بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

نقد و بررسی عطر بلو د شنل

بررسی شنل بلو مردانه

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله به نقد و بررسی عطر بلو دشنل می پردازد.

شنل یکی از برندهایی است که دارای هیجان انگیزترین محصولات مانند لباس و عطر در صنعت مد است.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است : کرید اونتوس مردانه

CHANEL شنل یک نام تجاری لوکس فرانسوی است که توسط گابریل شنل (کوکو) که در ابتدا با نام گابریل بونهور شنل شناخته می شد ، در سال 1910 تاسیس شد. این برند به دلیل سبک زیبا ، ساده و نفیسش معروف است. در حقیقت ، در دهه 1940 شنل یکی از برندهایی بود که با موفقیت لباس های زنانه “پیچیده” را به طراحی ساده تر و راحت تر به بازار عرضه کرد. شنل با مدهای ساده و زیبا و جذابیت جاودانه خود انقلابی واقعی در دنیای مد ایجاد کرد. او یکی از اولین طراحانی بود که شلوارهای زنانه را معرفی کرد و به طور گسترده ای به عنوان خالق اصلی مد “لباس مشکی کوچک” شناخته می شود. خانم شانل کنترل خلاقانه شرکت طراحی را تا زمان مرگش در سال 1971 حفظ کرد.

شنل انقلاب مشابهی را در دنیای عطر با اولین عطر خود، Chanel N°5 که برای اولین بار در سال 1921 معرفی شد بر پا کرد.

اما CHANEL همچنین داستان موفقیت باورنکردنی یک زن فرانسوی مستقل است که دائماً از زمان خود جلوتر بود. در حالی که گابریل شانل در زمانی به دنیا آمد که زنان حتی حق رای نداشتند، او موفق شد امپراتوری بسازد که همواره رشد می کند.

کوکو شانل به سرعت عطرهای منحصربه‌فردی را خلق کرد و با خلاقیت‌های معروفش با «اوت کوتور» هماهنگ گردید.  عطرهای مردانه شانل خیلی زود به نمادی از مدرنیته و مردانگی قوی تبدیل شد.

ادوپرفیوم  بلو د شنل یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه در تمام دوران است و پس از تولید مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت .

برند شنل دارای 133 عطر در این رایحه پایه است. اولین نسخه ی برند شنل در سال 1921 و جدیدترین آن در سال 2022 وارد بازار عطر و ادکلن شد.

 بلو شنل رایحه ی پیچیده ای دارد وهم در روز و هم در شب به خوبی می توان از آن استفاده کرد و این پتانسیل را دارد که به عطر و بوی خاص شما یا عطر امضای شما  تبدیل شود. همچنین اگر بخواهید به جای داشتن مجموعه ای از عطرها فقط یک عطر داشته باشید، بلو شنل می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد و همچنین به خاطر فرمول دلپذیرش، تعریف و تمجیدهای بسیاری را برایتان به همراه می آورد . برای مراسم خاص و لباس های خیلی رسمی، بلو شنل انتخاب عالی برای شما می تواند باشد .ماندگاری آن  نیز خیلی خوب است.

ادکلن بلو شنل

یکی از ادکلن های بسیار پر طرفدار برند شنل، ادکلن بلو د شنل است. بلو شنل تداعی کننده رنگ آزادی است.

 بلو د شنل دارای رایحه ای غیر منتظره و جسورانه است که باعث می شود شما بخواهید خودتان باشید ، مانند مردی که به هویت و آزادی خود احترام می گذارد و از پیروی از یک تصویر قالب بندی شده امتناع می ورزد و دارای یک روحیه مستقل است که برای شنل بسیار مهم و عزیز می باشد.به بیان دیگر بلوشنل دارای رایحه ای عمیقاً حسی است، که روح مردی را به نمایش می گذارد که سرنوشت خود را با استقلال و اراده انتخاب می کند ، مردی که از قراردادها سرپیچی می نماید.

این ادکلن یکی از بهترین ادکلن های مردانه می باشد که سه تفاوت ظریف در طبیعت خود را در سه تفسیر(3 غلظت ) آشکار می کند و دارای غلظت های  ادوپرفیوم ،ادوتویلت و پارفوم است . ادو تویلت از سال 2010، ادو پرفیوم از سال 2014 و پرفیوم از سال 2018 روانه بازار شدند.

1-بلو د شنل ادوتویلت مردانه BLEU DE CHANEL EDT

برای شروع، بطری ادکلن بلو شنل به گونه ای طراحی شده است که فقط یک کلمه می تواند حق مطلب را درباره ی آن ادا کند ،شیک . ادوتویلت بلو د شنل در سال 2010 وارد بازار شد. این عطر مرکباتی، رایحه ای مشک دار و بسیار شاداب دارد. اکثر مردان مدرن ،مطمئناً آن را دوست دارند.دارای رایحه ای قوی و حسی است و ماندگاری رایحه آن نیز قابل ذکر است. رایحه این عطر اعتیاد آور است وشامل نت های  وتیور، بخور، فلفل صورتی، مرکبات، نعناع، لبدانوم، زنجبیل، یاس، چوب صندل، جوز هندی، گریپ فروت، نعناع هندی و سدر است.

طبع آن خنک است و رایحه تلخ دارد و در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد . قیمت ادوتویلت بلو شنل با حجم: ۱۰۰ میل حدود 3852000 تومان و با حجم: ۱۵۰ میل حدود 4,500,۰۰۰ تومان است .

2-بلو د شنل ادوپرفیوم مردانه(Bleu de Chanel)

این عطر توسط عطرساز مشهور جک پولژ طراحی شد و در سال ۲۰۱۴توسط کمپانی شنل  روانه بازار گردید و پس از تولید مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت .

رایحه ای به طور غیر منتظره و غیرقابل انکار جسورانه ، تازه، تمیز ،عمیقاً حسی، چوبی و معطر دارد که  روح مردی را نشان می دهد که سرنوشت خود را با استقلال و اراده انتخاب می کند ، مردی که از قراردادها سرپیچی می کند.ادکلن بلو شنل دارای رایحه مردانه دارای آکورد مرکباتی تازه و به دنبال آن رایحه سدر کهربایی است. رایحه ی چوبی همراه  با لوبیای تونکا و وانیل در بلو شنل برای افزایش و تقویت حس شهوت و اغواگری استفاده شده اند و چوب صندل کالدونیای جدید برای عمق بیشتر رایحه ،درنت پایه باز می شود.

  بلو د شنل عطری ماجراجویانه است که نت های ابتکاری را با نت های چوبی کلاسیک ترکیب می کند. عطر چوبی مست کننده و افسونگرآن به طور طبیعی مردانگی را تداعی می کند. مطمئناً اکثر مردان مدرن آن را دوست خواهند داشت وبا استفاده از آن حس هیجان را بیش از قبل حس خواهند کرد و لبریز از انرژی خواهند شد . عطر بلو دشنل دارای رایحه ای قوی و شهوانی است و ماندگاری رایحه آن نیز بسیار خوب است. رایحه ی این عطر اعتیاد آور و بسیار جذاب است.عطر بلو د شنل مردانه از دسته عطرهای خاکی و چوبی با نوع رایحه ی چوبی گرم است .رایحه اولیه ی آن شامل گریپ فروت ، لیمو ، نعناع و فلفل صورتی ؛رایحه میانی شامل زنجبیل ، جوز هندی ، یاسمن و سدر ورایحه پایه حاوی رایحه ی بخور ، وتیور ، سرو ، چوب صندل ، نعناع هندی ، لبدانوم و مشک سفید می باشد. نت های ابتدایی کمی چشم نواز هستند ، در حالی که نت های پایانی به آرامی طعم ملایمی را منتشر می کنند  و آن را به یکی از بهترین ادکلن های مردانه تبدیل می کنند. با این حال ، برخی ممکن است شکایت کنند که نت اصلی بسیار قوی است. اما مقاومت در برابر نت پایه با احساس آزادی بی حد و حصر دشوار است!

این عطر دارای طبع خنک و رایحه تلخ است .در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی نیز دارد و  در حجم ۱۰۰ میل, ۱۵۰ میل موجود است .قیمت ادوپرفیوم با حجم۱۰۰ میل حدود 4,500,000 تومان و با حجم: ۱۵۰ میل حدود 5040000 تومان است .

3– عطر بلو د شنل پارفوم BLEU DE CHANEL PARFUM

ادکلن بلو د شنل پرفیوم، عطری است چوبی و مردانه که در سال  2018 به بازار عرضه شد. عطار این عطر اولیویه پولگه است. نت های ابتدایی شامل پوست لیمو، ترنج، نعناع و درمنه و نت های میانی حاوی اسطوخودوس، شمعدانی، آناناس و نت های سبز است و در اخر نت پایه شامل رایحه های چوب صندل، سدر، چوب عنبر و دانه تونکا می باشد.

” ادکلن بلو شنل جزء قوی ترین عطرهای مردانه است که جوهر عزم را به نمایش می گذارند. این عطر با رایحه های با طراوت و  معطر در کنار رایحه ی گرم و اعتیاد آور سدر و چوب صندل از کالدونیای جدید، باز می شود ورایحه ای تند و چوبی دارد.”

رایحه ی آن تلخ است و در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و از پخش بو و ماندگاری بسیارخوبی برخوردار است .

نت های آن برای مردان مدرنی ساخته شده است که این رایحه را بر قلب زنان حاکم می کند.با ترکیبی پرانرژی برای این مرد مدرن که از آن استفاده می کند و اینگونه توجهات را در روز به خود جلب کرده و زیباتر و با اعتماد به نفس خواهد بود.

بلو دشنل دارای یک بطری منحصر به فرد مشکی است و در درون خود مانند نور در دل کویر ،رایحه ای بی نظیر را پنهان دارد ،به صورتی قوی و زیبا.علاوه بر این، شما را به سادگی شگفت انگیز و جذاب نشان می دهد.

بنابراین با استفاده از این عطر روز خود را با رویاپردازی، خودتان بودن، خاص کنید.

قیمت حجم ۱۰۰ میل آن حدود 4680000 تومان و قیمت حجم: ۱۵۰ میل آن حدود 5796000 تومان می باشد.

با توجه به نمونه های فیک در بازار ،برای تشخیص اصل بودن ادکلن بلوشنل باید حتما توجه کنید درب نمونه اصلی ادکلن بلو شنل آهنرباییست و با رهاکردن آن به علت مغناطیسی بودن درب ، به راحتی روی شیشه قرار می گیرد و در هنگام بستن آن ، حالت گرایش آهنربایی بین درب و افشانه به وجود می آید و مغناطیس درب را از دست شما می رباید و سر جای خود قرار می گیرد.

با نگه داشتن درب نمونه اصلی میتوان شیشه عطر را بدون اینکه درب از شیشه جدا شود بلند کرد . بر روی درب بطری عطر بلو د شنل اصل لگوی برند کمپانی شنل با کیفیت بالا و بسیار تمیز و برجسته حک شده است. لوگوی زیبا و برجسته ی شنل داخل درب نیز وجود دارد که بسیار با ظراوت و با کیفیت قالب گیری شده است  .

 با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم این مقاله شما را با عطربلو شنل اصل آشنا کرده باشد .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *