بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلن های نیش 2021

بهترین ادکلن های نیش 2021

فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد و شما می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را از آن به صورت اینترنتی خریداری نمایید در این مقاله بهترین ادکلن های نیش 2021 را طبق رای گیری سایت مرجع فرگرنتيكا معرفي می کند.در زير ابتدا به توضیحی در مورد عطرهای نیش و سپس  به معرفي 5 ادکلن برتر نیش 2021 و بررسي مشخصات این عطرها  مي پردازيم .

بر اساس فرهنگ لغت، صفت “نیچ یا نیش” نشان دهنده محصولات، خدمات یا علایقی است که برای بخش کوچک و متخصصی از مردم جامعه جذاب است .به عبارت دیگر، نیش به معنای «متفاوت» است و نمی‌خواهد همه را راضی کند. با این حال، این تعریف هیچ اظهارنظری در مورد قیمت یا کیفیت محصول نیش ندارد.

معنی نیش در عطرسازی

به نظر می رسد که صنعت عطرسازی واقعاً این صفت را پذیرفته است و چند سالی است که آن را به کلمه پرطرفدار جدید تبدیل کرده است. من صنعت دیگری را نمی شناسم که در آن صفت ” نیش” اینقدر استفاده شود. به عنوان مثال، آیا تا به حال در مورد رستوران ها، آرایشگاه ها، دی جی ها یا مغازه های کفش فروشی شنیده اید؟

هیچ تعریف رسمی از عطر نیش وجود ندارد، اما معمولاً بین موارد زیر تمایز قائل می شود: عطر نیش Niche عطری است که توسط شرکت‌هایی ساخته می‌شود که عمدتاً به تولید عطر اختصاص داده شده‌اند، برخلاف عطرهای خانه‌های مد (که اغلب به آن «عطر طراح» می‌گویند) یا عطر افراد مشهور «رایحه‌های سلبریتی». این شرکت‌ها معمولاً کوچک‌تر از شرکت‌های عطرسازی بزرگ و البته بزرگ‌تر از خطوط «عطر مستقل» که عموماً متعلق به خود عطرساز می باشد و توسط او اداره می‌شوند، هستند . با این حال، به خصوص از دهه 2010، این تمایز محو شده است زیرا بیشتر و بیشتر برندهای خاص عطر توسط یک شرکت مادر بزرگتر خریداری شده اند.

مطلب پیشنهادی مرتبط :محبوب ترين ادکلن هاي زنانه و مردانه ۲۰۲۱ معرفی شد

عطرهای شرکت های لوکس (بزرگتر)، به خصوص خانه های مد، که تقریباً در هر فروشگاه بزرگ، فرودگاه و عطر فروشی می توانید پیدا کنید. این برندها بسیار بیشتر از عطر، که در واقع فقط یک “محصول جانبی” (سودآور) است، ارائه می دهند. آنها عطرهایی را روانه بازار می کنند تا به افراد بیشتری این شانس را بدهند که از برند خود چیزی بخرند و البته گردش مالی خود را افزایش دهند. برای انجام این کار، آن‌ها بودجه‌های هنگفتی را صرف توسعه فرمول‌های مختلفی می‌کنند که در پنل‌های مشتریان آزمایش می‌کنند تا مطمئن شوند که برای مخاطبان گسترده‌ای جذاب هستند، و حتی بیشتر برای کمپین‌های بازاریابی با مدل‌ها یا بازیگران معروف برای جذاب‌تر کردن عطرهایشان. راه اندازی یک عطر جدید مانند انتشار یک فیلم جدید است: خطرات آن زیاد است و آنها می خواهند مطمئن باشند که یک فیلم پرفروش خواهد بود. اگر آنها برنده ای داشته باشند، تنوع بی پایانی به نام “flankers” از عطر و در صورت امکان ژل دوش، شیر بدن، دئو و غیره ایجاد می کنند تا افراد بیشتری را خوشحال کنند و درآمد بیشتری ایجاد کنند پس محصولات آنها برای بخش اعظم جامعه تولید می شود نه مانند عطرهای نیش برای گروهی خاص.

مطلب پیشنهادی پربازدید :چرا وقتی ادکلن میزنم سر درد می گیرم؟

عطرهایی که نام افراد مشهوری مانند بیانسه، دیوید بکهام یا آریانا گرانده را دارند. نوعی تجارت لوکس به حساب می آیند و در واقع، ما می‌توانیم آن‌ها را «نیش یا نیچ» بنامید زیرا احتمالاً راه خود را به سمت طرفداران خود می‌یابند، اما این عطرها عمدتاً هدف تجاری دارند. اینکه آیا آنها واقعاً جذابیت یک سلبریتی را به شما می دهند یا خیر، باید دید.

برندهای کوچکتر که عطرهای نیش را تولید می کنند اغلب در بسته بندی صرفه جویی می کنند و در بازاریابی (پرداختی) شرکت نمی کنند. این امر به آنها اجازه می دهد تا از مواد اصیل تری در ساخت عطرهایشان استفاده کنند. شما برای محصول اصلی هزینه بیشتری می پردازید. این که آنها اغلب گران تر هستند عمدتاً به این دلیل است که آنها مقادیر بسیار کمتری تولید می کنند که همین موضوع هزینه های خرید و تولید آنها را افزایش می دهد.

اگرچه چنین برندهایی برای بقا باید سودآور باشند، اما یک مزیت مهم دارند: آنها فقط باید هر سال تعداد محدودی مشتری برای محصولات خود پیدا کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند خلاق تر باشند. لازم نیست عطرهای آنها برای میلیون ها نفر جذاب باشد. عطرهای True Niche اصل تر هستند و حاوی مواد گران قیمت تری هستند. در ازای پولی که پرداخت می کنید محصولی با ارزش تری دریافت می کنید، اما مهمتر از همه: شما یک محصول شخصی و منحصر به فرد را خریداری می کنید که با عشق و فداکاری ساخته شده است.

مطلب پیشنهادی :آیا هدیه دادن عطر جدایی می آورد؟

البته مانند هر صنعت پردرآمد دیگری ، برندهای معتبر کمی در این زمینه وجود دارند و می توان تفاوت قیمتی فاحشی را در بازار عطرهای نیش مشاهده می کنید. برخی از برندها ها به دنبال بسته بندی های بسیار گران قیمت هستند یا فقط قیمت خود را افزایش می دهند تا عطر را منحصر به فردتر کنند در حالی که کیفیت محصول لزوماً بهتر نیست.

عطر نیش در بین افراد ثروتمند و مشهور وخانواده های سلطنتی از محبوبیت خاصی برخوردار است . به طوری که این نوع عطر به عنوان عطر سلطنتی هم معروف است  . در خانواده های سلطنتی می توان به ملکه ویکتوریا و ملکه الیزابت اشاره کرد که هر دو از عطرهای دست ساز و اختصاصی که برای آنها تولید می شد، استفاده می کردند. پرنسس دایانا نیز یکی از طرفداران اینگونه عطرها بود .

بررسی 5 عطر برتر و محبوب نیش سال 2021

5 ادكلن برتر و محبوب نیش سال 2021 که طبق رای گیری سایت مرجع فرگرنتيكا معرفی شدند:

1-ادو پرفیوم زرجوف ایتالیکا 2021  XERJOFF – Italica (2021)

ادکلن زرجوف ایتالیاکا (2021) عطری کهربا وانیلی زنانه و مردانه و جدید است که در سال 2021 عرضه شد. نت های اولیه آن حاوی رایحه ی بادام، شیر و زعفران هستند. رایحه میانی متشکل تافی و وانیل بوربون است و نت های پایه نیز حاوی رایحه ی مشک سفید و چوب صندل هستند. ادکلن زرجوف ایتالیاکا رایحه ای گرم ، شیرین  و خاص دارد که مناسب روزهای سرد سال می باشد .این عطر از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است .

2-ساند اونرتاور پرفیومز  Sundowner Tauer Perfumes

ساند اونرتاور پرفیومز عطری چوبی معطر زنانه و مردانه و جدید از کشور سوئیس  است. ساند اونر در سال 2021 روانه بازار شد. سازنده این عطر اندی تاور است. نت های ابتدایی این عطر منحصر به فرد و خاص عبارتند از دارچین، پوست پرتقال، روغن رز و ترنج و نت میانی حاوی رایحه ی تنباکو، کاکائو و روغن سیپریول یا روغن گیاه ناگارموتا است. نت های پایه نیز عبارتند ازرایحه ی: عنبر، چوب صندل، وانیل و دانه تونکا.

شاید دوست داشته باشید :تفاوت خرید عطر اورجینال با تستر

رایحه ی تند و گرمش آن را مناسب روزهای سرد سال می کند .این عطر از معدود عطرهای تنباکویی مناسب خانم ها و آقایان است .رایحه ای از تنباکوی قوی در کنار رایحه ی دارچین و کاکائو رایحه ای بسیار جذاب را در ساند اونرتاور پرفیومز  ایجاد کرده است .

3- عطر وانیل هاوان لس ایندمودبز Vanille Havane Les Indemodables

ادکلن وانیل هاوان از برند  لس ایندمودبز عطری کهربایی-وانیلی زنانه و مردانه وخاص و جدید است که در سال  به بازار2020 عرضه شد. رایحه ی گرم، غنی ، شیرین و تنباکویی آن در کنار رایحه ی توتون و وانیل بی نظیر و خاص است .عطار اصلی این عطر آنتونی لی است.

آنتونی لی با بردن شما به یک سفر واقعیت مجازی فراگیر از طریق پیچیدگی بویایی آن، از ماده منحصر به فرد وانیل تجلیل می کند.

مطلب پیشنهادی :روش صحیح عطر زدن برای مردان و زنان

وانیل هاوان با تاکید نه بر رایحه ی شیرینی قنادی ها که تک بعدی است و در بسیاری از عطرهای وانیلی برجسته می‌باشد، بلکه بر غنای تیره دانه‌های وانیلی معتبر است، وانیل هاوان به تفسیر لی از وانیل به عنوان عطری مست کننده با جنبه‌هایی از رام، میوه‌های خشک، کاکائو، سیگار برگ و تیره تبدیل می‌شود در کنار رایحه گل هایی که روی پایه چرمی کهربایی طنین انداز می شوند.

4- ماسک تراپی اینیشیو پرفیومز پرایوز  Musk Therapy Initio Parfums Prives

ماسک تراپی یک عطر مشکی- گلی- چوبی که زنانه و مردانه و جدید است که در سال 2021 روانه بازار شد.

چشمانتان را ببندید و با بوییدن و احساس  رایحه ی “ماسک تراپی اینیشیو پرفیومز پرایوز  ” روش جدیدی از احساسات و قدرت بوی درمانی را تجربه کنید…

چوب صندل سفید طبیعی که با مقدار بیش از حد مشک سفید و صورتی ترکیب شده است، یک ترکیب شیری و مخملی فوق العاده اعتیادآور ایجاد می کند.

شاید دوست داشته باشید :عطر را کجا نگهداریم؟

مگنولیا سفید گیرنده های لذت را فعال می کند در حالی که کاسیس انرژی را تحریک می کند و مکملی از عشق شهوانی را آزاد می کند.

ادکلن ماسک تراپی که یک تقویت کننده خلق و خوی جادویی است ، راه را برای آرامش و یک حالت رفاه هموار می کند و در نهایت، جایگزینی لذت بخش برای بهشت های مصنوعی و مواد غیرقانونی آنهاست .

نت های اصلی شامل رایحه ی ترنج، ماندارین، مگنولیا سفید، انگور فرنگی سیاه، چوب صندل سفید، مشک سفید، مشک صورتی می باشند و همه طبیعی هستند .

5- ادکلن فرانچسکا بیانکی استیکی فینگرز  Francesca Bianchi Sticky Fingers

عطر استیکی فینگرز  فرانچسکا بیانچی عطری با رایحه ی چرم  و زنانه – مردانه و جدید استکه در سال 2020 عرضه شد.عطار و سازنده این عطر فرانچسکا بیانچی است. استیکی فینگرز  رایحه ای گرم و چرمی مناسب روزهای سرد سال دارد که از عملکرد و ماندگاری بسیاری خوبی نیز برخوردار است .

نت های اصلی در این عطر خاص رایحه ی گشنیز، دارچین، کره زنبق، نعناع هندی، چوب صندل، هلیوتروپ، مشک، کاستوروم، چرم، تنباکو، دانه تونکا می باشند.

این یک عطر اکستریت است، بنابراین به دلیل غلظت 25٪ از آن کم استفاده کنید. طول عمر بالایی دارد (به طور متوسط ​​12 ساعت).

عطر استیکی فینگرز  نه تنها به انگشتان شما می چسبد، بلکه به طرز انحرافی به ذهن شما می چسبد.

مطلب پیشنهادی پربازدید :تشخيص ادكلن اصل با باركد و بچ كد (سريع و ساده )

این عطر حول محور رایحه ی پاتچولی می چرخد، در تفسیری منحط و مجلل. افتتاحیه بلافاصله اسلحه های قدرتمند را روی میز قرار می دهد: یک نعناع هندی قوی و چرم.رایحه ی این عطر به نوعی وحشی و بی خیال و به طرز خطرناک اما بازیگوش مزین به رایحه ی چرمیست. به لطف رایحه ی زنبق که کل جو را صاف تر و جذاب تر می کند، خشک شدن نرم تر و پیچیده تر می شود.اما گول زنبق را نخورید، اینجا هیچ عاشقانه‌ای در جریان نیست: رایحه ی برگ‌های تنباکو پیچیده می‌شود، کت چرمی در نهایت به جایی پرتاب می‌گردد و بوی دلپذیر و وسوسه‌انگیز پوست در نهایت ظاهر می شود.

دلایل درهم تنیده و تداعی های ذهنی و شخصی ،مرا به سمت این آفرینش و نام این عطر سوق داد.

می توان تصورکرد که این عطر به اندازه شکلات که روی انگشتان شما چسبیده است ، وسوسه‌انگیز و نمی‌توانید آن را لیس بزنید. حواس تان باشد: این عطر لذیذ و خوراکی نیست و لیسیدن انگشتانتان استعاره ای است به انواع دیگر وسوسه های مقاومت ناپذیر.

خالق این عطر می گوید : یک مرجع اصلی برای طرح روی این عطر مطمئناً آلبوم نمادین سال 1971 است. من راک و دهه 70 را به خاطر چیزهایی که وارد موسیقی کردند، دوست دارم، اما بیشتر، جلد آلبوم برایم جذاب است.

جلد آلبوم مدتی طولانی با من همراه بود، زیرا در گوشه گوشه یک مغازه صفحه گرامافون فروشی قدیمی آن را روی ویترین نمایش می داد و من هر روزآن را می دیدم.

آن کاور به معنای واقعی کلمه به ذهنم چسبید و وقتی شروع به فکر کردن به حال و هوای این عطر کردم، نمی‌توانستم به آن فکر نکنم و از آن ایده گرفتم .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *