بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین عطر های مردانه کالوین کلین

بهترین عطر های مردانه کلوین کلین

اگر از طرفداران برند کالوین کلین هستید و به دنبال خرید عطر مردانه ای خاص از این برند می گردید در مقاله بهترین عطر های مردانه کلوین کلاین 5 تا از بهترین های این برند به شما معرفی می شود.

برند کالوین کلین

کلوین کلین (CK ) ، خانه مد آمریکایی می‌باشد، که توسط طراح مد، کلوین کلاین، تأسیس شده‌است.

این عطر از پر طرفدارترین عطرهای مردانه است : دیور ساواج ادوتویلت

سادگی ، سبک کژوال ، شیک و در عین حال مدرن بودن هسته اصلی برند کالوین کلین است. امروزه ، مارک CK به دلیل محبوبیت افراد مشهور شناخته شده است و در لباس ها ، لباس زیر و لوازم جانبی ،یک برند مورد احترام می باشد.

شاید دوست داشته باشید :سلبریتی ها چه عطری می زنند!؟ – ادکلن 16 سلبریتی معروف

کالوین کلین که به سبک مینیمالیستی شهرت دارد ، یکی از شاخص ترین برند های عطر و لباس لوکس در جهان است یا به بیان دیگر یک نام تجاری جهانی در سبک زندگی است که نمونه ای از آرمان های جسورانه ، مترقی و زیبایی شناختی اغوا کننده و اغلب مینیمال است.

بهترین عطر های مردانه کالوین کلین

 در حالی که این برنداز تصاویر تحریک آمیز و طراحی های چشمگیر برای شعله ور کردن حواس استفاده می کند ، مخاطب خود را هیجان زده و تحریک می کند.

کالوین کلین بدون شک زمانی که  به برندی در زمینه لباس زیر و عطر تبدیل شد ، به یک نام مشهور تبدیل گردید.

معرفی عطر کالوین کلین آبسیشن در سال 1985 بود که همه چیز را تغییر داد. این برند در اواسط دهه 1980 و 1990 بر بازار عطر تسلط پیدا کرد وبه تقاضای عطرهای مردانه ، زنانه و تک جنسیتی که هم مدرن و هم تازه و شیک بودند ، دامن زد.

در ادامه به معرفی 5 تا از بهترین عطر های مردانه کلوین کلین می پردازیم :

1- ادکلن کالوین کلین ایفوریا مردانه Calvin Klein Euphoria For Men از بهترین عطر های مردانه کالوین کلین

بهترین ادکلن های مردانه کالوین کلین

ادکلن ایفوریا کالوین کلین مردانه عطری است چوبی و معطر که در سال 2006 به بازار عرضه شد. نت های اولیه آن شامل رایحه ی زنجبیل و فلفل هستند. نت های میانی متشکل از رایحه ی ریحان سیاه، مریم گلی و سدر می باشند. نت های پایه نیز عبارتند از عنبر، جیر، چوب سرخ برزیلی و نعناع هندی.

از آنجا که کلوین کلین ایفوریای مردانه دارای رایحه معتدلی است، آن را در تمام فصول سال به ویژه فصول سرد سال می توان استفاده کرد. به خصوص برای شب های پاییز و زمستان مناسب است و در فصل بهار در هر زمان قابل استفاده است.

2- عطر کالوین کلین اترنیتی مردانه (سی کی اترنتی) Calvin Klein Eternity for Men

از بهترین عطر های کالوین کلین

اگر از برخی از رایحه‌های مردانه بی‌نظیر خسته شده‌اید، رایحه ‌های تازه و تند اترنیتی را امتحان کنید، که یکی از عطرهای کلاسیک مردانه در خط تولید قوی برند عطر کالوین کلین است .اترنیتی مردانه از زمانی که اولین بار در سال 1990 عرضه شد، یکی از پایه های اصلی پیشخوان های مردانه است و ترکیبی خنک از اسطوخودوس، گشنیز، لیمو، ترنج و نارنگی ماندارین دارد. زمانی که از این عطر استفاده کرده اید قطعاً آنهایی که از کنارشان عبور می کنید نگاهی دوباره به شما خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی :۱۰ ادکلن مردانه نیش و لوکس و پر طرفدار

سی کی اترنتی دارای یک رایحه آروماتیک فوژه مردانه است. عطار این عطر کارلوس بنایم است. نت های ابتدایی آن حاوی رایحه ی اسطوخودوس، لیمو، ترنج و نارنگی ماندارین هستند. رایحه میانی شامل رایحه شمعدانی ، گل برف ، شکوفه پرتقال ، گل سوسن ، یاس ، سالویا ، ریحان ، دانه سرو کوهی ، گشنیز است. نت های پایه نیزعبارتند از چوب صندل، خس خس، مشک، اقاقیای برزیلی و عنبر.

3- ادکلن کالوین کلین سی کی من Calvin Klein CK Man یکی از بهترین عطر های مردانه کالوین کلین

برترین عطر های کالوین کلین

ادکلن کالوین کلین سی کی مننیزحس خاص و افسانه ای برندکالوین کلاین از مینیمالیسم مدرن را در طراحی رایحه اش،کاملاً به نمایش گذاشته است. این عطر مردانه در سال 2007 به بازارعرضه شد.

نت اولیه آن شامل رایحه ی ترنج ، ماندارین ، رزماری ، برگ گل بنفشه و نت میانی متشکل از جوز ، نعناع ، بخور خوشبو ، برگ سرخ است و نت پایه روایح چوب صندل ، عنبر ، مشک ، چوب گایاک ، درخت سرورا در بر می گیرد .

به طور کلی در ادکلن سی کی من ، نت‌های معطر تند ترکیب و رایحه‌ای مردانه ،خنک و تند همراه با عمق ایجاد شده است. نت‌های رزماری، چوب صندل، کهربا و جوز هندی رایحه‌ای جذاب ایجاد می‌کنند که بعد دارد اما اذیت کننده نیستند و این عطر را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده روزانه برای مردان مدرن و با اعتماد به نفس تبدیل کرده اند.

4- عطر کالوین کلین سی کی این تویو مردانه Calvin klein ck in2u for Men

پر طرفدارترین عطر های مردانه کالوین کلین

عطر کالوین کلین سی کی این تویو مردانه مناسب مردانی است که دوست دارند برای استراحت وقت بگذارند ، چه برای کباب درست کردن با دوستان یا یک ماجراجویی در فضای باز .

سی کی این تویو عطر مناسبی برای فعالیت های روزمره مورد علاقه شما است.کالوین کلین آن را “نسل تکنوجنسی” نامیده است که عطری برای مردان است و در دسته عطرهای آروماتیک فوژه مردانه طبقه بندی می شود .

این عطر فوژه آروماتیک در سال 2007 روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه لیمو و برگ گوجه فرنگی و نت میانی حاوی رایحه غلاف کاکائو است. نت های پایه نیز عبارتند از سدر، مشک سفید و وتیور.

سی کی این تویو یک ادکلن با رایحه ی تازه است که مطمئناً حواس را تحریک می کند و باعث می شود در طول روز بوی خوب و فوق العاده ای داشته باشید.

5- ادکلن کالوین کلین وان شوک مردانه CK One Shock for Menیکی از برترین عطر های کالوین کلین

عطر های مردانه کالوین کلین

کالوین کلین وان شوک عطری کهربایی تند مردانه است که در سال 2011 روانه بازار شد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی اسطوخودوس،نارنگی یافا و خیار تازه و آکورد نوشیدنی انرژی زا و نت میانی حاوی رایحه ی هل، فلفل، ریحان و عثمانتوس هستند. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی تنباکو، عنبر، نعناع هندی، نت های چوبی آمبرن و مشک.

سی کی وان  یکی از موفق ترین عطرهای کالوین کلین است، عطری مرکباتی و تک جنسیتی که محصول سال  1994 می باشد. سی کی وان شاک یک سورپرایز برای همه طرفداران خط سی کی وان است. این یک نسخه تک جنسیتی نیست، بلکه دو ترکیب شرقی جداگانه است : سی کی وان شوک فور هر و سی کی وان شوک فور هیم .

سی کی وان شوک مردانه حول نت های معطر، تند و عمیق شرقی ساخته شده است.

1 دیدگاه در “بهترین عطر های مردانه کالوین کلین

  1. اشکان گفت:

    👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *