بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

10 عطر مردانه با رایحه قهوه

عطر های مردانه با رایحه قهوه

در این مقاله 10 عطر مردانه با رایحه قهوه را برای دوست داران رایحه قهوه معرفی می نمایم .

بوی قهوه تازه دم شده در یک کافه یا حتی خود دانه ی قهوه، رایحه ای است که مردم سراسر جهان از آن لذت می برند. به همین دلیل، آن را به یک ماده بسیار محبوب در عطرها، به ویژه ادکلن های مردانه تبدیل کرده است.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است : دیور ساواج ادوتویلت

ادکلنهایی با رایحه ی قهوه

ادکلن هایی با نت قهوه در اواخر دهه 1990 محبوبیت یافتند. اگر از طرفداران قهوه هستید، پس خبر عالی این است که عطرهای زیادی وجود دارند که شما آنها را دوست خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی :۱۰ عطر مردانه با رایحه گل یاس

ما تعداد زیادی از آنها را در مجموعه خود داریم و محبوب ترین و خوشبوترین آنها را بررسی کردیم تا به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.

در مورد انتخاب ادکلن های قهوه سبک های مختلفی وجود دارد. برخی بوی دانه قهوه، برخی شبیه موکا و برخی دیگر شبیه کاپوچینوی تازه هستند.

آیا به قهوه معتاد هستید و از آن سیر نمی شوید؟ در حال حاضر، شما می توانید بوی قهوه مورد علاقه خود را در یک بطری عطر برای استفاده داشته باشید. عطر یک فنجان قهوه در جذابیت کلی شما نقش بسزایی خواهد داشت.

10 عطر مردانه با رایحه قهوه

بوی زیبای بو دادن دانه قهوه به تنهایی بسیار جذاب است و البته، چه کسی دوست ندارد وقت خود را در کافی شاپ بگذراند. حتی لازم نیست عاشق قهوه باشید تا عطر آن را دوست داشته باشید.

علاوه بر این، دانه های قهوه اغلب در دنیای عطر به عنوان پاک کننده کام هم استفاده می شوند. فقط با یک بو کردن سریع قهوه ، زمانی که عطرهای مختلف را امتحان می کنید، از هر گونه میگرن ناشی از رایحه عطرهای مختلف خلاص خواهید شد. این کار در اصل دکمه تنظیم مجدد برای بینی شما است.

بنابراین، اگر عاشق نت‌های رایحه قهوه هستید، باید بدانید در این مقاله، می‌خواهم نگاهی دقیق‌تر به چند نمونه برتر از عطرهای با رایحه قهوه برای شمایی که می‌خواهید یک ادکلن قهوه عالی داشته باشید، بیندازیم.

1-عطر با رایحه قهوه سالواتور فراگامو اومو سیگنچر Salvatore Ferragamo Uomo Signature

عطر با رایحه قهوه سالواتور فراگامو اومو سیگنچر

سالواتور فراگامو اومو سیگنچر یک عطر چرمی مردانه است که در سال 2018 عرضه شد. عطار این عطر آلبرتو موریلاس است. ادکلن سالواتور فراگامو اومو سیگنچر یک عطر چرمی شرقی مردانه است که رایحه ای از دانه های تونکا و قهوه در نت پایه خود دارد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه فلفل صورتی، ماندارین ایتالیایی و گریپ فروت و نت میانی حاوی رایحه دارچین، هل و سرو هستند. نت های پایه نیز عبارتند از دانه تونکا، چرم، دانه های قهوه بو داده و نعناع هندی.

مطلب پیشنهادی پربازدید :۱۰ عطر مردانه با ماندگاری بالا

سالواتور فراگامو اومو سیگنچر دارای رایحه ابتدایی درخشان و میوه ای است که بر رایحه مرکبات متمرکز است. گریپ فروت و ماندارین ایتالیایی با هم ترکیب می شوند و یک انفجار انرژی زا ایجاد می کنند، در حالی که فلفل صورتی رایحه گلگون منحصر به فرد خود را ارائه می دهد. سرو رایحه ای سبز و علفی به نت های میانی می بخشد، در حالی که هل و دارچین موجب جذابیت  نت های میانی می شوند. نت پایه آن روی رایحه سنگین چرم است، در حالی که رایحه های دیگری مانند پاتچولی معطر را نیز به همراه دارد. رایحه گرم و آرامش بخش دانه های قهوه همراه با دانه تونکا در این عطر به مشام می رسد و رایحه ملایم این عطر باعث ماندگاری آن در تمام طول روز می شود.

سالواتوره فراگامو یک خانه مد و برند عطر مشهور مستقر در ایتالیا است که در سال 1927 تأسیس شد. این برند به دلیل کفش‌های باکیفیتی که برای راحتی و همچنین استایل مناسب هستند، شناخته شده است.این برند لوازم جانبی، کیف، ساعت و عینک را در کنار لباس می فروشد. در سال 1998، این شرکت به دنیای تولید عطر معرفی شد که از آن زمان تاکنون 80 عطر مردانه و زنانه روانه بازار کرده است.

2- عطر با رایحه قهوه جسوس دل پوزو هالووین من ایکس Jesus del pozo Halloween Man X

 عطر با رایحه قهوه جسوس دل پوزو هالووین من ایکس

جسوس دل پوزو هالووین من ایکس یک عطر معطرشرقی و فوژه مردانه است. هالووین من ایکس در سال 2019 روانه بازار شد. سازنده و عطار این عطر نیکلاس بولیو است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه  هل، اسطوخودوس و لیمو و نت‌های میانی حاوی رایحه قهوه، ویسکی، دارچین، چرم و نت‌های معدنی هستند. رایحه پایه عبارتند از دانه تونکا، عنبر و عود.

“نیکلاس بولیو برای به تصویر کشیدن رمز و راز حسی گذراندن یک شب  خوش در شهر، یک کوکتل اعتیاد آور ساخته است که حواس را بیدار می کند و به عنوان یک قلاب بویایی عمل می نماید که شما را جذب می کند. مسابقه با نت های تازه لیمو، هل و اسطخودوس شروع می شود و به سمت یک رایحه گرم تکامل می یابد. نت میانی، جایی که پوست درخت دارچین و دو آکورد ایجاد شده توسط عطرساز مانند موتوری غرش می‌کنند. بلک جک( ظرف آبجو خوری که از چرم است ) ،ترکیبی بی‌نظیر از ویسکی، قهوه برشته و چرم می باشد. این عطر روح لذیذ دانه تونکا، رایحه حسی کهربای مدرن و نت شرقی دود عود را در خود پنهان دارد.” – یادداشت از برند

شاید دوست داشته باشید :۱۵ ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا

رمز و راز وحشتناک ترین شب سال در ادکلن مردانه جسوس دل پوزو هالووین من ایکس به تصویر کشیده شده است، ترکیبی مست کننده از آکوردهای منحصر به فرد تا به شما یادآوری کند که چرا 31 اکتبر هیجان انگیزترین تعطیلات است. رایحه های آغازین ادکلن بلافاصله گرم و تند هستند، نت های بالایی ویسکی آتشین و دارچین با زنگ بیداری بی نظیر خود به شما خوشامد می گوید. نت‌های غنی و مشک‌آلود در نت پایه ادکلن با آکوردهای چرمی و قهوه با دانه تونکا و اسطوخودوس  ترکیب می شوند تا رایحه ای روشن تر حاصل گردد ورایحه کهربا و هل آن را به پایان می‌رسانند و با کمی لیمو مرکباتی و روایح دودی عود ترکیب می‌شوند تا به رمز و راز شب هالووین بیفزایند.

خسوس دل پوزو طراح مد مشهور اسپانیایی کار خود را در سال 1976 پس از افتتاح اولین فروشگاه مد خود آغاز کرد. او اولین بار در سال 1992 وارد صنعت عطر شد و عطری مردانه به نام دوئند را به فروش رساند.

3 -عطر با رایحه قهوه هوگو بوس بوس د سنت پرایوت آکورد فور هیم مردانه HUGO BOSS – Boss The Scent Private Accord for him

عطر با رایحه قهوه هوگو بوس بوس د سنت پرایوت آکورد فور هیم مردانه

هوگو بوس بوس د سنت پرایوت آکورد فور هیم عطری است کهربایی –چوبی مردانه است که در سال 2018 عرضه شد. عطار این عطر برونو یووانوویچ است. نت های اولیه آن شامل رایحه زنجبیل و ترنج و نت های میانی حاوی رایحه مانینکا، قهوه، فلفل و آناناس هستند. نت های پایه نیزعبارتند از کاکائو ابسولوت ، نت های چوبی، وانیل، نعناع هندی، عنبروود و بنزوئین.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای مردانه هرمس

هوگو باس عطرهای جدیدی از سری بوس د سنت (بوس د سنت پرایوت آکورد فور هیم  و بوس د سنت پرایوت آکورد فور هر )را در آگوست 2018 منتشر کرد و جنبه اغواگر قهرمان‌های بوس را آشکار نمود.

عطرساز برونو جووانوویچ بوس د سنت پرایوت آکورد را برای او به عنوان عطری با رایحه ای چوبی- شرقی فرموله کرد و به عنوان رایحه ای تصفیه شده، مردانه و ظریف معرفی نمود .

4- ادکلن با رایحه قهوه رالف لورن پولو رد اکستریم Ralph Lauren Polo Red Extreme

 ادکلن با رایحه قهوه رالف لورن پولو رد اکستریم

رالف لورن پولو رد اکستریم عطری کهربایی چوبی مردانه است که در سال 2017 توسط برند مد آمریکایی رالف لورن عرضه شد. عطار فرانسوی این عطر اولیویه ژیلوتین است ، او عطرهایی برای تعداد زیادی از برندهای معروف مانند تام فورد و کالوین کلین خلق کرده است .این عطر با رایحه ی گرمش بیشتر مناسب پاییز و زمستان می باشد .

مطلب پیشنهادی :نقد و بررسی عطر بلو د شنل

همانطور که از نامش پیداست، ادکلن پولو رد اکستریم تداعی کننده خطر، سرزندگی و جسارت است. این عطر تند و چوبی تنها از سه نت تشکیل شده است: پرتقال خونی، قهوه و چوب آبنوس. نت های پرتقال خونی و قهوه دارای رایحه ی جذاب هستند و به ادکلن طعم و انرژی طبیعی می بخشند. چوب آبنوس به استحکام و خاکی بودن اشاره دارد، که پایه ای محکم برای نت های دیگر است. در مجموع، این ادکلن مناسب  مردانی است که قدرت و سرزندگی خود را در آغوش می کشند. رایحه ای ماندگار با عطری متوسط دارد و بدون اینکه حتی یک کلمه بیان کنید به دیگران می گوید شما چه کسی هستید. بعد از دوش گرفتن آن را اسپری کنید و روز را با انرژی و اعتماد به نفس جذابی آغاز  نمایید.

5- عطر با رایحه قهوه تیری موگلر ای من پیور تونکا Thierry Mugler A*Men Pure Tonka

عطر با رایحه قهوه تیری موگلر ای من پیور تونکا

تیری موگلر ای من پیور تونکا عطری کهربایی فوژه مردانه است که در سال 2016 روانه بازار شد. سازنده این عطر ژاک هوکلیر است. نت ابتدایی آن شامل رایحه نعناع  ونت میانی حاوی رایحه اسطوخودوس است. نت های پایه عبارتند از دانه تونکا، قهوه، کاکائو، وانیل، شیرین بیان و نعناع هندی.

تیری موگلر ای من پیور تونکا نسخه محدود جدید تری از محبوب ترین عطر مردانه ای من از سال 1996است . این ترکیب به عنوان ترکیبی شرقی از دانه تونکا و اسطوخودوس تازه و معطر معرفی شده است.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلن های مردانه زارا

بطری آن به شکل امضای این برند از لاستیک مشکی براق ساخته شده است و ستاره ای در مرکز آن قرار گرفته که با سایه های فلز صورتی تزئین شده است. این عطر با حجم 100 میلی لیتر ادو تویلت عرضه می شود.

6- عطر با رایحه قهوه جیونچی پلی اینتس مردانه Givenchy Play Intense men

عطر با رایحه قهوه جیونچی پلی اینتس مردانه

کمی از عطر جیونچی پلی اینتس مردانه اسپری کنید تا رایحه ای وسوسه انگیزی داشته باشید که در تمام طول روز ماندگار خواهد بود. این عطر مردانه از جیونچی که در سال 2008 ساخته شد، احساس تمیزی و اعتماد به نفس را در شما ایجاد می کند. این رایحه ترکیبی از نت های غنی ترنج، آمیریس و نارنگی ماندارین با نت های گرم قهوه و فلفل صورتی است. عطر جیونچی پلی اینتس برای لباس‌های غیررسمی در دفتر یا مناسبت‌های رسمی‌تر، مانند مهمانی شام با دوستانتان، عالی است.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلن های مردانه بولگاری

جیونچی پلی اینتس مردانه عطری کهربایی فوژه مردانه است که توسط عطار های چیره دست امیلی (بویر) کاپرمن و لوکاس سیوزاک خلق شد. نت های ابتدایی نارنگی ماندارین و ترنج هستند. نت میانی قهوه، فلفل صورتی و آمیریس(درخت روشنک) است. نت های پایه شامل دانه تونکا، نعناع هندی، وتیور و لابدانوم فرانسوی (لادن)است.

جیونچی این عطر مردانه خود را در سپتامبر 2008 عرضه کرد و توسط ستاره پاپ جاستین تیمبرلیک آن را تبلیغ کرد.

عطر مدرن و امروزی پلی اینتس در بطری شبیه پخش کننده MP3 ارائه گردید که دارای دکمه لاستیکی برای فشار دادن است.

7 -عطر با رایحه قهوه بای کیلیان بلک فانتوم by Kilian – Black Phantom

عطر با رایحه قهوه بای کیلیان بلک فانتوم

بای کیلیان بلک فانتوم عطری کهربایی- وانیلی زنانه – مردانه است که در سال 2017 عرضه شد. عطار این عطر سیدونی لنسور است.

در ساخت این عطر از دریاهای متلاطم، یک کشتی دزدان دریایی شجاع و شکست ناپذیر در آب های سیاه  الهام گرفته شده است، هم پیمان هایی که در اعماق رمز و راز می جنگند.

آکورد شراب رام بوی قهوه قوی را در دل خود دارد که با عصاره وتیور متعادل شده است. نیش مرگبار سیانور ، مانند لبخند خود مرگ به طرزی تهدیدآمیز پنهان می شود. لبخند بزنید زیرا نیشکر و چوب صندل تیره و خامه‌ای تضمین می‌کنند که یک سفر سخت و پرتلاش پاداش شیرینی به دنبال دارد.

مطلب پیشنهادی :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

نت های کلیدی در این عطر رام، قهوه، سیانور و خانواده بویایی این عطر چوب‌ها در تمام اشکالشان ، از چوب صندل گرفته تا چوب سدر، از نعناع هندی تا وتیور ، رام، قهوه، کاکائو، کنیاک، ویسکی، به عنوان یادآور میراث کیلیان هنسی می باشند.

8- عطر با رایحه قهوه والنتینو یومو Valentino Uomo

عطر با رایحه قهوه والنتینو یومو

والنتینو اومو یک عطر چرمی مردانه است که در سال 2014 عرضه شد. عطار این عطر اولیویه پولگه است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ترنج و مورد و نت‌های میانی حاوی رایحه فندق، شکلات و دانه‌های قهوه بوداده هستند. نت های پایه نیز عبارتند از چرم و سدر.

والنتینو و پویگ عطر مردانه جدیدی را برای خانه والنتینو عرضه کردند که در ونیز آفتابی آنرا تبلیغ نمودند. ایده این بود که عطری کلاسیک بسازند که مناسب مردان علاقمند به سبک کلاسیک است مردانی که سبک غیررسمی را دوست دارند و کیفیت برتر را برای خود انتخاب می کنند . عطر والنتینو یومو ارتباط نزدیکی با مجموعه مد والنتینو دارد، بنابراین رم یک انتخاب عالی برای کمپین تبلیغاتی این عطر بود.

شاید دوست داشته باشید :عطر را کجا نگهداریم؟

عطرسازمعروف اولیویه پولگه این محصول والنتینو را امضا کرد و آن را با مفهوم سنتی هرمی (بالا، قلب، پایه) خلق کرد، جایی که نت های چوبی در پایه به ویژه در این نسخه برجسته شده است. این ترکیب با ترنج و مورد آغاز می شود و سپس با قهوه برشته شده ترکیب شده با کرم جیاندوجا بر روی پایه ای غنی از سدر و چرم گرانبها در قلب جای گرفته است.

چهره تبلیغاتی والنتینو اومو بازیگر فرانسوی لوئیس گارلم است، تبلیغات ویدیویی توسط یوهان رنک کارگردانی و عکس ها توسط دیوید سیمز گرفته شده است.

9- عطر با رایحه قهوه سالواتور فراگامو یومو کژوال لایف Salvatore Ferragamo Uomo Casual Life

عطر با رایحه قهوه سالواتور فراگامو یومو کژوال لایف

عطر سالواتور فراگامو یومو کژوال لایف عطری چوبی و مردانه با طبعی معتدل و رایحه ای شیرین است که در سال 2017 عرضه شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه برگ بنفشه، لیمو و هل  ونت میانی  حاوی رایحه قهوه، آمبروکسان و شمعدانی هستند. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه مشک، چوب کشمیر و عصاره سدر سفید. این عطر مردانه و ماجراجویانه برای استفاده در هر زمان عالی است.

مطلب پیشنهادی :تفاوت خرید عطر اورجینال با تستر

سالواتوره فراگامو، طراح معروف کفش، ایتالیایی الاصل، اولین جفت کفش خود را در سن 9 سالگی ساخت و تا زمان مرگش در سال 1960 به کار تغییر صنعت خود ادامه داد. فراگامو یک طراح کفش برای صنعت فیلم بود و برای درک بهتر آناتومی را مطالعه کرد. ساختار پا و نحوه درست کردن کفش هایی که درد نداشته باشند. پس از کمتر از 25 سال، او 700 صنعتگر را در لیست حقوق خود داشت تا محصول کافی برای مشتریان ثروتمند خود فراهم کند. اولین عطر این برند در سال 1998 منتشر شد.

10- عطر با رایحه قهوه تیری موگلر ای من Thierry Mugler A*Men

عطر با رایحه قهوه تیری موگلر ای من

تیری موگلر ای من عطری است کهربایی-چوبی مردانه که در سال 1996 روانه بازار شد. سازنده این عطر ژاک هوکلیر است. نت های ابتدایی متشکل از رایحه ی اسطوخودوس، نعناع، نت های میوه ای و تند، گشنیز، نت های سبز و ترنج و رایحه میانی حاوی رایحه ی کارامل، نعناع هندی، عسل، شیر، سدر، یاس و زنبق دره است. نت های پایه عبارتند از: قهوه، نعناع هندی، وانیل، دانه تونکا، بنزوئین، عنبر، چوب صندل و مشک.

مطلب پیشنهادی :۷ ادکلن مردانه تند و خنک

نت چوبی ظریف و مردانه از نعناع هندی و سدر اطلس پس از آکورد فلزی نعناع و اسطوخودوس ایجاد می شود. در پایان، ترکیب فشرده چوبی به انرژی انفجاری قهوه و استیراکس در مشک گرم و اطراف تونکا تبدیل می‌شود.

این بطری توسط خود تیری موگلر طراحی شده است و دو نوع متفاوت دارد – یکی فلزی براق و دیگری مشکی لاستیکی. این عطر در طول این سالها بارها ری فرموله شده است .

تیری موگلر ای من دارای عملکرد عالیست و بی شک موجب تمجید های زیادی می شود  و همچنین دارای سیلاژ و پخش بوی خوب و ماندگاری بالای 8 ساعت می باشد .دارای رایحه و طبع گرم و مناسب روزهای سرد سال در پاییز و زمستان است .

با تشکر از شما که تا پایان مقاله 10 عطر مردانه با رایحه قهوه با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *