بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر برای دختر نوجوان

بهترین عطر دختر نوجوان

اگر نوجوان هستید یا برای دختر نوجوانتان به دنبال خرید ادکلن زنانه مناسب می باشید با خواندن این مقاله بهترین عطر برای دختر نوجوان به شما معرفی می گردد و شما می توانید خرید عطر مناسبی برای این سنین داشته باشید .

انتخاب عطر برای دختران نوجوان موضوع بسیار حساس و نیازمند به توجه زیادی است. در این سنین است که این بانوان آینده، به ظاهر و پوشش و همچنین تصویری که از خود در مقابل دیگران به نمایش می گذارند اهمیت بسیار زیادی می دهند و شاید تمام دغدغه ی آنها نیز این باشد.

شاید دوست داشته باشید :نکات خرید عطر

بهترین عطر برای دختر نوجوان

از طرفی چون هنوز در این وادی وارد نشده اند و سلیقه و شامه ی آنها به طور کامل شکل نگرفته است و اصطلاحا پخته نشده بایستی با عطر هایی متناسب با سنشان ، عامه پسند و همچنین دارای قیمت های معقول و مناسب آشنا شوند تا بتوانند خودشان و سلیقه ی بویاییشان را بیازمایند و به آرامی قدم به دنیای عطر بگذارند. در لیست زیر مجموعه ای از بهترین عطر های مناسب برای دختران نوجوان تهیه شده تا ورودی بی دردسر و ساده به سرزمین روایح داشته باشند.

۱- ادکلن سپیل چی چی Sapil ChiChi

بهترین عطر برای دختر نوجوان ادکلن سپیل چی چی

عطر چی چی بسیار عطر معروفی است و این عطر یکی از ارزان ترین عطر های زنانه ی موجود در بازار است که پرفورمنس و قدرت بسیار خوبی دارد. عطری تقریبا بهاری و پاییزی با ترکیبی از روایح میوه ای و گلی با پایه ای مشکی کهربایی که رایحه ی دلنشینی دارد و بسیار عامه پسند است .

۲- عطر جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ Jesus Del Pozo Haloween Blue Drop

عطر جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ مناسب دختر نوجوان

وقتی برند جسوس دل پوزو با عطر های خوش بو و خوش قیمتش دست به دست حمید مرآتی کاشانی عطار ایرانی تبار می دهد نتیجه ی کار محصولی بسیار دلنشین خواه بود. بلو دراپ با فضایی مرکباتی میوه ای بسیار لطیفی کار خود را آغاز می کند و در ادامه به سمت رایحه ی گلی و پودری و نرم از جنس گل های سفید می رود که یاسمن در آن خوش می درخشد. کمی حس ادویه ای در پایان کار با آکورد نرم کهربایی حس عمق و قدرت به عطر می دهد و رایحه ی مشکی سفید و تمیز درون عطر قرار می گیرد. این عطر پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

۳-  ادکلن بنتون کالرز د بنتون پینک Benetton Colors De Benetton Pink یکی از بهترین عطرها برای دختر نوجوان

 ادکلن بنتون کالرز د بنتون پینک مناسب دختر نوجوان

یکی از عطر های بسیار خوش قیمتی که از این برند مد و فشن آمریکایی تبار در بازار می توان یافت. به طور ساده ترکیبی از مرکبات با همراهی گل های سفید و رز که بر بستری بسیار تمیز و لطیف از مشک می نشیند. کاملا ساده و جوان پسند که انتخاب لایقی برای نوجوانان می تواند باشد.

۴- بهترین عطر برای دختر نوجوان شوپارد ویش Chopard wish

بهترین عطر برای دختر نوجوان شوپارد ویش

این عطر یکی از بهترین عطر های قدرتمند زنانه با چنین قیمت نازلی است که در بازار می توان یافت. ویش در ابتدا رایحه ای به ظاهر پیچیده اما ساده دارد. فضای میوه ای توت فرنگی با همراهی نت های گیاهی و گلی. در میانه ی عطر فضای پودری و در همراهی رایحه ی شیرین و غلیظ عسل است. در بستر فضای وانیلی کهربایی به همراهی آن می آید. در پس زمینه کمی حس دودی می توان یافت. فضای شکلاتی حس عطر را بسیار دلنشین و خوشمزه می کند.

۵- ادکلن موسچینو چیپ اند شیک Moschino Cheap & Chic

بهترین عطر برای دختر نوجوان موسچینو چیپ اند شیک

رایحه ای کاملا دخترانه و تابستانی که حسی گلی و تر و تازه دارد و به سمت فضایی بسیار تمیز و پودری می رود. در پس زمینه این رایحه ی پودر یک پهنه ی چوبی وجود دارد که عطر را کمی عمیق تر و کامل تر کرده اما اصلا رایحه ی پیچیده و یا زاویه داری ندارد که ذائقه ی یک نوجوان را پس بزند. نشر بو و ماندگاری نسبتا خوبی نیز دارد.

۶- بهترین عطر برای دختر نوجوان بریتنی اسپیرز فانتزی ‌‌Brintney Spears Fantasy

 بهترین عطر برای دختر نوجوان بریتنی اسپیرز فانتزی

یک عطر سلبریتی که بی نهایت شخصیت شنگول و بازیگوش و پر انرژی دارد. ترکیب روایح میوه ای ترش و شیرین که سمت فضای شکلاتی و خامه ای می رود و در نهایت بر بستری مشکی چوبی می نشیند. این عطر رایحه ای به شدت برونگرا و پر جنب و جوش دارد و همچنین بسیار خوش بازخورد می باشد.

۷- ادکلن کالوین کلین وان شوک زنانه Calvin Klein One Shock For Women

ادکلن دخترانه کالوین کلین وان شوک

رایحه ی بسیار نرم و لطیفی از ترکیب میوه ها و مرکبات و روایح گلی که به سمت فضای وانیلی کهربایی و مشکی می رود. شیرین اما آنقد بوی نرمی دارد که این شیرینی آزار دهنده نخواهد بود. این عطر نشر بوی قدرتمندی ندارد اما ماندگاری بسیار خوبی بر روی پوست دارد.

۸- عطر لالیک لامور Lalique L’Amour مناسب دختر نوجوان

۸- عطر لالیک لامور Lalique L’Amour مناسب دختر نوجوان

لالیک لامور که دیگر نیازی به معرفی ندارد . شاید یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین عطر های چندین سال اخیر از لالیک همین عطر باشد. در ابتدای اسپری بوی بهار نارنج که خود می تواند نماد بهار باشد در کنار رایحه ی ترنج و رز فضای گلی میوه ای بسیار زیبایی می سازد. در ادامه روایح گلی با محوریت مریم و یاس حس طراوت و لطافت بهار را به شما یاد آوری می کنند. در نهایت عطر بر قابی چوبین با ابری از مشک قرار می گیرد. این عطر ماندگاری خوب و پخش رایحه ی متوسطی دارد.

۹- ادکلن ریحانا ربل فلور Rihanna Reb’l Fleur بهترین عطر برای دختر نوجوان

ادکلن ریحانا ربل فلور Rihanna Reb’l Fleur بهترین عطر برای دختر نوجوان

به سراغ ریحانا می رویم که چند عطر پر فروش در برند عطر خود دارد. ربل فلور در شروع با حس میوه ای ترش و شیرین میوه های سرخ شما را درگیر خود می کند. سپس فضای گلی نرم در کنار رایحه ی شیرین و کمی چرب نارگیل به سوی شما روانه می شود. در نهایت فضای وانیلی کهربایی با همراهی نعنای هندی و مشک عطر را به نهایت می رساند.

۱۰- عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی Juicy Couture Viva La Juicy

عطر جویسی کوتور ویوا لا جویسی دخترانه

عطری که برند جویسی کوتور در نام آن بر خود درود فرستاده است. احتمالا پس از اولین تست رایحه ی این عطر می دانستند که شاید موفق ترین عطر خود را دارند به بازار عرضه می کنند. رایحه ی میوه ای توت وحشی در ابتدای کار بسیار خود نمایی می کند. کمی بعد عطر به سمت فضای گلی با رایحه ی غالب گل های سفید می رود. در نهایت رایحه ی کاراملی مشهور این عطر افسار عطر را به دست می گیرد و سناریوی عطر به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *