بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطر های مشابه باکارات رژ

عطر های مشابه باکارات رژ

اگر علاقه مند به عطر باکارات رژ هستید و تصمیم به خرید عطر زنانه با روایح مشابه به آن دارید، خواندن مقاله عطر های مشابه باکارات رژ را به شما پیشنهاد می کنیم.

خانه ی عطر میسون فرانسیس کرکجان به عطر های بسیار لوکس و با کیفیت خود شهرت دارد. در این میان یکی از عطر های این برند بیش از سایر عطر ها مشهور شده و به اصطلاح سر و صدای زیادی به پا کرده است!

مطلب پیشنهادی مرتبط :بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم

عطر باکارات رژ ۵۴۰ یک عطر مردانه و زنانه ی ساختار شکن است که در مرز بین زنانگی و مردانگی قدم گذاشته و به یکی از محبوب های هر دو طرف تبدیل شده است. رایحه ی بسیار جذاب این عطر کمتر افرادی را جذب خود نمی کند.

شاید این عطر را شما هم دوست داشته باشید : بلک افغان ناسوماتو

عطر های مشابه باکارات رژ

در این لیست سعی شده عطر هایی که از این شاهکار الهام گرفته اند برای شما فراهم شود که هم گزینه هایی شاید مناسب تر چه از لحاظ نوع رایحه و چه از دید قیمتی برای شما فراهم کرده باشیم.

۱- تیزیانا ترنزی اسپیریتو فیورنتینوTiziana Terenzi Spirito Fiorentino ازعطر های مشابه باکارات رژ

عطری مشابه باکارات رژ

این عطر برای مردانی ساخته شده که علاقه به رایحه ی باکارات رژ دارند اما شاید رایحه ی آن را تا حد زیادی زنانه می دانند و به دنبال نسخه ی مردانه ی آن عطر هستند .در این عطر روایح آشنایی از باکارات رژ همچون زعفران و یاس و آن فضای شیرین جذاب باکارات رژ را می یابید اما در اینجا فضای چرمی و چوبی عطر تقویت یافته است تا بعد مردانه ی آن بارز تر گردد. این عطر همچون باکارات رژ پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی را ارائه می دهد.

۲- مانسرا اینستنت کراش  Mancera Instant Crush

اینستنت کراش عطری مشابه باکارات رژ

بر خلاف عطر شماره ی یک لیست این عطر آن دسته از خانوم هایی را هدف قرار داده است که عطر باکارات رژ را دوست دارند اما نسخه ی شیرین تر و زنانه تری را می خواهند. در اینجا نیز ترکیبات عطر تقریبا به همان گونه است اما با اضافه شدن نت وانیل و مقداری شیرین تر کردن رایحه ی عطر، بعد زنانه ی عطر تقویت گردیده است. این عطر نیز پخش بوی قدرتمند و ماندگاری بسیار خوبی دارد.

۳- باربری هر Burberry Her ازعطر های مشابه باکارات رژ

باربری هر مشابه باکارات رژ

این عطر کاملا زنانه معرفی شده است و نمی توان آن را یک کپی از باکرات رژ دانست اما در همان ژانر قرار می گیرد. در این عطر در تاپ نت عطر روایح میوه های قرمز و انواع توت و تمشک قرار گرفته تا شکل جدیدی به این فرمولاسیون بدهد. از طرفی حضور بنفشه در میانه ی عطر حسی نرم و پودری به عطر می دهد.

شاید دوست داشته باشید :عطر های مشابه گود گرل

به طور کلی اگر به این دسته از روایح میوه ای علاقه مندید و عطر ملایم تری نسبت به باکارات رژ می خواهید تست این عطر ضرری ندارد. از لحاظ قیمتی نیز عطری بسیار مقرون به صرفه تر است اما پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

۴- زارا رد تمپتیشن Zara Red Temptation عطری با رایحه ی مشابه باکارات رژ

رد تمپتیشن عطری مشابه باکارات رژ

برند زارا در کارنامه ی خود عطر های مشابه به عطر های دیگر زیادی تولید کرده است و این مورد تلاشی برای دستیابی به رایحه ی باکارات رژ است. رد تمپتیشن باکارت رژ رقیق شده با مقداری رایحه ی خزه ای و سبز است. عطری شاید به همان اندازه جذاب .

مشکل برند زارا این است که عطر های خود را به مدت محدود ارائه می دهد و به سرعت از خط تولید خارج می کند. در صورتی که توانستید به این عطر دسترسی پیدا کنید تست آن ضرری ندارد. پخش بو و ماندگاری این عطر متوسط است.

۵- آریانا گرانده کلود Ariana Grande Cloud

آریانا گرانده کلود عطری مشابه باکارات رژ

مانند بسیاری دیگر از سلبریتی ها که لاین عطر خود را راه اندازی کرده اند این خواننده ی مشهور نیز اقدام به راه اندازی لاین عطر خود کرده است و در این عطر نسخه ی کمی متفاوتی از باکارات رژ را تولید نموده است.

در اینجا شما شروعی کمی متفاوت با حضور برگاموت و اسطوخودوس و نت گلابی را حس می کنید و فضای ادویه ای باکارات رژ تقریبا در این عطر یافت نمی شود . همچنین در رایحه ی میانی عطر نت نارگیل و خامه اضافه شده که حس خامه ای و چرب و شیرینی خاصی به عطر داده است. رایحه ی این عطر بسیار شیرین است . همانند اکثر عطر های سلبریتی ، این عطر پخش بو و ماندگاری نسبتا متوسطی دارد و قیمت نازلی نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *