بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلن های یونیسکس 2021

بهترین ادکلن های یونیسکس 2021

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله بهترين عطر و ادكلنهاي برتر و محبوب یونیسکس سال 2021 را طبق رای گیری سایت مرجع فرگرنتيكا معرفي كرد.در زير به معرفي 8 عدد از این بهترین ادکلن های یونیسکس 2021 و بررسي مشخصات این عطرها  مي پردازيم .

1-ادو پرفیوم آنجلز شیر بای کیلیان  Angels’ Share by Kilian

آنجلز شیر بای کیلیان عطری است کهربایی وانیلی زنانه و مردانه. این یک عطر جدید است. آنجلز شیر در سال 2020 به بازارعرضه شد. عطار این عطر بنویست لاپوزا است. نت آغازین این عطر کنیاک است. نت های میانی دارچین، دانه تونکا و بلوط ونت پایه شامل رایحه پرالین، وانیل می باشد .

مطلب پیشنهادی پربازدید :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

آنجلز شیر بای کیلیان یک عطر ادویه ای ، شیرین و گرم که برای استفاده در هوای سرد ایده آل است، دارای رایحه ای چوبی و دربرگیرنده کهربای وانیلی با پخش بو و ماندگاری قوی و عالی است. این ترکیب با عصاره ای صاف از کنیاک لطیف همراه با ادویه های گرم دارچین سیلان آغاز می شود. رایحه های چوبی‌تر با ته نشین شدن این رایحه به منصه ظهور می‌رسند و رایحه ی کنیاک را با آکوردهای ثابتی از رایحه ی چوب بلوط و دانه تونکا هماهنگ می‌کنند. چوب صندل مخملی نرم، وانیل و رایحه شیرین پرالین در پایه، ردپایی جذاب را به جای می گذارند که زود فراموش و کمرنگ

 نمی شود .این عطر توسط برند پاریسی کیلیان در سال 2020 به عنوان بخشی از مجموعه Liquors منتشر شد.

2- ادکلن تام فورد بلک ارکید پارفوم Tom Ford Black Orchid Parfum

ادکلن تام فورد بلک ارکید پرفیوم یک عطر گلی کهربایی زنانه و مردانه و جدید است که در سال 2020 عرضه شد. نت‌های ابتدایی آن ترافل و آلو هستند. نت‌های میانی عبارتند از رام، یلانگ یلانگ و ارکیده سیاه و نت پایه از رایحه پچولی  تشکیل شده است.

بلک ارکید اولیه که اولین کار مجلل طراح تام فورد است در سال 2006 تولید شد. رایحه فوق العاده احساسی که از ترکیب ارکیده سیاه خیالی، گل ها، ادویه ها، شکلات، نت های بالزامیک و ترافل سیاه حاصل شده است . این عطر بسیار قوی و ماندگار، “قوی ترین نسخه تا کنون” خود را در تابستان 2020 در قالب نسخه بلک ارکید پارفوم تولید کرد.

مطلب پیشنهادی :عطر را کجا نگهداریم؟

عطر تام فورد بلک ارکیده بر حسی نمادین از ارکیده اصلی و اثر تقویت کننده ارکیده سیاه با آکوردهای اغوا کننده جدید و قوی گل یلانگ یلانگ آغشته به رام طلایی تأکید می کند.به بیانی دیگر ابتدا روغن‌های اساسی گرانبها و سپس رایحه ی جدید ارکیده سیاه و یلانگ یلانگ را با آکوردهایی از آلو سیاه، ترافل سیاه و پچولی(نعناع هندی) ارائه می‌دهد.

عطر تام فورد بلک ارکیده در یک بطری طلایی 50 و 100 میلی لیتری ارائه شده است.

3-ادکلن میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 اکستریت د پرفیوم لیمیتد ادیشن 2021  Baccarat Rouge 540 Extrait Limited Edition 2021 Maison Francis  Kurkdjian

باکارات رژ 540 اکستریت د پرفیوم لیمیتد ادیشن 2021 عطری زنانه و مردانه وجدید با رایحه ی شرقی گلی است. که همان طور که از نامش مشخص است در سال 2021 به بازار عرضه شد. سازنده این عطر فرانسیس کورکجیان است. نت ابتدایی زعفران و بادام تلخ و نت‌های میانی حاوی رایحه ی یاس مصری و سرو ویرجینیا می باشند. نت های پایه عبارتند از عنبر، آمبروکسان، مشک، کشمیران و نت های چوبی.

رایحه ی این عطر بی نظیر و جذاب ،بیشتر مناسب فصول سرد سال است و در شب عملکرد بهتری دارد .

4- عطر تام فورد آمبر لدر پارفوم TOM FORD Ombre Leather Parfum

عطر ادکلن تام فورد آمبر لدر پارفوم یک عطر چرمی گلدار جديد برای زنان و مردان است كه در سال 2021 روانه بازار شد. خالق این عطر سونیا کنستانت است. نت های ابتدایی آن شامل رايحه ي برگ بنفشه و سدر و نت های میانی عبارتند از: یاس سامباک و انگور و نت های پایه اش شامل رايحه ي چرم، نت های چوبی و تنباکو مي باشند.

“ادکلن تام فورد آمبر لدر پارفوم داراي یک رایحه عمیق است که که شما را با یک حس لامسه تحت تاثیر قرار می دهد وباعث می شود که انسان احساس متفاوت، زیبا و مطلوب داشته باشد.” – تام فورد

شاید دوست داشته باشید :چرا وقتی ادکلن میزنم سر درد می گیرم؟

عطر تام فورد آمبر لدر در یک بطري مشکی مات با پلاک چرم مصنوعی سفيد با رنگي متضاد با رنگ بطري بسته بندی شده است. اين عطر لوكس در نسخه های 50 و 100 میلی لیتری موجود است.

“برخی از عطرها به وضوح جنبه های واقعی زندگی من را به تصویر می کشند. به عنوان مثال، هر نت آمبر لدر پارفوم به غرب آمریکای دوران کودکی من متصل است. عطر بر روی حس وحشی و لجام گسیخته رایحه اصلی ساخته می شود… این یک بیان قوی است.” تام فورد

5- ادکلن شنل له لیون CHANEL – Le Lion de Chanel

ادکلن شنل له لیون عطری کهربایی زنانه و مردانه وجدید با رایحه ی شرقی است که در سال 2020 به بازارعرضه شد. عطار اصلی این عطر اولیویه پولگه است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی ترنج و لیموترش  و رایحه میانی از رایحه ی لابدانیوم و عنبرتشکیل است و نت های پایه اش عبارتند از: نعناع هندی، وانیل ماداگاسکار، مشک و چوب صندل.

ادکلن شنل له لیون به عنوان عطری با قدرت و جذابیت، تجمل و ظرافت توصیف و معرفی می‌شود که از ترکیب رایحه‌های کهربا و چرمی نرم شده با رایحه ی وانیل و ترنج ساخته شده است.

عطرساز اولیویه پولگه خلقت این عطر بی نظیر را به حیوان (شیر )تقدیم نکرد، بلکه به دیدگاهی که شنل از شیر دارد تقدیم کرد. این عطرسازخالق خانه شانل می گوید: “من به شیر نمادین شانل خیلی بیشتر از حیوان علاقه مند بودم”.

مطلب پیشنهادی :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

گابریل شانل، که با نام کوکو شانل نیز معروف است، طراح مطرح فرانسوی و بنیان گذار برند جهانی و بسیار معروف Chanel میباشد. کوکو شانل علاقه ی بسیار زیادی به حیوان شیر داشت، تا جایی که در آپارتمان او در نیویورک شیری از جنس برنز که پنجه های خود را به آرامی بر روی یک توپ قرار داده است، جهت تزئین قرار گرفته بود. علاقه ی بسیار زیاد گابریل شانل به شیر سبب شده است تا بسیاری از زیورآلات و کلکسیون های ارائه شده توسط برند Chanel از شمایل شیر تاثیر پذیرفته باشند و بدون شک بسیاری از طرح های محبوب این برند نیز موفقیت خود را به استفاده از نماد شیر در طرح هایشان مدیون هستند.حال در این عطر منحصر به فرد شنل له لیون نیز از نام شیر وام گرفته شده است . رایحه ی این عطر ،بیشتر مناسب فصول سرد سال است و در شب عملکرد بهتری دارد .

شنل له لیون به صورت ادوپرفیوم 75 و 200 میلی لیتری موجود است .

6- ادکلن دیور وانیلا دیوراما  Dior Vanilla Diorama     

عطر دیور وانیلا دیوراما  عطری کهربایی- وانیلی زنانه و مردانه و جدید است که در سال 2021 روانه بازار شد. عطار این عطر فرانسوا دماچی است. نت های ابتدایی حاوی رایحه ی پرتقال، فلفل صورتی و لیمو است و نت میانی اش عبارتند از رایحه ی رام، کاکائو و هل و نت های پایه عبارتند از بوربون وانیل، چوب صندل و نعناع هندی. عطر دیور وانیلا دیوراما  رایحه ای گرم و زمستانی و شرقی وانیلی دارد . این عطر در میان بسیاری از عطرهای وانیلی خیلی شیرین و اذیت کننده نیست و قطعا یک شاهکار برجسته است که ویژگی خاص خود را دارد که شبیه سایر رایحه های وانیلی نمی باشد.

7- ادو پرفیوم زرجوف ایتالیکا 2021  XERJOFF – Italica (2021)

ادکلن زرجوف ایتالیاکا (2021) عطری کهربا وانیلی زنانه و مردانه و جدید است که در سال 2021 عرضه شد. نت های اولیه آن حاوی رایحه ی بادام، شیر و زعفران هستند. رایحه میانی متشکل تافی و وانیل بوربون است و نت های پایه نیز حاوی رایحه ی مشک سفید و چوب صندل هستند. ادکلن زرجوف ایتالیاکا رایحه ای گرم ، شیرین  و خاص دارد که مناسب روزهای سرد سال می باشد .این عطر از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است .

8-عطر گرلن شالیمار میلسیم وانیلا پلنیفولیا  GUERLAIN – Shalimar Millésime Vanilla Planifolia

گرلن شالیمار میلسیم وانیلا پلنیفولیا  عطری کهربایی وانیلی ،با رایحه ی پودری و شرقی زنانه و جدید است که در سال 2021 روانه بازار شد. این عطر توسط تیری واسر و دلفین جلک خلق شد و رایحه ی غالب آن وانیل است و با رایحه ی گرم و شیرینش مناسب روزهای سرد سال می باشد .

وانیل که سنگ اصلی مسیر انقلابی عطار شالیمار است، اکنون الهام‌بخش یک نسخه میلسیم خارق‌العاده است. ادای احترامی عاشقانه از گرلن به یکی از نمادین ترین و مجلل ترین  رایحه ها یعنی وانیل که در ترکیب این عطر بیش از حد نقش دارد و تمام جنبه‌های آن را آشکار می‌کند و ردپای شرقی نمادین خانه گرلن را تعالی می‌بخشد.

شاید دوست داشته باشید :بهترین ادکلنهای اصل فرانسه

برچسب معروف “خفاش” در کنار یک تایپوگرافی با خطوط هندسی رنگ آمیزی شده با هنر دکو برروی شیشه عطر نقش بسته است . یک کراوات چرمی دور گردن شیشه عطر را احاطه کرده است که تداعی کننده نت های بویایی تنتور وانیل است که ترکیب اصلی این عطر را نشان می دهد.

با تشکر از شما که تا پایان مقاله ی بهترین ادکلن های یونیسکس 2021 با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *