بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

بهترین ادکلنهای اصل فرانسه

بهترین ادکلن های اصل فرانسه

در حالی که فرانسه اولین کشوری نبود که تولید عطر را آغاز کرد ، برند های عطر فرانسوی به عنوان یکی از بهترین عطرها در جهان شناخته می شوند. عطر در دوران رنسانس در فرانسه ، زمانی رواج یافت که کاترین د مدیکیس (همسر پادشاه هنری دوم) مد وفشن عطرها را در دربار فرانسه معرفی کرد. در اصل ، در ابتدا عطرها عمدتا برای پنهان کردن بوی بدن های شسته نشده استفاده می شدند. فرانسه در قرن 17 ساخت عطر را آغاز کرد و زمین های کشاورزی در پرووانس را به کشت گل و گیاهانی اختصاص داد که به انواع عطرها تبدیل می شدند.

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

امروزه قلب صنعت عطر فرانسه شهر کوچک گراس ، در آلپ دریایی است. گراس از آب و هوای مدیترانه ای مناسب باغبانی برخوردار است و دقیقاً از تولید یاسمن ، یکی از مهمترین روايح طبیعی استفاده شده در صنعت عطر ، بهرمند است. گراس همچنین به دلیل تولید بسیاری از رايحه های طبیعی دیگر از جمله اسطوخودوس ، گل مریم ، گل رز و میموزا (درخت گل ابريشم )مشهور است. بازدیدکنندگان از گراس می توانند تاریخ صنعت عطر فرانسه را کشف کنند ، زیرا این شهر خانه موزه بین المللی عطر و موزه عطر فراگونارد است.

پرفروش ترین ادکلن زنانه برای تابستان : یکی از پرفروش ترین ادکلنهای زنانه برای فصل تابستان در فروشگاه تخصصی عطر الیسا ، ادکلن لالیک لامور(له آمور) زنانه است که در ادامه متن می توانید بیشتر با این عطر فرانسوی آشنا شوید و از رایحه جذاب و خرید ادکلن زنانه لامور لذت ببرید .

مطالب پیشنهادی پربازدید :معرفی ۱۰ ادکلن خوشبو و پرطرفدار مردانه از برند دیور

در این مقاله ، لیستی از نمادین ترین و جاودانه ترین عطرهای فرانسوی مدرن را که در آزمون ماندگاري سربلند هستند را  گردآوری کرده ام. عطرهای فرانسوی که هر پاریسی زیر 40 سال حداقل یکبار در طول زندگی خود آنها را روی میز آرایش خود داشته است.

6 عطر اصل پرطرفدار زنانه فرانسوی

معمولاً خانم هاي فرانسوی مجموعه ای از عطرهای مختلف را برای مناسبت های مختلف در اختیار دارند. یکی برای استفاده روزانه ، دیگري برای خوشبو بودن در یک شب بيرون از خانه و گران ترین آنها را برای موارد و مناسبتهاي خاص نگهداری می كنند. هر روز صبح ، خانم هاي فرانسوی بسته به خلق و خوی خود ، عطر مورد علاقه خود را انتخاب می کنند.آنان دريافته اند با استفاده از عطرهای جذاب و اغواگر،می توانند خود را مورد پسند مردان قرار دهند .

1- عطر لالیک لامور LALIQUE L’AMOUR

لالیک یک مرکز فرانسوی طراحی شیشه و شیشه سازی بود که در سال 1888 توسط شیشه ساز و جواهر ساز معروف آقای رنه لالیک تأسیس شد.در اوایل قرن بیستم ، لالیک بهترین تولیدکننده محصولات شیشه ای اعم از شیشه عطر ، گلدان ، تندیس و جواهرات بود.

پس از مرگ رنه ، مارک لالیک فرزند رنه مدیریت شرکت در بر گرفت که در اوایل دهه ۱۹۵۰ به تولید کریستال روی آورد تا سال ۲۰۱۰ لالیک متعلق به یک شرکت سوئیسی به نام هنر و رایحه بود.

امروزه لالیک محصولات لوکس خود را در پنج دسته اصلی تولید کرد: جواهرات ، لوازم تزئینی ، طراحی داخلی ، عطر و هنر.از اواسط قرن بیستم لالیک با تولید آثار هنری کریستالی شناخته شده است. علاوه بر عطر (در سال ۱۹۹۲)، هنرهای تزئینی غیر شیشه ای از سال ۲۰۱۱ به خط تولید لالیک اضافه شده‌است.

شاید دوست داشته باشید :۱۵ ادکلن زنانه پسر کش

عطر لالیک لاموردر سال 2013 توسط هنرمندان متخصص عطر (ناتالی لارسن )در برند لالیک به بازار عرضه شد که با داشتن بوی دل انگیز ، یک عطر گلی شیرین و خیره کننده است و مخصوص زنانی است که به زنانگی خود اطمینان دارند این عطر سرسبز وبا کیفیتی درخشان است که هنگام خروج شما از اتاق به آرامی ماندگار می شود و رد بویی عالی از شما به جا می گذارد. رایحه های نرم بهار نارنج و ترنج با نتهای باشکوه سرشار از گل رز شیرین ، یاسمن گرمسیری و گل مریم عجیب و غریب و گاردنیای یاسمنی در این عطر مجلل ترکیب می شوند ودر نت پایه نیز رایحه ی چوب صندل ،مشک ،سدر و مشک به آنها افزوده می شوند .

2- لانکوم لاویست بله La Vie Est Belle

  لانکوم لاویه است بله یا “زندگی زیباست” یک مانترا (ذکر) عالی برای زن پیشرفته و مدرن امروزی ارائه می دهد. این عطر مجلل و زیبا که در سال 2012 توسط لانکوم معرفی شد وشامل رایحه تازه و تمیز پرالین شیرین ، وانیل گرم ، مویز سیاه و آبدار ، لوبیا تونکا و گلابی رسیده است، مناسب استفاده روزانه می باشد. این عطر را روی نقاط نبض خود بمالید تا عطری ماندگار و تحسین کننده داشته باشید. مفهوم این عطر با ایده زیبایی طبیعی و ساده ، بر آزادی و چشم اندازی از خوشبختی ، متمرکز شده است. لاویه است بله نوعی نگاه به زندگی را در بر داردکه از شادی و لذت موجود در چیزهای کوچک الهام گرفته شده است.

لانکوم لاویست بله با حال و هوای شیرین و گرمش برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. طراحی و فرمولاسیون این ادکلن لانکوم  توسط دو عطرساز مشهور با نام‌های دومینیک روپیون و آنه فلیپوانجام شده است .لا ویه است بله ،عطری مدرن و پیچیده است و نت اولیه آن  شامل انگور فرنگی سیاه وگلابی و نت میانی متشکل ازگل زنبق ، گل یاس ، شکوفه پرتقال ونت پایه اولیه روایح وانیل ، دانه تونکا ، پرالین ، نعناع هندی است.

 لانکوم لاویست بله ،ترکیبی معجزه گر برای جذب مردان شیک پوش است ! با یک بار استفاده از این عطربی نظیربا طبیعتی سرمست کننده ، به توانایی آن در جذب مردان پی خواهید برد .

3-ایو سن لورن مون پاریس YSL Mon Paris EDP

ادکلن فرانسوی ایو سن لورن مون پاریس

عطر ایو سن لورن مون پاریس زنانه عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس عطری است زنانه و جوان پسند.

عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس زنانه YSL Mon Paris که ازشهر زيباي پاریس الهام گرفته است بعنوان یک عطر خیره کننده و با رایحه ای هیجان انگیز در اواسط سال 2016 به بازار عطر و ادكلن معرفي شد. اين عطر یک تفسیر مدرن بویایی از عشق اختصاصی و شدید است.

 اسم این عطر ، در زبان فرانسوی به معنای پاریسِ من مي باشد. پاریس به شهر عشق معروف است و عطر مون پاریس با رایحه ي جذابش تعبیر بویایی مدرنی از عشق بيان مي كند.

عطری قوی ، غنی و پر شور که پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد و به خاطر استفاده از عناصر میوه ای و در عین حال ذات چیپرو مديترانه اي عطر مون پاریس ، مصرف این عطر را در همه میزان امكان پذير است. عطر مون پاریس ، بهترین هماهنگی را با بانوان مهربان ، گرم و پرشور دارد که سرشار از عشق و احساس هستند ، و در عین حال داراي شخصیت مستقل و قوی مي باشندو از تجربیات جدید لذت می برند. استفاده از اين عطر تأثیر عمیقی بر اطرافیان و به ویژه آقایان می گذارد.

به محض این که این عطر اسپری می شود ، نت های اولیه با رایحه توت های قرمز و گلابی ، زنانگی و احساسات و عاشقی را در محیط پراکنده می کنند. گل سفید دوتورا روح این رایحه است که در نت های میانی با عطر هوس انگیز حواس اطرافیان به سوی خود می کشاند و توجه همه را به خود جلب می کند. سرانجام نتهای پایانی از راه میرسند و این رایحه مدرن و جسورانه را با عطر مشک سفید و نعناع هندی به تعادل می رسانند. این رایحه بی نظیر شما را با خود به سفری فراموش نشدنی به قلب پاریس می برد.

4-عطر شنل کوکو مادمازل CHANEL COCO MADEMOISELLE

عطر فرانسوی شنل کوکو مادمازل

شنل کوکو مادمازلبه طرز مقاومت ناپذیری احساسی ، اغواگر و سرزنده است . عطری با رایحه ی درخشان و جسورانه و چوبی گلدار است که یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند. یک ترکیب کاملاً مدرن با شخصیتی قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

شنل کوکو مادمازلعطری است از گل وکهربا که در سال 2001 عرضه شد. عطار این عطر ژاک پولژ است. نت های اولیه تازه و پر جنب و جوش آن شامل  نارنج ، نارنگی ماندرین ، ترنج و شکوفه پرتقال بلافاصله حواس را بیدار می کنند ؛ رایحه میانی شفاف و احساسی متشکل ازگل رز ترکی ، یاسمن ، میموزا و یلانگ یلانگ است. رایحه پایه نیز شامل روایح نعناع هندی ، مشک سفید ، وانیل ، وتیور ، لوبیا تونکا و اوپوپونکس می باشد. این عطر با داشتن بهترین تبلیغ ،برنده جایزه فی فی (یک نشست سالانه است که توسط بنیاد عطر برگزار می‌شود و به افتخارات خلاقانه صنعت عطر احترام می‌گذارد. این جوایز به «اسکار صنعت عطر» معروف است) در سال 2008 شد . این عطر جز بهترین و پر طرفدار ترین عطرهای زنانه است .

5-عطر ادکلن نیناریچی پرمیرژور Nina Ricci Premier jour

عطر ادکلن فرانسوی نیناریچی پرمیرژور

عطر نینا ریچی پرمیرژورکه برای زنان مدرن و با ظرافت و اطمینان طراحی شده است ، عطری لوکس و منحصر به فرد است. پرمیرژور که توسط خانه طراحی نینا ریچی(خانه مد فرانسوی که توسط ماریا ریچی در سال1932   تاسیس شده است) و طراحی «سوفیا لبه» ، «کارلوس بنایم» و «روزندو ماتئو» در سال 2001 معرفی شد ، دارای آغازی درخشان از روایح رایج است. نینا ریچی پرمیرژورباترکیبی معطر از نارنگی ماندرین، نخود شیرین ، ارکیده ، گاردنیا و چوب صندل ، هارمونی اغواگر و گلی ایجاد می کند و نشانه ای از زنانگی پنهان را آشکار می نماید. از عطر نینا ریچی پرمیرژور هر زمان که می خواهید در روز یا شب احساس سرزندگی کنید ، استفاده نمایید.

6-عطر جیونچی آنجئو دمون GIVENCHY ANGE OU DEMON

عطر فرانسوی جیونچی آنجئو دمون

جیونچی یا ژیوانشی، به فرانسوی (Givenchy) شرکت کالای لوکس فرانسوی است، که برندی شناخته‌شده در زمینه تولید پوشاک، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود.

خانه مد ژیوانشی، در سال ۱۹۵۲ توسط طراح فرانسوی؛ اوبر دو ژیوانشی تأسیس شد. برند ژیوانشی هم‌اکنون متعلق شرکت ال و ام هاش می‌باشد و پس از شرکت کریستین دیور اس.آ.، رتبه پرفروش‌ترین زیرمجموعه کمپانی ال و ام هاش را به خود اختصاص داده‌است . برند جیوانچی از سال ۱۹۵۷ تا ۲۰۱۳ دارای ۱۶۲ عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد .

مطلب پیشنهادی :۱۲ عطر خنک زنانه با پخش بو و ماندگاری خوب

عطر جیونچی آنجئو دمون داراییک رایحه سبک و خوشبو و جذاب است که برای زنان سرزنده و مشتاق به زندگی بسیار مناسب است. این عطر دلپذیر که توسط خانه طراحی لوکس جیونچی در سال 2006 ایجاد شد ، دارای ترکیبی عالی از نارنگی ماندارین خوش رنگ و خوشبو ، زعفران چوبی و آویشن و گل زنبق و ارکیده است. این عطر مخصوصا در روزهای گرم تابستان بسیار خوب عمل می کند ، بنابراین برای پیک نیک در پارک با دوستان خود با لباس تابستانی و صندل مورد علاقه خود از این عطر خوشبو اسپری کنید.

6 ادکلن اصل پرطرفدارمردانه فرانسوی

آیا تمايل داريد قبل از اینکه کسی به شما نگاه کند ، برروي اوتأثیر بگذارید؟ این فقط یک ترفند است که خوشبختانه سالهاست كه مردان نیز وارد اين بازی شده اند! فروش عطرهای مردانه مدت هاست كه افزایش یافته است زیرا آنان نيز به اين باور رسيده اند که یک کت و شلوار مناسب به تنهايي برای تحت تاثیر قرار دادن کافی نیست.

انتخاب عطر مناسب برای جذب جنس مخالف به خصوص خانم‌ها که بسیار حس بویایی قوی و حساسی دارند برای آقایان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و آنان تمایل دارند از عطری استفاده کنند که حس اعتماد به نفسشان را تقویت کرده و خانم های مورد علاقه شان را به خود جذب کنند  .با استفاده از برخی عطرهای جذاب و مسحورکننده و محبوب می توانید به راحتی خانم ها را جذب و عاشق و شيفته ي خود کنید .

1-ادکلن دیور ساواج DIOR SAUVAGE

ادکلن فرانسوی ادکلن دیور ساواج

عطر دیور برگرفته از نام خواهر دیور است که سباستین دیور موسس و طراح ارشد برند دیور، نام آن را به افتخار و احترام و یاد خواهرش ، کاترین دیور، عطر میس دیور ( Miss Dior)  نام گذاری کرد. رایحۀ این عطر ، یادآور عطر گل هاست و این به زمانی بازمی گردد که آن ها روزگارشان را در جنوب فرانسه ، شهر گراس، دیار گل ها،  سپری می کردند.دیور معتقد بود که عطر برای کامل کردن یک لباس شیک لازم  است و با ارائه هر دو در یک قاب ، اساساً مفهوم عطر کوتور را ابداع کرد.

مطلب پیشنهادی پربازدید :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

یکی از عطرهای منحصر به فرد و مردانه این برند ادکلن دیور ساواج است .این عطر بی نظیر برای هر مردی که بخواهد جنبه وحشی خود را آزاد کند مناسب است. اگرچه این عطر در سال 2015 توسط عطرساز مشهور فرانسوا دماچی ساخته و توسط برند دیور منتشر شد ، اما این عطر برگرفته از عطری بسیار قدیمی است که در دهه 1960 منتشر شد. این عطر از ایده دویدن در یک فضای باز و آسمان آبی شفاف بالای سر شما الهام گرفته شده است. این محصول دارای رایحه ای بسیار مردانه با نت های برتر ترنج و فلفل کالابری است.نت اصلی آن برگاموت یا ترنج است. نت های میانی فلفل سیچوان ، اسطوخودوس ، انیسون ستاره ای( بادیان ختایی)  و جوز هندی هستند و نت های پایه آمبروکسان و وانیل می باشند.

این  ترکیب با وجوه شرقی و وانیلی به عنوان پوشش دهنده ، مبهم ، مرموز و نفسانی توصیف شده است و  برخی از نت ها را مانند ترنج ، فلفل سیچوان ، اسطوخودوس و آمبروکسان حفظ می کند و آنها را با ادویه جات ترشی جات و تن گرم و شرقی انیسون ستاره ای( بادیان ختایی  )، جوز هندی و وانیل پاپوآ غنی می کند. رایحه ای شیرین، تند وخنک دارد و از قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار است .در کمپین تبلیغاتی جدید آن ، بازیگر جانی دپ نیز به عنوان چهره معروف حضور دارد.فرانسوا دماشی این عطر را همچون قصیده ای از طبیعت خلق کردو در آن به زیبایی از مواد اولیه ای کمیاب و بسیار مرغوب که در شرایط خاص کشت می شوند ، استفاده کرد.

پچولی که در ادکلن دیور ساواج استفاده شده ،در جنگل های دور افتاده اندونزی کشت و فرآوری می شود. اسانس آن چندین بار باز تقطیر می گردد تا اسانسی بسیار با کیفیت و خالص تولید شود.

این بخش پچولی جدا از نت های خاکی و کافوری ، تا آنجا که ممکن است به پچولی ایده آل نزدیک می شود. به همین ترتیب ، ترنج کالابری ، در میان سایر مواد ، دارای ویژگی های منحصر به فردی است. خاک قابل توجه آن ، که توسط باد گرم فرا گرفته شده است ، همراه با روش های سنتی رشد و استخراج ، با هم ترکیب می شوند تا تفاوت های ظریف و قابل توجهی به آن بدهند. این تکنیک قدیمی همراه با تخصص اجرا می شود که به شما امکان می دهد یک برگاموت منحصر به فرد ساخته شود  و  به عنوان یک امضای “ساخته شده سفارشی” برای خانه Dior به کار برود .

این عطر منحصر به فرد دارای طبیعت ملایم و معتدل و طعم شیرین و کمی ترش انتخابی بسیار مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان می‌باشد.

2-ادکلن کرید اونتوس  Creed Aventus

ادکلن فرانسوی کرید اونتوس 

کلمه اونتوس که از لغات باستانی وام گرفته شده است و به معنای موفقیت است.  اونتوس عطریست که زندگی ناپلئون بناپارت که یکی از فرماندهان نظامی برترِ تاریخ است را به تصویر می کشد . این عطر بیانگر مردیست جاه طلب و  افسانه ای که نقش بسزایی در تاریخ اروپا ایفا نموده است .زندگی ناپلئون شامل عروجش به قدرت، سقوطش از جلال و جبروت، تصمیم فاجعه‌بارش به حمله به روسیه ، شکست کاملش در واترلو، و به دنبال آن تبعید بود . ادکلن مردانهکرید اونتوس که در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد در سال 2010 معرفی شد ، این عطر الهام گرفته از زندگی دراماتیک این امپراطور تاریخی است که با شرایط خود جنگ ، صلح و عاشقانه ها را آغاز کرد و سوار بر اسب بود تا به پیروزی برسد .  خالقان این عطر آقایان اُلیویه کرید و اروین کرید بوده اند.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

عطر کرید اونتوسمحبوب ترین عطری که تاکنون در تاریخ خانه کرید ساخته شده است ،توسط زنان نیز مورد ستایش و توجه قرار می گیرد و از استحکام ، قدرت ، رویا و موفقیت تجلیل می کند. کرید اونتوسعطری است مشکی برای مردان قوی و قدرتمندکه که تمایل به متمایز بودن و خاص بودن در یک جمع را دارند. در این عطر با ترکیب نت اولیه ی انگور سیاه ، ترنج و سیب و آناناس و نت میانی شامل گل یاس مراکشی، گل رز و نعناع هندی و چوب درخت قان و نت پایه شامل وانیل ،خزه درخت بلوط ،عنبر و مشک ، رایحه ای تند ، کمی شیرین ، جسورانه ، نوآورانه ،بی بدیل و  نوظهور ایجاد گردید و توانست یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین و پر مخاطب ترین عطرهای بازار عطر و ادکلن باشد. زمانیکه این عطر مست کننده را روی نبض یا لباستان اسپری می کنید ، هاله ای از اعتماد به نفس و قدرت به همراه خواهید داشت. حتما قبل از رفتن به کارهای مهم تجاری وکسب و کار خود یا آماده شدن برای یک شب عاشقانه ، از این عطر بسیار خاص استفاده کنید.این عطر پس از عرضه به بازار به علت رایحه ای مسحورکننده و روح انگیز و منحصربه فردش با استقبال زیادی در جهان و در ایران مواجه شد . کرید اونتوس بی شک یکی از موفق ترین ، بهترین و محبوب ترین عطرهای همه دوران است .

همان طور که در بالا ذکر شد ،این عطر با الهام از زندگی و نبردهای چشمگیر حاکمان سابق ، به منظور ادای احترام به رهبران شاخص از جمله اسکندر مقدونی و ناپلئون بناپارت طراحی شده است.

این محصول دارای نت های آناناس و توس است که با رایحه چوبی و دودی شاداب همراه شده و روند جدیدی را در عطرهای میوه ای برای مردان ایجاد کرده است. بوی بسیار مردانه ، محکم و آرامی دارد ، بدون هیچ اشاره ای به سبک سری ، مناسب مردان با تجربه و قاطع است که داستانهای زیادی دارند.

3-عطر مونت بلنک اکسپلورر MONT BLANC EXPLORER

عطر فرانسوی مونت بلنک اکسپلورر

مونت بلنک در اوایل دهه 1900 تاسیس شد و بیشتر به خاطر لوازم لوکس خود شهرت داشت. هنگامی که این شرکت برای اولین بار شروع به کار کرد ، بیشتر در فروش قلم خودنویس و سایر لوازم نوشتاری تمرکز داشت. با گذشت زمان ، این شرکت محصولات خود را گسترش داد و امروز کیف پول شخصی ، کوله پشتی و سایر موارد را ارائه می دهد. در سال 2001 ، این برند اولین عطر خود را معرفی کرد و از آن زمان تاکنون بیش از دوازده ترکیب دیگر را به بازار عرضه کرده است. تقریباً مانند سایر محصولات این شرکت ، عطرها یک تجربه لوکس را برای دارندگانشان  هدیه می کنند.

عطر مونت بلنک اکسپلوررکه در فوریه 2019 معرفی شد ، یک ادکلن پویاست که برای آقایان ماجراجو بسیار مناسب است. این ترکیب همه کاره را می توان در طول سال هم عصر و هم روز استفاده کرد. نت های ابتدایی آن حاوی  ترنج مرکبات ، مریم گلی خاکی و فلفل صورتی است که به ادکلن رایحه و آغازی  شاداب می بخشد. به دنبال این نتهای هیجان انگیز ، نتهای میانی چرم گرم ، وتیور چوبی وجود دارد. این ترکیب روی نت پایه حاوی پچولی ، کاکائو ، آمبروکسان و چوب آکیگالا قرار دارد.

4-عطر مانسرا سدرات بویز MANCERA CEDRAT BOISE

عطر فرانسوی مانسرا سدرات بویز

عطر مانسرا سدرات بویز عطری است پرشور که در سال 2011 به بازار عرضه شد ، یک عطر چوبی شیک با رایحه ی انفجاری از مرکبات است. نت ابتدایی آن شامل رایحه های تازه توت سیاه ، لیمو و ترنج است و با رایحه ادویه آغاز می شود. نت های میانی با طعم و بوی میوه ای شیرین و نت های آرام پچولی و یاس برجسته می شود. پس از خشک شدن ، نت پایه سرشار از رایحه های تند سدر و چرم  همراه با رایحه های تند چوب صندل ، وانیل ، خزه بلوط و مشک است. این عطر با ماندگاری عالی و قدرت پخش متوسط ، برای افزودن طراوت به یک روز طولانی یا یک موقعیت خاص ایده آل است.

مطلب پیشنهادی پر بازدید :۱۵ عطر مردانه دختر کش

پیر مانسرا پس از عاشق طعم های غنی شرقی شدن ، در سال 2008 همراه با دخترش شركت نام آور خود را تأسیس كرد. این شركت كه هم اكنون در پاریس واقع است ، به دلیل خوشبویی رایحه های خود كه از مرغوب ترین مواد تشکیل دهنده حاصل شده است ، به شهرت رسیده و در درخشان ترین سطح قرار  دارد.

5-ادکلن هرمس تق هرمس ادوپرفیوم  Hermes Terre d’Hermes

ادکلن فرانسوی هرمس تق هرمس ادوپرفیوم

تیری هرمس در سال 1801 در آلمان متولد شد. او در بیست سالگی به فرانسه رفت و در آنجا شرکتی را که نام خانوادگی او را یدک می کشید ، تأسیس کرد. این برند در اصل زین و افسار اسب را تولید می کرد و آنها را به اشراف و  افراد متمول جهان عرضه می کرد. این شرکت خیلی زود به تولید کیف چرم ، لوازم جانبی ، جواهرات و عطر روی آورد. اولین عطر آن در سال 1951 عرضه شد. طراحی بسته بندی این عطر بسیارکلاسیک است.

 جعبه این عطر نشان تجاری اسب و کالسکه را به نمایش می گذارد و بطری شیشه ای شفاف نام عطر را در بر دارد. ادوتویلتTerre D’Hermes ، که در زبان فرانسوی به “زمین هرمس” ترجمه می شود ، با رایحه ای تند و تلخ توسط ژان کلود النا طراحی و در سال 2014 معرفی شد. نت های اولیه میوه ای و شامل پرتقال و گریپ فروت است. نت میانی رایحه ی ادویه و گل را که شامل دانه فلفل ، نعناع هندی ، گل شمعدانی است می افزاید و رایحه گرم نت پایه، شامل وتیور ، چوب اطلس سدر و صمغ بنزوئین و نعنا است .

6- عطر پارفومز د مارلی پگاسوس PARFUMS DE MARLY PEGASUS

عطر فرانسوی پارفومز د مارلی پگاسوس

برند پارفومز د مارلی (Parfums de marly) یکی از لوکس ‌ترین و مشهورترین کمپانی ‌های فرانسوی تولید عطر در جهان است، که از سال ۲۰۱۱ شروع به فعالیت در عرصه عطرنمود.

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن لالیک مشکی اصل

با رایحه ی عرفانی و البته سلطنتی عطر د مارلی پگاسوس می توان پرواز نمود. جانور اساطیری درونی خود را بافرماندهی  رایحه بی نظیراین ادکلن بیرون آورده و به پرواز درآورید .این عطر وام گرفته از قهرمان اساطیری یونانی پگاسوس است . رایحه این عطر با ماندگاری افسانه ای و بی نظیرش برای روز یا شب ،جذاب و نشاط آور است. نت های چوبی مانند چوب صندل و کهربا گرم ترکیبی حسی ایجاد می کنند ، در حالی که رایحه ی بادام ، گل آفتاب پرست (آفتاب گردان ) ، ترنج و بادام زمینی چرخش تند و عجیب و غریب خاص خود را به عطر اضافه می نمایند و رایحه ی ظریف اسطوخودوس و وانیل خامه ای رایحه  هایی از گلهای تازه و شیرین را برای این ادکلن باقی می گذارند.از این عطر فریبنده چه در اتاق هیئت مدیره و چه در باشگاه می توان استفاده نمود .

پارفومز د مارلی عطرهای برجسته ای را برای مردان و زنان تولید کرده است و این عطرنیز از این برندو توسط حمید مراتی کشانی در سال 2011 ساخته شده است. بطری جذاب د مارلی پگاسوس مناسب اکسیر قوی موجود در داخلش است و برروی آن تصویر بطری نقره ای همراه با لوگوی این برند با دو اسب به تصویر کشیده شده است . رایحه ی این ادکلن اغوا کننده به طور غیرقابل انکاری جذاب است.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم در انتخاب بهترین عطرهای فرانسوی اصل و باکیفیت شما را یاری کرده باشیم .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *