بلاگ

عطرهای خاص برای هدیه روز پدر؛راهنمای خرید کادو روز پدر

عطرهای خاص برای هدیه روز پدر

برای انتخاب هدیه عطر برای پدرتان باید سلیقه او را در نظر بگیرید که پدرتان به چه نوع عطری با چه طبع و رایحه ای علاقه‌مند است.
برای هدیه روز پدر بهتر است ابتدا با سلیقه ایشان آشنایی داشته باشید و سپس یک ادکلن مردانه و یا عطر خاص و یا یک هدیه خاص نسبت به سلیقش تهیه نمایید.
بیشتر آقایان به عطرهایی با رایحه خاص علاقه دارند در این میان بیشترین تقاضا برای عطرهای گرم و تلخ و یا عطرهای خنک و تازه است ما در این نوشته به شما کمک می‌کنیم که یک انتخاب خوب برای خرید عطر مردانه به مناسبت هدیه روز پدر داشته باشید.

راهنمای انتخاب ادکلن برای پدر عزیزتان

برای انتخاب ادکلن مناسب برای پدرتان موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  1.  سلیقه فردی: بررسی نمایید که به سلیقه و استایل و شخصیت پدر عزیزتان چه عطرهایی با چه نوع رایحه‌هایی مناسب‌تر است به طور مثال عطرهای خنک و شاداب و یا عطرهای گرم و تلخ و شیرین.
  2.  روایح مورد پسند پدرتان: آشنایی داشته باشید که پدرتان به چه نوع روایح عطرهایی علاقمند است به طور مثال عطرهای چوبی یا دریایی یا تنباکویی یا مرکباتی
  3.  استایل و سبک زندگی: اگر پدرتان فعالیت‌های ورزشی دارد عطرهایی با رایحه‌های خنک و اسپرت برای ایشان مناسب است و یا اگر در جلسات کاری حضور پیدا می‌کند عطرهای سنگین با روایح چوبی و ادویه‌ای مناسب‌تر است.
  4.  فصل: در نظر داشته باشید پدرتان در چه فصلی از عطری که می‌خواهید برای ایشان هدیه بگیرید استفاده نماید برای فصل تابستان و بهار عطرهای خنک و برای فصل پاییز و زمستان ادکلن‌های گرم پیشنهاد می‌شود.
  5. برندهای معروف: برای اینکه عطر خاص و ماندگار به بهترین فرد زندگی و قهرمان زندگی‌تان دهید توصیه می‌شود از برندهای معروف استفاده کنید که این نوع برندها برای کادو و جلب توجه با هدیه را به همراه خواهد داشت برندهایی مثل دیور ، شنل ،  تام فورد ،  کرید ، گوچی

 

برترین عطرها برای هدیه روز پدر

برای اینکه بهترین عطر و ادکلن را به پدرتان هدیه بدهید به هشت عطر گران قیمت و با ارزش و رایحه‌های خاص اشاره خواهیم نمود

۱. تام فورد توباکو وانیلTom ford tobacco vanille
عطر توباکو وانیل همانطور که از نامش مشخص است رایحه‌ای تنباکویی و وانیلی دارد و یک انتخاب بسیار لوکس و خاص است که با رایحه‌ای بسیار شگفت انگیز خارق‌العاده توجه همگان را به خود جلب میکند.

 

تام-فورد-توباکو-وانیل

 

۲. عطر دیور ساواج الکسیر Dior Sauvage Elixir
عطری با رایحه بسیار قوی و قدرتمند خوشبو از برند دیور که با پوشیدن این عطر جلب توجه و نظر مثبت اطرافیان را به همراه خواهد داشت.

 

عطر دیور ساواج الکسیر

 

۳.عطر ناسوماتو بلک افغان Nasomatto Black Afgano
عطر بلک افغان رایحه‌ای بسیار شیک و سنگین و رسمی با تمی دودی چرمی با پخش بوی فوق العاده و ماندگاری بسیار بالا برای استایل های رسمی مناسب است.

عطر ناسوماتو بلک افغان

عطر ناسوماتو بلک افغان

۴.ادکلن لویی ویتون آمبر نومد Louis Vuitton Ombre Nomade
این عطر جواهری درخشان و یک شاهکار تکرار نشدنی از برند لوکس لویی ویتون عطری بسیار مناسب برای استایل‌های رسمی با بویی بسیار ماندگار و قدرتمند که فقط برای استفاده در فصول سرد سال توصیه می‌شود.

ادکلن لویی ویتون آمبر نومد

ادکلن لویی ویتون آمبر نومد

۵.عطر دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense
این عطر یکی از بهترین عطرهای برند دیور است که رایحه گرم و تلخ و بسیار رسمی دارد و با اینکه این عطر چندین سال از سال تولید و عرضه اش می‌گذرد ولی همچنان محبوب بسیاری از آقایان است و عطر امضا و همیشگی بسیاری از مردان خوش پوش و جنتلمن است و با رایحه‌ای چرمی چوبی پودری برای استایل‌های رسمی و قرارهای کاری مهم پیشنهاد می‌شود.

عطر دیور هوم اینتنس

عطر دیور هوم اینتنس

۶.عطر تام فورد فاکینگ فابولوس Tom Ford Fucking Fabulous
یکی از محبوب‌ترین و شاید شناخته شده‌ترین عطرهای برند لاکچری تام فورد همین عطر فاکینگ فابلوس است که با رایحه فوق العاده و قدرتمند با بویی چرمی چوبی تلخ و رایحه‌ای به اصطلاح دارک و مرموز برای عطر امضا گزینه‌ای مناسب است و با توجه به قیمت گران و بسیار بالایش هدیه‌ای لوکس و جذاب به شمار می‌آید.

عطر تام فورد فاکینگ فابولوس

عطر تام فورد فاکینگ فابولوس

۷.عطر آمواج اینترلود 53 AMOUAGE Interlude 53
اینترلود ۵۳ برای آقایانی که به تیپ‌های رسمی علاقمندند بسیار مناسب است این عطر مناسب افراد خاص پسند و جنتلمن است.
اینترلود ۵۳ رایحه‌ای سبک‌تر نسبت به نسخه قدیم اینترلود معروف دارد و این عطر برای کسانی که به رایحه‌های سنگین حساسیت دارند توصیه نمی‌شود ولی برای علاقمندان به عطرهای ماندگار با پخش بوی بالا بسیار توصیه می‌شود.

عطر آمواج اینترلود مردانه

عطر آمواج اینترلود مردانه

۸.ادکلن شنل اگویست پلاتینیوم Chanel Egoiste Platinum
آگوستیک پلاتینیوم رایحه خنک و تلخ دارد در آن نت‌های تلخ و گیاهی چوبی به کار رفته است و با رایحه بسیار ماندگار و دوست داشتنی برای کسانی که از روایح شیرین بیزارند بسیار مناسب است این عطر بویی بسیار خاص و دوست داشتنی دارد و  رایحه تمیز و شفاف بسیار دوست داشتنی دارد.

خرید ادکلن شنل اگویست پلاتینیوم

خرید ادکلن شنل اگویست پلاتینیوم اصل برای هدیه زوز مرد بسیار مناسب است.

عطرهای مردانه از برندهای معروف با قیمت مناسب

۱.ادکلن کارتیر دکلریشن Cartier Declaration
دکریشن یکی از عطرهای قدیمی برند معروف کارتیر است که در آن رایحه غالب و برجسته‌اش هل است این عطر بسیار خوشبو با فضایی دوست داشتنی برای استفاده در تمام فصول سال بسیار مناسب است.

ادکلن کارتیر دکلریشن

ادکلن کارتیر دکلریشن یک هدیه مناسب روز مرد است.

۲.ادکلن ورساچه اروس مردانه Versace Eros Pour Homme
اروس مردانه عطری بسیار همه پسند و دوست داشتنی از برند ایتالیایی و معروف ورساچه است این عطر خنک مرکباتی با ته بویی از وانیل دارد و برای تمامی فصول سال مناسب است میتوان به این عطر لقب پادشاه وانیل را داد البته کمتر کسی وجود دارد که رایحه این عطر به مشامش برسد ولی آن را نپسندد.
اروس رایحه بسیار خوشایند دارد و می‌تواند عطر امضا شما باشد و با تمام استایل‌ها به راحتی ست می‌شود.

ادکلن ورساچه اروس مردانه

ادکلن مردانه ورساچه اروس

۳.ادکلن بولگاری من وود نرولی Bvlgari Man Wood Neroli
عطر وودنرولی یادآور عطر قدیمی ۴۷۱۱ است که با تغییراتی رایحه این عطر را مدرنتر و دوست داشتنی‌تر کرده است این عطر در گروه بویایی چوبی و مرکباتی دسته‌بندی می‌شود برای استایل‌های نیمه رسمی بسیار مناسب است و برای استفاده در تمام فصول سال توصیه میشود.

ادکلن بولگاری من وود نرولی

ادکلن بولگاری من وود نرولی

۴.ادکلن جیونچی جنتلمن ریزرو پرایو GIVENCHY Gentleman Reserve Privée
عطر ریزرو پرایو در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و رایحه‌ای شرقی وانیلی گرم دارد و جز بهترین عطرهای سالیان اخیر است و برای استفاده در مهمانی‌های شبانه با استایل‌های رسمی و نیمه رسمی گزینه مناسب است این عطر رایحه‌ای نزدیک به دیورهام اینتنس دارد و برای استفاده در تمام فصول سال توصیه می‌شود.

 

ادکلن جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم ریزرو پرایو

ادکلن جیونچی جنتلمن ادو پرفیوم ریزرو پرایو

۵.عطر دولچه گابانا کی ادوپرفیوم Dolce & Gabbana K Eau de Parfum
این عطر دقیقاً حس و حال پادشاهان را برای شما تداعی میکند و دقیقاً در طراحی شیشه این عطر نیز این ویژگی نهفته است و درب شیشه به مانند تاج یک پادشاه طراحی شده است.
دولچه کینگ ادوپرفیوم در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و عطری چوبی و ادویه‌ای است و برای تیپ‌های نیمه رسمی و غیر رسمی گزینه‌ای بسیار مناسب است ماندگاری این عطر در حدود ۵ ساعت است و رایحه‌ای میوه‌ای مرکباتی و خامه‌ای و فرش دارد و بویی بسیار شفاف و دوست داشتنی دارد.

عطر دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا ادوپرفیوم

عطر دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا ادوپرفیوم

۶.مرسدس بنز له پرفیوم Mercedes Benz Le Parfum
بنز لپرفیوم یک ادوپرفیوم گرم و تلخ و شیرین با ماندگاری و پخش قابل قبول است که رایحه‌ای بسیار شبیه به برند معروف تامفورد عطر آمبر لدر دارد.

ادکلن مرسدس بنز له پرفیوم

ادکلن مرسدس بنز له پرفیوم

۷.ادکلن لالیک وایت این بلک Lalique White in Black
لالیک وایت بلک عطری بسیار پر انرژی با رایحه گرم و معطر و ادویه‌ای، این عطر با طبع گرمی که دارد برای تمام فصول سال امکان استفاده دارد و با قیمتی مناسب و رایحه‌ای شبیه به دمالی لیتون با همان کیفیت و پخش و ماندگاری گزینه مناسب برای هدیه دادن است.

ادکلن لالیک وایت این بلک

ادکلن لالیک وایت این بلک

عطرهای مردانه ارزان قیمت برای هدیه روز پدر

۱.ادکلن جکس بوگارت وان من شو Jacques Bogart One Man Show
این عطر با قیمت بسیار اقتصادی با رایحه گرم و تند صابونی که بوی تمیزی می‌دهد، که اکثریت پدرها با این عطر خاطرات زیادی دارند.

ادکلن جکس بوگارت وان من شو

ادکلن جکس بوگارت وان من شو

۲.عطر جگوار کلاسیک بلک Jaguar Classic Black
جگوار مشکی عطری خنک و تلخ و شرقی و بسیار پرطرفدار با پراکندگی و پخش بو خوب عطری دلپذیر با قیمتی بسیار اقتصادی و کیفیتی خوب گزینه بسیار خوبی برای هدیه روز پدر است.

 

عطر جگوار کلاسیک بلک

عطر جگوار کلاسیک بلک

۳.ادکلن جکس بوگارت سیلور سنت Jacques Bogart Silver Scent
سیلور سنت عطری معطر مرکباتی با رایحه گرم و تند و تلخ و دودی که به طرز شگفت انگیزی بسیار دلپذیر است این عطر بویی معطر و شیرین با ماندگاری بسیار خوب دارد و حس نوستالژی و خاطره انگیز را به شما منتقل می‌کند.

ادکلن جکس بوگارت سیلور سنت

۴.ادکلن جوان سکس اپیل Jovan Sex Appeal
سکس اپیل رایحه گرم و گیاهی و ادویه‌ای دارد، این عطر برای پدرهایی مناسب است که دهه پنجم زندگی خود را سپری می‌کنند و با رایحه‌ای دوست داشتنی و صمیمی که تمجید بسیاری را به همراه خواهد داشت این عطر با پخش بو و رد بوی مناسب ورزش خرید بالایی دارد.

 

ادکلن جوان سکس اپیل مردانه

ادکلن جوان سکس اپیل مردانه

۵. ادکلن دریک اورلان Orlane Derrick
یک عطر بسیار خاطره انگیز و نوستالژی که بسیاری از پدرها و پدربزرگ‌ها این عطر را جز لوازم دائم تیپ زدن برای قبل از مهمانی‌ها استفاده می‌کردند و به عنوان عطر امضای بسیاری از آقایان محسوب می‌شود درک با رایحه‌ای قدیمی ولی دوست داشتنی با قیمتی مناسب و رایحه گرم و آراماتیک ارزش خرید خوبی برای هدیه روز پدر دارد با توجه به اینکه تاثیر عطر بر احساسات خیلی بالاست حتماً این عطر را برای پدرتان تهیه نمایید.

 

ادکلن مردانه دریک اورلان ORLANE DERRICK

ادکلن مردانه دریک اورلان ORLANE DERRICK

۶.ادکلن دلار الیسیس پاریس $ Elysees Paris Dollar
عطر دلار با توجه به طراحی روی جعبه که شبیه اسکناس ۱۰۰ دلاری است به عطر دلار معروف است و با رایحه‌ای گرم و تند ادویه‌ای و آروماتیک و قیمتی بسیار ارزان کادویی مناسب برای روز پدر است.

ادکلن دلار الیسیس پاریس

ادکلن دلار الیسیس پاریس

 

۷.ادکلن جاست کال می مکسی مردانه Just Call Me Maxi
عطری زنانه و مردانه که هنوز که هنوز است بر روی اینکه این عطر مردانه است یا زنانه اختلاف نظر بسیاری است ولی انصافاً عطری خوش ساخت و دوست داشتنی که حسی خاطره انگیز از سالیان قدیم را برایتان تداعی می‌کند و با پخش بوی بسیار بالا و ماندگاری خوب پس از سال‌ها عاشقان و طرفداران خود را ناامید نکرده است این عطر رایحه چوبی کهربایی و گیاهی و خاکی دارد و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است

ادکلن جاست کال می مکسی مردانه

ادکلن جاست کال می مکسی مردانه

امیدواریم با خواندن این نوشته توانسته باشید تصمیمی درست برای خرید هدیه روز پدر برای قهرمان زندگیتان گرفته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *