بلاگ, مجله خبری عطر و ادکلن

مشخصات و تشخیص ادکلن جوپ قرمز اصل

تشخیص ادکلن جوپ قرمز اصل

در این مقاله به بررسی تشخیص ادکلن جوپ قرمز اصل در فروشگاه تخصصی عطر الیسا می پردازیم :

ادکلن جوپ هوم قرمز ،عطری فوژه کهربایی مردانه است و مناسب و ایده آل آقایانی که تمایل دارند از عطر های چوبی و متداول سنگین مردانه فاصله بگیرند است . این عطر در سال 1989 به بازارعرضه شد. عطار این عطر میشل آلمیراک است. نت های اولیه ادکلن جوپ قرمز اصل عبارتند از شکوفه پرتقال ، نارنگی ماندارین ، ترنج و لیمو آمالفی و رایحه میانی آن حاوی دارچین ، گل همیشه بهار ، یاسمن ، هل و زنبق دره است ودر اخر رایحه نت پایه  شامل وانیل ، دانه تونکا ، چوب صندل ، پچولی ، عسل ، تنباکو و وتیور می باشد.

فروشگاه عطر الیسا بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد که می توانید با دریافت ضمانت،ادکلن اورجینال خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

جوپ! عطری است بسیار شرقی و اغواگر و شامل  رایحه تازه مرکبات همچون  نارنگی ، لیمو ، ترنج و شکوفه پرتقال که رایحه ای تمیز و تازه ایجاد می کند که هنوز بوی مردانه ای داردو رایحه ی مقدار زیادی ادویه را کمرنگ می نماید. نت میانی ادکلن بسیار گرم و دلپذیر است و در بر گیرنده رایحه ی خوش گل یاسمن ، زنبق دره ، گل همیشه بهارو دارچین است. رایحه ی نت پایه عجیب و غریب است و روایح چوبی وانیلی ، لوبیای تونکا ، نعناع هندی و چوب صندل را معرفی می کند. این عطر را می توان روزانه به عنوان عطر سرکار یا در موارد خاص زمانی که می خواهید حضور خود را به شیوه ای منحصر به فرد در مجلسی مهم مشخص کنید ، استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی مرتبط :مشخصات و تشخیص ادکلن لالیک مشکی اصل

با توجه به محبوبیت عطرمردانه جوپ قرمز در بین مصرف کنندگان،سود جویان بسیاری همواره به تولید و پخش نمونه تقلبی این عطر در بازار می نمایند ،از این رو فروشگاه اینترنتی عطر الیسا پرفیوم با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی فروش عطرهای اورجینال و کسب رضایت مشتری ،با ارائه این مقاله و معرفی مشخصات ادکلن جوپ قرمز اصل شما را در خریدی مطمعن تر یاری می رساند .

1- توجه به وزن جعبه حاوی شیشه عطرادکلن جوپ

اولین نکته تفاوت در وزن ادکلن اصل و فیک است . وزن ادکلن جوپ هوم اصل 372 گرم و جوپ هوم فیک 408 گرم است .

2- توجه کنید ادکلن جوپ اصل فاقد سلفون است

ادکلن جوپ اصل هیچ گاه با سلفون عرضه نشده است .برخی افراد سود جو که عطر فیک جوپ قرمز را وارد بازار می کنند و از این موضوع اطلاع دارند ،سلفون دوره جعبه را در آورده تا از این جهت مشابه نمونه اصل باشد .

شاید دوست داشته باشید :مشخصات و تشخیص ادکلن دیور ساواج اصل

3- بررسی جعبه ادکلن جوپ قرمز

در مرحله بعد باید به بسته بندی ادکلن توجه کنید .همان طور که در تصویر سمت چپ ( نمونه اصلی ادکلن جوپ ) مشاهده می کنید رنگ و کنتراست رنگ جعبه با نمونه فیک کاملا متفاوت می باشد . نیمه ی پایینی جعبه در نمونه اصل از رنگ روشن تر برخوردارست .

در نوشته های رو و کنار جعبه همچنین تفاوت وجود دارد و چاپ نوشته در نمونه فیک از کیفیت پایین تری برخوردار است .همان طور که در تصویر زیر مشاهده میفرمایید .چینش نوشته ها در نمونه فیک سمت راست با نمونه اصلی سمت چپ کاملا متفاوت است .

به محض باز کردن در جعبه ادکلن مشاهده خواهید کرد که لوگوی برند عطر بر روی داخل درجعبه عطر چاپ شده است .در برخی نمونه های فیک به این موضوع دقت نشده و فاقد آن است اما نمونه های فیک بسیاری همچنین دارای لوگوی چاپ شده در داخل درب جعبه هستند .

4- بررسی رنگ محتوای عطر جوپ قرمز

نکته بعد توجه به رنگ مایع عطر است .همان طور که در نمونه ادکلن اصل در سمت چپ تصویر زیر مشاهده می کنید ،رنگ عطر صورتی بسیار خوش رنگ و جذاب است .بر خلاف رنگ نمونه فیک سمت راست .

5- توجه به شیشه ادکلن جوپ قرمز

شیشه ادکلن جوپ اصل (تصویر سمت چپ )بسیار ظریف تر و با کیفیت تر از نمونه فیک است .تفاوت در ضخامت شیشه عطر به وضوح در تصویر زیر قابل مشاهده است .اگر بر روی نوشته و نام عطر (JOOP) بر روی شیشه نمونه اصل دست بکشید میتوانید نوشته را به وضوح حس کنید اما در نمونه تقلبی نوشته به سختی حس می شود و یا اصلا حس نمی شود .احتمال خراشیده و پاک شدن حروف چاپ شده در نمونه تقلبی بسیار بالاست .

مطلب پیشنهادی :مشخصات و تشخیص ادکلن کرید اونتوس اصل

6- توجه به درب شیشه ادکلن جوپ قرمز

اگر نمونه تقلبی را از درب آن نگهدارید به راحتی درب از شیشه جدا می شود ،در حالی که اگر در نمونه اصل درب شیشه را در دست خود نگهدارید درب از شیشه جدا نخواهد شد و درب بسیار محکم بر روی شیشه قرار گرفته است .

7-توجه به والف ادکلن جوپ قرمز

اگر بهگردن اتومایزر(قسمت فوقانی شیشه عطرکه به والف عطر متصل است )توجه کنید متوجه ظرافت در نمونه اصلی سمت چپ خواهید شد و همچنین در رنگ نقطه اسپری کننده ، جنس والف ،شکل والف ادکلن اصل و فیک تفاوت وجود دارد که در تصویر زیر قابل مشاهده است .

8-توجه به برچسب زیر شیشه ادکلن جوپ قرمز

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود در نمونه ادکلن اصل (سمت چپ) مشخصات برروی شیشه چاپ شده است در حالی که در نمونه اصل مشخصات برروی برچسب چاپ شده است نه شیشه عطر.

9-توجه به بچ کد پشت شیشه عطر

در مرحله بعد باید به بچ کد پشت شیشه عطر توجه کنیدو آن را با شماره روی جعبه عطر مطابقت بدهید .متاسفانه تولید کننده عطر های فیک به این موضوع توجه کرده اند و مانند این نمونه تقلبی گاها شماره ها با هم مطابقت دارند .

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم این مقاله توانسته باشد شما را در انتخاب عطر اصل یاری کند .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

4 دیدگاه در “مشخصات و تشخیص ادکلن جوپ قرمز اصل

  1. شهرام گفت:

    آدرس فروشگاه رو لطفا بنویسید
    کرج شعبه ندارید ؟!

    1. محیا اسلامی گفت:

      سلام خیر متاسفانه ولی ارسال رایگان برای سراسر ایران داریم

  2. شهرام نادری گفت:

    سلام و تشکر از بابت مقاله کارشناسی و عالی شما برای ادکلن برند جوپ
    من از سال 80 آشنا شده و تا الان جوپ میخرم
    جوپ قرمز موجود دارید ازتون خریداری کنم
    قیمت هم بفرمایید لطفا
    با تشکر

    1. محیا اسلامی گفت:

      سلام بله موجوده لطفا کلمه ی جوپ قرمز رو تو قسمت سرچ سایت تایپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *