بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

سلبریتی ها چه عطری می زنند!؟ – ادکلن 16 سلبریتی معروف

Celebrity perfumes

در این مقاله به بررسی و معرفی عطر های سلبریتی ها می پردازیم :

در مقالات پیشین سایت درباره ی چیستی عطر امضا و چگونگی انتخاب عطر امضا و خرید عطر به تفصیل صحبت کرده ایم. حال این بار به بررسی ای مسئله می پردازیم که افراد مشهور در سراسر جهان که به اصطلاح سلبریتی نامیده می شوند از چه عطر هایی استفاده می کنند.

شاید این عطر را شما هم دوست داشته باشید : بلک افغان ناسوماتو

تعداد کثیری هستند که خودشان برند عطر دارند و قاعدتا برای بحث های تبلیغاتی خود از عطر های برند خود استفاده می نمایند. از طرفی تعدادی از سلبریتی ها هستند که برای تبلیغات از عطر های برند خاصی استفاده می کنند.

مطلب پیشنهادی :۱۰ ادکلن مردانه نیش و لوکس و پر طرفدار

در این مقاله سعی شده از موارد تبلیغاتی پرهیز کنیم و به عطر های مورد علاقه ی سلبریتی ها بپردازیم و ببینیم که آیا این عطر ها با کاراکتر این افراد و یا شرایط آنها هماهنگی و هارمونی دارد یا خیر.

سلبریتی ها چه عطری می زنند!؟ - ادکلن 16 سلبریتی معروف

1. گوینث پالترو:

سلبریتی ها چه عطری می زنند!؟

این ستاره ی هالیوودی در طی مصاحباتی که داشته به این موضوع اشاره کرده که در دوره ای از زندگی اش عطری را به عنوان عطر امضا داشته است. آن عطر چیزی نیست جز تام فورد بلک ارکید. عطری قدرتمند و با ابهت با ترکیبی از روایح اصلی وانیل و نعنای هندی. رایحه ی شیرین و تلخ و بسیار گرم. عطری زمستانی و تمام عیار.

2. اما استون سلبریتی معروف:

 ادکلن 16 سلبریتی معروف

حال که بحث ستاره های سینمای آمریکا در میان است بازیگر موفقی چون اما استون با سلیقه ی خاصی که دارد بایستی عطری خاص نیز برگزیند. انتخاب او شنل گاردنیا از سری خاص و اکسکلوسیو برند شنل است. رایحه ی گلی بسیار طبیعی و لوکس این عطر کیفیتی مثال زدنی دارد. این عطر از لحاظ شخصیتی نیز به این شخص نزدیکی بسیاری داشته و برای این موضوع باید گفت براوو.

3. هیلی بیبرو ادکلن این سلبریتی معروف:

 ادکلن سلبریتی ها

همسر جاستین بیبر که اخیرا بسیار بر سر زبان ها افتاده  عطری نسبتا ناشناخته از برند آر ای ام متعلق به خواننده ی مشهور آریانا گرانده را برگزیده که رایحه ی گلی مشکی بسیار لطیف و جذابی دارد. در این میان فاز کاراملی و گیرایی نیز در عطر دیده می شود که با شخصیت لطیف و آرام و شیرین این شخص نزدیکی بسیاری دارد.

4. ویکتوریا بکهام سلبریتی معروف و عطرش:

عطر امضای سلبریتی ها

دیزاینر مشهور ویکتوریا بکهام به دو عطر به عنوان سیگنچر یا عطر امضای خود تا کنون اشاره کرده است. مورد اول عطر بال د افریک از برند نیش بایردو و دومی از برند سرشناس کرید عطر رویال واتر است. این شخص خاص علاقه ای به عطر های شیرین و گلی بسیار زنانه ندارد و کارکتر ویژه ی او عطر های ویژه ای را می پسندد که بیشتر آقایان طرفدار آنها هستند.

5. مارگوت رابی:

 ادکلن 16 سلبریتی معروف

ستاره ی استرالیایی تبار مارگوت رابی در صحبت های خود یک عطر بسیار عامه پسند و حتی می توان گفت مقرون به صرفه را به عنوان عطر امضای خود برگزیده است. کالوین کلین دیپ ایفوریا یکی از نسخه های موفق از عطر ایفوریا است که رایحه ی جذاب و نسبتا ساده ای دارد که با شخصیت محبوب و ساده ی مارگوت رابی بسیار همخوانی دارد. البته اگر معجزه ای اتفاق بیفتد و مارگوت رابی این مقاله را مطالعه کند ما به او نسخه ی ایفوریا گلد را پیشنهاد می کنیم که هم رایحه ای مشابه عطر محبوبش را دارد و هم با زندگی لوکس این شخص از هارمونی بیشتری برخوردار است.

6. پریانکا چوپرا و عطری که می زند:

سلبریتی های هالیوودی چه عطری می زنند!؟

ستاره ای با اصالت هندی که تاکید بسیار زیادی بر یک عطر به خصوص در میان انبوه روایح در دنیای عطر دارد. او علاقه ی بسیار شدیدی به عطر تروساردی دونا دارد. ترکیبی از مرکبات با فضای وانیلی و چوب صندل با همراهی گل یاس. در کل این عطر انتخاب شایسته ای برای اوست.

7. ریحانا:

ستاره ها چه عطری می زنند!؟

یکی از مشهور ترین و ثروتمند ترین خواننده های آمریکا ریحانا انتخاب بسیار جالبی را به عنوان عطر امضا دارد. عطر لاو دونت بی شای از خانه ی عطر های لوکس بای کیلیان که انتخابی گران قیمت و متناسب با ثروت و زندگی بسیار لاکچری اوست. فضای شیرین مارشمالویی وانیلی با همراهی شکوفه ی پرتقال انتخاب بسیار جذابیست. گر چه او کاراکتر بسیار قوی و با ابهتی دارد و شاید این عطر برای او بیش از حد لطیف باشد.

8. تیلور سویفت وعطری که این ستاره معروف می زند :

عطری که ستاره های معروف می زنند

حال که صحبت از خواننده های مشهور است شاید مهم ترین رقیب ریحانا از لحاظ فروش و … تیلور سویفت باشد. تیلور برای خود عطری از برند آمریکایی تام فورد را انتخاب کرده است که محبوب بسیاری از ما ایرانیان است. عطر توباکو وانیل با ترکیب زیبای تنباکویی وانیلی خود یک عطر لوکس و قدرتمند و تمام عیار است.

مطلب پیشنهادی :بهترین عطر های مردانه کالوین کلین

به عقیده ی بنده شاید این عطر قدرت بیشتری نسبت به کاراکتر لطیف تیلور داشته باشد. شاید بهتر باشد که ریحانا و او طی یک ملاقاتی با یکدیگر تبادل عطر داشته باشند!

9. ادل ستاره و عطرش:

عطرهایی که هالیوودی ها انتخاب می کنند

خواننده ی بسیار معروف بریتانیایی علاقه ی عجیبی به عطر دیور هیپنوتیک پویزن دارد. عطری با رایحه ی یاس بسیار محسور کننده و حس عمیقی از نت وانیل. نمی توان به این انتخاب او ایرادی گرفت زیرا عطر بسیار شایسته ای از میان عطر های جذاب برند اصیل دیور را انتخاب نموده است.

10. میلا کونیس:

هنرمندان آمریکایی و ادکلن هایشان

بازیگر و صدا گذار مشهور آمریکایی میلا کونیس که با شخصیت مگ در انیمیشن مشهور فامیلی گای یک انتخاب به شدت خاص و بی نظیر دارد. عطری با رایحه ی گل مریم در بهترین شکل ممکن. شاهکار برند فردریک مال کارنال فلاور. این عطر که توسط دومینیک روپیون ساخته شده به عقیده بسیاری از افراد بهترین عطر با رایحه ی گل مریم است که تا کنون دنیای عطر به خود دیده است. باید برای این انتخاب هزاران بار احسنت به او گفت.

11. جاستین بیبر:

سلبریتی ها چه ادکلنی می زنند!؟

قاعدتا وقتی از همسر او صحبت کردیم نباید خود جاستین بیبر را فراموش کنیم. ستاره ی موزیک جوان یک برند نیش آمریکایی را برای عطر امضای خود برگزیده است که عطر سانتال ۳۳ از برند لو لابو و یک عطر با محوریت چوب صندل است. یک عطر تمام عیار که هم بسیار خوش بازخورد و عامه پسند است از طرفی بسیار با کیفیت می باشد. این عطر پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. در کل هیچ ایرادی از او نمی توان گرفت و عطر او انتخاب بسیار درستی است.

12. مرلین مونرو:

 عطر امضای سلبریتی های محبوب و معروف

اسطوره ی فراموش نشدنی هالیوودی شاید مشهور ترین عطر تمام دوران را انتخاب کرده باشد. شنل شماره ی ۵ یا نامبر ۵ پر فروش ترین عطر تمامی ادوار همچون خود مرلین مونرو یک اسطوره ی تکرار نشدنی در دنیای عطر است. یکی از بهترین انتخاب های عطر ممکن برای این شخص همین عطر بوده است و او آنقدر به این عطر علاقه مند بود که همیشه پیش از خواب این عطر را به خود و یا تخت خود اسپری می کرد.

13. هایدی کلوم:

عطر امضای هالیوودی ها

یک سوپر مدل بسیار زیبا عطری بسیار برازنده برای خود به عنوان عطر امضا دارد . عطر بسیار مشهور اوپیوم از برند ایو سن لورن یا به بیان دیگر یکی از مشهور ترین عطر های این برند و یکی از موفق ترین محصولات تمام تاریخ این برند. دارای فضای ادویه ای قدرتمند همراه با فضای گلی. او بدون شک ابهت خود را به خوبی با این عطر می تواند در هر مجلس و شرایطی به همگی نشان بدهد.

14. پرنسس دیانا این سلبریتی معروف و ادکلنش:

بانوی بریتانیا . یک شخصیت استثنایی با انتخابی استثنایی. عطر مورد علاقه ی این پرنسس محبوب که در روز ازدواج خود بهترین خاطره ی خود را با آن در یاد خود هک کرده هرمس ۲۴ فاوبورگ است. ترکیبی از گل های سفید با همراهی زنبق، وانیل و چوب صندل. یک عطر بسیار زیبا برای این بانوی زیبا.

15. جورج کلونی:

ستاره های هالیوود و عطر امضایشان

پیش از آنکه جوانان امروز هالیوودی نماد جذابیت در سینما باشند مدتی طولانی این لقب به دست جورج کلونی بود. همچنین پیش از آنکه اونتوس از برند کرید بر سر زبان ها بیفتد نماد جذابیت از برند کرید عطر بسیار مشهور و پر فروش گرین آیریش تویید بود. از این بهتر انتخابی برای این شخص وجود ندارد.

16. ویل اسمیت:

سلبریتی ها چه عطری انتخاب می کنند!؟ -

بازیگر و رپر بسیار مشهور که در چند مدت اخیر حواشی بسیاری داشته است. این فرزند بخش ساحلی آمریکا که متولد فلوریداست انتخابی متناسب با محل زندگی خود دارد. بولگاری آکوا مرین عطری بسیار شاداب و دریایی است که شاید با کاراکتر او سازگاری زیادی نداشته باشد اما شاید یادآور محل تولد و دوران کودکی او باشد. این هم راه دیگری برای انتخاب عطر امضا است و او نیز انتخاب بسیار خوبی را داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *