بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

در این مقاله به بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین می پردازیم تا شما را در انتخاب و خرید عطر زنانه مناسب این روز یاری رسانیم .

مطلب پیشنهادی مرتبط :23 ایده از بهترين هدیه های روز ولنتاين براي دختر (همه رنج قيمت )

روز عشاق یا ولنتاین ،روزی است که امروزه در میان جوانان مرسوم شده است و آنها این روز را جشن می گیرند. در این روز افرادی که به هم علاقه مند می باشند کادو هایی را برای به یاد ماندنی کردن این روز زیبا به هم هدیه می دهند.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است : کو کو شنل مادمازل

بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

از حواس پنجگانه ی ما تنها حسی که مستقیما به حافظه ی بلند مدت ما منتقل می شود حس بویایی ما است، بنابراین هیچ هدیه ای مانند یک عطر نمی تواند این روز زیبا را برای شما خاطره انگیز کند. در این جا سعی شده که تعدادی از بهترین عطرهای زنانه ی موجود در بازار برای شما آقایان گرامی معرفی کنیم تا بتوانید شبی به یاد ماندنی برای بانوی رویاهایتان بسازید.

لالیک لامور Lalique L’Amour بهترین عطر زنانه برای کادوی ولنتاین

لالیک لامور  بهترین عطر زنانه برای کادوی ولنتاین

لامور واژه ای فرانسوی و به معنای عشق است و برای روز عشاق عطری که نامش عشق است انتخابی منطقیست! لالیک لامور دارای فضای مرکباتی تازه و با طراوت بر روی بستری از رایحه ی گل مریم است که توسط مشکی بسیار لطیف پوشیده شده است. در کنار این نت ها، فضایی میوه ای و شیرین به همراهی استفاده ی هنرمندانه ی از رایحه ی یاسمن و نرولی ( شکوفه ی پرتقال) قرار دارد که دارای حسی همچون یک نوازش مهربانانه و لطیف و زیباست. این عطر پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا خوبی دارد که برای بانوان جوان با سبک لباس کژووال مناسب است.همراه با این عطر استفاده از رنگ های روشن در فصل بهار انتخابی بسیار شایسته است.

شوپارد ویش Chopard Wish  یکی از بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

شوپارد ویش یکی از بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

چه چیزی می تواند از شکلات هایی که با جعبه ی قلبی شکل در روز عشاق هدیه می دهند خوش طعم تر باشد؟! الماس درخشان و آبی رنگ برند شوپارد . از هر چیز خوشمزه و شیرینی که در جهان وجود دارد در این عطر نیز موجود است! فضای گرم و شیرین بر پایه ی آکورد کهربایی با همراهی وانیل که بسیار جذاب و شیک و دعوت کننده است.

مطلب پیشنهادی :عطر های مردانه مناسب هدیه برای روز ولنتاین + قیمت و خرید اینترنتی

در میان این ترکیبات خوشمزه کارامل،عسل،شیر و تافی نیز وجود دارند و کومارین یا همان دانه ی تونکا نیز نقش پر رنگی در این عطر دارد. شوپارد ویش دارای پخش بو و ماندگاری قدرتمندی است. برای بانوان جوان و میانسال با پوشش رسمی و کژووال مناسب است و استفاده از رنگ های تیره همراه با آن انتخابی عالی برای فصول سرد سال است.

جسوس دل پوزو هالووین زنانه Jesus Del Pozo Halloween for Women از بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

جسوس دل پوزو هالووین زنانه

یکی از لطیف ترین و بی آزار ترین عطر های زنانه قطعا هالووین زنانه است.دارای رایحه ای بر پایه ی نت گل بنفشه است که در آن ابری از فضای پودری در کنار رایحه ی دریایی قرار داده شده است. برای درک زیبایی این عطر باید یک گل بنفشه شناور بر روی آب در یک دریاچه ی زیبا را تصور کرد. این رایحه در کنار نت های گلی و مقداری سبز بر روی بستری از کهربا قرار گرفته که شیرینی کمی به عطر داده و فضای آن را بسیار دلنشین کرده است. این عطر پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد و مناسب پوشش کژووال و رنگ های روشن و پاستلی در فصل تابستان یا بهار است. از لحاظ سنی نگران نباشید زیرا این عطر برای هر شخصی با هر سنی قابل پوشیدن است.

آرماف کلاب د نویت زنانه Armaf club de nuit woman ازبهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

آرماف کلاب د نویت زنانه Armaf club de nuit woman ازبهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

آرماف پیش از هر چیزی به تولیدات اقتباس شده از عطر های برند های با کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسب آن مشهور است. کلاب د نویت زنانه یکی از بهترین عطر های این خانه ی عطر سازی با الهام از کوکو مادمازل برند شنل است . رایحه ی لوکس و قیمت بسیار مناسب این عطر باعث شده یک انتخاب بسیار ارزنده برای کادوی ولنتاین باشد. فضای میوه ای آبدار و کمی شیرین این عطر به فضای گلی قلب عطر وصل می شود و در نهایت بر روی بستری از نعنای هندی و وانیل که توسط یک مشک بسیار جذاب و گیرا در بر گرفته شده است ،قرار می گیرد.

رایحه ی این عطر معتدل است و تقریبا چهار فصل ولی کمی تمایل به فصول سرد تر سال دارد بنابراین بهترین موقعیت برای استفاده از آن در بهار و پاییز و زمستان است. پوشش کژووال و رسمی و استفاده از رنگ های تنالیته ی نود برای افراد جوان و میانسال انتخاب بسیار مناسبیت. پخش رایحه و ماندگاری این عطر بسیار خوب است و از نقاط قوت این عطر محسوب می شود.

ویوا لا جویسی گلد کوتور Viva La Juicy Gold Couture ازبهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

ویوا لا جویسی گلد کوتور Viva La Juicy Gold Couture ازبهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

پرنسس عطر های پر بازخورد! یک عطر بسیار خوشمزه و خوشبو که همگی را با رایحه ی زیبای خود مدهوش می کند! فضای اصلی این عطر با رایحه ی کاراملی و وانیلی است که در کنار نت های میوه های جنگلی که بیشتر از خانواده ی تمشک ها و میوه های سرخ هستند ساخته شده است.

از طرفی فضای گلی که در قلب عطر قرار دارد ساختار عطر را متعادل می کند و در کل یک عطر بسیار عامه پسند و پر بازخورد و زیبا در برابر شما قرار می دهد. این عطر مناسب فصول سرد سال است و استایل کژوال و پر زرق و برقی را می طلبد. پخش رایحه ی ویوا لا جویسی خوب و ماندگاری آن نسبتا بالا است.این عطر یک انتخاب بسیار عالی برای بانوان نوجوان و جوان است.

سپیل چی چی زنانه Sapil Chichi

سپیل چی چی زنانه Sapil Chichi

و اما ارزانترین عطر لیست سپیل چی چی است. عطری با ساختار میوه ای مشکی شیرین که در کنار روایح آلدهیدی کمی حس پودری و تمیز به آن داده است. رایحه ی جذابی که در این حدود قیمت ، از آن انتظار نمی رود. چی چی به قول عام درسش را پس داده! چندین سال است که سپیل چی چی طرفداران بسیار زیادی دارد که بی دلیل هم نمی باشد.

این عطر یک انتخاب کاملا بدون ریسک برای بانوان جوان است و مناسب استایل های متنوع ولی غالبا کژوال برای سنین جوان و نوجوان است . پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا بالای این عطر آن را به یک محصول موفق در بازار تبدیل کرده است. اگر بودجه ی زیادی برای هدیه دادن ندارید و به دنبال یک انتخاب بدون ریسک هستید چی چی یکی از بهترین گزینه های شماست.

الی ساب گرل آف ناو Elie Saab Girl of Now

الی ساب گرل آف ناو Elie Saab Girl of Now

اگر حاضرید کمی پول بیشتری بپردازید ولی عطر ی پر بازخورد و جذاب درعین حال با رایحه ی خاص تری برای پارتنرتان خریداری کنید، این عطر همان عطر است. عطر گرم و شیرینی که بر پایه ی دانه ی تونکا بنا شده و دارای رایحه ی میوه ای گلابی همراه نت منحصر به فرد پسته می باشد که بسیار رایحه ی متفاوتی به عطر داده است. فضای گلی قلب عطر، شیرینی عطر را متعادل کرده و حضور نت بادام کمی حس تلخی و فلزی به آن افزوده که در کل ترکیبی بسیار جذاب و یونیک به وجود آورده است. عطر الی ساب گرل آف ناو مناسب پوشش کژووال و رسمی برای خانم های جوان است. پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا بالای این عطر رضایت شما را جلب خواهد کرد. فصول مناسب برای استفاده از این عطر پاییز، زمستان و شب های بهار است.

ریحانا ربل فلور Rihanna Reb’l Fleur یکی از بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

ریحانا ربل فلور Rihanna Reb’l Fleur یکی از بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

مانند خیلی از عطر های سلبریتی دیگر ،این عطر در کنار کیفیت و رایحه ی بسیار عالی دارای قیمت مناسبیست. رایحه ی میوه ای با نت های میوه های سرخ و هلو در کنار فضای گلی شیرین و نت نارگیل که روی سنگ بنایی از جنس کهربایی با مشک و نعنای هندی قرار دارد فضای بسیار دلربایی ساخته است. استایل مناسب این عطر کژوال و رسمی همراه با استفاده از رنگ های بولد ولی طرح ساده است. فصول مناسب ربل فلور زمستان، پاییز و شب های سرد بهاریست. پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا بالای آن به مجموعه ی محاسن آن می افزاید.

کالوین کلین وان شوک زنانه Calvin Klein One Shock for Women از بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

کالوین کلین وان شوک زنانه از بهترین عطر های زنانه برای کادوی ولنتاین

ایجاد جرقه های عشق و علاقه در سنین پایین تر اتفاق می افتد و روز ولنتاین معمولا برای نوجوانان اهمیت داشته و آنها به دنبال یک کادوی مناسب برای این روز هستند. کالوین کلین وان شوک زنانه یک عطر کاملا مدرن با رویکردی جوان پسند است. فضای گلی شادابی که وان شوک در میان پارادوکس میوه ای و وانیلی شکلاتی دارد حاصل از رایحه ی نعنای هندی است که رایحه ی بسیار پر شور و جذابی ساخته است. این عطر مناسب استایل امروزی اسپرت و کژووال بانوان جوان است. وان شوک زنانه پخش بوی متوسط و ماندگاری مناسبی دارد و مناسب بهار و پاییز است.

پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف Parfums de marly Delina Exclusif

پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف مناسب هدیه ولنتاین

اگر می خواهید بانوی رویاهایتان را تحت تاثیر قرار دهید و به اصطلاح برای هدیه ی ولنتاین سنگ تمام بگذارید راهکار شما این عطر است! دلینا اکسکلوسیف با بهره گیری از فرمولاسیون موفق دلینا و در عین حال با پیچیده تر و عمیق تر کردن ساختار رایحه به یک عطر شیک و لوکس و پر بازخورد تمام عیار تبدیل شده است.

رایحه ی رز لطیف و بسیار دلربا و عاشقانه ای که در پوششی از میوه های سرخالو وگلابی و همراهی وانیل روی بستر کهربایی این عطر قرار گرفته است حقیقتا شاهکار می باشد. اضافه شدن نت های دودی و عود باعث رایحه ی عمیق تر و به شدت خاص این عطر شده است.

دلینا اکسکلوسیف مناسب پوشش های لوکس کژوال و رسمی است. پخش رایحه ی دلینا اکسکلوسیف قدرتمند و ماندگاری آن بسیار بالاست. در کل از رایحه ی زیبا و پخش و ماندگاری خوب آن گرفته تا بسته بندی شکیل و شیشه بسیار چشم نواز آن دلینا اکسکلوسیف یک مجموعه ی کامل و یک هدیه ی تمام عیار است به شرطی که هزینه ی آن اهمیت چندانی برایتان نداشته باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *