بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بررسی عطر اسپایس بمب

عطر اسپایس بمب

در این مقاله برای علاقه مندان به ادکلنهای مردانه از برند ویکتور اند رولف به بررسی عطر اسپایس بمب می پردازیم تا با خواندن آن با رایحه و مشخصات این ادکلن آشنا شوند وبا خیال راحت تر به خرید عطر از این برند بپردازند .

بمب واقعی!

اولویه پولژ در سال ۲۰۱۲ زیر نظر برند ویکتور اند رالف عطر اسپایس بمب را طراحی کرد و روانه ی بازار کرد. شیشه ی جذاب این عطر به شکل یک نارنجک ساخته شده و دارای ضامنی در زیر افشانه ی عطر است که برای اسپری کردن باید آن را از عطر جدا کنید. این عطر در ژانر چوبی ادویه ای قرار می گیرد که مشخصا ذات ادویه ای بارز تری در آن وجود دارد. در ادامه ی متن به بررسی کامل رایحه ی این عطر جذاب می پردازیم.

بررسی رایحه ی ادکلن اسپایس بمب

ویکتور اند رولف اسپایس بمب

به محض اسپری کردن این بمب ادویه ای ، ذات ادویه ای خود را نشان می دهد. رایحه ی فلفل صورتی به شکلی قدرتمند با همراهی فضای مرکباتی این عطر و صمغ المی نمایان می شود. در ادامه که به قلب عطر می رسیم فضای مرکباتی و شاداب عطر کمی فروکش می کند و رایحه ی دارچین با قدرت تمام به همراهی پاپریکا و زعفران وارد میدان می شوند. زعفران که ذاتی جیر مانند دارد مقدمه ای برای حسی چرمی در انتهای عطر می سازد. تنباکوی میوه ای اساس پایه ی عطر را بر عهده می گیرد و حس چوبی و تلخ وتیور قاب محکمی برای قرار گرفتن عطر درون خود ایجاد می کند.

استایل مناسب اسپایس بمب

رایحه ی گرم و دعوت کننده ی این عطر پوششی نسبتا کژوال را می پذیرد. بافتنی های بافت درشت ، رنگ های پاییزی و لباس هایی با حس و حال راحت و کمی شاید آزاد . از طرفی اگر تمایل به پوشش رسمی دارید لباس های نیمه رسمی خودتان را می توانید با فضای این عطر به راحتی ست کنید.

عطر اسپایس بمب مناسب چه فصولی است؟

رایحه ای گرم و ادویه ای که در فصول سرد سال می تواند غوغایی به پا کند. این عطر می تواند رایحه ی جشن شکر گزاری و یا کریسمس را برای عزیزان خارجی و چنین حسی را برای ما ایرانیان تداعی کند.

در کجا ادکلن اسپایس بمب استفاده کنیم؟

رایحه ی اسپایس بمب به گونه ای است که مناسب جشن ها و دورهمی ها و یا کافه گردی و خیابان گردی با دوستان و نزدیکانی است که حس راحتی کنار آنها داریم. از طرفی رایحه ی قدرتمند آن برای جشن ها  و پارتی های بزرگ نیز مزیتی است که می توان از آن استفاده کرد. به طور کلی رایحه ی این عطر را می توان شبانه دانست اما استفاده ی روزانه از آن نیز مانعی ندارد.

اسپایس بمب مناسب چه افرادی است؟

بررسی عطر اسپایس بمب

اسپایس بمب مناسب افراد برونگرا و اهل جشن و میهمانی است.مناسب آقایان ذاتا خوش مشربی که می توانند عنان یک جمع را به دست بگیرند یا با تعریف ها و بذله گویی ها توجه یک جمعیت را به خود جلب کنند و محیطی گرم و صمیمی فراهم کنند. افرادی که در عین حال که پوششی برای راحتی خود می پسندند به آراستگی و شکیل بودن هم توجه دارند.

بررسی پخش بو و ماندگاری عطر اسپایس بمب

اسپایس بمب همانگونه که از نامش انتظار می رود که یک بمب ادویه ای باشد پخش بوی بسیار خوبی نیز دارد. علاوه بر آن ماندگاری نسبتا بالای آن هم در کنار این نشر بوی قدرتمند آن را تبدیل به یک پکیج کامل برای دوستداران این سبک رایحه کرده است.

الیسا پرفیوم به عنوان یک مرجع تخصصی عطر و ادکلن عطر اسپایس بمب و همچنین محصولات بسیار دیگری را با ضمانت اصالت صد درصدی به همراه ارسال رایگان برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده تا بتوانید تجربه ی زیبایی از خرید روایح مورد علاقه ی خود داشته باشید.

5 دیدگاه در “بررسی عطر اسپایس بمب

  1. حسن دهقان گفت:

    سلام

  2. علی رضا گفت:

    ملتی که ازدیدن وخریدن اجناس خوب دنیافقط حسرت وآه دستاوردشه همون بهترازعطرقمصرکاشان وگلاب برای جسدبی روحش استفاده کنه.ماروچی به خریدن واستفاده ازادکلن های ارجینال ایوسن لورن.وشانل وغیره.۱۵ سال پیش ادکلن اوپیوم ازفرانسه خریدم هنورکه شیشه خالیش روبومیکنم حالم خوب میشه

    1. مخالف منفی بافی گفت:

      آنقدر وایب منفی به ملت نده کسی که عاشق عطر و ادکلنه میخره کاری به پول و اینا ندارع

  3. essii گفت:

    من فکرمیکنم دیگه اروپاهم اون عطرای باحال رونمیسازه حالا دلائل محیط زیستی یا نصرفیدن ماندگاری بالا ما جوون قدیم به اصل عادت کردیم بهاری بود وبگذشت .هنوز بوی عطر جاز تو مخمه آخ …حالا فقط گرون وفیک….

  4. جعفری گفت:

    متأسفانه با زیر صفر رسیدن ارزش پول ملی ما دیگه عطر و ادکلن خوب خارجی پیدا نمیشه، و یا اگه پیدا بشه قیمتش بسیار بالاست،یادش به خیر چقدر قیمتها تا چندسال پیش مناسب بود، انگار ی قرن پیش بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *