بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر های مشابه گود گرل

عطر های مشابه گود گرل

اگر از طرفداران رایحه ی جذاب عطر گودگرل هستید و دوست دارید عطر زنانه با رایحه ی نزدیک با آن را بشناسید خواندن مقاله عطر های مشابه گود گرل را به شما پیشنهاد می کنیم.

مطلب پیشنهادی :عطر های مشابه باکارات رژ

کارولینا هررا با تولید گود گرل یکی از بهترین اتفاقات لاین عطر خود را در چند سال اخیر رقم زده است. این عطر رایحه و شیشه ای بسیار فریبنده دارد و طرفداران آن کم نیستند.

این عطر از پر فروش ترین عطرهای زنانه است :کارولینا هررا گود گرل

عطر های مشابه گود گرل

متاسفانه یا خوشبختانه در بازار کپی مستقیمی از این عطر را نمی توان یافت و تمامی عطر های این مقاله عطر هایی با الهام از این عطر هستند که می توانند جایگزین های مناسبی برای این عطر باشند.

۱- هوگو بوس الایو ادوپرفیوم Hugo Boss Alive Eau de Parfum

ادکلن های مشابه  عطر گود گرل

الایو شاید بهترین جایگزین ممکن برای عطر کارولینا هررا گود گرل باشد. این عطر تمام خصوصیات جذابی که گود گرل را محبوب دل ها کرده دارد. در این میان فضای چوبی خاص این عطر شاید آن را از گود گرل نیز جذاب تر سازد .

تنها چیزی که شاید در گود گرل بیابید و در این عطر نمی توانید کاملا داشته باشید این است که عمر نت وانیل در پایان عطر کمتر از گود گرل است. از طرفی قدرت پخش بو و ماندگاری این عطر از گود گرل بیشتر است که مزیت بسیار بزرگی برای آن محسوب می گردد.

۲- جیمی چو آی وانت چو Jimmy Choo I Want Choo عطری مشابه گود گرل

عطر هایی با رایحه ی نزدیک به عطر گود گرل

برند جیمی چو مقداری در میان انبوه برند ها محجور باقی مانده است ولی محصولات ارزشمند بسیاری در کارنامه ی خود دارد. این عطر جیمی چو در ابتدای کار مقداری با گود گرل متفاوت است و با رایحه ی هلو و پرتقال ماندارین آغاز به کار می کند اما پس از چند دقیقه که وارد قلب عطر می شوید به شباهت رایحه ی این دو عطر پی می برید. این عطر، عطر بسیار قابل قبولی با پخش بو و ماندگاری متوسطی است.

۳- لا ریو میس دریم La Rive Miss Dream

عطر های  با فضایی مشابه گود گرل

اگر به دنبال یک نسخه ی ارزان قیمت از گود گرل هستید بد نیست که نیم نگاهی به میس دریم از برند لا ریو داشته باشید. رایحه ی این عطر در ابتدای کار با نت تمشک سیاه کمی فضای متفاوتی نسبت به گود گرل دارد و پس از مدتی شما با فضایی کاملا مشابه گود گرل برخورد می کنید.

مطلب پیشنهادی مرتبط :بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم

تنها تفاوتی که در فضای کلی این عطر و گود گرل است افزوده شدن نت شیر و حس کمی خامه ای تر در این عطر است و شاید کمی فضای میوه ای دانه ی تونکا در انتهای عطر. این عطر پخش بوی متوسط و ماندگاری خوبی دارد.

۴- زارا دیپ گاردن Zara Deep Garden ازعطر های مشابه گود گرل

نسخه ای ساده و سبک و مینیمال از گود گرل

  برند زارا به بازسازی رایحه ی عطر ها متفاوتی مشهور است و این عطر نیز یکی دیگر از موفقیت های این برند می تواند باشد. اگر از سنگینی رایحه ی عطر هایی مانند گود گرل خوشتان نمی آید و به دنبال نسخه ای ساده و سبک و مینیمال از گود گرل هستید زارا محصول مورد نظر شما را تولید کرده است.

قاعدتا عطری با چنین سبک رایحه ی نرم و سبک قاعدتا پخش بو و ماندگاری قدرتمندی ندارد و این موضوع تا حدی فدای لطافت رایحه ی این عطر شده است.

۵- بای کیلیان رولینگ این لاو By Kilian Rolling In Love با رایحه ای مشابه گود گرل

نسخه ی با کیفیت  و مشابه عطر گود گرل

در نهایت برای طرفداران دنیای عطر های نیش و لوکس که به دنبال نسخه ی متفاوت و با کیفیت تری از گود گرل هستند این عطر پیشنهاد می شود. یک بمب شیرین و لوکس با رایحه ی کمی فلزی و زاویه دار بادام و فضای وانیلی بسیار طبیعی و با کیفیتی که شما را سورپرایز خواهد کرد. در دنیای عطر های نیش و لوکس نزدیک ترین عطر به گود گرل رولینگ این لاو است. این عطر دارای پخش بو و ماندگاری خوبی نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *