بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطرهاي زنانه گرلن

بهترین عطرهاي زنانه گرلن

اگر از طرفداران برند فرانسوي گرلن و عطر زنانه بي نظيرش هستيد خواندن مقاله بهترین عطرهاي زنانه گرلن را به شما پيشنهاد مي كنيم.

گرلن یک خانه عطر افسانه ای فرانسوی با 175 سال تجارت، اشتیاق و سنت برجسته است. گرلن همیشه از مواد مجلل و کمیاب برای ساخت عطرهای خود استفاده مي كند، موادي مانند وانیل فرانسوی یا یلانگ یلانگ كه در مزارع خود در جزایر کومورو توليد مي شوند. علاوه بر این، گرلن در استفاده از مواد مصنوعی مبتکر بوده است.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای زنانه است : شنل کو کو مادمازل

عطرJicky (1889)  اولین عطری بود که ایمه گرلن یک جزء مصنوعی (کومارین )به آن اضافه کرد .

بهترین عطرهاي زنانه گرلن

مطلب پیشنهادی :بهترین عطر زنانه گوچی

خانه گرلن توسط پیر فرانسوا پاسکال گرلن در سال 1828 تاسیس شد. گرلن با شروع محصولات بهداشتی رایج، عطرهایی را نيز برای مشتریان خود تولید می کرد و با گذشت زمان او این تجارت را به یک شرکت بسیار موفق تبدیل کرد و نهايتا به عطرسازی رسمی برای چندین خانواده سلطنتی اروپایی تبدیل شد.

پس از مرگ او، پسرش ایمه گرلن عطرساز اصلی شد. عطر معروف او جیکی که در سال 1889 ساخته شد، اولین عطر “مدرن” شناخته گرديد.

در ادامه 5 عطر از بهترین عطرهاي  زنانه گرلن معرفي مي شود:

1-گرلن اینسولنس ادو پرفیوم Guerlain Insolence EDP       

از بهترین عطرهاي زنانه گرلن

ادو پرفیوم گرلن اینسولنس عطری است گلی و میوه ای و مخصوص بانوان که در سال 2008 عرضه شد. در عطر اینسولنس نت بالایی شامل رایحه ی توت قرمز و نت میانی حاوی رایحه ی بنفشه، زنبق و گل پرتقال آفریقایی است. نت‌های پایه نیز متشکل از رایحه ی دانه تونکا، چوب صندل و نت‌های چوبی مي باشند.

ادوپرفیوم اینسولنس بسیار فشرده تر، مست کننده تر و جادویی تر از عطر اینسولنس ادوتویلت است که قبل آن تولید شده  است. این بطری دارای رنگ زیبایی است که نشان دهنده ی عطر مست کننده درون آن است.

رایحه ی زنبق و بنفشه در قلب اين عطر برجسته و اغوا کننده هستند. این عطر برای یک زن عجیب و غریب و شیک ساخته شده است که مسیر کمال و زیبایی را طی می کند.

در سال ۲۰۱۸، گرلن طراحی شیشه این ادوپرفیوم را عوض کرد.

اين ادوپرفيوم با رايحه ي گرم و شيرينش مناسب میهمانی‌های شبانه و مجالس رسمی در فصل‌های پاییز و زمستان هستند.

2-عطر گرلن مون GUERLAIN MON یکی از بهترین عطرهاي زنانه گرلن

گرلن مون یکی از بهترین عطرهاي زنانه گرلن

گرلن مون ، این عطرجذاب و اغوا کننده با رایحه شرقی چوبی ،توسط تیری واسرو دلفین یرک ساخته و وارد بازار شد .

تیری واسر از “یادداشت های یک زن” یا “انتخاب ها ، احساسات و رویاهایی که تجسم زنانگی مدرن است” و به بیانی دیگراز آنجلینا جولی، هنرپیشه و کارگردان محبوب امریکائی، الهام گرفته است و این عطر را با رایحه اسطوخودوس و وانیل راهی بازارهای بین المللی کرد.

شرکت گرلن، آنجلینا جولی را به عنوان چهره تبلیغاتی این عطر انتخاب کرد. به گفته ژاک گرلن، این شرکت در ساخت عطریات زنانه خود از ویژگی های بانوان تحسین برانگیز ،ایده گرفته است. مون گرلن، به منظور ادای احترامی به روح قدرتمند، آزاد و جذاب زن امروزی ارائه شده است.

عطر گرلن مون ،عطری است جذاب، زنانه و خوشبو که شروعی دلنشین از رایحه نیمه شیرین وانیل دارد و حضور اسطوخودوس در کنارش باعث ایجاد حسی گلی و دلپذیر و هم زمان نیمه شاداب و گیاهی می گردد. با گذر زمان رایحه وانیل قوی تر و عطر کمی شیرین تر و گرم تر مي شود ، سپس رایحه زنبق و چوب صندل اضافه می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای جذاب و نیمه شیرین از وانیل می باشد که با حس گلی و کمی پودری از زنبق و اسطوخودوس و تلخی ملایمی از چوب صندل ترکیب مي شود تا رایحه ای خوشبو را ایجاد کنند.

رایحه شرقی این عطر با استفاده از مواد اولیه خاص مانند اسطوخودوس پرونس، یاس رازقی هندی، چوب صندل استرالیایی و وانیل تاهیتی ساخته شده است.

شیشه این عطر ساده اما با جزئیات گیرا طراحی شده و در ساخت آن از نخستین شیشه های گرلن ایده گرفته شده است.

3- ادکلن گرلن لاپتیت روب نویر ادوپرفیوم  Guerlain La Petite Robe Noir

لاپتیت روب نویر ادوپرفیوم  از بهترین عطرهاي زنانه گرلن

گرلن لاپتیت روب نویر ادوپرفیوم عطری شیک و زنانه است که با استفاده از آن اعتماد به نفس خواهيد داشت و سبك شخصی شما با استفاده از آن برجسته تر به نمايش گذاشته مي شود . این عطر با رایحه دوست داشتنیش را مي توانيد به عنوان عطر امضای شخصی خود انتخاب كنيد یا آن را برای موقعیت هایی که می خواهید احساس قدرت و لذت نماييد، استفاده کنید.

این رایحه مجلل گرم و شيرين كه توسط گرلن خلق شد رايحه اي شرقي –وانيلي داشته و دارای نت های بالایی ترنج و به دنبال آن نت های مجلل بادام است.

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطر زنانه ولنتینو

نت اوليه اين ادكلن داراي رايحه ي ترنج ، بادام ، گیلاس و توت قرمز و نت میانی شامل رايحه ي گل رز ، چای ، رز طائف ، چوب مهک مي باشند و نت پایه در اين عطر متشكل از رايحه ي آویشن ، لوبیا تونکا ، وانیل ، نعناع هندی ، زنبق است.

4- ادکلن گرلن شالیمار ادو پرفیوم  Guerlain Shalimar EDP از بهترین عطرهاي زنانه گرلن

 گرلن شالیمار ادو پرفیوم یکی از بهترین های برند گرلن

ادو پرفیوم گرلن شالیمار عطری است کهربایی با رايحه ي تند زنانه. عطار و سازنده این عطر ژاک گرلن است. نت های ابتدایی آن شامل رايحه ي مرکبات، ترنج، لیمو، سدر و نارنگي ماندارین و نت های میانی حاوي رايحه ي زنبق، نعناع هندی، وتیور، یاس و رز مي باشند. نت های پایه نيز عبارتند از رايحه ي وانیل، بخور، چرم، اوپوپوناکس، چوب صندل، دانه تونکا و مشک.

شالیمار توسط ژاک گرلن در سال 1925 به عنوان ادای احترام به داستان عشق افسانه ای بین امپراتور شاه جهان و همسرش ممتاز محل ساخته شد. قبل از اینکه امپراتور شود نامش شاهزاده خرم بود.

طبق افسانه، شاهزاده خرم بیست ساله در بازاری که خانواده او در آن کار می کردند، با دختر جوانی به نام ارجمند بانو آشنا شد و مسحور زیبایی او شگرديد و پس از امپراتور شدن، او را با عنوان ممتاز محل به معنای “جواهر قصر” همسر خود کرد. نام شالیمار نيز از «باغ های شالیمار» گرفته شده است. این باغ مورد علاقه ممتاز بود. شالیمار یکی از پرفروش ترین عطرهای تاریخ است و جادوی آن غیرقابل انکار است.

اين عطر از نت مرکبات مانند لیمو و ترنج و گل یاس، گل رز، اپوپوناکس، دانه تونکا، وانیل، زنبق، بلسان پرو و کهربای خاکستری تشکیل شده است. خنکی نت های مرکبات منجر به یک قلب گلی می شود که با دنباله ای گرم و مجلل خاتمه می یابد.

5- عطر گرلن ال اینستنت ادو پرفیوم زنانه GUERLAIN L’instant EDP for Women

ادوپرفيوم گرلن ال اینستنت داراي یک رایحه گلی-کهربايي زنانه است كه در سال 2003 روانه بازار شد.نت های ابتدایی آن شامل رايحه ي نارنگي ماندارین، سیب قرمز و ترنج هستند. نت های میانی نيز عبارتند از مگنولیا، زنبق، یلانگ یلانگ و یاس. نت های پایه هم عبارتند از عسل سفید، وانیل، عنبر، بنزوئین و مشک.

 این عطر لطیف و پیچیده داراي نت عسلی مرکبات است . این یک ترکیب عطر نوآورانه است که مانند یک هرم بویایی دوگانه ساخته شده است. این عطر با نت های تازه مرکبات – ماندارین و ترنج به عنوان یک ترکیب معطر آغاز می شود، در حالی که درخشش گل های سفید مگنولیا، یلانگ یلانگ، و یاس سامباک را در نت مياني دارد. سپس حس شهوانی و اغواگر  با رايحه ي وانیل، بنزوئین و مشک به وجود می آید که ردی صمیمی و جادویی از خود به جا می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *