بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر زنانه ولنتینو

بهترین عطر زنانه ولنتینو

اگر شما هم از طرفداران برند ولنتینو هستید و برای انتخاب و خرید ادکلن زنانه از این برند به دنبال شناخت بهترین عطر زنانه ولنتینو می باشید خواندن این مقاله شما را در این امر یاری می کند .

برند ولنتینو (Valentino SpA ) شرکت کالای لوکس ایتالیایی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع کیف و کفش، ساعت، پوشاک و عطر فعالیت می‌نماید.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است : لالیک لامور

شرکت ولنتینو در سال ۱۹۶۰ توسط طراح مد ایتالیایی والنتینو گاراوانی، در شهر رم تأسیس شد. در سال ۱۹۹۸، این طراح شرکتش را به هلدینگ حوزه‌های صنعتی به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار فروخت .

مطلب پیشنهادی مرتبط:بهترین عطر زنانه گوچی

این برند از سال 1978 با همکاری پروکتر و گمبل به تولید عطر و ادکلن پرداخت و اولین عطر از مجموعه های نفیس عطر و ادکلن خود را با نام والنتینو کلاسیک در سال 1978 معرفی كرد و از سال 2010  با مشارکت ادکلن سازی پویگ عطر ها را  به بازار  عرضه کرد .

در اواسط ماه سبتامبر 2011 برند والنتینو با الهام از شهر رم و روحیه ی ایتالیایی یک عطر جدید به بازار معرفی کرد که مورد توجه طرفداران این برند قرار گرفت.

این برند ایتالیایی عطر ادکلن والنتینو تاکنون بیش از ۲۷ عدد عطر و ادکلن به بازار عرضه کرده است که بیشتر این عطرها، عطرهای زنانه است.

شاید دوست داشته باشید :نکات خرید عطر

در ادامه به معرفی برترین ادکلن های این برند می پردازیم .

1- ادکلن والنتینو والنتینا پودر  Valentino Valentina Poudre از بهترین های ولنتینو

عطر زنانه از ولنتینو

والنتینو والنتینا پودر یک عطر گلی کهربایی زنانه است که در سال 2016 عرضه شد. عطار اصلی این عطر اورلیان گیچارد است که عطرهایی را برای نام هایی مانند دیوید و ویکتوریا بکهام، دایان فون فورستنبرگ، گوچی، مایکل کورس و بسیاری دیگر طراحی کرده است.

نت‌های ابتدایی آن سبک و گرم بوده و ترکیبی از نت‌هایی با روایح پودری و آمبرت (مشک مالو یا مشک گیاهی) که جایگزین مشک مشتق شده از گیاهان است ، می باشند. نت میانی شامل رایحه ی زنبق و گل سرخ است. نت های نیز عبارتند از پایه وانیل، چوب صندل و دانه تونکا .

این عطر دارای ماندگاری باورنکردنی با سیلااژ عالی می باشدکه به علت گرم و شرقی بودن رایحه اش مناسب روزهای سرد سال است .

2- عطر والنتینو دونا Valentino Donna

دونا از بهترین های ولنتینو

والنتینو دونا یک عطر گلی کهربایی زنانه با رایحه ی معتدل و شیرین است که توسط سونیا کنستانت و آنتوان مزوندیو ساخته و در سال 2015 عرضه شد. نت های اولیه آن حاوی رایحه ی ترنج و گریپ فروت و نت میانی متشکل از رایحه ی زنبق، رز بلغاری و پرالین هستند. نت پایه نیز متشکل از رایحه ی چرم، وانیل و نعناع هندی است.

پس از عطر والنتینو اومو در سال 2014، والنتینو نسخه زنانه خود والنتینو دونا را ارائه کرد که در پاییز 2015 عرضه شد. این عطر حاوی نت هایی از ترنج ایتالیایی، رز بلغاری، زنبق مطلق، نعناع هندی، چرم و وانیل است.

طرح بطری این ادو پرفیوم یادآور نسخه مردانه (شیشه سنگین میخ دار) است، فقط در رنگ صورتی.

3- ادکلن والنتینو اسولوتو Valentino Assoluto از بهترین عطر های زنانه ولنتینو

اسولوتو از برند ولنتینو

والنتینو اسولوتو یک عطر گلی مدیترانه ای با رایحه ی گرم و شیرین زنانه است که در سال 2012 روانه بازار شد. سازنده این عطر اولیویه کرسپ است.

نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی ترافل، هلو و ترنج و نت میانی وانیل حاویی رایحه ی ماداگاسکار، گل سرخ و یاس ایتالیایی هستند. نت های پایه نیز عبارتند از: نعناع هندی، خزه بلوط و سدر.

 والنتینا آسولوتو از شخصیت گلی اصلی منحرف شده و در عوض تفسیری شدید، مرموز و عمیق از شخصیت مدیترانه ای  ارائه می دهد.

این ترکیب متعلق به عطرساز اولیویه کرسپ است که به مجله wwd گفت که عطر جدیدش اغواکننده‌تر از عطر اصلی است و به دلیل قدرت و ظرافت آن به گروه چایپر تعلق گرفته است . منشاء مواد تشکیل دهنده این عطر عمدتاً در ایتالیا می باشد .

نت های اولیه آن شامل ترنج ایتالیایی، هلو اسمگیا از سیسیل و ترافل سفید آلبا از پیمونت است. در قلب عطر، رایحه ی گل‌های مست کننده گل سرخ همراه با یاس مدیترانه‌ای و وانیل نرم از ماداگاسکار حس می شود. پایه چیپر آن از سدر ابریشمی، خزه بلوط و گیاه پاتچولی تشکیل شده است.

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطرهاي زنانه گرلن

بطری این عطر همان شکل گرد را با تغییرات جزئی در طراحی ، مانند رنگ شیشه (شیشه مادی قهوه ای با بازتاب های کهربایی) حفظ می کند.

این عطر به صورت ادو پرفیوم 50 و 80 میلی لیتری موجود است.

4- ادکلن والنتینو ووس ویوا Valentino Voce Viva

عطر زنانه از برند ولنتینو

عطر ووس ویوا از برند والنتینو دارای رایحه گلی-چوبی- مشکی زنانه است که در سال 2020 عرضه شد.

نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی نارنگی ماندارین، ترنج و زنجبیل و نت های میانی حاوی رایحه ی شکوفه پرتقال و گاردنیا هستند. نت های پایه عبارتند از وانیل، دانه تونکا، مشک، چوب صندل و خزه بلوط.

 رایحه ی این عطر سرود زنانگی والنتینو است ، هارمونی از شکوفه های پرتقال و گاردنیا طلایی همراه با ترنج و ماندارین ایتالیایی رنگارنگ. این عطر با رایحه ای غیرمنتظره و خنک از آکورد خزه کریستال و عطر وانیل ،اعتیاد آور است.

ووس ویوا دارای یک بطری شیشه‌ای براق، مربعی ودارای بریدگی در طرفین است که نور عبوری از عطر زنانه را نشان می‌دهد و اجازه می‌دهد یک V از نور ظاهر شود.

این عطر زنانه با رایحه ی شیرین ، میوه ای . معتدل، صمیمی و شخصی است که توازنی بین صدای شما و رایحه عطر شما برقرار می کند. این عطر که توسط خانه مد نمادین Cool, Color, Couture ایجاد شده است، صدای هر زن را تجلیل می کند.

5- ادکلن والنتینو پینک (صورتی) Valentino Pink

والنتینو پینک عطر زنانه از برند ولنتینو

عطر والنتینو پینک (صورتی ) یک عطر گلدار و میوه ای زنانه است که در سال 2015 عرضه شد. والنتینا پینک توسط دافنه بوگی و فابریس پلگرین ساخته شد.

نت های ابتدایی آن عبارتند از رایحه ی توت فرنگی ، شاه توت و مشک. نت های میانی حاوی رایحه ی  رز می، گل رز و گل صد تومانی و نت های پایه نیز شامل رایحه ی  پرالین، چوب کشمیر و عنبر هستند.

والنتینو نسخه ای از مجموعه والنتینا است  با رایحه گلی-میوه ای. این مجموعه شامل والنتینا اصلی از سال 2011، والنتینا آسولوتو از سال 2012، والنتینا آکوا فلورئال از سال 2013، والنتینا عود آسولوتو از سال 2013 و والنتینا رزا آسولوتو از سال 2014 است.

والنتینا پینک رایحه ای شاد و پرانرژی است که با آکوردهای میوه ای توت فرنگی ، مشک و شاه توت باز می شود. قلب عطر تحت سلطه گل رز ( گل رز می، رز سنتفولیا، جوانه های رز) است که در کناررایحه ی گل صد تومانی نقش خود را ایفا می کند. پایه آن از چوب کشمیر، کهربا و پرالین تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *