بلاگ

عطر مناسب روز مادر

خرید کادوی روز مادر

در طول عمر ما مادر تنها شخصی است که به مدت ۹ ماه در شکم و سه سال در آغوش او آرام می گیریم و پس از آن تا آخر عمر همواره در قلب او جای داریم.
هر سال روز مادر فرصتی است برای تشکر و قدردانی از تمام زحماتی که مادران در طول سال‌های عمرمان برای ما می‌کشند.

 

روز مادر
روز مادر


روز مادر کادو چی بخرم؟


هرچه به روز مادر نزدیک‌تر می‌شویم بیشتر ذهنمان درگیر این مسئله می‌شود که امسال برای مادر خود کادو چی بخریم و یا چه چیزی برای او تهیه کنیم که شادی و لبخند بر روی چهره زیبای مادرمان بنشیند و هم بتوانیم هدیه‌ای در شن و منزلت و مقام مادر به او تقدیم نماییم.


برای کادو و هدیه روز مادر چند گزینه بسیار خوب و مناسب می‌تواند خرید لباس، روسری، کیف، کفش و طلا و … باشد. البته پیشنهاد ما برای شما خرید عطر و ادکلن است که می‌توانید با خرید عطر خاطره‌ای به یاد ماندنی و دوست داشتنی را برای مادر و یا عزیزان خود به همراه داشته باشید.


در این بین ترجیح ما در این است که هدیه‌ی ما ظاهر شکیل و جذابی داشته باشد تا خیلی درگیر کادو پیچ و … نشویم.


فروشگاه اینترنتی عطر الیسا این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا در روز مادر در هنگام خرید اینترنتی عطر و ادکلن مد نظر خود بتوانید درخواست کادو پیچ محصول خود را به صورت کاملاً رایگان داشته باشید البته متذکر می‌شویم به دلیل شلوغ شدن روز مادر درخواست کادو پیچ خود را چند روز قبل ارائه دهید تا بتوانیم بهترین سرویس دهی و خدمات را با بالاترین کیفیت شکیل‌ترین و جذاب‌ترین کادوها تحویل شما عزیزان دهیم.

امسال برای مادر خود کادو چی بخریم

 


چرا خرید اینترنتی عطر برای روز مادر پیشنهاد می‌شود؟


به طور کلی عطر ادکلن یک هدیه جذاب و دوست داشتنی است زیرا شما هدیه‌ای را به شخصی می‌دهید که حداقل تا ماه‌ها برای با هر بار اسپری از آن یاد شما در قلبش و ذهنش زنده خواهد شد.


در این بین چه شخصی بهتر و عزیزتر از مادر که با هر اسپری  یادو خاطره‌ای از فرزندش را با خود مرور کند.


در این مقاله در فروشگاه عطر الیسا ما کمک خواهیم کرد که محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه را متناسب با بودجه تان به شما معرفی کنیم.


که در این معرفی عطرها با توجه به سن، رایحه و مبلغ در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند شما می‌توانید با استفاده از مشاوره با همکاران ما بهترین انتخاب را برای تشکر و قدردانی از مادر و همسر خود داشته باشید و یک هدیه به یاد ماندنی و جذاب تهیه کنید.


معرفی بهترین عطرهای زنانه با قیمت مناسب در فروشگاه تخصصی عطر الیسا


این دسته‌بندی مخصوص دوستانی است که بودجه بین ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان دارند و در این بین بهترین عطرهای زنانه با بالاترین کیفیتی که در این رنج قیمتی وجود دارد به شما معرفی خواهد شد.


در این رنج قیمتی بیشتر عطرهایی وجود دارند که حالت نوستالژی دارند و قدیمی هستند که ادکلن‌های مگنولیا، عطر بلو لیدی، ادکلن رساسی چستیتی، عطر رین دراپس، ادکلن رساسی رومنس به چشم می‌خورند که با قیمت بسیار مناسب می‌توانید این عطرها را تهیه کنید.


برای مشاهده سایر کارهای زنانه با قیمت مناسب می‌توانید از عطرهای برندهای اجمل/ امپر/ آرماف/ الحمرا/ جانوین/رصاصی دیدن نمایید تا بهترین انتخاب را با کمترین بودجه داشته باشید.

عطر ادکلن یک هدیه جذاب و دوست داشتنی


عطرهای زنانه ۱ تا ۳ میلیون تومان


یکی از بهترین عطرهای زنانه‌ای که رایحه نوستالژی و خاطره انگیز از گل‌ها را به همراه دارد ادکلن جیونچی ارگانزا می‌باشد یک عطر زنانه ۱۰۰ میل با غلظت ادوپرفیوم که با رایحه‌ای گلی شرقی خود دل هر مادری را به دست می‌آورد.


یک عطر جذاب زنانه دیگر با رایحه‌ای گلی که ترکیبات اصلی این عطر نت‌های گلی پودری شیرین و نت‌های سبز و گل‌های سفید است که قیمتی مناسب دارد که با کیفیت خوب و رایحه جذابش این عطر را به هدیه‌ای به یاد ماندنی و مناسب تبدیل کرده است.

 

ادکلن الیزابت آردن فیفت اونیو
ادکلن الیزابت آردن فیفت اونیو


یک هدیه جذاب برای دوستداران رایحه عطر شنل کوکو مادمازل با قیمت بسیار مناسب و بسته‌بندی شکیل و رایحه‌ای چهار فصل و دوست داشتنی این عطر هیچ سن و سالی ندارد و مصرف کنندگان آن با هر سنی از رایحه آن لذت خواهند برد پس قطعاً آرماف کلاب د نویت زنانه یک هدیه جذاب و دلنشین برای روز مادر خواهد بود.

ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه
ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه


ادکلن لامور زنانه یک هدیه کم ریسک با رایحه بسیار جذاب و دلربا مناسب برای هدیه دادن به خانم‌هایی است که میگرن دارند و یا رایحه عطرهای تند و گرم آنها را اذیت می‌کند اگر بخواهیم عطر لامور را در یک کلام توصیف کنیم می‌توانیم بگوییم انفجاری از رایحه شکوفه‌های بهاری در یک بطری ساده و شیک.

 

عطر لالیک لامور زنانه
عطر لالیک لامور زنانه


سال‌هاست که ذره‌ای از محبوبیت ادکلن ایفوریا زنانه کم نشده است و همچنان یکه تاز عطرهای محبوب زنانه است قیمت مناسب و رایحه جذاب این عطر همگی دست به دست هم داده‌اند تا ایفوریا زنانه را به یک هدیه فوق العاده برای کادوی روز مادر تبدیل کند.

عطر کالوین کلین ایفوریا امبر گلد زنانه


یک عطر کم ریسک دیگر اگر همواره در خرید عطر و ادکلن دو دل هستید چون نگرانید که رایحه مورد پسند مادر یا همسرتان نباشد می‌توانید روی عطر لانوین اکلت زنانه حساب کنید یک رایحه خنک و حال خوب کن با رایحه‌ای گلی میوه‌ای و رایحه لطیف گل یاس شامه شما را نوازش می‌کند و بسته‌بندی جذاب و خیره کننده این عطر دلیل قانع کننده برای انتخاب این عطر است.


از عطر لانوین اکلت زنانه می‌توانید برای عطر امضا و یا استفاده روزانه در محل کار استفاده کنید.

عطر-لانوین-اکلت-زنانه


عطرهای جذاب بالای ۳ میلیون تومان

 


عطری گلی میوه‌ای با رایحه‌ای گرم و شیرین برای عزیزانی که به دنبال پخش بو و ماندگاری بسیار بالا در عطرها هستند.


اگر دوست دارید هر کجا که پا می‌گذارید رایحه عطر شما آن فضا را پر کند می‌توانید ادکلن لانکوم لاویه بل را انتخاب کنید.

 

عطر لانکوم لاویا است بله لئو پارفوم
عطر لانکوم لاویا است بله لئو پارفوم


یک انفجار گلی دیگر با رایحه بی‌آزار،ملایم و دوست داشتنی و خواستنی که حس لوکس بودن و تمیزی و پاکی را از ترکیب روایح گلی با زنبق به شما هدیه می‌دهد.


اگر مادر یا همسر شما رایحه‌ای ملایم جذاب و بی دردسر را می‌پسندند ادکلن گوچی بلوم یک انتخاب بسیار شایسته برای هدیه روز مادر است.

گوچی بلوم
عطر گوچی بلوم زنانه


همانطور که می‌دانید تنوع محصولات در فروشگاه عطر الیسا به دلیل قدمت بسیار زیاد است و بیش از ۳۰۰۰ عطر و ادکلن از برندهای مختلف با بودجه‌های مختلف برای شما به ارمغان آورده‌ایم .

شما می‌توانید برای انتخاب بهتر محصولات با مشاوران ما در تماس باشید تا بتوانید یک هدیه جذاب برای مادر و همسر خود تهیه کنید کافی است در زمان ثبت سفارش درخواست کادو پیچ بدهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن عطر مورد علاقه خود را به صورت کادو پیچ تحویل بگیرید.


روز مادر را امسال در کنار فروشگاه عطر الیسا جشن بگیریم و در کنار هم بر دستان تمام مادران زحمتکش و دلسوز ایران زمین بوسه بزنیم.

 

 

1 دیدگاه در “عطر مناسب روز مادر

  1. محمد گفت:

    عالی بود سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *