بلاگ, دسته‌بندی نشده, مجله خبری عطر و ادکلن

تفاوت خرید عطر اورجینال با تستر

تستر عطر اورجینال

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی از آن خریداری نمایید .الیسا پرفیوم در این مقاله به بررسی تفاوت خرید عطر اورجینال با تستر می پردازد .

اگرچه بسیاری از مردم به علت اينكه تسترها در بسته بندی اصلی عرضه نمی شوند در خريدآنها  احتیاط می کنند ، اما واقعیت این است که آنها گزینه ای عالی برای خرید محصولات با برند با کیفیت برای مردان و زنان هستند. در ادامه بخوانید تا بفهمید یک عطر تستر واقعا چیست، ویژگی های آن و تفاوت بین تسترها و عطرهای اصلي مارک های معروف كدام است.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :محبوب ترين ادکلن هاي زنانه و مردانه ۲۰۲۱ معرفی شد

در این مقاله، تمام آنچه را که باید در مورد تسترهای عطر بدانید و اینکه چرا برخي علاقه به خريد  تستر عطر دارند را بیان مي كنيم.

عطر تستر سالهاست که در بازار وجود دارد. با گذشت زمان، تقاضا برای عطر تستر تا حد زیادی افزایش یافته است.تسترها 100% قانونی، اصلی، تازه و معتبر هستند. این بطری ها حاوی 100% عطر اورجینال هستند که می توانند در فرمت های مختلف مانند EDT (ادوتویلت) یا EDP (ادو پرفیوم) ارائه شوند. تفاوت اصلی آنها با محصولات اصلی،نحوه ارائه آنها است. وقتی صحبت از نمونه عطر به میان می آید، تولیدکنندگان هزینه کمتری برای بسته بندی آنها صرف می کنند و فروشگاه‌های خرده‌فروشی از آن‌ها برای تبلیغ یک رایحه خاص استفاده می‌کنند و بنابراین دقیقاً همان کیفیت و ترکیب عطرهای اصلي و اورجينال را دارند. تولیدکنندگان ، عطر استانداردی را برای خرده‌فروشی توليد می‌کنند، در اصل همان عطراصلي را می‌سازند و برخی از آنها را به‌عنوان تسترعلامت‌گذاری می‌کنند، که در فروشگاه نمایش داده می‌شوند تا توجه مشتریان را جلب کند و معمولاً در یک جعبه ساده یا معمولاً بدون کلاهک فانتزی عرضه می‌شوند. تسترهای عطر هاي اورجينال معمولاً در بزرگترین طیف عطرهای مارک و اصل ساخته می شوند. پرمصرف ترین بسته بندی 100 میلی لیتری است که در 50، 75، 90، 125 و انواع دیگر نیز تولید می شوند. هدف این نوع محصول نمایش و ارائه عطر قبل از خرید در عطر فروشي ها و مراکز خرید بزرگ است. تستر‌ها معمولاً برای فروش نیستند، اگرچه در شبکه توزیع و فروش، اغلب فروخته می‌شوند.در ادامه به سوالات متداولی که برای مصرف کنندگان عطر و ادکلن پیش می آید پاسخ داده می شود .

چرا عطرها به عنوان تستر برچسب گذاری می شوند؟

گاهی اوقات، تسترهای عطر برچسب مشخصی دارند به طوری که مصرف کنندگان می توانند تفاوت را ببینند. در غیر این صورت، همه آنها شبیه به هم خواهند بود. تستر های عطربرای اهداف بازاریابی/فروش نیستند. آنها برای بو کردن و “آزمایش” برای مشتریان هستند. بسته بندي تسترها مانند بسته بندی اصلی نمي باشد، به همین دلیل قیمت آنها پایین تر است. تعداد کمی از عطرها به عنوان تستر علامت گذاری شده اند تا مغازه ها تستر های عطر را از بطری های عطر خرده فروشی تشخیص دهند.

تفاوت بین تستر و سمپلر چیست؟

 سمپلرها نمونه های فروش هستند که بدون هیچ هزینه ای در گردشند یا برای تست رایحه استفاده می شوند. ویال‌های کوچک با مارک جیبی وجود دارند که پر از عطر یک برند خاص است. نمونه‌های کوچک معمولاً تنها با 2/1 میلی‌لیتر روغن عطر پر می‌شوند، برخلاف  تستر‌ها، که معمولاً در یک ویال بزرگ شبیه به خود عطر عرضه مي شوند.

مطلب پیشنهادی :چرا وقتی ادکلن میزنم سر درد می گیرم؟

معمولا به هر دلیلی غیر از تبلیغات، آنها به بازار عرضه نمی شوند و مورد استفاده قرار نمی گیرند. هدف آنها درک ماهیت محصول تا زمانی است که رایحه آن احساس شود.تعداد کمی از تستر هاي عطر در نهایت در وب سایت ها یا سایر کانال های تجارت الکترونیک فروخته مي شوند.

تفاوت بین تستر و عطر چیست؟

همانطور که قبلاً گفتیم که تسترهای عطر اصل، معتبر هستند و دقیقاً مشابه نمونه های خرده فروشی مي باشند. از نظر تجاری تفاوت عمده اي بین قیمت و بسته بندی تستر و عطر وجود دارد. بسته بندی تسترهای عطر معمولاً ساده و ارزان ساخته شده و از مواد قابل استفاده مجدد یا از نوع مقوایی است.هزینه عطر تستر معمولاً به دلیل بسته بندی ارزان قیمت پایین تر است.

شاید دوست داشته باشید :عطر را کجا نگهداریم؟

معمولاً تستر ها بدون کلاهك ارائه می شوند تا مشتری در تست عطر راحت باشد. ممکن است زبان های مختلف را روی جعبه ی تسترهای عطر ببینید. جعبه ها با کلمات خارجی مانند زبان های آسیایی یا خاورمیانه عرضه می شوند. این بدان معنی است که توزیع کنندگان احتمالاً عطرهایی را از کشورهای دیگر دریافت می کنند. بنابراین دیدن زبان های مختلف چاپ شده روی جعبه امری طبیعی است.

عطر تستر می تواند با جزئیات اضافی درج شده روی بطری ها ارائه شود. به نظر می رسد، در حین آزمایش، این به مشتریان کمک می کند تا بیشتر در مورد نت های عطر اطلاع پيدا كنند .

شباهت بین عطر و تستر

سازنده عطراصلي و تستر یکی است. کیفیت عطر تستر و عطراصلي از نظر ترکیب شیمیایی، غلظت روغن، همه چیز یکسان است.دوام یا ماندگاری نیز به همان اندازه است. برخي ادعا مي كنند كه تسترها ماندگاري بيشتري دارند كه اين ادعا كاملا بی‌اساس است و هميشه اين سوال مطرح مي شود كه آیا تستر از عطر اصلی ماندگاري بيشتري دارد؟

مطلب پیشنهادی :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

ماندگاری هر تستر به اندازه عطراصلي آن است يا به بيان ديگر ماندگاری عطرها و تسترها مشابه مي باشند، اما ماندگاري به طور قابل توجهی به نحوه نگهداری آنها بستگی دارد. اگر یک ارزیابی انجام دهید و یک عطر و تستر را در کیف دستی خود بدون کلاهک برای بیش از یک ماه نگهداريد، تفاوت در ماندگاری هر دو را متوجه خواهید شد. وقتی عطر یا تستر خود را به درستی نگهداري نکنید، عطر رایحه ي اصلي و قدرت خود را از دست می دهد و اين هيچ ارتباطي به تستر بودن ندارد .به دلیل قرار دادن مداوم تستر در معرض نور، برخی از افراد می ترسند که تسترهای عطر عمر مفید كمتري داشته باشند.

مغازه ها یک بطری یا تقریباً چند بطری  از تستر را در یک زمان برای خريدارن  عطر به نمایش می گذارند. درست مانند همه عطرهای دست نخورده، سایر تسترهای عطر استفاده نشده نیز به همین ترتیب نگهداری می شدند. تصور اینکه مغازه‌ها با تستر هاي عطر متفاوت رفتار می‌کنند، بی‌اساس است. از آنجایی که هر دو حاوی محتوای یکسانی هستند . تا زمانی که افراد با هر دوی آنها به یک شکل رفتار می كنند ماندگاری بطری های تستر عطر کوتاه تر نمي باشد .در فروشگاهاي عطر ،معمولا عطر و تستر به یک روش نگهداري می شوند.

عطرها از انواع مختلفی از ترکیبات شیمیایی تشکیل شده اند. ترکیب شیمیایی آن‌ها می‌تواند با قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض مقدار غیرعادی نور (اشعه‌های بسیار نافذ) تخریب شود حال چه عطر اصلي را در اختيار داشته باشيم چه تستر آن را . نگهداری صحیح بطری های عطر می تواند نقش مهمی در حفظ شدت عطر داشته باشد.

شاید دوست داشته باشید :۲۰ ادکلن نوستالژی مردانه و زنانه

فروشگاه های خرده فروشی جعبه را باز نمی کنند و چندین بطری جدید را در ویترین خود نشان نمی دهند. وقتي عطرها با اکسیژن موجود در هوا ادغام می شوند و در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار مي گيرند شدت و کیفیت عطر تغییر ايجاد مي شود بنابراین، بدون قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، معمولاً توصیه می شود عطرها را در دمای محیط نگهداری کنید.

بسته بندی عطر تستر چگونه است؟

عطرهای تستر در بسته بندی مقرون به صرفه عرضه می شوند (جعبه های سفید یا قهوه ای ساده). با این کار معمولا مقدار زیادی در عوارض واردات صرفه جویی می شود. بنابراین اگر در هزینه ها  صرفه جویی شود ، این عطر ها با قیمت ارزان تری وارد بازار می شوند و شايد گاهي حدود 20%تا 40% زیر قیمت خرده فروشی برای همان محصول با بسته بندی اصلی ارائه می شوند . شرط می بندم که اکنون به خریدعطر تستر علاقه پیدا کردید!

مطلب پیشنهادی پربازدید :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

فروشنده باید حتما به خریدار اطلاع دهد که محصولی که می خرد تستر است و به عنوان تستر فروخته می شود و باید دقت کنید که فروشنده عطر تقلبی را تحت عنوان تستر به شما نفروشد !

آیا بین عطر تستر وعطر اصلی تفاوتی در غلظت وجود دارد؟

پاسخ یک نه بزرگ است! هر دوی آنها به روشی مشابه توسط یک سازنده فرموله شده اند. نه عطر تستر رقیق تر است و نه غلظت بالایی دارد. با این حال، برخی از افراد گزارش کرده اند که در مقایسه با عطرهای معمولی، تستر های عطر ممکن است متفاوت عمل کنند. آنها همچنین ادعا مي كنند که تسترها رايحه ي قدرتمندتري نسبت به عطر اصلي دارند كه اين موضوع باعث می شود مردم بيشتر به آنها جذب شده و  عطرهاي بیشتری توسط فروشگاه ها به فروش برسند. آنها همچنين ادعا مي كنند تسترها عملکرد قوی‌تر و ماندگاري بيشتري  دارند و از این رو، تست کننده های عطر بیشتر ترجیح داده می شوند چون قوی تر هستند. اما در حقيقت پس از مطالعات گسترده ثابت شده است كه این ادعاها تا حد زیادی درست نمي باشد .

چرابرخي علاقه به خريد تستر دارند ؟

کاهش قیمت یکی از مزایای بزرگ خرید تستر است. برندهای مختلف و شرکت‌های معروف عطر، رايحه ‌های باورنکردنی را در بسته‌بندی‌های ممتاز و چشمگیر برای همه افرادی که سبک و سلیقه متفاوتی دارند، توليد می‌کنند.

در نهایت، همان عملکرد عطر با كيفيت اصلي درمورد تستر ها ديده مي شود و حتي همان طور كه عنوان شد برخي ادعا ميكنند تستر ها رايحه ي قوي تري نيز دارند از این منظر، تسترهای عطر ترجیح بیشتری برای برخي خریداران دارند.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای اصل فرانسه

بنابراین اجازه دهید یک بار دیگر یادآوری کنم که تستر ها و عطرهاي اصلي با 100٪ مایع عطر یکسان بسته بندی شده اند وتفاوت بین آنها فقط در  بسته بندی است .

توجه داشته باشید ،شرکت هایی که در صنعت عطر سازی فعالیت می کنند، پس از تولید کردن عطر هنگامی که قصد فروش عمده عطر های خود را دارند به طور معمول به ازای هر ۱۲ عطر یک تستر عطر درون کارتن مربوطه قرار می دهند.تقریبا تمامی تسترها دارای جعبه مقوایی سفید یا جعبه کارتنی قهوه ای رنگ یا سفید رنگ هستند و هیچ تستری بدون جعبه ارایه نمیشود( فقط ۲-۳ عطر هستند که تسترشان بدون جعبه است. مانند دلچه گابانا دوان و دوان رز و یا ماین مارک جوزف)که معمولا بر روی جعبه و شیشه تستر جمله Not for Sale درج می شود تا از فروش آن جلوگیری شود. برروي بسته بندي بطری‌های تستر معمولاً با موارد سلب مسئولیت «برای فروش نیست» چاپ می‌شوند. اما خرده فروشان هیچ تعهدی به پیروی از ترجیحات سازنده ندارند. این تستر ها کاملا رایگان در اختیار فروشندگان قرار می گیرند تا  فروشنده عطر  بدون باز کردن جعبه عطر اصلی، بتواند به مشتریان خود این امکان را بدهد که عطر را تست ورایحه عطرمورد نظرش را استشمام کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید آن نماید.تنها تفاوت عطرهای اورجینال و تسترش در شکل بسته بندی عطر است.توجه داشته باشيد سودجويان بسياري عطرهاي تقلبي را با عنوان تستر و بدون جعبه مي فروشند اما این ادعا نیز برای فروش عطرهای بدون جعبه کاملا بی اساس و دروغ است وتقریبا همه تسترها جعبه دارند و بچ کد حک شده روی جعبه با بچ کد شیشه مطابقت میکند.

مزایا و معایب عطر تستر

مایع واقعی موجود در تسترها دقیقاً همان مایع موجود در عطرهای اصلی مردانه یا زنانه است. شما می توانید با همان اعتماد به نفس عطر معمولی خود از تستر استفاده کنید و از ماندگاری آن لذت ببرید. بهترین راه برای حفظ عطرهایتان این است که آنها را در محیطی خنک و بدون رطوبت نگه دارید.

قیمت آن نسبتاً ارزان تر از یک عطر معمولی است که به شما امکان می دهد تا حد قابل توجهی صرفه جویی کنید. در نهایت، مايع عطري که در داخل بطری است بیشترین اهمیت را دارد و واقعاً تفاوت را ایجاد می کند.

شاید دوست داشته باشید :تشخیص ادکلن اصل با تکان دادن شیشه عطر

خرید تستر بهترین گزینه برای بردن عطر جدید اصلی مورد علاقه شما به هر جایی است. به دلیل سایز کوچکتر می توانید آن را کاملا در کیف یا کوله پشتی خود نگهداری کنید.

تنها عیب آن این است که نمی توانید برای مدت طولانی از رایحه آن لذت ببرید، زیرا تسترها معمولا از  بطری های معمولی عطر کوچکتر هستند. شما باید دوباره به مغازه برويد و آن را تهيه كنيد .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید . به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *