بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بررسی عطر کاپتان بلک

بررسی عطر کاپیتان بلک

اگر از علاقه مندان به خرید ادکلن مردانه کاپتان بلک هستید ما در این مقاله به بررسی این عطرمی پردازیم و همه چیز را در مورد این عطر زمستانی بررسی می کنیم .

مطلب پیشنهادی پربازدید :نکات خرید عطر

لرد کاپتان از برند کاپتان بلک ادکلنی است که با یک بار استفاده از آن شیفته ی آن خواهید شد ،ادکلنی با رایحه ای مناسب خاص پسندان .

برند کاپتان بلک

برند کاپتان بلک

کاپتان بلک نام یک برند معروف و خوشنام در تولید محصولات متنوع مانند سیگار، تنباکو، عطر و ادکلن آمریکایی است که از سال ۱۹۳۱ شروع به کار کرد.

 برند کاپتان بلک یکی از تولید کننده های تنباکوی آمریکایی است که پس از موفقیت در زمینه تولید سیگار شروع به تولید محصولات دیگر نمود. علاوه بر تنباکو و سیگار این شرکت همچنین عطر و ادکلن هم تولید می‌کند و طرفداران زیادی نیز دارد. از عطرهای ‌ پرفروش‌ و مردانه از برند فرانسوی کاپتان بلک ادکلن لرد کاپتان با رایحه ای تند می باشد . این عطر در بین مردان شیک پوش به خصوص در فصل زمستان بسیار طرفدار دارد.

بررسی رایحه و نت های تشکیل دهنده ی عطر کاپتان بلک

رایحه ی شیرین ،تند و گرم ادکلن کاپتان بلک متشکل از روایح گیاهان معطر ،چوب ، ادویه، خاک و زمین است . در کل این ادکلن رایحه ای سنگین دارد.

نت های اولیه حاوی رایحه ی پر انرژی توتون ونت های میانی شامل نت های چوبی، گیاهی  وخاکی می باشند و در آخر نت های پایانی از ترکیب گیاهان جنگلی تشکیل شده است. این نت‌های با حس طبیعی خود احساس بودن در طبیعت را برایمان  زنده می‌کنند.

رایحه ی توتون در ادکلن کاپتان بلک بسیار خاص با طبعی گرم و تند وکمی شیرین است که به هر کس که از آن استفاده می کند حس شادی را هدیه می دهد  و او را پر انرژی می نماید .

این ادکلن به گروه بویایی معطر و مدیترانه ای تعلق دارد و رایحه مشابه بوی تنباکو و سیگار دارد که اصلا آزار دهنده نیست .

عطر کاپتان بلک مناسب چه فصولی است؟

ادکلن کاپیتان بلک با بوی تند و گرم خود مناسب روزهای سرد فصول پاییز و زمستان می باشد.

ادکلن کاپتان بلک مناسب چه افرادی است؟

عطر کاپیتان بلک مناسب افرادیست که از بوی تنباکو خوششان می آید .به بیان دیگر مناسب کسانی است که به روایح تنباکو، چوب، ادویه و گیاهان مختلف علاقه‌مند هستند .تمام افرادی که از دخانیات استفاده می کنند می توانند به رایحه ی این ادکلن علاقه داشته باشند .

بررسی ماندگاری و پخش بوی عطر کاپتان بلک

با وجود غلظت این ادکلن و اینکه ادوپرفیوم است، کاپتان بلک از ماندگاری نسبتا خوب  و پخش بو و پراکندگی زیادی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *