌تر از قبل می‌شوند و شرکت‌های بسیار متنوعی نیز در حال حاضر هدفون‌های تمام بی سیم تولید می‌کنند.پس ایرپاد یا هدفون بی سیم می تواند یک هدیه عالی و ارزشمند برای عشق زندگی شما و به مناسبت ولنتاین باشد.

این گجت هوشمند طرفداران زیادی به خصوص در بین جوانان دارد و امروزه نام ایرپاد را در میان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین وسایل جانبی مشاهده می‌کنیم. پس با خیال راحت این وسیله کاربردی را برای دوست دختر خود تهیه نمایید .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

14-خرید ست هودی و شلوار به مناسبت هدیه روز ولنتاین

خرید ست هودی و شلوار به مناسبت هدیه روز ولنتاین

امروزه هودی شلوار یکی از لباسهای پرطرفدار در بین جوانان است که در محیطهای غیر رسمی و به خصوص در فصل پاییز و زمستان بسیار استفاده می شود .هودی همان سوئیشرت کلاه‌دار خودمان است که عموما زیپ و دکمه ندارد. هودی‌ها را با انواع لباس‌ها می‌توان هماهنگ کرد و پوشید.

هودی‌ها در جنس‌های مختلفی عرضه می‌شوند. مثلا از الیاف پنبه و پلی‌استر و یا ترکیبی از پنبه و پلی‌استر برای تولید آنها استفاده می شود. پلی‌استر از نخ سبک‌تر است و هودی‌های پنبه ای معمولا سنگین‌تر از پلی‌استری‌ها اما با کیفیت تر و گران قیمت تر نیز می باشند.

اگر دوست دختر شما از هودی‌ برای خارج از منزل استفاده می کند باید به دنبال گزینه‌ای باشید که گرمای بیشتری هم دارد و احتمالا سنگین‌تر هم هست. او می‌تواند از کلاه هودی برای گرم نگه‌داشتن سر در هوای سرد و بارانی استفاده کند. در بسیاری از هودی‌ها، جیب بزرگی تعبیه شده است که راحتی بیش‌تری را برای صاحب آن، به ارمغان می‌آورد.

پس خرید هودی شلوار با رنگ مورد علاقه دوست دخترتان می تواند هدیه ی جذابی برای او باشد.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

15- خرید عضويت سالانه باشگاه ورزشي به عنوان هدیه روز ولنتاین

 خرید عضويت سالانه باشگاه ورزشي به عنوان هدیه روز ولنتاین

عضويت سالانه باشگاه ورزشي هدیه ای بسیار عالی برای بانوان جوانیست که علاقه زیادی به ورزش و تناسب اندام دارند آنها با این هدیه بیش از آنچه تصور می کنید خوشحال می شوند! عضویت سالانه باشگاه ورزشی می‌تواند نسبتاً گران باشد و برای کسی که واقعاً از گذراندن وقت خود در باشگاه لذت می‌برد اين يكي از بهترين هديه ها می باشد.

خريد اين هديه عشق شما را به دوست دخترتان نشان مي دهد زیرا اینگونه فرصتی را برای او فراهم می کنید تا از فعالیت مورد علاقه اش در تمام طول سال لذت ببرد . شما حتما با اين هدیه او را غافلگیر و خوشحال خواهید کرد.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

16-خرید بلیت تور یک روزه به محلی خوش آب و هوا به عنوان هدیه روز ولنتاین

خرید بلیت تور یک روزه به محلی خوش آب و هوا به عنوان هدیه روز ولنتاین

امروزه تورهای مسافرتی طبیعت گردی یک روزه ی بسیار متنوعی وجود دارند که شما با کمی فکر و خلاقیت مي توانيد اين روز را با این هدیه ارزشمند و متفاوت تبدیل به یکی از بهترین روزهای عمر همسر یا دوست دخترتان کنید. شاید بهتر باشد تمام آن کادوهای کلیشه ای که تا به حال هدیه می داده اید را کنار بگذارید و به یک هدیه ی واقعا خاص فکر کنید.

به عشق زندگیتان سفر هدیه بدهید.سفری دونفره پر از خاطرات به یادماندنی و زیبا به یک طبیعت خوش آب و هوا و زیبا .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

17-خرید چراغ خواب سه بعدی به عنوان یک کادو خاص برای روز ولنتاین

خرید چراغ خواب سه بعدی به عنوان یک کادو خاص برای روز ولنتاین

چراغ خواب های سه بعدی بهترین محصول جذاب و متفاوت هستند که شما می توانید برای کادو ولنتاین،به دختری که دوستش دارید هدیه بدهید.

از چراغ های سه بعدی به عنوان چراغ خواب یا تندیس دکوراتیو در خانه یا محل کار استفاده می شود. این محصول معمولا در سه نوع چراغ خواب چهره، متن و طرح های آماده تولید شده اند.

شما با این کار تصویر عشق زندگیتان را به صورتی تکی یا همراه با تصویر خودتان ، در قالب چراغ خواب چهره به او هدیه می دهید.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

18-خرید گیمبال (لرزشگیر) برای هدیه روز ولنتاین

خرید گیمبال (لرزشگیر) برای هدیه روز ولنتاین

اگر دوست دختر شما علاقه به گرفتن فیلم و عکس با موبایل دارد گیمبال می تواند یک هدیه کاربردی و خاص برای روز ولنتاین باشد .

از آنجا که امروزه همه از موبایل برای گرفتن فیلم استفاده می کنند ،مدل‌های مختلف گیمبال به شکلی طراحی شده‌اند که بتوانند لرزش‌ها دوربین را از بین ببرند و بدین ترتیب تصاویر بهتری برای بیننده‌ها ثبت کنند.

لرزش دوربین روی دست یکی از مشکلات قدیمی‌ای است که فیلمبرداران با آن مواجه بوده‌اند و متخصصان با تولید این وسیله‌ای لرزش‌های ناشی از حرکت را در دوربین‌ها کاهش داده اند. این محصول وسیله ای دو یا سه محوره است که دوربین روی آن نصب می شود و فیلمبردار به جای در دست گرفتن دوربین، گیمبال را در دستان خود نگه می‌دارد و با آن حرکت می‌کند و یا آن را بر روی وسیله‌ای نصب می‌کند.

گیمبال‌های موبایل به دلیل وزن کمتر موبایل سبک‌تر هستند و به‌اندازه مدل‌های حرفه‌ای گران قیمت نیستند تا کاربران تلفن‌های همراه نیز به راحتی بتوانند این لرزش گیر‌ها را تهیه کنند.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

19-خرید اسپیکر به عنوان هدیه روز ولنتاین

خرید اسپیکر به عنوان هدیه روز ولنتاین

وقتی صحبت از هدایای الکترونیکی ولنتاین به میان می‌آید، خرید يك اسپیکر کوچک اما با عملکرد خوب که در هر مكاني قابل استفاده است ،مي تواند هديه اي عالي باشد.

دوست دختر شما می تواند آن را به هر دستگاه هوشمندی با بلوتوث متصل کند و اينگونه به او امکان دسترسی به کل کتابخانه موسیقی خود داده مي شود .

حتی زمانی که با هم به پیاده روی و کوهنوردی می روید می توانید با هم به وسیله آن به موسیقی های خاطره انگیزیتان گوش دهید .

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

20-خرید سوهان ناخن برقی برای کادوی روز ولنتاین برای دختر

خرید سوهان ناخن برقی برای کادوی روز ولنتاین

اگر دوست دختر شما هم جزء خانم هایی است که به زیبایی و ظاهر خود اهمیت می دهد، باید بدانید یکی از مهم ترین موارد در زیبایی ظاهری، مراقبت از ناخن و طراحی آن ها است.بدین منظور می توان گفت که افراد زیادی هزینه های بالایی را صرف زیبایی ناخن می کنند.پس سوهان ناخن برقی یک هدیه عالی می تواند باشد.

اگر دوست دخترتان زمان و حوصله کافی برای رفتن به سالن های زیبایی را ندارد یا می خواهد از ناخن هایش خود مراقبت کند و آن ها را مطابق سلیقه خود بسازد، البته با استفاده از سوهان های برقی در منزل به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.پس خرید یک سوهان برقی ناخن می تواند هدیه ای کاربردی و خاص برای روز ولنتاین باشد.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

21-خرید جعبه موزیکال به عنوان هدیه روز ولنتاین برای دختر

خرید جعبه موزیکال به عنوان هدیه روز ولنتاین برای دختر

اگر پای عشق و عاشقی وسط باشد خرید جعبه موسیقی به عنوان یک هدیه عاشقانه در مناسبت های مختلف ایده بسیار خوبی خواهد بود. به همین دلیل موزیک باکس، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدیه ولنتاین است. امروزه در بازار انواع جعبه های موسیقی در ابعاد مختلف، طرح های گوناگون و آهنگ های خاطره انگیز و نوستالژیک عاشقانه،وجود دارند . این جعبه های موزیکال می تواندکادوی دوست داشتنی برای طرفداران عشق و هنر باشد.

این وسیله می تواند به عنوان تزیین روی میز قرار داده شود و زمانی که نوای دلپذیری آن در فضا پخش شود یاد شما و عشق آتشین شما در قلب دوست دخترو یا همسرتان زنده گردد.

موزیک باکس لاواستوری و یا رومئو و ژولیت و یا دیگر موزیک باکس های عاشقانه هدیه ولنتاین بسیار جذابی خواهند بود.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

22-خرید تقویم رومیزی و یا دیواری با عکس دلخواهتان به عنوان هدیه روز ولنتاین

خرید تقویم رومیزی و یا دیواری با عکس دلخواهتان به عنوان هدیه روز ولنتاین

خرید تقویم رومیزی و یا دیواری با عکس دوست دختر یا همسرتان به صورتی تکی و یا عکس های مشترک از خاطرات روزهای عاشقانه گذشته تان می تواند یک هدیه ارزشمند باشد که تداعی کننده عشق شما به اوست.

این تقویم می تواند شامل بهترین و خاطرانگیز ترین تصاویر شما و او بوده و به نوعی مانند آلبومی زیبا برایش عمل کند.

شما می توانید به راحتی و به صورت آنلاین تقویم رومیزی خود را کاملا سفارشی و اختصاصی و با عکس ها و طرح و رنگ دلخواه سفارش دهید و برای طراحی این تقویم اختصاصی طبق سلیقه خودتان چیدمان عکس‌ها و رنگ پس زمینه را انتخاب نمایید.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

23-خرید تابلوی میخ و نخ به عنوان هدیه خاص روز ولنتاین

خرید تابلوی میخ و نخ به عنوان هدیه خاص روز ولنتاین

شما می توانید چهره و یا تصویر مورد علاقه تان مانند چهره همسر و یا دوست دخترتان را  به صورت بافته شده با نخ روی میخ سفارش داده تا تبدیل به تابلویی بسیار زیبا در اتاق او شود و با هر بار نگاه کردن به این تصویر یاد ، عشق و توجه شما برای او زنده گردد .این تابلو معمولا توسط طراحان با یک رشته نخ پیوسته به طول 3 کیلومتر و یا بیشتر به کمک میخ بافته می شود.

این تابلوهای چهره بافته شده با نخ تماما دست ساز هستند و به همین دلیل بسیار خاص و با ارزش محسوب می شوند و مطمعنا همسر و یا دوست دخترتان با این هدیه ی خاص و متفاوت بسیار خوشحال خواهد شد.

شما می توانید از لینک زیر برای خرید این کادو برای روز ولنتاین اقدام فرمایید :

روز ولنتاین چه روزی است ؟

ولنتاین هر سال در روز ۱۴ فوریه برگزار می‌شود که مصادف با ۲۵ بهمن ماه در تقویم خورشیدی است.

در طول سال‌ها (و قرن‌ها)، روز ولنتاین در غرب یک جشن مذهبی، یک روز آیینی باستانی و یک تعطیلات تجاری بوده است. در این روز می توانید برای عزیزانتان شکلات یا گل بخرید، یا عشق و قدردانی خود را نسبت به افراد مهم و با ارزش زندگی تان ابراز کنید، خواه آنها همکار ،دوست، شرکای عاشقانه، کارمند یا اعضای خانواده باشند .برخی از مردم عاشق روز ولنتاین هستند و برخی از مردم ازمناسبت های اینچنینی خوششان نمی آید . می توان اینگونه به این مناسبت نگاه کرد که روز ولنتاین تنها یک بهانه برای جشن گرفتن است، بهانه ای برای ابراز عشق و دوست داشتن به عزیزانمان . بیشتر زنان و دختران جوان در این روز عشق خود را با نزدیکترین دوستان خود با گرفتن هدیه ای جشن می گیرند و به آنها هدیه ی کوچکی می دهند والبته که آنان در مقابل ، از دریافت عشق و علاقه و توجه در قالب هدیه ای کوچک بسیار خوشحال خواهند شد .

پس روز عشق را هر طور که دوست دارید جشن بگیرید حتی شده با یک شام خوب بیرون از خانه ، رفتن به سینما، پختن یک غذای فانتزی در خانه ، میزبانی یک مهمانی عاشقانه و یا گرفتن هدیه ای کوچک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *