بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم

بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم

اگر شما هم یکی از طرفداران برند لوکس لانکوم هستید و تمایل به خرید ادکلن زنانه از این برند دارید قبل از هر کار خواندن مقاله بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم را به شما پیشنهاد می کنیم .

برند لانکوم Lancôme یک خانه عطر و لوازم آرایشی لوکس فرانسوی است که محصولات خود را در سطح بین‌المللی توزیع می‌کند. لانکوم کار خود را به عنوان یک کمپانی عطر و ادکلن در سال   1935آغاز نمود . این کمپانی در سال 1935 در نمایشگاه جهانی بروکسل پنج عطر خود را عرضه و به بازار جهانی معرفی کرد.

شاید دوست داشته باشید :عطر های مشابه گود گرل

رفته رفته این شرکت، کار خود را به محصولات آرایشی و مراقب از پوست برای خانم ها و آقایان گسترش داد. لانکوم در سال 1964 توسط لورآل خریداری شد و به خانواده ی برند مشهور L’Oreal پیوست و اینگونه به سرعت بخشی از محصولات لوکس آن شد.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای زنانه است : کارولینا هررا گود گرل

بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم

در اصل لانکوم  بخشی از محصولات لوکس L’Oréal را دارد و لورآل  شرکت مادر آن می باشد که محصولات مراقبت از پوست، عطرها و لوازم آرایش لوکس را با قیمت های بالا ارائه می دهد.

در ادامه به معرفی 5 تا از بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم می پردازیم :

1- عطر لانکوم ایدول Lancôme Idôle یکی از بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم

از بهترین ادکلن های زنانه برند لانکوم

عطر لانکوم ایدول عطری چایپر گلی زنانه است که توسط سه عطرساز زن چیره دست شیامالا مزوندیو ، آدریانا مدینه بائز و نادگه ل گارلانتزک خلق و در سال 2019 توسط شرکت فرانسوی لانکوم به بازار عرضه شد .

نت های ابتدایی لانکوم ایدول دارای رایحه ی گلابی و ترنج و نت های میانی شامل رایحه ی رز ترکی، رز د مای و یاس هندی هستند. نت های پایه عبارتند از مشک سفید و وانیل.

ایدول یک عطر گلی مدرن زنانه خیره کننده  و مشکی چایپر است که توسط سه عطرساز زن ساخته شده است. اسانس گلبرگ رز ایسپارتا از ترکیه که به طور انحصاری برای لانکوم ساخته شده است، همراه با رز سنتفولیا که در فرانسه رشد می‌کند و  همراه با نت‌های ترنج، گلابی، یاس هندی ، یک آکورد جدید «تمیز و درخشان» را شکل داده است.

در این عطر جذاب رایحه‌های میوه‌ای، گلی و معطر با رایحه‌ای شیرین ترکیب شده اند  تا به راحتی بتواند هر کسی را مجذوب خود کند و  افراد را از سراسر اتاق به مدار شما بکشاند. استفاده از این عطر یک نتیجه کاملاً اغواگر و زنانه به ارمغان می آورد که برای هر کسی وسوسه انگیز است.

2- ادکلن لانکوم هیپنوز Lancôme Hypnose

از بهترین های زنانه برند لانکوم

لانکوم هیپنوز عطری کهربایی وانیلی(شرقی-وانیلی) زنانه است که در سال 2005 روانه بازار شد. نت بالایی شامل رایحه گل ساعت و نت های میانی حاوی رایحه ی یاس و گاردنیا می باشند. نت های پایه نیز متشکل از رایحه ی وانیل و وتیور(خس خس) هستند.

لانکوم هیپنوز عطری است آفتابی، چوبی و شرقی با نت های ظریف و اغواگر و رایحه ی ملایم و شیرین. این عطر دارای گل ساعتی است که یک هاله زنانه ملایم و پرشور ایجاد می کند. محصول جادویی ارکیده و وانیل روی پوست بوی گرم و کرمی دارد و وتیور احاطه شده با رایحه ی گل های سفید و یاس سامباک حسی عمیق و اغواگر ایجاد می کند.این عطر ماندگاری و پخش بوی خوبی نیز دارد .

مطلب پیشنهادی :عطر های مشابه باکارات رژ

بطری زیبا به شکل سیلوئت زنانه طراحی شده است و رنگ عطر درست مانند آبی لطیف چشمان یک زن ، هیپنوتیزم می کند.

3-لانکوم لاویه است بلهLa Vie Est Belle

بهترین رایحه های زنانه برند لانکوم

لاویه است بله عطری از لانکوم است که از پاییز 2012 در بازار عرضه شد. مفهوم این عطر با ایده زیبایی طبیعی و ساده ، آزادی از کنوانسیون ها و و انتخاب چشم اندازی از خوشبختی ، متمرکز شده است. این عطر نوعی نگاه به زندگی دارد که از شادی و لذت در چیزهای کوچک الهام گرفته شده است وبا حال و هوای شیرین و گرمش برای فصول سرد سال بسیار مناسب است.
طراحی و فرمولاسیون این ادکلن لانکوم توسط دو عطرساز مشهور با نام‌های دومینیک روپیون و آنه فلیپوانجام شده است .
لا ویه است بله ،عطری مدرن و پیچیده است که تجربه‌ای اسپایسی و گرم از رایحه‌های شرقی را در کنار سویه‌های گل‌فام و شیرین دیگر رایحه‌ها برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.
اسانس اولیه آن شامل رایحه ی انگور فرنگی سیاه ،گلابی و نت میانی متشکل از رایحه ی زنبق، یاس ،شکوفه پرتقال ونت پایه آن عبارت است از وانیل، دانه تونکا، پرالین ،نعناع هندی است .
ترکیبی معجزه گر برای جذب مردان شیک پوش ! با یک بار استفاده از این عطربی نظیربا ذات سرمستی‌آور به توانایی آن در جذب مردان پی خواهید برد .

4- عطر لانکوم لانویت ترزور LANCOME LA NUIT TRESOR از بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم

عطرهای جذاب از برند لانکوم

عطر لانکوم لانویت ترزور زنانه  یک عطر هوس‌انگیز و جذاب، همچون الماس سیاه است. این عطربر اساس عطر پر فروش و خارق العاده  ترزور اوریجینال که از سال 1990 تا کنون توسط تحت برند لانکوم تولید می‌شود، ساخته شد.

عطری گرم و شیرین و جذاب با ترکیبی از مواد نادر و گرانبها، به عنوان یک داروی مقوی روح و جسم و یک معجون عاشقانه است.

 این عطر به بانوان شیک پوش و عاشق پیشه برای استفاده در مهمانی ها و مراسم‌های رسمی به شدت پیشنهاد می‌شود. از ویژگی های ادکلن لانکوم لانویت ترزور زنانه داشتن رایحه ی بسیار دلنشین است. همچنین پخش و ماندگاری این محصول نسبت به دیگر عطرهای زنانه بسیار بالاست.

عطرسازهای معروفی همچون کریستوف رینود و آماندین ماری ،کار فرمولاسیون و ساخت این ادو پرفیوم را بر عهده داشته‌اند . این محصول دارای رایحه ای تلخ و شیرین است و ماندگاری و پخش بویی عالی دارد و  انتخاب بی نظیری برای مصرف روزانه یا رسمی در فصلهای پاییز و زمستان است و با رد بوی دلچسبی که  ایجاد می کند، کنجکاوی آقایان رو برمی انگیزد!

نت های اوليه آن شامل رایحه ی  ترنج ، نارنگي وگلابي ونت های ميانی حاوی رایحه ی توت فرنگي ، گل رز ، ميوه گل ساعتي و گل اركيده می باشنذ و در نهایت رايحه نت های پايه از وانيل ، كارامل ، لیچی (هسته ميوه جات) ،بخور خوشبو، پاپيروس ، بادام سوخته ، نعناع هندي ، قهوه ، شيرين بيان وكومارين  می باشند.

در عطر فوق از معجزه ترکیب بوی بادام و شیرین بیان و وانیل و …  در جذب آقایان شیک پوش ذکر شد ،پس با استفاده از این عطر دلنشین به راحتی و با اطمینان آقایان را تسخیر کنید .

5- عطر لانکوم ترزور میدنایت رز Lancome Tresor Midnight Rose از بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم

برترینهای برند لانکوم

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز عطری است گلی –مشکی- چوبی زنانه که در سال 2011 عرضه شد و در نت های اولیه رایحه ی جذاب ، بسیار خوشبو  وترکیبی شیرین از تمشک، گل رز، وانیل و مشک و رایحه‌ای مست کننده و شهوانی القا و  ایجاد می کند که با به تصویر کشیدن  زنانگی شیطنت آمیز ، مدت‌ها پس از خروج شما از اتاق باقی مانده و شما را فراموش‌نشدنی جلوه می نماید.

  نت های میانی آن عبارتند از کاسیس(نوعی نوشیدنی الکلی از انگور فرنگی سیاه)، فلفل صورتی، گل صد تومانی و یاس. نت های پایه عبارتند از وانیل، مشک و سدر ویرجینیا.

بدن خود را در رایحه غنی و جذاب ترزور میدنایت رز غوطه ور کنید. این عطر شیرین که با در نظر گرفتن خصوصیات زنان طراحی شده است و برای هر موقعیت غیر رسمی یا رسمی مناسب است.

ترزور میدنایت رز به عنوان یک نسخه اغوا کننده، جانشین نسخه تروزر این لاوو در یک شیشه بنفش معرفی گردید .

دوز جدیدی از عاشقانه های پاریسی داستانی معطر را ارائه می دهد که با آکوردهای پرشور تمشک و رنگ های رز غنی آغاز می شود. عشق در نگاه اول که بین گلبرگ های ملایم گل رز و پوست میوه قرمز تمشک اتفاق افتاد، با رایحه ی گل صد تومانی و یاس، به شیوه ای ظریف و پیچیده ادامه می یابد. احساس غرور در قلب و نت میانی عطر از فلفل صورتی و مقداری ملایمی از جوانه های توت می آید. نت‌های پایه باعث ایجاد آرامش و راحتی می‌شوند و متشکل از رایحه ی وانیل گرم و نرم، نت ‌های چوبی سدر ویرجینیا ورایحه ی مشک‌دار حسی است.

1 دیدگاه در “بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم

  1. اشکان گفت:

    عالی و مچکرم از مطالب مفیدتون 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *