بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر زنانه برای بهار

بهترین عطر زنانه برای بهار

اگر برای فصل بهار به دنبال عطر زنانه جذاب هستید خواندن مقاله بهترین عطر زنانه برای بهار رابه شما پیشنهاد می کنیم .

بهار فصل شکوفایی و طراوت و بوی خوش زندگی است. این فصل فصل زاده شدن دنیای روایح با پر شدن رایحه ی شکوفه ها و گل ها در طبیعت و بر سر هر کوچه و محله است.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :۱۰ ادکلن زنانه نیش و لوکس و پر طرفدار

بهترین عطر زنانه برای بهار

این فصل بهانه ی زیباییست تا از عطر هایی پر از روایح دلنشین میوه ای و گلی و سرشار از طراوت بهاری برای همسفر شدن با زیبایی های آن استفاده کنیم.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای زنانه است : شنل کوکو مادمازل

در این مقاله بهترین عطر های بهاری زنانه جمع آوری شده تا شما بانوان زیبایی که می خواهید هم زمان با فصل بهار وجودتان را بهاری کنید از آن بهره ببرید.

۱- عطر جسوس دل پوزو هالووین پشن Jesus Del Pozo Halloween Passion

از بهترین عطر های زنانه بهاری

سری عطر های زنانه ی هالووین از جسوس دل پوزو همگی شاید حال و هوایی بهاری و لطیف همچون بهار داشته باشند اما عطر پشن را که هیجان شروع بهار را نشان می دهد به عنوان اولین عطر ، گزینه ی مناسبی دانستیم.

شروع رایحه ی عطر با فضای میوه ای و مرکباتی و مقداری شیرین است. در میانه ی عطر که بخش اصلی رایحه ی آن است با قلب بهاری آن رو به رو می شویم که ترکیبی از فریزیا گل صد تومانی و گل پنجه مریم است که حسی با طراوت و دلنشین دارد. پایه ی این عطر بر چوب صندل خامه ای و مشکی سفید و تمیز بنا شده است. این عطر پخش بو و ماندگاری نسبتا متوسطی دارد.

۲- ادکلن لالیک لامور Lalique L’Amour یکی از بهترین عطرهای زنانه برای بهار

لالیک لامور با رایحه ی بهاری

لالیک لامور که دیگر نیازی به معرفی ندارد . شاید یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین عطر های چندین سال اخیر از لالیک همین عطر باشد. در ابتدای اسپری بوی بهار نارنج که خود می تواند نماد بهار باشد در کنار رایحه ی ترنج و رز فضای گلی میوه ای بسیار زیبایی می سازد.

در ادامه روایح گلی با محوریت مریم و یاس حس طراوت و لطافت بهار را به شما یاد آوری می کنند. در نهایت عطر بر قابی چوبین با ابری از مشک قرار می گیرد. این عطر ماندگاری خوب و پخش رایحه ی متوسطی دارد.

۳- عطر کالوین کلین بیوتی ( سی کی بیوتی ) Calvin klein Beauty بهاری

سی کی بیوتی با رایحه ی بهاری

کالوین کلین بیوتی که به معنای زیبایی است شاید اشاره ای به زیبایی بهار یا نفسی عمیق در بهار داشته باشد. در ابتدا رایحه گل ختمی که حسی تمیز و بی آلایش و مشک مانند دارد این فضای زیبا را برای ورود رایحه ی بسیار دلنشین یاس آماده می کند. پس از ورود یاس عطر به سمتی چوبی می رود و تمام.

این عطر رایحه ای بسیار زیبا در عین سادگی دارد . نشر بوی این عطر متوسط و ماندگاری ان در سطح خوبی می باشد.

۴- ادکلن جیورجیو آرمانی کد لونا Giorgio Armani Code Luna با رایحه ی بهاری

یک ادکلن زنانه برای بهار

لونا دختر زیبای سری کد است که حتی شکل و شمایل شیشه ی این عطر می تواند یاد آور فصل بهار برای شما باشد. در لحظه ی اول اسپری عطر با رایحه ی برگ درخت نارنج و مجموعه ای از مرکبات آغاز می گردد. در میانه ی عطر این فضای مرکباتی با رایحه ی شکوفه ی پرتقال و روایح گلی دیگر تماما بهار را تداعی می کند.

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطر زنانه با بوی ملایم

اشتباه نکنید که این عطر از سری کد است و باید امضای این سری یعنی دانه ی تونکا و رایحه ی وانیلی چوبی با همراهی چرمی در پایه داشته باشد که البته این بخش به پس زمینه رفته تا به روایح گلی اجازه ی نمایان تر شدن را بدهد. این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

۵-  عطر نارسیسو رودریگز لئو زنانه Narciso Rodriguez L’Eau for Her

یکی از بهترین عطرهای زنانه برای فصل بهار

لئو نسخه ی ملایم تر و مدرن تر عطر محبوب نارسیسو رودریگز زنانه که انتخاب بسیار مناسبی برای این فصل بهار است. شروع عطر با فضای گلی نرم و لطیفی از جنس یاس و گل های دیگر است. کمی که از عمر عطر می گذرد رایحه ی رز آبدار و لطیفی به همراه گل برف به صحنه وارد می شوند و حسی آبی و تر و تازه در عطر ایجاد می کنند.

کهربا در این عطر نقش بسیار پر رنگی ندارد و کمی شیرینی و استحکام به ترکیب عطر می دهد. در نهایت آن رایحه ی مشکی مشهور نارسیسو به روی کار می آید و در نهایت ترکیبی گلی مشکی ، بسیار تازه و شفاف و تمیز در عطر ایجاد می کند. این عطر ماندگاری خوب و نشر بوی متوسطی دارد.

۶- ادکلن ایسی میاکه لئو د ایسی زنانه Issey Miyake L’Eau D’Issey

ادکلن زنانه بهاری

این عطر یکی از عطر های مهم تاریخ و دارای پیشینه و روایتی بسیار جالب است که در اینجا موقعیت مناسبی برای ذکر آن نیست.

اگر بخواهیم تصوری از این عطر داشته باشیم رایحه ی برخورد آبی زلال بر روی پوستی تمیز است. رایحه ای بسیار سبک و شفاف از ترکیبات گلی ، آبی با کمی زمینه ی چوبی. عطری که کاملا یاد آور طراوت و شفافیت است. یقینا چنین عطری می توان بسیار عجین با فصل بهار باشد. این عطر پخش رایحه و ماندگاری متوسطی دارد.

۷- عطر تیری موگلر آئورا Thierry Mugler Aura از بهترین عطرهای زنانه برای بهار

عطری با رایحه ی زیبای بهاری

تیری موگلر از آن دسته برند هایی هست که با وجود اینکه آن را در دسته ی دیزاینری ها قرار می دهیم و توقع روایح عامه پسند از آن داریم اما گاها دست به اقدامات ساختار شکنانه و روایح متفاوتی می زند و این عطر یک نمونه از آنها است.

در ابتدا رایحه ی ریواس در عطر به طوری کاملا تیز و تلخ و ترش و به شدت لبه دار و طبیعی نمایان می شود که قطعا ابروهایتان به بالا خواهد رفت! در میانه ی عطر رایحه ی شکوفه ی پرتقال با حسی تمیز و گلی به میان می آید و ترکیبی بهاری می سازد. در ادامه رایحه ای وانیلی با کمی حس الکلی و بوزی در کنار روایح چوبی قرار می گیرد و سناریوی این عطر خاتمه می یابد.

این عطر بسیار خاص و حتما نیازمند تست قبل از خرید است. پخش رایحه ی این عطر خوب و ماندگاری آن بالاست.

۸- ادکلن گوچی بلوم زنانه Gucci Bloom

گوچی بلوم با رایحه ی بهاری

عطری که در نامش واژه ی بلوم به معنای شکوفایی را دارد نمی تواند در این لیست جای نگیرد. همه چیز این عطر از کانسپت و طراحی شیشه تا رایحه ی آن برای فصل بهار ساخته شده است.

این عطر گوچی تمام گلی و بسیار ساده و مینیمال ساخته شده است. این عطر تشکیل شده است از ترکیبی از رایحه ی گل مریم و یاس که حسی لطیف و شیرین دارد یا ترکیبی از کمی پیچ امین الدوله و مقداری حس پودری زنبقی .

رایحه ای بسیار لطیف و در عین حال شیک و لوکس. پخش بو و ماندگاری این عطر نسبتا خوب است.

۹- عطر هرمس ژور د هرمس Hermes Jour D’Hermes

از بهترین عطر های زنانه برای بهار

این عطر بر اساس کانسپت قدم نهادن به باغ و یا جنگلی در فصل بهار ساخته شده است. در ابتدا رایحه ی لیمو و گریپ فروت و آب نشانه ی عبور از جوی آب در میانه ی باغی از مرکبات است. پس از آن رایحه ی نت های سبز و گل های سفید که حس سبز زمین باغ و گل هایی در میان باغ که پراکنده هستند را به ما نشان می دهد.

در آخر که بر زیر سایه ی درختان می نشینیم و نفس می کشیم روایح چوبی و جنگلی و مشک سفید همچون تنفسی در هوای پاک مشاممان را پر خواهد کرد.

این عطر پخش رایحه ی خوب و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

۱۰- ادکلن کرید وایند فلاورز Creed Wind Flowers

وایند فلاورز از بهترین ادکلن های زنانه برای بهار

گل های در باد تصویری از عطر زیبای نسبتا جدید برند کرید به ما می دهد. رایحه ی یاس این عطر که محوریت آن است از همان لحظه ی آغازین خود را به زیبایی هر چه تمام تر نشان می دهد.

در اپنینگ عطر همراه آن رایحه ی هلو و شکوفه ی پرتقال قرار گرفته است.  در میانه ی عطر یاسمن جان بیشتری می گیرد و گل مریم و گل سرخ نیز دو یار این فضای گلی می شوند. در انتهای عطر رایحه ی زنبق حسی پودری و لوکس به عطر می دهد و شکوفه ی پرتقال دوباره در عطر جانی می گیرد. چوب صندل و پرالین فضایی خامه ای و کاراملی در عطر ایجاد می کنند و مشک حس روشنی و تمیزی عطر را به آن هدیه می دهد.

این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا خوبی نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *