بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر زنانه گوچی

بهترین عطر زنانه گوچی

اگر شما هم از دوستداران و طرفداران برند لوکس گوچی هستید و برای خرید ادکلن زنانه از این برند به دنبال بهترین عطر زنانه گوچی می گردید مطمعنا خواندن این مقاله شما را در این امر کمک خواهد کرد.

گوچی یکی از برندهای لوکس برجسته ایتالیایی در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص و با کیفیت است.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای زنانه است: شنل کوکو مادمازل

از سال ۱۹۲۱ که گوچیو گوچی شرکت گوچی را در فلورانس تأسیس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود. گوچی پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید می‌کند.

مطلب پیشنهادی مرتبط:بهترین عطر زنانه ولنتینو

 این برند یکی از محبوب ترین ، پر طرفدارترین و لوکس ترین برندهای عطر و ادکلن است.  عطر های زنانه که متعلق به برند گوچی هستند، از کیفیت و ماندگاری فوق العاده ای برخوردار هستند .

در ادامه به معرفی بهترین عطر زنانه گوچی می پردازیم .

1-عطر گوچی فلورا ادو پرفیوم Gucci Flora EDP یکی از بهترین های گوچی

از بهترین های گوچی

گوچی فلورا عطری است گلی زنانه که در سال 2010 عرضه شد. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی گل صد تومانی، مرکبات و نارنگی ماندارین هستند. نت میانی متشکل از رایحه ی عثمانتوس و رز است. رایحه پایه نیز عبارتند از رایحه ی چوب صندل، نعناع هندی و فلفل صورتی .

نسخه جدیدتر یعنی ادوپرفیوم فلورا نسخه ی قوی تر، عمیق تر، اغوا کننده تر و غنی تر معرفی شد. نت های ادو پرفیوم فلورا همان رایحه و ترکیب را که توسط ادوتویلتش ارائه شد، نوید می دهد. تنها تفاوت در غلظت قوی تر نسخه ی ادوپرفیوم نهفته است.

 این عطر توسط فریدا جیانینی طراحی و ساخته شد که در آن از الگوی گل گوچی الهام گرفته شده بود که ابتدا به عنوان روسری برای گریس، شاهزاده خانم موناکو استفاده شد. این گل ، ده ها سال است که زنان را با جزئیات جذاب و زنانه مسحور می کند.

گوچی فلورا ادو پرفیوم در آغاز  با نت های تازه آگرام ، همراه با  رایحه ی گل صد تومانی زیبا به مشام می رسد. قلب عطر یا همان نت میانی ، رایحه های متعادل گل رز و اسمانتوس را معرفی می کند، در حالی که نت پایه ای از رایحه ی  نعناع هندی و چوب صندل ایجاد می شود. رایحه ی ادوپرفیوم مجلل‌تر، قوی‌تر و قدرتمند‌تر از نسخه اصلی است.

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطرهاي زنانه گرلن

2- عطر گوچی بلوم زنانه Gucci Bloom

از بهترین عطر های زنانه برند گوچی

گوچی بلوم عطری گلی زنانه است که در سال 2017 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت بالایی آن از رایحه ی یاسمین و نت میانی از گل سرخ تشکیل شده است. نت پایه حاوی رایحه ی پیچ امین الدوله است.

گوچی بلوم اولین عطر توسط الساندرو میکله: «من عطری سبز می‌خواستم، رایحه‌ای شجاعانه که شما را به باغی پر از گل‌ها و گیاهان بسیار و دسته‌ گلی از فراوانی ببرد. باغی به زیبایی زنان که رنگارنگ، وحشی و متنوع است، جایی که همه چیز وجود دارد. گوچی بلوم بوی این باغ را می دهد تا به جایی سفر کند که آنجا نیست.» الساندرو میکله.

گوچی بلوم اصالت، سرزندگی و تنوع زنانی را که برای آنها طراحی کرده و کسانی که خود را در بینش او شناسایی می کنند، تجلیل می کند. عطار این عطر ، الساندرو میکله، ایده گوچی بلوم که  شادابی، زندگی و قدرت می باشد را در هر نت این عطر القا کرده است.

 این عطر توسط استاد عطرسازی آلبرتو موریلاس با کارگردانی الساندرو میکله به  گونه ای ساخته شده است،که رایحه اش را مانند نام خود پر قدرت پخش می کند . مدیر خلاق ، این عطر را باغی پر رونق و پر از انواع گل‌ها و عطری غنی توصیف می کند.

 این عطر با استفاده از مواد طبیعی با کیفیت و بسیار غلیظ ساخته می شود.

در  آن گل مریم طبیعی برداشت شده از هند با گل یاس طبیعی ترکیب شده است. عصاره جوانه یاس از طریق یک روش انحصاری استخراج همزمان به دست می آید  تا رایحه سبز ورایحه ی گلبرگ تازه ای را بر روی پوست ایجاد کند. گوچی بلوم همچنین دارای نت هایی از گیاه دیگری است که برای اولین بار در عطرسازی استفاده شد،  Rangoon Creeper (پیچ امین الدوله )که در جنوب هند کشف شد و مفهوم و نام رایحه جدیدی را تجسم می کند، همانطور که رنگ آن از سفید تغییر می کند، به تدریج به صورتی تیره می شود و در نهایت وقتی شکوفا می شود به قرمز می رسد. گل هایی با عطر گلی زنانه کمی پودری است.

3- عطر گوچی بای گوچی زنانه Gucci by Gucci

عطر زنانه از برند گوچی

گوچی بای گوچی عطری با رایحه گلی زنانه است که در سال 2007 عرضه شد. عطار اصلی این عطر ایلیا ارمنیدیس است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی گواوا و گلابی و نت میانی حاوی رایحه ی گل تیاره هستند. نت های پایه نیز عبارتند از: پاتچولی، عسل و مشک.

قرار بود این عطر با نام ساده گوچی بای گوچی به عنوان اصلی ترین عطر زنانه ساخته شده توسط این شرکت باشد. این عطر به عنوان چایپر (مدیترانه ای )-گلی با رایحه ی گرم و شیرین و همراه با رایحه ی  آغازین میوه ای از گواوا عجیب و غریب و گل زیبای تیار هائیتی در قلب  عطر و پاتچولی، مشک و عسل در نت پایه معرفی شد.

4- عطر گوچی گیلتی زنانه Gucci Guilty Edt Pour Femme

         

عطر زنانه و معروف از برند گوچی

گوچی گیلتی، عطری کهربایی گلی جدید زنانه است که در سال 2021 عرضه شد. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی فلفل صورتی و نارنگی ماندارین هستند. رایحه میانی شامل یاس بنفش، هلو، یاس، تمشک، شمعدانی و کشمش سیاه است. نت های پایه نیز متشکل از رایحه ی مشک سفید، عنبر، نعناع هندی و وانیل هستند.

در فوریه 2021، گوچی ادو تویلت جدید گوچی گیلتی را با طراحی و بسته بندی ادوپرفیوم گوچی گیلتی 2019 ارائه کرد.

ادوتویلت گوچی گیلتی با آکوردی خاص کهربایی- گلی، گلبرگ یاسی سبک و تازه را با مقدمه‌ای درخشان از مرکبات، در دنباله‌ای از نت‌های کهربایی و نعناع هندی غنی و احساسی تعریف می‌کند.

“آزادی و عشق غیر متعارف الهام بخش طراحی و بسته بندی بطری این عطر است، و مفهوم زنانی را که واقعاً رهایی یافته اند را آشکار می کند. این ظرف که در دیدگاه خلاق الساندرو میکله دوباره تجسم یافته است، به گونه ای طراحی شده است که شبح رایحه مردانه مشابه را بازتاب دهد.

5- عطر گوچی بامبو ادوپرفیوم Gucci Bamboo EDP یکی از بهترین های گوچی

گوچی بامبو یکی از معروف ترین عطر های زنانه گوچی

گوچی بامبو ادوپرفیوم عطری است گلی و زنانه که در سال 2015 عرضه شد. نت بالایی آن حاوی رایحه ی ترنج است. نت های میانی عبارتند از زنبق کازابلانکا، یلانگ یلانگ و شکوفه پرتقال. نت های پایه نیز متشکل از رایحه ی چوب صندل، وانیل تاهیتی و عنبر می باشند.

این عطر گوچی ظاهرا نشان دهنده اعتماد به نفس و زنانگی است. این عطر برای زنان مدرن با شخصیت چند وجهی طراحی شده است که در عین حال تند، برازنده و ملایم است.

ترکیب گلی – چوبی دارد و  با آکوردهای مرکباتی ترنج شروع می شود که به قلب گل های عجیب و غریب یلانگ یلانگ، زنبق کازابلانکا و شکوفه پرتقال می رسد. نت های پایه از رایحه ی چوب صندل، وانیل تاهیتی و عنبر تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *