بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

عطرهای مشابه ناسوماتو بلک افغان

عطر های مشابه ناسوماتو بلک افغان

اگر از طرفداران رایحه ی لوکس و مرموز ادکلن مردانه بلک افغان هستید و دوست دارید با عطرهای مشابه آن آشنا شوید خواندن مقاله ی عطر های مشابه ناسوماتو بلک افغان را به شما پیشنهاد می کنیم .

معمولا در میان عطر های برند های نیش و لوکس خیلی کم پیش می آید عطری به شهرتی همچون بلک افغان (بلک افگانو) دست یابد. رایحه ی استثنایی و بسیار تلخ و تاریک این عطر طرفداران بسیار زیادی دارد و همواره شهرت ، مشکلاتی را به همراه خود دارد.

مطلب پیشنهادی مرتبط :عطر های مشابه بلو شنل

 در دنیای عطر اینگونه است که هر وقت عطر مشهوری به موفقیت می رسد فرصتی برای سود آوری افراد متفاوت فراهم می شود که یا نسخه های تقلبی از این عطر وارد بازار کنند یا این عطر را کپی نمایند.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است : بلک افغان ناسو ماتو

عطرهای مشابه ناسوماتو بلک افغان

در این میان اتفاق خوبی که می افتد این است که برند های دیگری که محصولات با کیفیتی دارند به دنبال ایجاد رایحه ای نزدیک به آن می روند و یا از رایحه ی آن عطر مشهور الهام می گیرند.

در این مطلب تعدادی از بهترین عطر های مشابه به رایحه ی عطر مشهور بلک افغان ( بلک افگانو ) را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید گزینه های جذاب دیگری در این ژانر بویایی برای خود یافته و خریداری کنید.

۱- کارنر بارسلونا کوییرز Carner Barceona Cuirs عطری مشابه ناسوماتو بلک افغان

ادکلن های مشابه ناسوماتو بلک افغان

برند اسپانیایی کارنر بارسلونا عطر های با کیفیت بسیاری در میان محصولات خود دارد و کوییرز یا کویغز یکی از آنهاست. رایحه ی تاریک و عمیق و غنی مشابه بلک افغان اما با کمی حس سبکی و نرمی که برای افرادی که علاقه به رایحه ی بلک افغان دارند اما آن را عطری سنگین می دانند انتخاب بسیار مناسبی می تواند باشد.

ابتدای عطر فضایی ادویه ای متشکل از زعفران و زیره دارد که از زعفران آن رایحه ای جیر مانند حس می شود و سپس در ادامه ی رایحه ی عطر ، فضای چوبی پیچیده ی تاریکی به همراهی چرم عنان عطر را به دست می گیرند. رایحه ی بنفشه حس کمی پودری و نرم به عطر می دهد و فضای رزینی عناصر بیس عطر رایحه ی عطر را کامل می سازد . این عطر دارای پخش بو و ماندگاری بالایی می باشد.

۲- لورن مازون بلک عود Laurent Mazzone black Oud

عطرهای مردانه مشابه ناسوماتو بلک افغان

هنگامی که با عطری به نام عود سیاه برخورد می کنیم قاعدتا باید منتظر رایحه ی بسیار تاریکی باشیم که همینطور هم هست اما نترسید. بر خلاف ظاهر نت های این عطر رایحه ای بسیار قابل استفاده دارد. فضای عود گرم با مقداری حسی دودی در ابتدای عطر شما را در بر می گیرد.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :دکانت و سمپل

رایحه ی کهربایی در این عطر غالب ترین رایحه ی آن است اما کهربای بسیار شیرینی ندارد و تلخی روایح چوبی و دودی عطر آن را متعادل کرده است. فضای ادویه ای بسیار زیبایی در این عطر بکار گرفته شده و نت های انیمالیک و یا حیوانی موجود در عطر حالتی زننده ندارند. مقداری حس پودری نیز در عطر دیده می شود. این عطر بسیار قدرتمند بوده و پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

۳- زرجف لیلاتی Xerjoff Laylatiعطری مشابه ناسوماتو بلک افغان

عطرهایی با فضایی نزدیک به ناسوماتو بلک افغان

اگر به دنبال نسخه ای شاید حتی با کیفیت تر از خود بلک افغان با فضای دودی لطیف تری هستید این گزینه بهترین گزینه است. زرجف لیلاتی به جای حس دودی بیشتر تمایلی به رایحه ی تنباکویی بدون طعم با کمی حس مشکی بارز تر و با فضایی مقداری شیرین تر از بلک افغان عرضه شده است که دارای کیفیت بسیار بالا و ماندگاری و پخش رایحه ای به همان اندازه است.

۴- گوچی اینتنس عود Gucci Intense Oud

عطرهایی با رایحه ی شبیه به ناسوماتو بلک افغان

 و اما این مورد برای افرادی هست که از دنیای عطر های نیش می ترسند یا کلا به دنبال روایح عامه پسند تر دنیای دیزاینری ها می گردند. گوچی اینتنس عود نزدیک ترین عطر به بلک افغان در این ژانر و دسته است. ترکیبی از روایح چوبی و چرمی با فضای ادویه ای و کهربایی بالزامیک و کمی حس دودی و ماندگاری و پخش بوی بسیار خوب ، این عطر را به یک انتخاب بدون ریسک و درجه یک تبدیل می کند.

۵- له لیکویید ایمجنری فورتیس Les Liquides Imagineries Fortisعطری با رایحه ی نزدیک به ناسوماتو بلک افغان

عطرهای نزدیک به ناسوماتو بلک افغان

فورتیس یکی از اولین عطر هایی است که با اقتباس از بلک افغان ساخته شده است. رایحه ی تاریک و بسیار چوبی با کمی حس ادویه ای گرم و مقداری فضای پودری که حسی بسیار مشابه به بلک افغان به شما می دهد.

در ابتدا فضای ادویه ای عطر با بازی زیبای نت زیره که حس کمی ایندولیک و جالبی به عطر می دهد، حس می شود. از طرفی فضای چوبی تاریک و بسیار بالانسی دارد و از لحاظ کیفیت شما را مجذوب خود خواهد کرد. این عطر دارای پخش بوی قوی و ماندگاری بسیار خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *