بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر مردانه با بوی ملایم

بهترین عطر مردانه با بوی ملایم

اگر به دنبال ادکلن مردانه با رایحه ای ملایم هستید خواندن مقاله بهترین عطر مردانه با بوی ملایم به شما در این امر یاری می رساند .

عطر ها پدیده های بسیار سحر آمیزی هستند که می توانند بسیار فرا تر از یک محصول پوشیدنی باشند. یک رایحه به راحتی می تواند باعث تغییر حالت روحی و یا ایجاد حس خاصی در ما شود.

شاید این عطر را شما هم دوست داشته باشید : شنل بلو ادوپرفیوم

بهترین عطر مردانه با بوی ملایم

برخی افراد به دلیل وجود حس آرامش و بوی لطیفی که در عطر های ملایم وجود دارد بیشتر به این سمت و سو گرایش دارند و یا به دلیل علاقه ی شخصی و یا شرایط محیطی تمایل بیشتری به استفاده از چنین عطر هایی دارند.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :بهترین عطر مردانه بهاری

در این متن سعی شده که بهترین عطر های مردانه ی ملایم بازار را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید حس و حال زندگی خودتان را بهبود ببخشید و از استفاده از آنها لذت ببرید.

۱- ادکلن لالیک وایت ( لالیک سفید ) Lalique White یکی از بهترین عطرهای مردانه با بوی ملایم

یکی از بهترین عطرهای مردانه با بوی ملایم

لالیک وایت یکی از عطر های مردانه ی ملایم و خوش پوش است که بسیار بویی عامه پسند دارد و مناسب مصرف روزانه می باشد. فضای ترش و مرکباتی در ابتدای عطر حس بسیار دلنشین و جذابی دارد و این ترشی از تمبر هندی و برگ لیمو می آید.

در همراهی آن حس شاداب و مرکباتی ترنج و رایحه ی رزینی لامی، تاپ نت بسیار جذابی را برای شما به وجود می آورد. در میانه ی عطر فضایی کمی ادویه ای را مشاهده می نمایید که کمی حس معطر و آروماتیک دارد و بنفشه به آن تردی و رایحه ای پودری و نرم می دهد .

در پایان رایحه ی امبرگری که حسی کمی دریایی دارد با فضایی چوبی و کمی سبز در هم آمیخته شده و رایحه ی عطر را به پایان می رساند. این عطر پخش بوی متوسط و ماندگاری خوبی دارد.

۲- عطر کالوین کلین سی کی این تو یو مردانه Calvin Klein CK In 2 U for Men

سی کی این تیو از بهترین عطرهای مردانه با بوی ملایم

سی کی این تو یو یکی از محصولات جذاب و تا حدی منحصر به فرد از برند کالوین کلین است . رایحه ی این عطر حسی بی وزن و سبک و در عین حال بسیار یونیک دارد. در ابتدا فضای سبز و معطر برگ گوجه فرنگی با رایحه ی مرکباتی لیمو ترکیب شده و سپس عطر به سمت بویی کاکائویی می رود.  

این فضای کاکائویی در ابری از مشک و در قاب چوبینی از جنس خس خس و سدر قرار می گیرد. این عطر پخش بو و ماندگاری خوبی دارد.

۳- ادکلن دانهیل سنچری Dunhill Century از بهترین عطرهای مردانه با بوی ملایم

سنچری از بهترین عطرهای مردانه با بوی ملایم

دانهیل سنچری عطری با رایحه ای بسیار جذاب و خاص و خوش بازخورد است . این عطر را می توان نسخه ی دیزاینری و بسیار ملایم شاهکار برند لولابو که سانتال ۳۳ است نامید.

در ابتدا رایحه ای مرکباتی و جذاب از ترنج و ماندارین و گریپ فروت دیده می شود. به سرعت رایحه ی معطر هل به مشامتان می رسد که در کنار بهار نارنج و حس رزینی دودی کندر قرار گرفته است.

شاید دوست داشته باشید :بهترین عطر های مردانه جوان پسند

حس خامه ای و کمی دارویی چوب صندل و گیاه نارگاموتا در پایان ترکیب قرار گرفته و در نهایت عطر بر بستری مشکی قرار می گیرد. این عطر پخش رایحه ی متوسط و ماندگاری خوبی دارد.

۴- عطر کلینیک هپی مردانه Clinique Happy for Men

کلینیک هپی با بوی ملایم

عطر کلاسیک با رایحه ای نرم و بسیار شاداب و با طراوت. در ابتدا شما با حجم عظیمی از روایح مرکباتی در کنار حس دریایی و روایح سبز رو به رو می شوید. کمی بعد بطن گلی عطر نمایان می گردد و حسی کاملا بهاری به عطر می دهد.

در نهایت عطر به سمت و سوی چوبی با پشتوانه ای از جنس مشک حرکت می کند و خاتمه می یابد. این عطر پخش بو و ماندگاری نسبتا متوسطی دارد.

۵- ادکلن آزارو کروم پیور Azzaro Chrome Pure

کروم پیور با بوی ملایم و مردانه

رایحه ای آشنا اما این بار خالص. سری کروم آزارو از سری مشهور روایح خنک و آکواتیک این برند است که در این فلنکر نسخه ای با نام خالص را به بازار عرضه کرده اند. شروع عطر با سناریوی ابتدایی از جنس مرکبات است.

کاراکتر های بعدی که وارد بازی می شوند فضای گلی شکوفه ی پرتقال و رایحه ی آب و حسی نمکی در کنار چوب آکیگالا دارند. در نهایت فضای رایحه ی چای و دانه ی تونکا به چشم میخورد که دست در دست آخرین بازیگران صحنه یعنی سدر و سپس مشک می دهند و سکانس آخر را به اتمام می رسانند.

۶- عطر لاگوست ال.12.12 بلنچ ( سفید ) Lacoste L.12.12 blanc با بوی ملایم

عطری با بوی ملایم

برند دیزاینر لاکوست آنقدر ها در دنیای عطر مشهور نیست اما در این میان محصولاتی به بازار ارائه داده که بسیار ارزشمند و خوش پوش و با قیمت های مناسبی هستند. عطر لاگوست سفید در ابتدا ترکیبی مرکباتی ادویه ای و معطر بسیار جذابی دارد.

در میانه ی راه حسی گلی و پودری به خود می گیرد و در انتها به رایحه ای چوبی چرمی منتهی می شود. در تمامی طول عطر رایحه ی آن بسیار لطیف و نرم است و پخش رایحه و ماندگاری نسبتا خوبی دارد.

۷- ادکلن جان وارواتوس آرتیزان پیور John Varvatos Artisan Pure

ادکلنی مردانه با بوی ملایم

سری آرتیزان از خانه ی جان وارواتوس یکی از بهترین نمونه های روایح خنک و مرکباتی با کیفیت در میان عطر های دیزاینری است و ما آرتیزان پیور را به عنوان نماینده ی این لاین برای این مقاله برگزیده ایم.

شروعی مرکباتی با رایحه ی بارز کلمنتاین که بسیار حسی طبیعی دارد همراه با کمی چاشنی ادویه ای از آویشن و مرزنجوش. در میانه ی عطر نت پتی گرین که حسی مانند شکوفه ی مرکبات و کمی حس چوبی درون خود دارد با رایحه ی ادویه ای نرم زنجبیل در هم آمیخته شده است.

در نهایت کمی حس چوبی عطر تقویت می گردد و با وجود ریشه ی زنبق کمی حس پودری می گیرد. مشک حس تمیزی عطر را گسترش می دهد و کهربا مقداری عمق و شیرینی به عطر می بخشد. این عطر ماندگاری و پخش بوی متوسطی دارد.

۸- عطر ایو سن لورن لهوم Yves Saint Laurent L’Homme

لهوم با رایحه ای ملایم از ایو سن لورن

سری لهوم از برند ایو سن لورن یکی از بزرگترین مجموعه های عطری این برند و از جمله پر طرفدار ترین دسته ی عطر های این برند و حتی میان تمامی برند های عطر های دیزاینری است.

در این مقاله عطری را آورده ایم که تمامی موفقیت های این سری با این عطر شروع می شود یعنی لهوم نسخه ی اولیه ی این سری عطر است. رایحه ی این عطر با فضایی مرکباتی و آبدار و کمی شیرین با همراهی زنجبیل با حسی ادویه ای ولی نرم و لطیف آغاز می گردد.

در بطن عطر نت های ادویه ای دیگری به این فضا بعد بیشتری می دهند و رایحه ی بنفشه در قلب عطر خود نمایی می کند و نهایتا حسی ترد و پودری به عطر می دهد.

در بخش پایانی عطر روایح چوبی در کنار شیرینی دانه ی تونکا قرار می گیرند که نهایتا ترکیبی بسیار دلنشین و جذاب ایجاد می کنند.

این عطر پخش بوی متوسط و ماندگاری نسبتا متوسطی نیز دارد.

۹- ادکلن گرلن لهوم ایدیل کولون Guerlain L’Homme Ideal Cologne با رایحه ای ملایم

ادکلنی مردانه با بوی ملایم

این سری از عطر های برند گرلن یکی از سری های محبوب عطربازان حرفه ای است زیرا روایح بسیار جذاب و عامه پسند در عین حال یونیک و بسیار با کیفیتی در این سری یافت می شوند .بنابراین برای مصرف کنندگان عطر نیز می تواند بسیار جذاب باشند.

در سناریوی ابتدایی این عطر روایح مرکباتی بسیار طبیعی و با کیفیتی با همراهی فلفل صورتی که کمی قدرت به این روایح داده قرار دارند. در میانه ی عطر رایحه ی تمیز و مرکباتی بهار نارنج با همراهی حس بسیار خاص و کمی فلزی نت بادام جذابیت عطر را دو چندان می کند.

در سکانس پایانی مشک این حس لطیف و تمیز عطر را تقویت می کند و عطر در قابی چوبین از جنس علف خس خس (  وتیور ) قرار می گیرد. این عطر پخش رایحه و ماندگاری نسبتا خوبی دارد.

۱۰- عطر کرید وتیور گرانیوم Creed Vetiver Geranium

کرید وتیور گرانیوم با بوی ملایم

عطری نسبتا کمتر شناخته شده از خانه ی نیش و اصیل و با کیفیت کرید. با رایحه ای نرم و زیبا . آنچنان زیبا که چنین رایحه ای را می توان بهشتی نامید. در لحظه ی اسپری این عطر شما با رایحه ی مرکباتی لیمو و ترنج با همراهی نت میوه ای سیب رو به رو می شوید.

در قلب عطر ژرانیوم یا همان شمعدانی بیش از دیگر نت ها می درخشد که رایحه ی رزی نرم و آبدار آن را همراهی می کند و نت دارچین کمی بعد و پیچیدگی به عطر می دهد.

در بخش پایانی عطر همانطور که از نام عطر هویداست وتیور با رایحه ای چوبی و جذاب که سدر را نیز در درون خود جای داده با سطح عطر می آید و پچولی کمی حس خاکی به آن می دهد و مشکی تمیز و نرم به دور ترکیب عطر پیچیده می شود و در آخر کمی شیرینی کهربا از این تجربه ی شیرین باقی می ماند. این عطر ماندگاری خوب و نشر بوی متوسطی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *