بلاگ

بهترین ادکلن برای هدیه روز ولنتاین

بهترین ادکلن برای روز ولنتاین

بهترین ادکلن برای روز ولنتاین
هر سال روز ولنتاین در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) برگزار می‌شود این روز به عنوان روز جهانی عشق و دوستی شناخته میشود.
در روز ولنتاین بسیاری از زوج‌ها برای عشق خود هدایایی را تهیه می‌کنند و از این فرصت برای عشق ورزیدن بیشتر به یکدیگر بهره می‌برند.

 

در روز ولنتاین چه کارهایی بهتر است انجام دهیم

دادن یک هدیه عاشقانه: یک هدیه خاص و دوست داشتنی که می‌دانید عشقتان را خوشحال می‌کند به او هدیه دهید به مانند عطر زنانه، ادکلن مردانه، گوشی موبایل، قطعه‌ای طلا، شکلات و عروسک و گل
یک شام رمانتیک و عاشقانه: بهتر است در کنار عشقتان یک شام در رستوران میل نمایید.
وقت گذرانی در کنار عشقتان: طوری برنامه‌ریزی نمایید که در کنار یکدیگر به دل جاده بزنید و یا یک سفر کوتاه بروید و یا در سینما و پارک در کنار هم باشید.
پیام عاشقانه : یک متن با دست خط خودتان با پیامی عاشقانه، صادقانه و با احترام به شریک زندگی‌تان بدهید.
ایجاد یک مکان خاص: محیط خانه را با شمع و بادکنک عروسک دیزاین کنید و محیطی مملو از عشق را تدارک ببینید و در کنار عشقتان به دیدن فیلم و موسیقی مورد علاقه‌تان که خاطرات دوران آغازین آشنایی‌تان را زنده می‌کند بپردازید.
بهتر است کارها و فعالیت‌هایی را انجام دهید که شریکتان احساس خوب و خوشایندی داشته باشد و این روز را به یادمانی‌تر از سال‌های گذشته برای هر دوی شما برگزار شود.
این نوشته توسط عطر الیسا تهیه شده است قصد داریم در ادامه به چند عطر زنانه و ادکلن مردانه اشاره نماییم که با خرید ادکلن اصل با قیمت مناسب و تهیه آن برای هدیه، ولنتاین شما را خاطره انگیزتر کنیم.
و کمکتان می‌کنیم با خرید یک عطر و ادکلن به روز و دوست داشتنی که ترند سال‌های اخیر دنیای عطر و ادکلن است عشقتان را سورپرایز کنید.

عطرهای زنانه برای هدیه ولنتاین

عطر زنانه پرادا پارادوکس Prada Paradoxe

این عطر زنانه در سال ۲۰۲۲ از برند پرادا که در زمینه مد و فشن فعالیت می‌کند معرفی و عرضه شد پارادوکس در گروه بویایی شرقی گلی دسته‌بندی می‌شود و با طبعی ملایم و شیرین با هر استایلی به راحتی ست می‌شود.
عطر پارادوکس رایحه گلی میوه‌ای و بسیار دوست داشتنی دارد و بویی خوشمزه و ملس که برای هر موقعیتی مناسب است را به شما عرضه می‌دارد. مطمئناً اگر بخواهید به عشقتان این عطر زنانه را هدیه بدهید او از این هدیه بسیار راضی خواهد بود این عطر با ظرافت خاصی طراحی شده است وقتی این عطر را بر روی بدن خود اسپری می‌نمایید حسی از گلابی شیرین و آبدار همراه مرکبات تازه احساس می‌شود و در ادامه شیرینی وانیل تا انتها احساس می‌شود و سپس بوی گل‌های سفید با کهربا و بنزئین از راه می‌رسد.

 

عطر پرادا پارادوکس

عطر پرادا پارادوکس برای هدیه ولنتاین که با هر استایلی به راحتی ست می‌شود.

عطر باربری هر Burberry Her

بربری زنانه در سال ۲۰۱۸ توسط عطار معروف و نابغه دنیای عطرسازی فرانسیس کرکیجان عرضه شد این عطر فضایی گلی میوه‌ای دارد و طبع ملایم و شیرین اگر بخواهیم صادقانه این عطر را معرفی کنیم این عطر بویی شبیه به باکارات روژ ۵۴۰ دارد ولی در نسخه بسیار میوه‌ای تر که یک سبد از میوه‌های خوشمزه و شیرین در این عطر وجود دارد این عطر بویی فرش و شیرین و خوشمزه و خامه‌ای دارد و برای دختران و خانم‌های زیر ۳۰ سال توصیه می‌شود در ترکیبات این عطر از نت‌های توت سیاه گیلاس تمشک توت فرنگی لیمو پرتقال ماندرین یاسمن کهربا وانیل مشک پچولی استفاده شده است.
ادکلن بیلی ایلیش ایلیش Eilish Billie Eilish
عطر بیلی آیلیش در سال ۲۰۲۱ توسط خواننده معروف همین برند معرفی شد اگر بخواهیم فضای بویایی این عطر برای شما توصیف کنیم به مانند این است که شما یک بستنی وانیلی را در دست گرفته‌اید و استشمام می‌کنید.
در رایحه عطر باربری هر نت وانیل بسیار واضح است و این وانیل خوشمزه و خوش طعم این عطر را دوست داشتنی و منحصر به فرد کرده است.
شیشه این عطر نیمه‌ای از چهره و بدن بیلی آیلیش است که به طرز ماهرانه‌ای طراحی شده است و این جذابیت هر فردی را برای خرید این عطر زنانه وسوسه می‌کند.

عطر-باربری-هر-اصل
ادکلن گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادوپرفیوم GUCCI Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum

این عطر زنانه در سال ۲۰۲۱ در ادامه نسخه ادوتویلت با همین نام تولید شد گاردنیا به مانند نامش فضایی باشکوه و دوست داشتنی از باغی پر از گل‌های خوشبو و دوست داشتنی را برای شما تداعی می‌کند.
با رایحه‌ای بسیار ساده و خلوت از گل که شما را محو خود می‌کند این عطر بویی شبیه به ویوالا جوسی صورتی دارد شاید کمی بالغ‌تر و پخته‌تر از آن، استفاده از این عطر در فصل بهار و تابستان توصیه می‌شود جورجس گاردنیا در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه انجمن عطر شد.
در نت‌های این عطر از شکوفه گلابی یاس گاردنیا یاسمن نعنا هندی و شکر قهوه‌ای استفاده شده است.

 

عطر گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادوپرفیوم

عطر گوچی فلورا گورجس گاردنیا ادوپرفیوم با رایحه خنک و شیرین برای کادوی روز ولنتاین  پیشنهاد می شود.

عطر ایو سن لورن لیبره له پارفوم Yves Saint Laurent Libre Le Parfum

عطر ایو سن لورن لیبره له پارفوم در سال ۲۰۲۲ تولید و عرضه شده است اگر بخواهیم در چند کلمه این عطر را توضیح دهیم می‌شود گفت یک عطر خاص و شهوت انگیز با ماندگاری بسیار خوب.

در سال ۲۰۲۳ جز بهترین عطرهای زنانه انتخاب شد و بی‌دلیل نیست که این عناوین را کسب کرده است لیبر ل پرفیوم بویی آرامبخش و دوست داشتنی دارد که شما را وابسته به خود می‌کند و باعث می‌شود عاشق این عطر شوید در استفاده از این عطر باید مراقب باشید زیرا اگر بیشتر از حد معمول استفاده کنید ممکن است به دلیل قدرت بالایی که دارد باعث سردرد آزادگی شود.
از این عطر می‌شود در قرارهای رسمی و عاشقانه و محل کار استفاده کرد. در ترکیبات عطر زنانه لیبره لپرفیوم از زنجبیل زعفران مرکبات شکوفه پرتقال اسطوخودوس وانیل عسل و دانه تونکا و خس خس استفاده شده است.

عطر ایو سن لورن لیبره له پارفوم زنانه

عطر ایو سن لورن لیبره له پارفوم زنانه بسیار مناسب برای روز ولنتاین.

عطر کارتیر بایسر ول Cartier Baiser Vole

عطری بسیار خوشبو از برند لوکس و لاکچری فرانسوی کارتیر که در سال ۲۰۱۱ طراحی تولید شد. این عطر طبعی ملایم و شیرین دارد و برای افرادی که عاشق رایحه زنبق هستند بسیار گزینه خوبی است اگر بخواهیم حال و هوا و فضای این عطر را توصیف کنیم به مانند وقتی است که در یک صبح آفتابی در کنار باغی پر از شکوفه‌های گل نیلوفر ایستاده‌اید و یک پرتقال و یا یک گریپ فروت آبدار در کنار این باغ نوش جان می‌کنید.

عطر کارتیر بایسر ول بسیار شیک فضایی پودری نیز دارد و برای کسانی که از بوی لوازم آرایشی خوششان می‌آید پیشنهاد می‌شود بایزرول عطری شیرین و مرطوب و سبز و جوان پسند در عین حال ظریف و دوست داشتنی است.

عطر کارتیر بایسر ول

عطر کارتیر بایسر ول برای هدیه روز ولنتاین یک عطر دوست داشتنی است.

 

عطر دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم Dior Hypnotic Poison EDP

این ادکلن زنانه در سال ۲۰۱۴ توسط برند دیور با طراحی عطرساز کاربلد و ماهر به نام فرانسوا دماشی عرضه شد هیپنوتیک پویزن تصویرگر یک زن مستقل است که در عین پختگی همچنان به دنبال ریسک پذیری و تجربه‌های جدید است.

عطر دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم طبعی گرم و شیرین و تند دارد به طوری که اگر یک بار این عطر را بخرید قطعاً مجدد آن را تمدید خواهید کرد یک عطر خوب برای تمام فصول و مناسبت‌ها به طوری که این عطر مست کننده و اغواگر پرفورمنسی دارد که باعث می‌شود همیشه از شما اسم عطرتان را بپرسند.
در ترکیبات این عطر شیرین بیان و بادام و رایحه‌های غالب دارند ولی پس از خشک شدن بوی یاس و شکوفه پرتقال و وانیل و دانه تونکا تکمیل کننده رقص نت‌های این عطر دوست داشتنی زنانه است.

 

عطر دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم

یکی از کادوهای دوست داشتنی زنانه  مناسب برای روز ولنتاین : عطر دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم است.

 

ادکلن‌های مردانه برای هدیه روز ولنتاین

 

عطر مرسدس بنز کلاب اکستریم Mercedes Benz Club Extreme

بنز کلاب اکستریم در سال ۲۰۱۵ معرفی عرضه شد این عطر بی‌ادعا و دوست داشتنی در عین حال که قیمتی نسبتاً ارزان دارد ولی ارزش خرید بسیار بالایی دارد زیرا این عطر می‌تواند رایحه‌ای در سبک مالی لیتون و یا موگلر پیورمالت را به شما عرضه کند.
کلاب اکستریم فراتر از یک عطر است و یک تضاد غیر قابل باور با رایحه بسیار جسورانه با بوی چرم و رقص جذاب دریایی به اوج می‌رسد و نوید یک ماجراجویی بی حد و مرز را به شما منتقل می‌کند در ترکیبات این عطر جذاب نت‌های ترنج پرتقال ماندارین چوب صندل چرم کهربا و مشک روایح چوبی و پچولی به کار رفته است.

 

عطر مرسدس بنز کلاب اکستریم

عطر مرسدس بنز کلاب اکستریم هدیه ای جذاب برای روز ولنتاین است.

ادکلن پرادا لونا روزا بلک Prada Luna Rossa Black

لوناروزو بلک عطری بسیار خوشبو خوشپوش و همه کاره که در هر زمان و هر مکان و هر مناسبتی می‌توانید روی این عطر حساب ویژه ای باز کنید یکی از شاهکارهای برند پرادا در لاین لوناروزا همین عطر بلک است عطری قدرتمند و دوست داشتنی و اغوا کننده و مرموز با بویی فلفلی که پس از خشک شدن متمایل به بوی مشک و پودری می‌رود در این عطر از نت‌های ترنج پچولی مشک کهربا کومارین استفاده شده است.
توصیه می‌شود این عطر را در فصول سرد سال استفاده کنید.

 

ادکلن پرادا لونا روزا بلک مردانه

ادکلن پرادا لونا روزا بلک مردانه بسیار مناسب برای هدیه روز ولنتاین میباشد.

 

ادکلن پاکو رابان وان میلیون پارفوم Paco Rabanne 1 Million Parfum

این ادکلن مردانه واقعا بهترین نسخه تولید شده مجموعه وان میلیون است اگر می‌خواهید عطری با رایحه‌ای جذاب و دیوانه کننده داشته باشید و بازخورد خوبی از عطرتان بگیرید و برای دیگران نیز عطرتان خوشایند باشد روی خرید وان میلیون پارفوم فکر کنید.

ادکلن پاکو رابان وان میلیون پارفوم از شیشه جذاب و دوست داشتنی نیز بهره می‌برد و بطری آن شبیه به شمش طلا است این عطر در نسخه جدید مجهز به نت‌های گلی شده است و حس تازگی و تمیزی را به شما منتقل می‌کند استفاده از این عطر برای شب‌های سرد پاییز و زمستان در مهمانی‌ها و قرارهای دو نفره پیشنهاد می‌شود در ترکیبات این عطر از عنبر نمک کاج سبدانیوم گل نرگس جیر و چرم استفاده شده است.

ادکلن پاکو رابان وان میلیون پارفوم

ادکلن پاکو رابان وان میلیون پارفوم از شیشه جذاب و دوست داشتنی نیز بهره می‌برد و بطری آن شبیه به شمش طلا است.

 

ادکلن پاکورابان اینوکتوس ویکتوری الکسیر Paco Rabanne Invictus Victory Elixir

این عطر آخرین نسخه تولید شده لاین اینوکتوس است که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد اگر به عطرهای مردانه فوق العاده شیرین که بوی وانیل و نارگیل می‌دهند علاقمندید حتماً اینوکتوس الکسیر را مد نظر داشته باشید که در کلکسیون عطرهایتان اضافه کنید.

ادکلن پاکورابان اینوکتوس ویکتوری الکسیر از نظر خانم‌ها بسیار جذاب است و به مانند جذب کننده و آهنربا برای خانم‌ها عمل می‌کند این عطر پرفورمنس خوبی دارد و با پخش بو و ماندگاری جنون آمیزی که دارد بر روی لباستان شاید تا چند روز بویش احساس شود.استفاده از این عطر برای ۴ فصل توصیه می‌شود و در ترکیبات آن از فلفل سیاه هل و اسطوخودوس و پچولی و روایح دودی دانه تونکا و وانیل استفاده شده است.

 

ادکلن پاکورابان اینوکتوس ویکتوری الکسیر

ادکلن پاکورابان اینوکتوس ویکتوری الکسیر

 

ادکلن پارفومز د مارلی لیتون Parfums de Marly Layton

اگر بگوییم بهترین کار تولید شده برند فرانسوی مارلی عطر لیتون است گزاف نگفته‌ایم لیتون عطری خوش ساخت و دوست داشتنی است که به عنوان عطر همه کاره و آچار فرانسه نیز شناخته می‌شود.

ادکلن پارفومز د مارلی لیتون برای هر مناسبتی مناسب است البته در سالیان اخیر در بچ های جدید از قدرت و پرفورمنس این عطر کاسته شده است که این موضوع از طرف شرکت مارلی اتفاق افتاده است که جای سوال دارد وقتی یک عطر با این کیفیت تولید می‌شود چرا به یکباره از کیفیت آن کاسته می‌شود.

اگر قرار برای خرید یک عطر قوی و گران دارید بدون حتی تست کردن روی خرید لیتون نظر داشته باشید عطری منحصر به فرد با پایه چوبی و ادویه‌ای که در ترکیباتش از وانیل و سیب نیز استفاده شده است.

 

ادکلن پارفومز د مارلی لیتون

ادکلن پارفومز د مارلی لیتون هدیه ای مناسب آقایان برای ولنتاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *