بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

۱۰ ادکلن مردانه نیش و لوکس و پر طرفدار

ادکلن مردانه نیش و لوکس و پر طرفدار

اگر به دنبال خرید عطر مردانه اصل مردانه لوکس و لاکچری هستید ما در مقاله ۱۰ ادکلن مردانه نیش و لوکس و پر طرفدار عطرهای نیش و منحصر به فردی را به شما معرفی می کنیم :

کمپانی های عطرسازی معمولا برای هر قشر و هر فردی با هر سلیقه ای محصولاتی به بازار عرضه می کنند. در این میان برخی کمپانی ها فقط برای افراد خاصی محصولات لوکسی می سازند یا اینکه تولید کنندگان لاین به خصوصی را برای کالا های لوکس خود ایجاد می کنند.

مطلب پیشنهادی :بهترین عطر های مردانه کالوین کلین

عطر هایی با متریال طبیعی و با کیفیت و خاص برای افراد و اشخاص خاص. در این مقاله پر طرفدار ترین عطر های لوکس برای آقایان جنتلمن جمع آوری شده است تا آنان از این سری از محصولات درجه یک خانه های عطر سازی ، بتوانند خریداری کرده و بهره ببرند.

۱۰ ادکلن مردانه نیش و لوکس و پر طرفدار

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است : کرید اونتوس

این لیست بر اساس ترتیب خاصی چیده نشده و تمامی این عطر ها، پر طرفدار ترین عطر های لوکس مردانه ی موجود در بازار هستند.

۱- آمواج اینترلود مردانه Amouage Interlude for men۱۰ ادکلن نیش و لوکس

ادکلن مردانه نیش و  پر طرفدار

لیست خود را با عطری مشهور به نام هیولای آبی آغاز می کنیم. برند لوکس و عرب تبار آمواج به عطر های با کیفیت و سنگین خود مشهور است. آمواج اینترلود یکی از پیچیده ترین روایح را در میان عطر های این خانه دارد.

شروع رایحه ی این عطر با فضای مرکباتی و مقداری ادویه ای است. کمی که از عمر عطر می گذرد فضای ادویه ای آن قوی تر می شود و شما با عطر تند و تیزی برخورد می کنید. فضای کهربایی نیمه شیرینی در عطر موج می زند. در پس زمینه ی عطر فضای رزینی در کنار حسی دودی و مقداری رایحه ی چرمی به مشام می رسد. لایه ای از روایح چوبی و خاکی نیز در این میان حس می شود. دلیل مشهور شدن این عطر به هیولای آبی ، قدرت بسیار بالا و پخش بو قدرتمند آن در کنار ماندگاری بسیار بالای آن است.

۲- زرجوف کازاموراتی مفیستو Xerjoff Casamorati Mefisto۱۰ لوکس و پر طرفدار

ادکلن مردانه نیش و لوکس

از عطری با شیشه ی آبی به عطر دیگری با شیشه ی آبی می رویم ولی این دو عطر بسیار متفاوت اند. مفیستو مشهور ترین عطر سری منگوله دار کازاموراتی از برند ایتالیایی زرجوف است.

چیزی که در عطرسازی ایتالیایی ها به آن مشهور اند توانایی بالای آنان در ساخت فضا های مرکباتی است. مفیستو شروعی مرکباتی به سبک استادانه ی ایتالیایی ها دارد. کمی که از شروع رایحه ی عطر می گذرد نت زنبق مقداری فضای پودری ایجاد می کند و در کنار آن رایحه ی آروماتیک و معطر اسطوخودوس قرار می گیرد که حسی تمیز و قدرتمند به عطر می دهد. در این میان شاهد بازی نت رز در پس زمینه هستید.

در نهایت سدر و صندل لایه ی چوبین بسیار لطیفی ایجاد می کنند و عطر بر بستری مشکی کهربایی می نشیند. این عطر با اینکه رایحه ی خنک و تر و تازه ای دارد پخش بو و ماندگاری نسبتا بالایی نیز دارد.

۳- تام فورد توباکو وانیل Tom Ford Tobacco Vanille

عطرهای مردانه نیش و لوکس و پر طرفدار

معمولا عطر های نیش به برند هایی گفته می شود که فقط عطر تولید می کنند اما به عقیده ی بسیاری لاین های عطر های ویژه ی برند های دیزاینری در دسته ی عطر های نیش قرار می گیرند.

اولین بار تام فورد بود که با سری پرایوت بلند خود این اتفاق را در دنیای عطر ایجاد کرد و یکی از برترین عطر های این سری تام فورد توباکو وانیل است. نام عطر گویای رایحه ی عطر است یعنی شما با عطری تنباکویی وانیلی رو به رو هستید اما قضیه فرا تر از این هاست. توباکو وانیل با رایحه ی برگ تنباکو و فضایی ادویه ای آغاز می گردد. سپس فضای شیرین وانیل محوریت عطر را بر عهده می گیرد. در کنار فضای وانیلی در قلب عطر رایحه ی کاکائو و دانه ی تونکا قرار دارد. همچنین شکوفه ی تنباکو مکمل فضای تنباکویی اول عطر می شود.

شاید دوست داشته باشید :سلبریتی ها چه عطری می زنند!؟ – ادکلن 16 سلبریتی معروف

در نهایت بوی میوه های خشک به استشمام می رسد که در قابی چوبی قرار گرفته است. رایحه ی گرم و شیرین این عطر همراه خوبیست زیرا مدت ها بر روی پوست شما باقی می ماند و پخش بوی این عطر نیز بسیار خوب است.

۴- پنهالیگونز گوزن – تراژدی آف لورد جورج Penhaligon’s Tragedy of Lord George

ادکلن های مردانه نیش

از آمریکا به انگلستان سفر می کنیم و به برند پنهالیگونز می رویم. این برند تاکیدی بر روایح دلنشین و اصیل دارد و لورد جورج از سری خاص این برند است. تراژدی آف لورد جور عطری پیچیده و در عین حال با ساختار رایحه ی بسیار ساده ای است.

این عطر دارای رایحه ای با فضای بوزی در کنار رایحه ی چوبی است که در کنار رایحه ی دانه ی تونکا و وانیل قرار می گیرد و در نهایت بر بستری کهربایی می نشیند. این عطر پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا خوبی را دارد اما رایحه ی بسیار زیبای این عطر این مقوله را کاملا جبران می کند.

۵- بلک افغان ناسوماتو Nasomatto Black Afgano

ادکلن های مردانه ی لوکس

نوبت به شوالیه تاریکی برند ناسوماتو ساخته ی عطار دیوانه الساندرو گوالتیری می رسد. عطری که آنقدر کپی شده و نسخه های تقلبی آن در بازار است که همه جا بوی آن به مشام می رسد اما اصل داستان بسیار متفاوت تر و غنی تر از این نسخه های کپی است.

شروع این عطر با رایحه ی سبز و تاریکی از شاهدانه و روایح سبز دیگر است. سپس در بطن عطر رایحه ی تنباکوی تاریک در کنار فضای قهوه با همراهی روایح چوبی قرار می گیرد. حسی رزینی نیز در این میان دیده می شود. در نهایت حس دودی و رایحه ی عودی شرقی در عمق عطر ، رایحه ی عطر را به آخر می رساند.

۶- فردریک مال فرنچ لاور Frederic Malle French lover۱۰ نیش و لوکس

عطرهای مردانه محبوب و پر طرفدار

برند فردریک مال به تعدادی از شاهکار های امروزی دنیای عطرسازی مشهور است. یکی از این شاهکار ها قطعا فرنچ لاور است. عطری که در هر لایه ی آن قدرت عطرسازی با کیفیت نوین را شاهد هستید.

در سناریو ابتدایی این عطر فضای ادویه ای معطر همراه با رایحه ی صمغ گالبانوم دیده می شود. در سناریوی بعدی ، بعد چوبی عطر پدیدار می گردد و مقداری حس دودی در کنار رایحه ی سنبل ختایی به مشام می رسد. در سکانس پایانی عطر رایحه ی چوبی تلخ و کمی خاکی علف خس خس با همراهی رایحه ی چوبی و سبز خزه ی درخت بلوط قرار گرفته و فضای مشکی کل رایحه ی عطر را در بر می گیرد. این عطر دارای پخش بوی استثنایی و ماندگاری بسیار خوبی می باشد.

۷- مارلی پگاسوس Parfums de Marly Pegasus۱۰ ادکلن مردانه لوکس و پر طرفدار

ادکلن نیش و لوکس و محبوب

قطعا در چنین لیستی نمی توان عطری از برند مارلی جای نداد. در میان عطر های معروف این برند شاید اولین عطر آن پگاسوس از همه مشهور تر باشد.

رایحه ی این عطر دو محوریت اصلی دارد. ابتدای عطر، فضای مرکباتی ترنج را در کنار حس شیرین و ادویه ای زیره ی سبز داریم که نت گل گاو زبان بعد جالبی به آن داده است. به قلب عطر که می رویم محوریت اول عطر بر روی رایحه ی معطر و نیمه صابونی اسطوخودوس سوار می شود. همچنین رایحه ی شیرین و گلی یاس در کنار آن قرار دارد. رایحه ی بادام باعث خاص بودن رایحه ی میانی عطر می شود که حسی مغذی و کمی فلزی در آن نهفته است.

محوریت دوم عطر رایحه ی وانیل است که شیرینی جذابی به عطر می بخشد . چوب صندل حسی خامه ای و کمی دارویی به عطر می افزاید و در نهایت عطر بر بستری کهربایی می نشیند. این عطر مانند اکثر عطر های مارلی پخش بو و ماندگاری قدرتمندی دارد.

۸- روژا داو الیزیوم پور هوم Roja Dove Elysium Pour Homme

ادکلن  لوکس و پر طرفدار و خاص

پس از جنبش دیوانگی آبی و مشهور شدن روایح آبی که با بلو د شنل شروع شد و در حال حاضر پر فروش ترین آنها را می توان دیور ساواج دانست ، برند های متعددی سعی در تولید عطری در این سبک روایح داشتند. در این میان برند روژا داو با تاکید بر ساختار کلاسیک عطر هایش ، عطری به این سبک وارد بازار کرد که پلی میان روایح آبی مدرن و عطر های کلاسیک است.

ساختار پیچیده ی این عطر با فضایی مرکباتی و تازه به همراه نت های معطر و ادویه ای شروع می شود. سپس روایح میوه ای ، ادویه ای و تعدادی نت های گلی به عطر افزوده می گردد. در این میان بعد چوبی عطر نیز با حضور علف خس خس و چوب سدر دیده می شود. در نهایت در لایه ی زیرین عطر رایحه ی وانیل در کنار فضایی رزینی قرار می گیرد. مقداری حس چرمی به عنوان مکمل در عطر ایجاد می گردد. همچنین رایحه ی عنبر در سراسر فضای عطر استشمام می شود. این عطر دارای پخش بوی خوب و ماندگاری نسبتا بالاییست.

۹- هاوس آف سیلیج دیگنیفاید House of Sillage Dignified

عطرهای لوکس و پر طرفدار

این برند در میان برند های متعدد عطرسازی خیلی بر سر زبان ها نیفتاده است اما این عطر همچون جواهری در میان عطر های دیگر این برند ،خوش درخشیده است. رایحه ی تلخ و تند این عطر کاملا مطابق با سلیقه ی ایرانیان است. این عطر ساختار نسبتا ساده ای دارد که از مجموعه ی نت های آن مشخص است.

رایحه ی عطر در ابتدای کار فضایی ادویه ای ناشی از نت های میخک و زعفران دارد. زعفران از طرفی دارای بعدی چرمی و جیر مانند است. همچنین رایحه ی تنباکویی در این میان موج می زند. در عمق عطر رایحه ی علف خس خس حس چوبی خاکی به عطر می افزاید و این رایحه ی تلخ چوبی توسط عود به نهایت خود می رسد و حسی دودی نیز در عطر ایجاد می شود. رایحه شیک و مردانه و غنی این عطر بسیار ماندگار است و پخش بوی بسیار قدرتمندی نیز دارد.

۱۰- کرید اونتوس مردانه Creed Aventus

ادکلن های خاص و محبوب

لیست را با عطری به اتمام می رسانیم که همگی انتظار آن را داشتیم. در چند سال اخیر بدون شک مشهور ترین عطر نیش اونتوس از برند کرید است. کپی شده ترین و فیک سازی شده ترین عطر دهه ی اخیر را می توان اونتوس نامید.

شروع رایحه ی این عطر با رایحه ی آناناسی که آن را مشهور ساخت آغاز می گردد. در کنار آن فضای میوه ای انگور سیاه، سیب و ترنج وجود دارد. در میانه ی عطر غیر درخت غان که رایحه ای چرمی و سیاه و کمی دودی دارد در کنار روایح گلی یاس و رز حس تقریبا خاکی نعنای هندی قرار گرفته است. در نهایت فضای چوبی دودی چرمی و معطر این عطر با آثاری از نت های میوه ای که باقی مانده ،بر بستری متشکل از وانیل و عنبر و مشک قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *