دسته‌بندی نشده, مجله خبری عطر و ادکلن

7 ادکلن مردانه تند و خنک

7 ادکلن مردانه تند و خنک

هرچه دمای هوا بالاتر می رود،چیزهای کمی به اندازه یک ادکلن مردانه تند و خنک و جذاب در یک روز گرم تابستان لذت بخش خواهند بود.

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

چه از عطری با طراوت برای غلبه بر گرما استفاده کنید و چه از ادکلنی با رایحه ای آرامش بخش برای کاهش استرس استفاده نمایید، عطر باعث راحتی، لذت و حواس پرتی لحظه ای از هر گونه مشکلات مربوط به آب و هوا می شود. حمام کردن در زیر نور گرم خورشید و آب تنی در اقیانوس و دریا از لذت های فصل آفتابی و تابستانی است . با رایحه‌های جذاب و نشاط‌آور ادکلن های تند و خنک مردانه ، هرجا که می‌روید از دفتر گرفته تا مهمانی در قایق ، حال و هوای شاداب و نشاط‌آور را با خود همراه کنید. اکثر ادکلن های تابستانی معمولا در دسته ای به نام فوژه ( Fougère) قرار می گیرند که در اصل به معنای تازه است. این رایحه ها علفی، تند و گاهی به معنای واقعی کلمه سبز هستند. آنها را به عنوان ادکلن های تعطیلات تابستانی خود در نظر بگیرید .

مطلب پیشنهادی پربازدید :۸ ادکلن مردانه زمستانی عالی با رایحه ی شیرین

بهترین ادکلن های تابستانی همگی یک کار را انجام می دهند ، به شما این امکان را می دهند که در گرمای تابستان سبک و تازه شوید. در اینجا 7 عدد از بهترین عطرهای تابستانی با رایحه ی تند و خنک را برای مردان معرفی می کنیم.

1-ادکلن بولگاری بی ال وی مردانه Bvlgari BLV Pour Homme

عطر مردانه بولگاری بی ال وی که در سال 2000 توسط خانه طراحی بولگاری و آلبرتو موریلاس خلق و به بازار عرضه شد، عطری جذاب، تند و خنک است که حواس را مجذوب و احساس مردانگی را القا می کند. این رایحه فلفلی منحصربه‌فرد دارای نت‌های ابتدایی از ادویه‌های تازه است که با رایحه ی گلی کم رنگ ، رایحه های چوبی فرعی و پس افکت پودری ترکیب می‌شود و عطری تماشایی ایجاد می‌نماید که مطمئناً سرها را برمی‌گرداند و توجهات رابه شما معطوف می کند.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

نت اولیه ی آن شامل رایحه ی هل ، چوب صندل و نت میانی حاوی زنجبیل ، درخت عرعر و گالانگا است و در نت پایه شامل رایحه ی شکوفه تنباکو ، چوب درخت ساج و برگهای سبز است . این رایحه مردانه متمایز که برای لباس‌های غیررسمی ایده‌آل است، حس تجمل، اغواگری و استایل را القا می‌کند.

2- ادکلن دانهیل آیکون dunhill Icon

آلفرد دانهیل مخترع، طراح و کارآفرین اهل بریتانیا بود، که در سال ۱۸۹۳ شرکت آلفرد دانهیل را در شهر لندن تأسیس نمود. دانهیل یک خانه طراحی انگلیسی است که اقلام لوکس مردانه از جمله لباس های با کیفیت، لوازم جانبی و عطر را به فروش می رساند. آنها صاحب یک فروشگاه زنجیره ای به نام Homes” “هستند. برخی از محصولات پرفروش دیگر آنها پیپ، فندک و تنباکو می باشد . دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن قرار دارد .

مطلب پیشنهادی :۲۰ ادکلن نوستالژی مردانه و زنانه

ادکلن دانهیل آیکون ازبرند آلفرد دانهیل است و مانند سایر ادکلن های سری آلفرد دانهیل، برای مردان مدرن و پیشرفته ساخته شده است.رایحه ی این ادکلن تند ، تلخ و خنک است و  با رایحه ی پرطرفدار شكوفه پرتقال ، فلفل سیاه، نرولی و ترنج ایتالیایی شروع می‌شود تا آن را هیجان انگیز کند. سپس این نت‌ها از بین می‌روند و ترکیبی عالی از نت‌های میانی از جمله هل با رایحه‌های چندگانه، مریم گلی، توت درخت عرعر همیشه سبز و اسطوخودوس صاف پروانسالی به دست می‌آیند. نت پایه ای آن  متشکل از رایحه ی چرم، وتیور خاکی، عود مجلل، زنبق و خزه بلوط است. این ادکلن همه کاره برای تمام طول روز و هر روز خوب عمل می کند.

دانهیل آیکون توسط کارلوس بنایم طراحی و در سال 2015 معرفی شد، این ادکلن جذاب در یک بطری فلزی میخ دار و سنگین عرضه شده است که مردانگی را در درون خود نشان می دهد.

3- ادکلن دیور او ساواج ادو تویلت Dior Eau Sauvage

عطر ادکلن دیور او ساواجیک عطر مردانه مرکباتی استکه در سال 1966 روانه بازار شد. عطار این عطر ادموند رودنیتسکا است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی لیمو، ترنج، ریحان، رزماری، زیره و نت های میوه ای هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، گشنیز، نعناع هندی، میخک، ریشه زنبق، چوب صندل و رز و در آخر نت های پایه عبارتند از: خزه بلوط، خس خس، مشک و عنبر.

مطلب پیشنهادی مرتبط:مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

در ادکلن دیور او ساواج رایحه شفاف و تازه از لیمو و رزماری تلخ و تازه کاملاً با ظرافت های مردانه و چوبی ترکیب شده است.

خالقش رایحه ی این عطر را با نت های تازه و مرکباتی همراه  با اسطوخودوس تند روی پایه ای مردانه و چوبی تشکیل داده است که رایحه ای افسانه ای و خاص است. این نسخه با یک کمپین تبلیغاتی جدید با حضور آلن دلون مشهور جهان در سال 2009 به روز شد.

4- ادکلن کارل لاگرفلد فور هیم Karl Lagerfeld Karl Lagerfeld for Him

کارل لاگرفلد، طراح مد، عطرهای جدید خود را در مارس 2014 عرضه کرد. عطرهای او شامل نسخه مردانه و زنانه (Karl Lagerfeld for Her و Karl Lagerfeld for Him )هستند.

مردانگی خود را با رایحه ی ادکلن کارل لاگرفلد آشکار کنید. این ترکیب توسط خانه طراحی به همین نام به بازارعرضه شد.عطار آن ژان کریستف هرو می باشد .

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن بلو شنل اصل

این ادو تویلت مردانه با رایحه های تشکیل دهنده اش تعادل کاملی را ایجاد می کند که قوی، معطر و جذاب است. عطر کارل لاگرفلد فور هیم، عطری معطر – فوژه است . نت آغازی حاوی رایحه ی سرخس، اسطوخودوس و پوست نارنگی ماندارین توسط رایحه ی سیب تازه و بنفشه تقویت شده است. سپس رایحه‌های ترد مرکباتی و میوه‌ای  با رایحه ی چوب صندل تند و در ترکیب با کهربا تثبیت می‌شوند و ظاهری مردانه و حسی به عطر می‌دهند یعنی  درست زمانی که فکر می‌کردید رایحه ی این عطر متوقف شده است، نت‌های چوبی سفید رایحه را کامل می‌کنند تا رایحه‌ی ترکیبی مناسبی را به شما ارائه دهند، طراحی بطری شیشه ای مشکی و سنگین این ادوتویلت  با دقت و هندسی ساخته شده است و به خودی خود یک قطعه و اثر هنری است. مدل های کمپین این عطر باپتیست جیابیکونی و کتی نشر هستند.هم در روز و هم در  شب قابل استفاده است و با رایحه ی خنک و تندش برای استفاده در روزهای گرم سال پیشنهاد می شود .

5- ادکلن کالوین کلین سی کی من Calvin Klein CK Man

   

سادگی ، سبک کژوال ، شیک و در عین حال مدرن بودن هسته اصلی برند کالوین کلین است. امروزه ، مارک CK به دلیل محبوبیت افراد مشهور شناخته شده است و در لباس ها ، لباس زیر و لوازم جانبی یک برند مورد احترام می باشد.

کالوین کلین که به سبک مینیمالیستی شهرت دارد ، یکی از شاخص ترین برند های عطر و لباس لوکس در جهان است یا به بیان دیگر یک نام تجاری جهانی در سبک زندگی است که نمونه ای از آرمان های جسورانه ، مترقی و زیبایی شناختی اغوا کننده و اغلب مینیمال است. در حالی که این برنداز تصاویر تحریک آمیز و طراحی های چشمگیر برای شعله ور کردن حواس استفاده می کند ، مخاطب خود را هیجان زده و تحریک می کند.کالوین کلین بدون شک زمانی که  به برندی در زمینه لباس زیر و عطر تبدیل شد ، به یک نام مشهور تبدیل گردید.معرفی عطر Calvin Klein Obsession در سال 1985 بود که همه چیز را تغییر داد. این برند در اواسط دهه 1980 و 1990 بر بازار عطر تسلط پیدا کرد وبه تقاضای عطرهای مردانه ، زنانه و تک جنسیتی که هم مدرن و هم تازه و شیک بودند ، دامن زد.

مطلب پیشنهادی :بهترین ادکلن های مردانه ایرانی

ادکلن کالوین کلین سی کی من نیزحس خاص و افسانه ای برندکالوین کلاین از مینیمالیسم مدرن را در طراحی رایحه،کاملاً به نمایش گذاشته است. این عطر مردانه در سال 2007 به بازارعرضه شد.

نت اولیه آن شامل رایحه ی ترنج ، ماندارین ، رزماری ، برگ گل بنفشه و نت میانی متشکل از جوز ، نعناع ، بخور خوشبو ، برگ سرخ است و نت پایه روایح چوب صندل ، عنبر ، مشک ، چوب گایاک ، درخت سرورا در بر می گیرد .

به طور کلی در ادکلن سی کی من ، نت‌های معطر تند ترکیب و رایحه‌ای مردانه ،خنک و تند همراه با عمق ایجاد شده است. نت‌های رزماری، چوب صندل، کهربا و جوز هندی رایحه‌ای جذاب ایجاد می‌کنند که بعد دارد و قوی است اما اذیت کننده نیست و این عطر را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده روزانه برای مردان مدرن و با اعتماد به نفس تبدیل کرده اند.

6- ادکلن هوگو بوس هوگو جاست دیفرنت Hugo Boss Hugo Just Different

هوگو باس آگ:( Hugo Boss AG) شرکت پوشاک و خانه مد آلمانی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع کالاهای لوکس و انواع پوشاک فعالیت می‌کند.شرکت هوگو باس توسط طراح مد و کارآفرین آلمانی؛ هوگو فردیناند باس تأسیس شد. امروزه نشان تجاری هوگو باس، در صنعت مد، یک برند شناخته شده می‌باشد.دفتر مرکزی این شرکت، در شهر متسینگن، آلمان قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس فرانکفورت مبادله می‌شود.

شاید دوست داشته باشید :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

ادکلن هوگو جاست دیفرنت از هوگو بوس عطری است تلخ ، خنک و تند برای مردان ماجراجو که عاشق گذراندن وقت در فضای باز هستند. این عطر که در سال 2011 توسط خانه طراحی هوگو بوس معرفی شد.

نت اولیه ی آن شامل رایحه ی نعناع ، سیب و نت میانی حاوی فریزیا ، ریحان , گشنیز و در آخر نت پایه متشکل از لابدانیوم ، کشمران ، صمغ کندر ، نعناع هندی است . به طور کلی عطار این عطر طراوت نعناع و ریحان را با گشنیز تند و رایحه ترش سیب گرنی اسمیت ترکیب و سپس نت فریزیا همراه با کمی عنصر گلی و کمی شیرینی به آن اضافه کرده است.

 قبل از گذراندن یک روز معمولی در ساحل با دوستان یا یک شب بیرون از منزل از این عطر اسپری کنید.

7- چروتی 1881 مردانه Cerruti 1881 Men

با رایحه ای شیک ، پیچیده ،خنک ، تند و شیرین چروتی 1881 جذابیت خود را افزایش دهید. 1881 توسط نینو سروتی طراحی شد و یک عطر کلاسیک مردانه و جذاب است که در آزمون زمان مقاومت کرده است. این رایحه مردانه و متمایز اولین بار در سال 1990 توسط مارتین گراس طراحی و منتشر شد که در آن روایح اسطوخودوس، میخک، گالبانوم، ترنج و درخت عرعر را با هم ترکیب کرده است تا عطری ایجادکند که توجه شما را جلب نماید. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی درخت عرعر، سرو، اسطوخودوس، ترنج، میخک، رزین المی و گالبانوم هستند. نت های میانی عبارتند از وتیور، یلانگ یلانگ، رز، زنبق دره و کاسیا(درخت فلوس ). نت های پایه عبارتند ازخزه بلوط، درخت کاج، سدر، مشک، چوب صندل، نعناع هندی و فلفل . چروتی 1881 را اسپری کنید و با آن اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و بهترین احساس را داشته باشید. 1881 برای فعالیت های روز و شب ایده آل است، بنابراین از آن در محل کار استفاده کنید یا آن را برای موقعیت های خاص ذخیره کنید.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *