بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطرها برای تابستان (مردانه وزنانه )

بهترین عطرهای تابستانی مردانه و زنانه

در این مقاله بهترین عطرها برای تابستان (مردانه وزنانه ) به شما دوستداران خرید عطر معرفی خواهد شد .

تابستان زمان مناسبی برای نو کردن کمد عطر شما با رایحه های ملایم و خنک است به طوری که ماهیت فصل را به تصویر بکشد. تهیه ی عطرهایی با رایحه های گلی، میوه ای، مرکباتی یا آبی . برای شما عطرهایی تابستانی بسیاری وجود دارند که به شما احساس اعتماد به نفس و درخشندگی بدهند.

مطلب پیشنهادی پربازدید:نکات خرید عطر

عطر ایده آل تابستانی چه عطری است؟

بهترین عطرها برای تابستان (مردانه وزنانه )

این به عوامل زیادی بستگی دارد  . در حالی که در پاییز و زمستان از عطر ها با رایحه‌های شاداب، غنی و حتی تند طبیعی بیشتر استفاده می شوند ، تابستان زمانی است که تمایل بیشتری به استفاده از روایح مرکبات درخشان، نت‌های دریایی و گل‌های سبک و خنک وجود دارد. فراتر از تغییر حال و هوا، رایحه‌های شفاف و سبک در تابستان طرفدار بیشتری دارند.

آنها رایحه هایی هستند که شما را از بقیه متمایز کرده و استایل تابستانی شما را تکمیل خواهند کرد.

یک عطر تابستانی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

اگر می خواهید یک عطر تابستانی متناسب با شخصیت و خلق و خوی خود بخرید، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در انتخاب آن کمک می کند.

برای تابستان، از رایحه های قوی که با گرما قوی تر می شوند دوری کنید و به جای آن  روایح گل های تازه، معطر و نرم را انتخاب کنید. برخی از آنها عبارتند از: گل یاس، گل رز، گل صد تومانی، شکوفه پرتقال و نرولی.

هر آنچه این فصل را تداعی می کند را در نظر بگیرید و عطرهایی را انتخاب کنید که شما را به یاد میوه ها، گل ها یا مکان های تابستانی می اندازد. به عنوان مثال، آناناس، نارگیل، لیمو، ترنج و چوب صندل برخی از نت های گرمسیری هستند که می توانند حال و هوای تعطیلات را تداعی کنند.

به جای ادو پرفیوم (EDP  ) از عطرهای سبک تر مانند ادو تویلت   (EDT  )  استفاده کنید، زیرا آنها غلظت روغن معطر کمتری دارند و به شما جلوه ای مطبوع و سبک می دهند.

رایحه های ساده ای را انتخاب کنید که نت های کمتری دارند و وقتی در گرما سریعتر تبخیر می شوند، به طرز نامطبوعی با هم مخلوط نمی گردند.

قبل از خرید عطر، تست بوییدن و اسپری را انجام دهید. ابتدا بطری را بو کنید و سپس آن را روی مچ دست خود بمالید و چند دقیقه صبر کنید تا ببینید چگونه روی پوست شما  عمل می کند. نت‌های بالایی خیلی سریع وارد عمل می شوند ، اما نت‌های میانی و پایه کم کم برجسته‌تر خواهند شد.

نمی دانید چگونه عطر تابستانی خود را انتخاب کنید؟ نگران نباشید، به همین دلیل است که ما اینجا هستیم! ما بهترین عطرها را  برای تابستان شما انتخاب کرده ایم.

بهترین عطرهای تابستانی برای خانم ها

برای این فصل یک عطر کلاسیک تابستانی با رایحه های شاداب وانیل، نارگیل یا لیمو را می توانید انتخاب کرده و عطر تابستانی منحصر به فردی را خریداری کنید که در آن نت های نمک، ترنج یا گلبرگ های رز با هم ترکیب شده باشند. هوای گرم تابستان نیاز به رایحه های مطبوع و سبک دارد.

عطر تابستانی موگلر الین گادس اینتنس Thierry Mugler Alien Goddess Intense

عطر تابستانی موگلر الین گادس اینتنس

وقتی موگلر، الین گادس اینتنس را منتشر کرد، از همان ابتدا مشخص بود که این عطر واقعی در تمام طول سال است که می تواند در تمام شرایط آب و هوایی مقاومت کند.

این عطر قطعاً با بهترین روزهای تابستانی مناسب است، به همین دلیل در لیست بهترین عطرهای تابستانی برای زنان قرار گرفت.

این عطر دارای یک رایحه گلی سفید است که در آن یاس و چای یاس بر قلب ترکیب غالب هستند. نت های پایه وانیل، بنزوئین و چوب کشمیر هستند که به کل ترکیب حسی دنج، گرم و کمی حسی می بخشند.

این بخشی از ترکیب است که حسی خوبی را در طول سال به آن می‌دهد، با این حال، دلیل اینکه بهترین تناسب با تابستان را به آن می‌دهد رایحه ی نارگیل در نت ابتدایی در پس‌زمینه باقی می‌ماند، حتی وقتی باز می‌شود . نارگیل قطعا آن کرمی بودن را افزایش می‌دهد، اما آن حس گرمسیری را نیز به رایحه اضافه می‌کند.

در مناسبت‌های ساحلی (هم پیاده‌روی‌های روزانه یا مهمانی‌های شبانه ساحلی) کاملاً مناسب است. می توان گفت که این عطر حال و هوای خاصی را دارد و این درست است زیرا نارگیل و یاس ترکیبی نیستند که اغلب می بینید.

رایحه این ادو پرفیوم زنانه گلی، ابریشمی و استوایی است که طول عمر و ماندگاری آن به طور متوسط 7 ساعت است .

عطر تابستانی زنانه مارک جاکوبز دیسی لاو Marc Jacobs Daisy Love

عطر تابستانی زنانه مارک جاکوبز دیسی لاو

اگر دسته عطری وجود دارد که بتوانیم آن را «دخترانه» بنامیم، دیزی لاو اثر مارک جیکوبز تعریف آن دسته است. وقتی لباس بسیار زنانه ای به تن می کنید ، عطری عالی است.

دیزی اصلی مارک جیکوبز یک موفقیت واقعی بود و زنان آن را می پرستیدند. با توجه به این عطر، دیزی لاو عطری بازیگوش، شیرین و جوان‌تر از عطر اصلی است.

استفاده از  Daisy Love برای خانم های جوان تر قانع کننده تر است، این بدان معنا نیست که اگر بالغ تر هستید نمی توانید از آن استفاده کنید. سن فقط یک عدد است!

دیزی لاو از رایحه ای ساده و در عین حال غیرقابل مقاومت با رایحه تمشک در نت بالایی، گل مینا در وسط، و نت پایه ی مشک دار بر خوردار است. رایحه بسیار میوه ای، شیرین و مشک دار با بافتی سبک و مطبوع دارد.

دیزی لاو عطری است که برای جمعیت خوشایند است، به‌هیچ‌وجه اذیت کننده نیست و تا زمانی که ماندگار باشد (که چندان هم طولانی نیست) زیبایی برای شما به همراه خواهد داشت.

این ادو تویلت زنانه بوی شیرین و مشکی دارد و ماندگاریش به طور متوسط 6 ساعت می باشد.

عطر زنانه شنل چنس اوفرش Chanel Chance Eau Fraiche از بهترین عطرها برای تابستان

عطر تابستانی زنانه شنل چنس اوفرش

باید در این لیست به ترکیب زیبا و جذاب شنل چنس اوفرش نیز اشاره کرد!

شنل چنس اوفرش با ترکیبی برجسته از ترکیب لیمو و مرکبات باز می شود، درست مانند بسیاری دیگر از رایحه های نشاط آور و درخشان تابستانی.

چیزی که آن را منحصر به فرد می کند، این است که سدر که معمولا در نت های میانی یا پایه یافت می شود، در اینجا به عنوان نت بالایی بازی می گردد و آن اثر مرکباتی و درخشان را برای مدت طولانی تری حفظ می کند. در فضای خشک، رایحه چوبی تر و معطر تر می شود، در حالی که نعناع هندی وجود دارد، احساس کثیف یا مردانه نمی  دهد، بلکه مشکی و خاکی است.

اگر بخواهیم شنل چنس اوفرش را به‌عنوان یک زن تصور کنم، او را به‌عنوان یک بانوی شیک با کلاهی سبز و عالی که آرایشی ملایم و لباسی سفید دارد تصور می‌کردیم ،زنی که با طبیعت یکی است.

شنل چنس اوفرش به دلیل ماهیت سبک و درخشانش برای هر مناسبت تابستانی مناسب است. قطعاً این عطر در بین بهترین عطرهای تابستانی برای زنان جای دارد!

رایحه ی آن سبز، چوبی و مرکباتی است .ادو تویلتی با ماندگاری به طور متوسط 5 ساعت.

عطر زنانه تابستانی لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) LANVIN ECLAT D’ARPEGE

عطر زنانه تابستانی لانوین اکلت زنانه

عطر لانوین اکلت زنانه در سال 2002 به بازار عرضه شدو عطار این عطر کارینه دوبرویل است.لانوین اکلت در دسته بویایی گلی- میوه ای قرار دارد. لانوین با این عطر تم موسیقیایی عطر افسانه ای Arpege خود را احیا کرده است. ترکیب رایحه ی آن ظریف ، شکننده است. اولین نت لانوین اکلت گلبرگ های یاس بنفش و برگ های لیمو سیسیلی است که روز های اول بهار را برایمان تداعی می کند.

 با ظاهر شدن نت میانی ، گلها کاملا شکوفا می شوند ،گویی تابستان نزدیک است  و اینگونه است که رایحه ی آن قوی تر می گردد ، شکوفه گل  آقاقیای بنفش است که در نت میانی عطر، شکوفا می شود  و توسط شکوفه هلو و گل صد تومانی قرمز رایحه بی نظیری را به مشام می رساند. رایحه ی برگهای چای سبز نیز شادابی را برای مصرف کننده به همراه دارد .نت پایه که حاوی رایحه ی سرو سفید لبنان ، مشک لطیف و عنبر گرانبها است،مشاممان را نوازش می دهد.

عطرزنانه لالیک لامور LALIQUE L’AMOUR از بهترین عطرها برای تابستان

عطرزنانه تابستانی لالیک لامور

عطر لالیک لامور،عطری جذاب و لوکس با رایحه ای خنک،گلی و شیرین است که در سال 2013 به بازار عرضه شد. عطری با رایحه ی خیره کننده و اغواگرکه مخصوص زنانیست که اعتماد به نفس داشته و  به زنانه بودن خود اطمینان دارند .

عطار این عطر ناتالی لارسن است. نت های اولیه ی آن شامل رایحه ی شیرین و فرحبخشی از شکوفه‌ی پرتقال، نارنج و گل سرخ پرشکوه ،  نت های میانی تشکیل شده است از رایحه ای شورانگیز گل یاسمن گرمسیری، گاردنیا و گل مریم عجیب و غریب و نت پایه نیز عبارت است از  رایحه ی مشک ، سدر و چوب صندل .

 عطر گوچی بلوم زنانه GUCCI BLOOM

گوچی بلوم اولین عطر ساخته شده توسط آلساندرو میشل است : ” یک عطر سبز با رایحه ای شجاعانه که شما را به یک باغ وسیع وپراز گل و گیاه منتقل می کند. باغی به زیبایی زنان ، رنگارنگ ، وحشی و متنوع ، جایی که همه چیز وجود دارد وبا استفاده از گوچی بلوم بوی این باغ را حس خواهید کرد و به مکانی دیگرسفر خواهید نمود. “الساندرو میشل.

شکوفایی از روح معتبر زنان قهرمان الساندرو میشل نگرشی از آزادی است ،همانطور که می خواهید باشید اولین عطر گوچی که کاملاً تحت دید خلاق آلساندرو میشل ساخته شده ، این فلسفه مدرن را که چشم انداز راهنمای خانه است ، در بر می گیرد.

گوچی بلوم اصالت ، سرزندگی و تنوع زنانی که برای آنها طراحی کرده است و کسانی که خود را در بینش او معرفی می کنند ، جشن می گیرد.

آلساندرو میشل ، سرزندگی ، نشاط و زندگی را در هر نت گوچی بلوم ، با طراحی رویایی و غیرمتعارفش ،تزریق کرده است. گوچی بلوم را می توان چون یک باغ پر از انواع متنوع گل با عطرو بوی غنی که از آنها ساطع می شود ، تصور کرد.این عطر از مواد طبیعی و با کیفیت و بسیار غلیظ ساخته شده است .

در آن رایحه ی گل مریم طبیعی از هند با رایحه ی طبیعی گل یاس طبیعی در هم آمیخته شده  است. عصاره جوانه یاس ، که از طریق یک روش انحصاری استخراج همزمان به دست می آید .گوچی بلوم همچنین حاوی نت هایی از گیاه دیگری است که برای اولین بار در ساخت عطر استفاده شده است ، Rangoon Creeper  گیاه پیچی که در جنوب هند کشف شده است ، مفهوم و نام رایحه جدیدی را در خود جای داده است ، زیرا از سفید ، به تدریج به رنگ صورتی تیره تغییر رنگ می دهد و سپس با شکوفا شدن به رنگ قرمز تبدیل می شود. گل های انگور با یک رایحه ی زنانه ی کمی پودری بر طراوت عطر می افزاید.رقصیدن ، پرسه زدن ، شادی از آزاد بودن و پر بودن از زندگی و تجسم نشاط و شادابی ، طبیعت جذاب گوچی بلوم است.

عطر تابستانی زنانه ورساچه برایت کریستال VERSACE BRIGHT CRYSTAL

عطر تابستانی زنانه  ورساچه برایت کریستال

رایحه ای ورساچه مناسب خانم های با روحیه و ماجراجو است ، با عطر ورساچه برایت کریستال و با رایحه خنک و خوشبویش روح خود را جوان و تازه کنید. این عطر با رایحه ترد و میوه ای برای استفاده روزانه طراحی و در سال 2006 منتشر شد. آن را می توان قبل از یک روز طولانی در دفتر کار یا یک شب سرگرم کننده با دوستان خود استفاده کنید تا در طول روز احساس سرزندگی و نشاط کنید. رایحه ی عطر ورساچه برایت کریستال با  رایحه ای از انار شروع می شود و با نت های میانی گل نیلوفر ، گل صد تومانی و مگنولیای تازه چیده شده ادامه می یابد.

بهترین عطرهای تابستانی برای آقایان

در ادامه بهترین ادکلنهای مردانه تابستانی معرفی می شود :

ادکلن مردانه تابستانی ورساچه پورهوم Versace Pour Homme

ادکلن مردانه تابستانی ورساچه پورهوم

ورساچه پور هوم ادکلنی معطر فوژه مردانه است که در سال 2008 توسط ورساچه (از خانه‌های مد بسیار معروف در ایتالیا  ) و با الهام از رایحه های مدیترانه ای به بازار عرضه شد. اگر عطرهای کلاسیک معطر و خنک  را دوست دارید، خرید و استفاده از این عطر به خوبی شما را جذب خواهدکرد. این عطر دارای نت های لیمو، ترنج، سنبل، نرولی و رز د مای است که توسط آلبرتو موریلاس که یک عطرساز فوق العاده با استعداد است ساخته شده است. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی  لیمو، ترنج، نرولی و رز د مای هستند. نت های میانی عبارتند از سنبل، سدر، مریم گلی و شمعدانی و نت های پایه ی آن متشکل از رایحه ی دانه تونکا، مشک و عنبر می باشند. در طول روز می توانید از آن استفاده کنید تا بویی با طراوت و شاداب همراه شما باشد و این بو تا بعد از ظهر باقی بماند و قبل از بیرون رفتن در شب تنها با یک اسپری سریع می توانید رایحه ی آن را تازه کنید.این ادکلن بی نظیر  ، خنک و هیجان انگیز مناسب روزهای گرم سال می باشد .

ادکلن مردانه دیور او ساواج ادو تویلت Dior Eau Sauvage از بهترین عطرها برای تابستان

ادکلن تابستانی مردانه دیور او ساواج ادو تویلت

عطر ادکلن دیور او ساواجیک عطر مردانه مرکباتی استکه در سال 1966 روانه بازار شد. عطار این عطر ادموند رودنیتسکا است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی لیمو، ترنج، ریحان، رزماری، زیره و نت های میوه ای هستند. نت های میانی عبارتند از: یاس، گشنیز، نعناع هندی، میخک، ریشه زنبق، چوب صندل و رز و در آخر نت های پایه عبارتند از: خزه بلوط، خس خس، مشک و عنبر.

در ادکلن دیور او ساواجرایحه شفاف و تازه از لیمو و رزماری تلخ و تازه کاملاً با ظرافت های مردانه و چوبی ترکیب شده است.

خالقش رایحه ی این عطر را با نت های تازه و مرکباتی همراه  با اسطوخودوس تند روی پایه ای مردانه و چوبی تشکیل داده است که رایحه ای افسانه ای و خاص است. این نسخه با یک کمپین تبلیغاتی جدید با حضور آلن دلون مشهور جهان در سال 2009 به روز شد.

ادکلن مردانه تابستانی جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ادو پرفیوم GIORGIO ARMANI Acqua di Giò Eau de Parfum

ادکلن مردانه تابستانی جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ادو پرفیوم

آکوا دی جیو زمانی که در سال 1996 عرضه شد قلب و روح همه را به دست آورد و همانطور که احتمالاً می دانید در صنعت عطرسازی چگونه پیش می رود، عطر در طول سال ها رقیق شد تا عطرهای طرفین توجه بیشتری را به خود جلب کنند.

ادو پرفیوم آکوا دی جیو قطعا دارای DNA اصلی آکوا دی جیو است و تفاوت اصلی این است که به جای  رایحه ی مرکبات نسبت به آکوا دی جیو اصل، حس دریایی/گیاهی بیشتری دارد.

بوی فوق‌العاده‌ای دارد و کل عطر حسی دریایی، سرد، شاداب و نشاط‌آور ی دارد.

قطعاً یکی از مطمئن ترین بلایند بای امروزی، جایگاهی شایسته در لیست بهترین عطرهای تابستانی برای مردان و لایق تعریف و تمجید واقعی است .

این ادو پرفیوم دارای رایحه تازه و گیاهی ماندگاری به طور متوسط 8 ساعت

  ادکلن کالوین کلین سی کی من Calvin Klein CK Man از بهترین عطرها برای تابستان

  سادگی ، سبک کژوال ، شیک و در عین حال مدرن بودن هسته اصلی برند کالوین کلین است. امروزه ، مارک CK به دلیل محبوبیت افراد مشهور شناخته شده است و در لباس ها ، لباس زیر و لوازم جانبی یک برند مورد احترام می باشد.

ادکلن کالوین کلین سی کی مننیزحس خاص و افسانه ای برندکالوین کلاین از مینیمالیسم مدرن را در طراحی رایحه،کاملاً به نمایش گذاشته است. این عطر مردانه در سال 2007 به بازارعرضه شد.

نت اولیه آن شامل رایحه ی ترنج ، ماندارین ، رزماری ، برگ گل بنفشه و نت میانی متشکل از جوز ، نعناع ، بخور خوشبو ، برگ سرخ است و نت پایه روایح چوب صندل ، عنبر ، مشک ، چوب گایاک ، درخت سرورا در بر می گیرد .

به طور کلی در ادکلن سی کی من ، نت‌های معطر تند ترکیب و رایحه‌ای مردانه ،خنک و تند همراه با عمق ایجاد شده است. نت‌های رزماری، چوب صندل، کهربا و جوز هندی رایحه‌ای جذاب ایجاد می‌کنند که بعد دارد اما اذیت کننده نیستند و این عطر را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده روزانه برای مردان مدرن و با اعتماد به نفس تبدیل کرده اند.

ادوتویلت جورجیو آرمانی کد کولونیا مردانه Giorgio Armani Code Colonia EDT For Men

آرمانی کد کلونیا جورجیو آرمانی یک عطر آروماتیک فوژه مردانه است که در سال 2017 عرضه شد . نت های اولیه آن شامل رایحه  نارنگی ماندارین و فلفل صورتی و نت میانی متشکل از رایحه ی شکوفه پرتقال، مریم گلی و آمیل سالیسیلات هستند و نت های پایه از دانه تونکا، عنبروود و هلیوتروپ تشکیل شده است.

آرمانی کد کلونیا نسخه جدید عطر مردانه آرمانی کد جورجیو آرمانی است که در اوایل سال 2017 عرضه شد.

شخصیت فوژه عطر دراین ترکیب توسط سازنده حفظ گردیده، اما به آن دوزی از طراوت و ظرافت و لمس حسی از شکوفه پرتقال داده شده است. شروع رایحه ی تازه مرکباتی آن شامل نت هایی از ترنج، ماندارین و فلفل صورتی است که پس از آن قلبی از شکوفه پرتقال، مریم گلی و مولکول سالیسیلات ایجاد می شود. پایه چوبی و کهربایی همراه با آکوردهای دانه تونکا و هلیوتروپ است.

ادکلن تابستانی زنانه کنزو لئو پار مردانه Kenzo l’eau par pour homme

ادکلن تابستانی زنانه کنزو لئو پار مردانه

این ادوتویلت مردانه با رایحه ی خنک ،معتدل ومعطردریایی اش مناسب آقایان میگرنی است .این ادکلن با طراحی خاص ترکیبی از رایحه های خنک و تلخ و ترکیبی از انرژی و آرامش را به خود اختصاص داده است .

رایحه ی خنک و تلخش می تواند برای بسیاری از افراد  حس آرامش و راحتی به همراه آورد .

نت اولیه ی آن شامل رایحه ی  گریپ فروت ، لیمو ترش ، یوزو و نت میانی  متشکل از رایحه ی  آب دریا ، لاله مردابی ، ترکیبات سبز ، نعناع  می باشند و در آخر نت پایه عبارت است ازرایحه ی  مشک و سدر.

ادکلن مردانه تابستانی لانوین اکلت مردانه Lanvin Eclat D’arpege Pour homme

ادکلن مردانه تابستانی لانوین اکلت مردانه

ادکلن لانوین اکلت مردانه در سال 2015 عرضه شد.عطار اصلی این عطر سونیا کنستانت است. ادوتویلت لانوین اکلت با رایحه ی مردانه جذاب مرکباتی ،خنک و تلخ خود و با ترکیب جذابی از رایحه های مرکباتی ، چوبی و تلخ ، انرژی و آرامش را برای آقایان به همراه دارد .

نت اولیه آن شامل رایحه ی  ترنج ، لیمو ترش ، نارنگی و نت میانی برگرفته از روایح  برگ بنفشه ، گل یاس و رزماری می باشند و در آخر نت پایه عبارت است از رایحه ی چوب صندل ، سدر ومشک .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان می باشد افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

2 دیدگاه در “بهترین عطرها برای تابستان (مردانه وزنانه )

  1. علی گفت:

    ای کاش بشه تقلبی وفیک تشخیص داد

  2. کرامت شجاعی گفت:

    متاسفانه بعضی فروشگاهها عطر تقلبی بصورت اینترنتی می فروشند،از جمله عطر ل….. که بابت تستر ادکلن دیورساواچ4700ملیون و هفتصد هزارتومان ازمن پول گرفتن و متأسفانه فیک بود والان توانباری گذاشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *